Auteur Topic: Ook ik ben erin getrapt  (gelezen 33410 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Gepost op: 6 oktober 2014, 17:19:16 »
Geraakt door hoe de mensen daar leven en dan toch proberen te delen. (Daar kan ik nog heel veel van leren). Heb ik een dame een kerstcadeau belooft. ja ja de kerst liederen schalmde er al uit de boxen en de kerstversiering branden al.
Wat ik beloof doe ik ook. Dus er moet wat geld overgemaakt worden. iemand ervaring met western Union? Zij heeft  bv alleen een licens ID. is dat voldoende?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2014, 17:52:55 »
Geraakt door hoe de mensen daar leven en dan toch proberen te delen. (Daar kan ik nog heel veel van leren). Heb ik een dame een kerstcadeau belooft. ja ja de kerst liederen schalmde er al uit de boxen en de kerstversiering branden al.
Wat ik beloof doe ik ook. Dus er moet wat geld overgemaakt worden. iemand ervaring met western Union? Zij heeft  bv alleen een licens ID. is dat voldoende?

Lang geleden dat ik nog geld overmaakte met Western Union, het namelijk erg duur.
Maar je hebt inderdaad heel erg weinig nodig als ontvangende partij, een ID is genoeg.

Hier kun je op verschillende postkantoren terecht, vroeger was het 17 euro om een 100 euro over te maken. Bij regelmatige overboekingen kun je beter hier een bankrekening openen en  de familie, dame of heer een bankpasje opsturen en dan kan het voor een paar euro per keer.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2014, 19:14:49 »
Het is maar een keer  kerst  :017:
En dat pinnen daar gaat ook niet. Wat een ellende was dat met maestro.Al ging het in de city mall op het eind van de vakantie prima.

Het gaat (hopelijk) maar om een keer een kadootje  :))

Bedrag dat we zullen verzenden: 100,00 EUR 
Overschrijvingskosten: 7,00 EUR 
Geschatte totale prijs:  107,00 EUR 
Bedrag betaald aan ontvanger:  5565,49 PHP 

€100.00 overschrijven  kost €7.00 volgens de prijsopgaaf.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #3 Gepost op: 6 oktober 2014, 19:33:29 »
Bij Western Union moet je goed opletten, één foutje in de naam en het bedrag wordt NIET itbetaald, zorg dus dat de NAAM van de ONTVANGER CORRECT is gespeld.
1 spatie te veel, te weinig, een i in plaats van een E en het geld komt niet aan op de bestemming.
Kwestie van zeker te zijn, vraag dat ze je een kopij sturen van de ID per email, want Aziaten en spelling, het gaat niet samen, dat is hetzelfde als denken dat een vrouw logisch kan denken, dat bestaat ook niet.


En mijn ongezouten mening, je maakt wel bijna een maandloon over naar hun normen, 't is maar dat je het weet....  en je krijgt er de ballen voor terug, is net hetzelfde als dat iemand jou 3000 euro cadeau geeft, hou dat gewoon in je achterhoofd.
Ik heb gisteren stomverbaasd naar iemand geluisterd hoe ze voor 175 peso per dag van 's morgens 8 uur tot de valavond 16 uur op het veld moeten werken, in temperaturen van 37 tot 42 graden in de schaduw, maar zij staan in volle zon.... .  Die iemand is de vriendin van foots.
Voor jou is 100 euro niet veel, voor hun dus wel, en jij weet NIET wat ermee gebeurt, het kan net naar haar zatte vriend gaan of naar zieke mama. Of ze kopen er misschien rijst mee voor de hele familie, dat kan ook ....  ;)


Ik wil niet belerend doen, al maak je nu een miljoen over, het is maar dat je weet dat het misschien niet zal besteed worden zoals jij hoopt dat ze het gaan besteden.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2014, 20:09:43 »
Wat ik me dus afvraag is wat er met het geld gebeurt als de ontvanger het niet in bezit krijgt. Kan je het dan als verstuurder terug vorderen?
Ik noemde die €100.00 als voorbeeld. Makkelijk getal. Beloofd is beloofd.
Misschien naïef van mij, maar als ik een kadoo geef hoef ik er niks voor terug. Ja een dank je wel is fijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #5 Gepost op: 6 oktober 2014, 20:36:19 »
Wat ik me dus afvraag is wat er met het geld gebeurt als de ontvanger het niet in bezit krijgt. Kan je het dan als verstuurder terug vorderen?
Ja, dat kan. Dus het is niet verloren, het is wel verloren tijd en moeite, zorg dus dat alles klopt vooraleer je het verstuurt  ;)


Al zend je nu al je geld, boeit me niet, weet wel dat zij meer geld opkrijgen dat jij bezit en nog veel meer, met de optie de helft van je inkomend e rest van je leven... .
Er zijn er al velen ten onder gegaan in de Filippijnen en er zullen nog velen volgen, kwestie van je te waarschuwen dat zij veel veel geduld hebben, jaaaaaaaaren en op het gepaste moment toeslaan.
Het is een pokpok en die willen één ding: JE GELD, al de rest is 'ILLUSION TALK".
U bent gewaarschuwd en u doet wat u belieft....  ;) :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #6 Gepost op: 6 oktober 2014, 21:35:33 »
Ik waardeer de waarschuwing hoor. Maar ik zie nog voor me hoe dankbaar ze waren met een klein kadootje of gewoon een bordje eten. De  :pica22 viel zelfs tegen. Maar ik zal haar gezichtje nooit vergeten. Ze had een iPad,  een die je nog aan moet zwengelen, gehad van een tante die een Amerikaan gestrikt had. Alleen de oplader was door de muizen stuk gevreten. Dus ik heb een oplader gekocht voor 300 pesos en die IPad aangezwengeld. En of het dan illusion of niet. ze straalde toen zoveel dankbaarheid en geluk uit. Dat was een van de mooiste momenten van de vakantie

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #7 Gepost op: 8 oktober 2014, 17:41:06 »

Kwestie van zeker te zijn, vraag dat ze je een kopij sturen van de ID per email, want Aziaten en spelling, het gaat niet samen, dat is hetzelfde als denken dat een vrouw logisch kan denken, dat bestaat ook niet.

ik moet toch wel lachen :lol_hitting:
er is vast iemand die deze mooie zinnen kan vertalen

Tonight have a many customer but in early its board cuz no customer im stell setting hehehe but now im already go home :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #8 Gepost op: 8 oktober 2014, 18:02:20 »

Kwestie van zeker te zijn, vraag dat ze je een kopij sturen van de ID per email, want Aziaten en spelling, het gaat niet samen, dat is hetzelfde als denken dat een vrouw logisch kan denken, dat bestaat ook niet.

ik moet toch wel lachen :lol_hitting:
er is vast iemand die deze mooie zinnen kan vertalen

Tonight have a many customer but in early its board cuz no customer im stell setting hehehe but now im already go home :17:
Ik doe een poging:
"Stuur nu eens mijn kerstcadeau in plaats van te lullen, dan heb ik bijna genoeg voor de iphone6 en kan ik die oude versie teruggeven aan mijn tante (lees: dan kan ik die andere verkopen)
Ik lig nu in bed met een dikke stinkende Australiër, bedankt om me een berichtje te sturen, als die papzak klaargekomen is zeg ik dat het een bericht was van mijn zus die is opgenomen in het hospitaal en een reden om bij de stinkzak weg te raken.
En nu sturen dat geld, ik hou van je xxx"

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #9 Gepost op: 1 november 2014, 12:00:05 »

[/quote]
Het is een pokpok en die willen één ding: JE GELD, al de rest is 'ILLUSION TALK".
U bent gewaarschuwd en u doet wat u belieft....  ;) :035:
[/quote]

Het kan allemaal wel zijn . maar hoe meer ik over de pokpok weet en leer dus te meer RESPECT ze verdienen. Ik ken er hier niet veel die zo veel (vervelend) werken. En dat voor hun familie bijna 1000km van hun THUIS.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #10 Gepost op: 1 november 2014, 12:33:50 »
Het kan allemaal wel zijn . maar hoe meer ik over de pokpok weet en leer dus te meer RESPECT ze verdienen. Ik ken er hier niet veel die zo veel (vervelend) werken. En dat voor hun familie bijna 1000km van hun THUIS.
Die zin ... het kan allemaal wel zijn ... dat baart me zorgen over je staat van inschattingsvermogen van de geslepen intelligentie van een pokpok, het is haar levenstaak om iemand in te palmen ..... en ze zijn verdomd zo slim als een varken  ;)
Verder enkel dit nog:
als ze een kikker kust verandert hij in een prins
Ik respecteer haar meer omdat jij nummer elfendertig bent in de rij die ze inpalmt, en ooit zal het haar wel lukken een echte gek te vinden die haar importeert... veel succes ermee
:017:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #11 Gepost op: 1 november 2014, 13:57:54 »
Hmm ja ik kan het wellicht heel denkbeeldig met een voorbeeld erg duidelijk uitleggen.


Ik was eens in Thailand en ik ging naar de krokodillenfarm en daar kon je op de brug met een hengel kippetjes voeren aan een vijver vol krokodillen. Dat koste 50 baht per kip, toen 1 euro.

[attachimg=3]

Dat was een belevenis en ik heb best wat kippen gevoerd, want er is weinig leukers dan een de krokodillen lekker te laten ruiken en dan gaan ze happen naar de kip, en die zijn snel en sterk en ....... reteslim. Een geweldig spel, ik zou ieder weekend gaan als ik wat dichterbij woonde.

[attachimg=1]

Nou feitelijk is het in de Filipijnse bar idem dito, alleen jij bent de kip, de pokpok zijn de krokodillen en de barfine is de betaling voor de kip te voeren. De krokodil (buwaya in Tagalog, betekent greedy en nee er is geen enkele manier mogelijk om dat leuk of grappig uit te leggen aan een Filipina) gaat naar de kip happen.

Snappie - De Kleine Krokodil

Krijgt ze de kip (de dikke witte en dat zijn wij allemaal) uiteindelijk in haar bek, dan heeft ze de prooi vast en die is er om nooit meer los te laten. De kip zal ze (na kortere of langere tijd) volledig verslinden, meedogenloos tot hij helemaal op is, inclusief de veren, de botten en zelfs de ingewanden met inhoud freet de krokodil helemaal op.

Nou denkbeeldiger kan ik het niet verwoorden. Zo is het nu eenmaal en denk niet dit is Foots zijn onzin als forumvulling. Nee, dit is zo en geloof maar niet dat het ooit anders was, is of wordt.


Groet, Foots  O0


P.S. De krokodil is een primitief dier en zijn instinkt kun je nu eenmaal niet veranderen, NOOIT. Een krokodil kan echter heel erg veel geduld hebben, maar altijd kijkt hij naar zijn prooi, stil met zijn ogen open en gereed op het moment om je met 1 klap (van zeg 0,1 seconde) van de bek af te maken.


Een ervaren krokodillentemmer weet dat, die vertrouwt nooit zijn krokodillen. Echter als je exact weet hoe je krokodil haar instinkt werkt kun je je kop in zijn bek steken. Ook dat kun je zien op de krokodillenfarm.

[attachimg=2]

Een Filipijnse DVP kun je ook nooit volledig vertrouwen en je kunt gerust je kop in haar bek steken als je:
1. Nooit toegang geeft tot je bankrekening
2. Nooit een trouwcontract tekent.
3. Haar (of haar familie) nooit vertelt dat je andere pokpok bezoekt.


Maak 1 van bovenstaande fouten en je bent ......... het kippetje. Ik kan het weten, ik alle 3 de fouten gemaakt.

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #12 Gepost op: 1 november 2014, 17:59:23 »
Zo nog wat plaatjes en een video toegevoegd aan voorgaande post.

Tevens wil ik hier mijzelf op de borst kloppen dat ik nu een Filipijnse krokodil thuis heb die:
1. Weet dat ik vele andere superknappe pokpok's bezoek
2. Haar familie wel eens meeneem naar de gogo club.
3. In haar nachtkastje altijd een mes van 40 cm. met gekarteld lemet klaar heeft liggen.
4. Een resume heeft met meerdere mesaanvallen op familieleden
5. En die ik ook nog gerust mijn kleine Footsje in haar mond durf te steken en vraag om wat harder te zuigen  :o

En nu verwacht ik niet dat je me gelooft, hoeft ook niet. Maar net als elke stuntman altijd zegt "Don't try it at home".

Groet, Foots  :cochon
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #13 Gepost op: 1 november 2014, 18:30:19 »
Je vergeet één belangrijk detail te vermelden en dat is ...


je krokodil die je in huis hebt is geen pokpok ....


Anders was je nu het kippetje en zou ze ook nog soep van je koken, dat brengt namelijk nog veel langer op ...  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Ook ik ben erin getrapt
« Reactie #14 Gepost op: 2 november 2014, 10:22:33 »
Ja, die krokofarm, ik ben er ook een keer geweest. Een eindje buiten Pattaya. Samen met een meid van de Coconutbar waar ik toen een dag of wat mee opgetrokken ben. Die beesten zijn echt razendsnel. Je denkt dat ze liggen te slapen, je houdt die kip aan een hengel boven hun kop, maar je kunt hem zo snel niet ophalen of ze klappen hun kaken hem er al omheen. Zo erg was het met die griet in kwestie nou ook weer niet, maar ze was altijd wel eerder wakker dan ik. Om me vervolgens naar goed Pattayaans gebruik wakker te pijpen. Haar nummer heb ik naderhand maar gewist, het mijne heeft ze nooit gekregen, en facebook was er toen nog niet, dus kwam het helemaal goed. Het was leuk voor de time being, maar voor het serieus wordt beter kappen met die onzin, voor haar tien anderen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.