Auteur Topic: Alexandra  (gelezen 2604 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Alexandra
« Gepost op: 11 oktober 2014, 20:54:40 »
[box title=Alexandra]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits en Engels
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,57 m
Model:            slank tot slank-normaal
BH:                 B (naturel)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij jou, Russisch, Gesichtsbesamung, Körperbesamung, droogneuken
[/box]
[box title=pro en contra]
geen contra's, alleen pro's
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Alexandra
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2014, 20:57:27 »
Ik had haar een eerste keer laten gaan. Ze was bij me komen zitten en we hadden een aangename vrolijke lange babbel. Het bleef echter bij al dat gebabbel en met de gedachte van ik ken dat soort, veel en lang babbelen tijdens de pre sales, denkend dat de mannen daar dan erg tevreden mee zijn omdat andere mannen dat zien, en dan op kamer minimale service, onder het motto van je hebt al veel aan me gehad, of veel babbelen (trachten te) ook op kamer.

Alexandra had wel gezien dat ik met een andere dame vertrokken was, die het helemaal anders aanpakte en mij goed wist te verleiden en geil te maken. Alexandra was me op een gegeven moment in het oog aan het houden en toen ik nog geen twee minuten op de immens grote poef in de wellnessarea was gaan liggen, kwam ze "per ongeluk" binnenwaaien. Ze vleit zich naast me neer en begint me gaandeweg te strelen, ondeugend te strelen, te zoenen en te tongzoenen. Eerst bleef ik erg cool maar opeens kwam de wederreactie, waar Alexandra op aan het wachten was natuurlijk. Niet zo heel veel later doken we een kamer in.

Ik had me schromelijk vergist in haar. GFE+++ waarbij geen taboes te rapen vallen. Droogneuken doet ze heel intens. Zoenen en tongzoenen: fantastisch! Knuffelen, strelen, lief doen, tedere aanrakingen, ze laat het niet begaan maar gaat er mee in op. Zo moet het. PZC, nog zo'n specialiteit van haar. Stevige zuigkracht afwisselen met sensueel pijpen, likken, likken van de ballen, topje van de eikel rood laten gloeien, DT...). Het neuken zelf gebeurt zeer sensueel en erotisch. Vingeren, beffen, 69 en FT, ook dat komt allemaal aan bod.

Eindbesluit: 9/10 met de nuance dat ze héél goed weet waar ze mee bezig is (om klanten te binden) maar zolang het professionalisme in positieve zin aangewend wordt, heb ik daar niets op tegen. Het is hun job .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man