Auteur Topic: De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals  (gelezen 213640 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #45 Gepost op: 18 maart 2015, 09:53:23 »
Voorlopig nog wel even dicht, vrees ik.

Als het tenminste nog eens open zal gaat. Ik ben er bang voor.

Bij Café bij Nelly / Depot brandt wel weer vaker wat licht. Is dat wat?

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #46 Gepost op: 23 juli 2015, 14:06:21 »
In de Rio en de 2love geweest. Ik zou met 'n kameraad gaan, maar die haakte later alsnog af. Reden: in saunaclubs is het allemaal beter, mooier, jonger, lekkerder en vooral goedkoper. Mijn betoog dat dat wel meeviel onder aan de streep strandde. Alleen op pad geweest dus.

Als eerste de Rio maar eens aangedaan. Die sluit immers als eerste, dus een logische eerste halte. Ondanks dat de muziek luid uit de speakers knalde, zat het feest er al op in de Rio. Er waren 3 dames aanwezig en alle 3 hadden ze kennelijk de bui al binnen voor die dag. De mooiste van de 3, een jonge dame van een jaar of 25 a 30 met een Noord Afrikaans uiterlijk, een lichaam dat ik ergens tussen normaal en wat mollig zou typeren zat met een klant van haar leeftijd op het terras buiten en ze aten elkaar bijna op. Een andere dame, een blonde Vlaamse dame die daar altijd is, speelde wat op de speelkasten en was tussendoor in gesprek met 2 heren die driftig speelden op de andere speelkast. Ik schat haar een jaar of 45, 1m65 a 1m70 en voor haar leeftijd een goed figuur. Enfin, niet mijn type en ze was nogal druk met de speelkast. De andere Vlaamse dame was iets donkerder blond, ook een jaar of 45 en heb haar toch ook al vaker gezien in de Rio. Ze was druk in gesprek met een kerel, waarna deze kerel na een tijdje vertrok en buiten nog wat rond liep en naar binnen stond te gluren. Aan de bar zaten drie mannen. Begonnen met een koffie, maar dat bleek wederom slappe brol te zijn, daarna dan maar een glas fris besteld. De koffie in de Rio, daar moeten ze toch echt wat aan doen. Vrij rap ben ik vertrokken, omdat het in de Rio niet meer zou gaan gebeuren vandaag.

Dan is de vraag wat je dan gaat doen. Iets nieuws uitproberen of kiezen voor iets waar je zeker je gading gaat vinden? Het werd het laatste. De Lido is bij mij afgeschreven wegens te matige kwaliteit voor de prijs die daar wordt gevraagd. The Cave en Sauna Virginia zijn (voormalige?) uitzuipbars die het toch gewoon goed vol weten te houden. De Chardon lijkt een nieuwe formule te hebben of een nieuwe bron klanten aangeboord te hebben. De parkeerplaats stond goed vol met auto's en dat is niet voor het eerst dat ik dat waarnam daar. De Pure Love rekent 75 per half uur en in de tijd van Pure Heaven gebeurden daar toch weleens leuke dingen. Dat werd het allemaal niet dus. SKW of 2love dan. Dat was kiezen tussen of een hoop tijd verliezen in 't Stad om dan snel even een wip te maken aan de ramen of gewoon op mijn gemak een kilometer verder rijden en in de 2love zitten, wat drinken, een babbel maken en naar de kamer gaan. Het werd het laatste. De 2love. Een bar met kamerverhuur uitgebaat door Nederlanders. Een Rio in het groot en zoiets als 't Rozenhofke.

Dat bleek een goede keuze. Het was best druk in de 2 love. De nodige dames en ook behoorlijk wat heren die op zoek waren naar een leuke dame of gewoon een pintje kwamen drinken. De dames binnen:

- een drietal negerinnen, jaar of 30 met typische geproportioneerde negerinnekeslook
- een tweetal getinte dames die goed Vlaams spraken. Twintigers nog, wel redelijk lang. Voor de liefhebber, niet mijn type.
- tweetal wat oudere Vlaamse dames, voor hun leeftijd zeker niet slecht. Jaar of 45 en ook niet waar ik naar op zoek ben.
- een tweetal latina's van een jaar of 35. Typische latina look: klein, geile kop, ruim balkon en 'n dikke reet voor de liefhebber. Vriendelijk lachende dames, in de toekomst zeker eens proberen afhankelijk van welk land ze afkomstig zijn. Dominicaanse Republiek is een no go en er wordt - net zoals door Roemeense dames - vaak gelogen over de afkomst. Gelukkig herken ik de accenten wat. Het verschil tussen Republica Dominicana en Colombia, Venezuela of landen als Ecuador en Peru hoor ik wel. Ik zet mijn geld overigens in op Venezuela of Colombia. We gaan het nog eens meemaken.
- twee jonge dames die constant bij elkaar zaten. Ik schat ze een jaar of 18 a 20. De ene lichtgetint, de ander een latina gezicht en een perfect lichaam. Niet te klein, niet te lang, een stevige B cup en verder niet te dun en niet te dik. Mooi gezicht ook. Met afstand de mooiste dame van de avond.
- twee Oostblokdames die nonstop in het rookhok zaten. Jaar of 25 a 30.
- een type lolita afkomstig uit Griekenland volgens eigen zeggen. Roemenië dus. Jaar of 22.
- een type lolita afkomstig uit Italië volgens eigen zeggen. Roemenië dus. Jaar of 22 a 23.
- een wat kleinere dame, ook Oosteuropees met donkerblond krullend haar, een lief gezichtje en een mooi figuur. Een jaar of 28 a 30.
- een Italiaanse (Roemeense dus) dame die op de juiste plaatsen goed was geproportioneerd. Jaar of 25 en een hele geile kop. Was vooral bezig met de gokkast.

Het kan zijn dat ik er nog een paar gemist heb of vergeten ben op te schrijven. Gekozen voor de Griekse (Roemeense dus) dame. 200 euro per uur betaald incl. kamer voor tongzoenen, pzc en nmc. Het was dik in orde. Een uur was de richttijd, achteraf was de conclusie dat ze zeker niet op de klok heeft gekeken. Alles ging zonder haastwerk. Ik was prima tevreden. Deze date is zeker zo goed als je gaat vinden in saunaclubs en bovengemiddeld als je het afzet tegen de neukfabriekjes net over de grens (GT, VV, LR)

Om dan nog even terug te komen op het begin. Het belangrijkste is een fijne dag of fijne avond. In die zin doorstond het zeker de vergelijking met een saunaclub, maar hoe zit dat qua prijs? Een saunaclub is toch veel goedkoper? Dat blijkt mee te vallen.

- de reiskosten. Als ik tel met 20 cent per kilometer, dan heeft me dat vandaag sterk naar boven afgerond 8 euro gekost. Naar Duitsland zou me 60 euro kosten of zelfs meer als je niet net over de grens terecht wil komen. Een verschil van 52 euro in het voordeel van 2love.
- entree: vandaag 0 euro aan besteed, in een saunaclub zou het me € 60 gekost hebben. Een verschil van 60 euro in het voordeel van 2love.
- drank en eten: dat zit er in een saunaclub bij. Hoewel het niet overal even goed is (soms krijg je eten dat de hond nog zou laten staan), is het wel inclusief. Net zoals drank. Interessant voor vooral mensen die 2 kratten bier achterover tikken zoals er zovelen zijn in de clubs net over de grens. Vandaag was ik € 12 kwijt een drankjes en laten we dan ook een pak fritten mee tellen. € 15 afgerond. € 15 in het nadeel van 2love. Dat valt mee. Als je niet veel drinkt, dan haal je 60 euro er niet snel uit.
- de date: een uur heeft me nu € 200 gekost. In een saunaclub zou me dat € 100 kosten. € 100 in het nadeel van 2love dus.

Ik ben vast wat dingen vergeten, maar grofweg komt dit dus neer op € 3 extra die ik kwijt ben. Voor die € 3 extra zit ik wel een paar uur minder in de auto. En als ik de vergelijking helemaal zuiver zou maken: nu ben ik ook in de Rio geweest en dat stak tegen. Dus verkast. In Duitsland ben je dan je 50 of 60 euro entree kwijt als ze in Babylon de boel bijvoorbeeld weer eens voorgelogen hebben qua aantal aanwezige dames.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar het argument dat het allemaal zoveel duurder is in België houdt m.i. geen stand als je niet veel drinkt,  'n uur naar de kamer gaat en je geen champagne af laat luizen (wat in de Rio sowieso niet gebeurt en in de 2love in principe ook niet).

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #47 Gepost op: 29 juli 2015, 18:18:00 »
Ja, het is 11 uur 's ochtends en je komt op de E313 voorbij de afslag Herentals-West en je hebt nog even tot de afspraak die je hebt staan. Wat doe je dan? Juist, toch maar even kijken of er hier wat "lös" is. Zoals verwacht weinig te zien en te doen hier en veel is er zo vroeg niet te kiezen. Het zou een vluggertje worden. En een genante ervaring, want d'n Bal heeft zich af laten zuigen door een dame die tegen de 50 loopt.

Er moest daarna nog gewerkt worden, dus drinken is dan sowieso al uitgesloten. De Pure Love/Heaven was de eerste keuze, maar deze was dicht. Wel werd er druk geschilderd. Toch maar eens gaan zien daar binnenkort. Tenminste, als het open is als ik er ben.

Ik ben dus maar de Rio binnengedruppeld. Toen ik mijn hand aan de klink had, werd de deur net open gedaan. Drietal dames aanwezig:

1. de wat oudere Vlaamse die ik daar al vaker had gezien en daar dagelijks van opening tot sluit zit
2. een van de negerinnen: jaar of 35 a 40 toch wel, fors postuur (gewoon dik eigenlijk) en een piercing rechts onder haar mond.
3.  een oudere Vlaamse dame (jaar of 45 a 50). Blond haar en in haar kleren aan toch een redelijk figuur.

Wat te eten besteld en een glas fris. Koffie is beter, maar de vorige keren stak de koffie tegen (te slap). Tijdens het eten zitten te bedenken wat ik zou gaan doen. Een van deze drie pakken? Verder gaan naar de afspraak en niks doen? Of nog snel elders heen? Maar waar dan heen. SKW ligt niet op de route en kost met 't Stad in, 't Stad uit toch behoorlijk wat tijd die er niet is... en verder is er in de nabije omgeving niet heel veel keuze meer en wat er nog open is, is op dit tijdstip niet open. Niks doen was ook geen optie.

Dus voor de 3e gekozen en me door haar (zc) af laten zuigen. Ze ging goed door tot het einde. Al met al een heerlijke pijpbeurt. Door een vrouw van tegen de 50, dat wel. Ach ja, ze heeft mijn zak lekker leeg geslurpt.. Ik moet er wel bij zeggen dat dit een hele vriendelijke dame is. Gezien haar CV waar ze over vertelde, al lange tijd werkzaam in dit vak.

Heel leuk allemaal gezien de omstandigheden, de volgende keer weer wat jonger spul!
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2015, 20:36:50 door Balthasar »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #48 Gepost op: 29 juli 2015, 21:35:16 »
 :))  :)) Balthasar begint in "ouwe wijven" te doen.  Leuke anekdote onder rubriek van die beruchte baan in Grobbendonk   :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #49 Gepost op: 29 juli 2015, 22:00:37 »
Ik heb er nog 2 in de aanbieding voor een trio........ ;D

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #50 Gepost op: 30 september 2015, 06:10:58 »
Rozenhofke gaat vrijdag terug open.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #51 Gepost op: 30 september 2015, 08:31:49 »
Rozenhofke gaat vrijdag terug open.

Zou dat? Heb dat vaker gehoord van mensen aan de toog in de 2love. De mensen aan de tappende kant van de toog in zowel de 2love als de Rio denken er anders over.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #52 Gepost op: 23 december 2015, 10:47:30 »
Ondertussen is 't Rozenhofke gewoon weer open en (b)lijkt de politie tegen de eigenaar alvast geen zaak te hebben.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #53 Gepost op: 27 februari 2016, 15:24:02 »
Korte samenvatting:

- Rio vroeg op de avond: relatief groot aantal dames en ongeveer evenveel mannelijke gasten. Ik telde twee Vlaamse dames van +/- 40 jaar, waarvan eentje er goed uitzag, twee negerinnekes, een latina, een dame waar ik zo gauw even geen regio op kan plannen en twee Marokkaanse dames. De negerinnekes hingen ongeïnteresseerd in de bank langs de speelautomaat en behalve de Vlaamse dame sprak een van de Marokkaanse dames me wel aan. Helaas werd het gesprek met haar voortdurend verstoord door haar vriendin. Constant gilde ze er tussendoor of ik een trio wilde en of ik hen naar 't Rozenhofke kon brengen.
- 2 Love: deze zaak is grondig verbouwd. De hele bar is vernieuwd en ook de zithoeken zijn vernieuwd. Van een open dansvloer zijn nu zithoekjes gemaakt waar je iets meer privacy hebt. De parkeerplaats is open en zichtbaar vanaf de weg. Je kunt je auto wel achter 'n scherm of aan de zijkant neerzetten, zodat deze niet vanaf de weg zichtbaar is. Persoonlijk vind ik het mooi gemaakt en een hele verbetering. Verder heeft deze zaak stevige concurrentie van 't Rozenhofke. 't Rozenhofke zit afgeladen vol, bij 2 Love zat in het rookhok één man de ene na de andere sigaret weg te paffen, zaten vier mannen aan de bar wat te drinken en trakteerde een bezoeker een latina op een flesje cava. Verder zat er nog één negerinneke in de zaak en kwam er later nog een latina binnen met een ferme voorgevel. Af en toe kwamen er nog mannen binnen, sommigen bestelden uit fatsoen een pintje, anderen vertrokken weer nadat ze de lege zaal hadden gezien.
- Nadat ik de barman in 2 love gedag had gezegd, vertrok ik richting de Rio omdat ik die lekkere Vlaamse dame die daar rondliep wel een beurt wilde geven. Helaas. Ze was er niet. Ik zag een dame die ik eerder op de avond niet had gezien en dat was de mooiste. Helaas werd ze bepoteld door twee heren en was ze dus bezet.
- Virginia: deze zaak is bezig met een heropleving. De te duur voor wat het is geprijsde van weleer hebben plaats gemaakt voor jong spul uit het Oostblok. Er wordt vooral Roemeens gesproken in dit etablissement. Ik telde 5 dames, waarvan er 3 zeer lekker waren. Helaas hadden ze alle 5 al aanspraak. Ik was dus te laat. Ook deze zaak is compleet gerenoveerd, zowel het interieur als het damesbestand. Ik ben er wel over te spreken en mij zien ze hier binnenkort wel terug. Mooie zaak en mooie dames!
- The New Cave was  in elk geval open, maar ben er niet binnen geweest. De formule van de bars van de Cla van Clapa spreekt me echter niet aan. Pure Love was ook open, evenals 't Hazepad en de New Cave.
- 't Rozenhofke was afgeladen vol, ook de parking puilde letterlijk uit. De sfeer zat er goed in. Er werd volop gedronken, dames probeerden indruk te maken door te dansen of door rond te lopen en wat mannen aan te spreken. De rest van de baan merkt het in hun portemonnee als 't Rozenhofke open is! Al gauw zag ik hier de Marokkaanse uit de Rio lopen, dit keer zonder haar aanhangsel. Ze bleek Katia (zo verstond ik het) te heten en afkomstig te zijn uit Antwerpen. Ik vond nochtans dat ze eerder een Nederlands accent (zoals vaak gehoord aan deze baan) had dan een Antwerps accent. Ze zei me dat ze 31 is, maar ik schat haar eerder 35. Voor € 150 all in ging ik met haar naar de kamer. Daarvan zal € 120 voor haar zijn geweest en € 30 voor de kamer. Ik heb me best goed vermaakt, dit was niet de beste date ooit (zeker niet zelfs), maar deze dame deed haar best, deed het ook redelijk en vooral: ze had geen haast en ze deed alles op haar gemak. Waar vooral het jonge spul een kamergang vaak ziet als een pitstop, nam Katia de tijd.

Tevreden en met lege zak verliet ik 't Rozenhofke weer. Een geslaagde avond, wel mezelf een aantal keren van het ene etablissement naar het andere etablissement moeten verplaatsen, maar dat risico loop je hier.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #54 Gepost op: 8 april 2016, 13:51:51 »
Soms heb je ook minder geluk.

Het was nochtans erg druk in de Rio. Vooral overdag doet de Rio hele goede zaken. 2 Love, Chardon, Sauna Virginia (erg in opkomst weer), 't Rozenhofke zijn dan dicht of er is nog niet veel te zien, dus iedereen legt aan bij de Rio. De parking was stampvol en binnen telde ik 8 dames.

Twee zwartjes, drie dames die er Noord Afrikaans / Midden Oosten-achtig uitzagen en nog wat Vlaamse (al dan niet vergane) glorie. Ik koos uiteindelijk voor een dame die Lilly bleek te heten en afkomstig was uit Tadzjikistan. Naar eigen zeggen dan. Al vele jaren in België en sprak dus redelijk Vlaams. Het (b)leek haar eerste werkdag te zijn in de Rio. Ze werd nog wat wijs gemaakt door haar vriendinnen, twee Marokkaanse dames uit 't Antwerpse. Deze dames al vaker gezien langs deze baan.

Ik betaalde € 100 voor tz, pzc en nmc. Dat werd allemaal keurig nagekomen. Laten we beginnen met het goede. PZC deed ze goed nadat ik eerst twee keer haar handje had weggehaald. TZ was een stuk minder. Lilly is van het type staafmixer. Niet echt mijn ding. NMC ging gepaard met heel overdreven gekreun en geroep van haar. Afknapper.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #55 Gepost op: 29 juni 2016, 18:29:55 »
Ik stoof op de E313 richting Antwerpen en het leek haast wel een defect, maar bij de afslag Herentals-West moest en zou mijn voiture van de snelweg af. Bijna volautomatisch dirigeerde mijn voiture me richting de parkeerplaats van de Rio.

Het was redelijk druk in de Rio. Ik telde 2 Spaanstalige dames (eentje van een jaar of 25 - 30 en eentje van een jaar of 45 - 50), een blonde dame die in elk geval Engels sprak (jaar of 35 a 40), een wat oudere Vlaamse die ik daar al vaker heb gezien en maar liefst vier negerinnekes. Er waren 8 heren binnen en kennelijk waren er nog wat mensen op de kamer bezig. De enige twee dames die in aanmerking zouden komen hadden al gezelschap en haast had men allerminst.

Ik besloot koers te zetten richting 't Rozenhofke. Hier viel ik met de neus in de beter. Ik werd al direct begroet door twee dames en toen ik goed keek zag ik dat het dames waren die ik ken vanuit de Planet Happy Garden. De line-up in 't Rozenhofke is een stuk jonger dan de Rio en vrijwel allemaal Roemeense ex-saunaclubdames. Nadat we op ons gemak wat hadden gedronken (een cola a 2,50 € ) gingen we naar de kamer waar ik voor 100 € een heerlijke sessie mocht beleven!

Mij zien ze zeker terug daar ! Sowieso 6 juli op de zomer-BBQ maar vast ook wel eerder.
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2016, 18:50:22 door Balthasar »

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #56 Gepost op: 7 juli 2016, 19:48:25 »
Zomer BBQ in 't Rozenhofke

Een prima dag voor een zomer BBQ, want het was heerlijk weer. Vanaf de E313 stoof ik direct richting 't Rozenhofke. Althans, tot een stukje daarvoor, want ik zet mijn voiture meestal niet op de parkeerplaats van 't Rozenhofke, maar elders.

Onderweg zag ik wat dames de oversteek maken van de Rio naar 't Rozenhofke. Soms te voet, soms in de auto. Een dame had in de auto zelfs nog de hond zitten. Toch maar even kijken of ze het raampje wat open had gelaten. Dat  was gelukkig het geval, anders hadden we de middag moeten beginnen met het intikken van een autoruit.

De dames die de oversteek maakten waren niet de mooiste. Gelukkig was er binnen beter gerief voor handen. Ik telde 6 Roemeense dames in de leeftijdscategorie 20 - 30, waarvan er 4 echt heel knap waren. Een aantal kende ik nog van clubs in Duitsland.  Verder nog 2 of 3 niet zo mooie Roemeense exemplaren. Er waren ook 2 jonge dames die een voor mij onbekende taal spraken. Als ik moet gokken, dan gok ik op Albanees. Een van hen was zeer knap te noemen.

Daarnaast waren er nog wat dames die ik herkende van de 2 love of de Rio. Een Marokkaanse van een jaar of 25 die al eens niet zo beste service gaf in de 2 love, een blonde Vlaamse die er van veraf geil uitziet, maar van dichtbij een stuk minder, een aantal negerinnekes vanuit de Rio en een kleine Spaanse kolonie die ik al eerder zag in de Rio en de 2Love. Kennelijk hun kampen opgeslagen in de Kempen.

Binnen was het gezellig. Waar de Rio-clan wat verveeld voor zich uitkeek, maakten de Roemeense dames volop leut met de aanwezige gasten. Dankzij de BBQ-lucht, kreeg ik al direct trek. Het eten, vers van de BBQ, smaakte prima. De vaste DJ was aanwezig om plaatjes te draaien en de sfeer zat er prima in.

Er werd volop gekamerd. Vooral de Roemeense dames deden goede zaken. De wat verveelde Rio-clan maakte geen kamergangen. Niet gek. Men zat voortdurend chagrijnig in een hoekje. Aangezien de twee grootste lekkertjes al naar de kamer waren, ging ik op herhaling met Daniela. De vorige kamergang met haar was uitstekend bevallen, dus ik wilde nog wel een keer.

Wederom volop tongzoenen, ze gaf een heerlijke pijpbeurt weg en daarna mocht ik haar afneuken aan de wastafel.   Een absolute aanrader. Wees er snel bij, want vanaf volgende week is ze 3 weken weg. Daarna is ze weer terug in 't Rozenhofke. Prijs: 100 euro en 30 euro voor de kamer.

Daarna nog een tijdje aan de bar gezeten en buiten op het terras. Heb een heerlijke middag en avond gehad hier. Mij zien ze hier snel terug.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #57 Gepost op: 1 december 2016, 00:19:03 »
Het lijkt wel of mijn voiture een mankement heeft. Vanaf de autobaan draaide mijn voiture haast uit zichzelf richting de afslag Herentals-West. Ik besloot eerst maar eens een kijkje te nemen bij de Rio.

Eens in je leven moet je een dikke negerin neuken. Of vooruit, eens in de tien jaar. Dat ik nog eens een dikke negerin te grazen nam, was toch alweer enige tijd geleden. De laatste ervaringen dateren vanuit het Keteltje of dames die daar in de buurt hangen. Allemaal niet voor herhaling vatbaar.

In de Rio koos ik voor Pamela, een Ghanese met dikke stuiterballen. Maar niet nadat ik eerst even een croque monsieur bestelde en naar binnen werkte. Verder aanwezig: nog een zwartje, een aantrekkelijke blonde Vlaamse, echter druk met een klant, een wat oudere blonde Vlaamse en nog 3 Vlaamse dames die ik er toch al eens eerder had gezien. De lekkere Marokkaanse van vorige week was er niet. Daarom met Pamela op de kamer beland.

Kosten: € 100 incl kamer, oftewel € 70. Voor dat geld zou ze zonder rubber even aan mijn paal zuigen en mocht ik haar daarna neuken. Ze kwam zowaar haar afspraken keurig na. Pijpen deed ze prima, met redelijk wat overgave. Weinig op aan te merken eigenlijk. Daarna wilde ze dat ik wat met haar tieten speelde. Dat deed ik dan ook. Ondertussen bewoog ze driftig op en neer en leek het af en toe dat ze zo punto blanco op mijn paal ging zitten. Mevrouw maar even gevraagd om een rubbertje. Haar daarna afgeneukt.

Prima voor dit geld, de volgende keer wil ik echter de lekkere Marokkaanse van de vrijdag of die blonde Vlaamse. Als ik hier al terecht kom, want het wordt ook weer eens tijd om in 2 Love of 't Rozenhofke naar de kamer te gaan.

sveneke2

  • Gast
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #58 Gepost op: 23 december 2016, 01:13:17 »
iemand een idee of op oudejaar het rozenhofke open is of niet? grtz sveneke

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
De heilige drievuldigheid tussen Lier en Herentals
« Reactie #59 Gepost op: 26 april 2017, 21:56:41 »
Ter info : De rechtstreekse baan tussen Grobbendonk en Herentals was deze week niet bereikbaar. Omgekeerd wel.