Auteur Topic: FKK Oceans - Düsseldorf  (gelezen 170253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #90 Gepost op: 7 juni 2020, 11:45:33 »


Das nennst du geöffnet?
Nur fressen und saufen, kein pfeifen und ficken!

Dit is wat jy noem oop?
Net eet en week, geen fluite en fokken (pijpen en neuken)!

vanKees

Ik ga toch eens kijken een van de komenden.  Denkt ge nu echt dat het enkel eten en drinken is  :lol_hitting:  :lol  :douchen .
Wir freuen uns Euch mitteilen zu können, dass unser RESTAURANTBEREICH ab diesem Samstag, 30. Mai wieder täglich für Euch ab 18 Uhr öffnet und Ihr nach Herzenslust bei uns schlemmen könnt! Die Hygienevorschriften gemäß der COVID-19 Auflagen werden selbstverständlich vollumfänglich umgesetzt! Der eigentliche Clubbetrieb, sowie der Wellnessbereich bleiben vorerst weiter geschlossen, werden aber -sobald die Pandemieentwicklung es erlaubt- nachfolgen. Schritt für Schritt geht´s nun langsam zurück zur Normalität. Bleibt gesund - wir freuen uns auf Euch! Der Eintritt ist frei.


Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #91 Gepost op: 7 juni 2020, 17:58:41 »


Ik wist niet dat jouw moeder een Zuidafrikaanse was, vankees  ;D ;)


/start opletten voor zere tenen:
en voor alle duidelijkheid, dit is humoristisch bedoeld, vanwege je vertaling naar dat taaltje
/einde opletten voor zere tenen
[/quote]

Die 2 Prozent die du von mir weißt sind:
Ich bin Deutscher und habe keinen Sinn für Humor!
Richtig?
Die 2 persent wat jy weet oor my is:
Ek is Duits en het geen sin vir humor nie!
Reg?

vanKees


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #93 Gepost op: 4 maart 2022, 00:15:21 »
VALENTIJN

Na vorige week een stuk vlaai te zijn gaan halen, was het eigenlijk de bedoeling om op de 14e van de 2e met Cupidbeer langs een club te gaan.
Helaas kwam er iets tussen en werd het dus een dagje later.

De keuze voor Oceans kwam dat ze nu niet meer voor elke slok en hap extra meer rekenen, sinds hun merger met GT.
Bijkomend voordeel is dat ze een happy hour hebben tussen 11 en 13 uur, waardoor de entree slechts 35 euro is. En dat was zonder beperkingen op het eten en drinken. Frisdrank kwam trouwens uit kleine flesjes.

Enfin, toen ik iets voor 11 de club binnenstapte stond er niemand bij de receptie. Ik dus maar geduldig op het bankje tegenover de receptie zitten wachten. Pas toen er iemand anders (personeel?) de club binnenliep en de receptioniste er op wees dat er iemand zat te wachten kwam ze me tegemoet. Ik vroeg voor de zekerheid of alle consumpties inclusief waren, want bij Oceans wel es bij vertrek voor een verrassing komen te staan. Dat bevestigde ze, maar vertelde er gelijk bij dat er geen dames zijn en dat ze ook geen idee had hoe laat er iemand zou opduiken.
Die lagen vast allemaal bij hun VALENTIJN liefje uit te slapen ;)

Toen ze me bevestigde dat de wellness het wel allemaal deed, besloot ik het er op te wagen. Moet eerlijk bekennen dat ik hun happy hour over het hoofd had gezien, omdat ik op de GT site had gekeken. Was dus even verbaasd toen ze me om 35 euro vroeg ipv 60. Op hun Oceans site staat het wel vermeld.

Eenmaal omgekleed me tegoed gedaan aan hun ontbijt buffet. Die was niet onwijs uitgebreid, maar was wel opgeleukt met wat gevulde eitjes enzo. Ik hield het veilig op de gekookte ei in schil en hun warm pannetje soep.
Beste een beetje gek om helemaal alleen in zo een grote club te zitten. Het leek wel een mega prive sauna. Kon op m'n gemak van de hete Finse sauna en hun zoutstenen dut kamertje genieten. De sauna was wel lekker groot, maar helaas was het bordje met de opgiet tijden kadoek, wat doet vermoeden dat er geen opgieting zou zijn. Wellicht iets alleen in het weekend? Ook zit er een mooi water rad in. Die elders werkend gezien in andere wellness centers, maar blij dat ie hier uit staat/defect is. Want voor mij geeft dat wat te veel stoom. Ze hebben er nu gewoon een emmertje aufguss naast staan, zodat je zelf kunt doseren. Ook waren er meerdere hoofdsteuntjes beschikbaar, zodat je er niet om hoeft te vechten.
Opvallend was dat in sommige clubs de Turkse/stoom sauna uit staat, maar bij dit was weer een club waar ie aan stond. Met een water slang kon je mooi je plekje even afspoelen. Helaas geen trekker gezien om het koude water weg te halen...
De tuin is lekker ruim en heerlijk om even gelijk na een sauna rondje rustig in de buitenlucht af te kunnen koelen.
In die ruim bemeten tuin had makkelijk een zwembad en/of jacuzzi in gekund. Hun oude rookruimte leek niet meer in gebruik, en lijkt me een ideale plek om een semi afsluitbare jacuzzi ruimte van te maken. De meeste dames maakten gebruik van de sisha ruimte om te roken.

Want dames (en heren) kwamen uiteindelijk wel opduiken. In de middag circa 5 heren en 7 dames. Later rond mijn vertrek waren dat circa 20 dames en een man of 15 a 20.

Van de dames was 2/3 a 3/4 wel mijn smaak. Slanke Rombul turnstertjes met een fraai snoetje. Ik kwam er in de middag echter wel gelijk achter dat de dames hier voor een beetje complete ouderwetse service 100p30 rekenden. Zelfs voor beffen werd extra gevraagd.
Vooral ene fraaie Selena kwam geregeld even polsen en grappen of ik nu wel klaar voor haar was. Deze Dagobeer past echter voor dat soort upselling.

Ene Ana leek wel door te hebben, dat ik niet meer zou gaan voor 100p30. Want toe ik hetzelfde vroeg over 50p30 voor ouderwets kamertje, kwam zij met het tegenvoorstel dat voor een uurtje 100 euro het wel kon.
Dus ik mee en hebben genoten van een geweldig kamertje. Kamertje, want na een half uurtje leek ze aanstalten te maken om op te gaan ruimen. Verbaasd vroeg ik, maar we hebben toch nog tijd?
Begon zij ineens over dat ons half uurtje er op zit. En dat of ik haar of zij mij niet had begrepen over de prijs en tijd. Tja, even overwoog ik om ermee naar de theke te gaan. Maar ik had niks concreets, als bijvoorbeeld ze na 15 minuten al van de kamer ging ofzo. Dus het er maar bij laten zitten. Hoewel haar service opzich best goed was, was het mij te overpriced met 100p30. Precies evenveel als waar ik alle andere voorgangster om had afgeslagen...

M'n verdriet dan maar gaan wegvreten... De lunch blijkt a la carte te zijn, welke ook inclusief mijn happy hour tarief zat. Kon kiezen tussen rijst met rund of spaghetti. Voor het laatste gekozen, en dat smaakte prima. Behalve dat werd de spaghetti op een fraai bord gepresenteerd, waardoor je niet het gevoel kreeg gevangenis voer voorgeschoteld te krijgen, maar in een restaurant zat te dineren. Ik probeerde nog netjes mijn lege bord terug te brengen naar de keuken, maar de kok wees me er op het op de tafel te laten staan. Net als in een net restaurant werd je tafel voor je opgeruimd.

Na wat wellness rondjes wat gaan uitbuiken in de lekker rustige zoutstenen kamer. Een andere beer maakte ook gretig gebruik van die rustkamer en lag op zijn buik. Een medewerker kwam nog even nader checken of die gast nog wel leefde ofzo. Gezien het lichte gesnurk wel en vertrok toen weer.

Na even gedut te hebben, me weer begeven in de bar. Er was toen ruim 15 dames. Ik had niet echt meer de intentie om te kameren. 2 dames die een stukje verderop zaten, waren echter van een afstandje wat met me aan het dollen. Op een gegeven ogenblik kwam 1 van hen naast me zitten en stelde zich voor als Elli. Samen met haar vriendin kwam ze na in Spanje gewerkt te hebben, nu de Duitse clubs uitproberen. Ook al liggen de kamerprijzen volgens haar een stuk lager dan in de Spaanse plekken waar zij had gewerkt.
Het dollen ging wat door en we wisten tot een compromis te komen voor 50p30 met iets wat in de meeste clubs gewoon inclusief is. Tot mijn verbazing was ze een Oscar nominatie waardig en bleek ze een hele uhm... milieubewuste dame te zijn die geen plastic verspeelde. Heel even vreesde ik dat het weer een list tot upselling betrof, maar dat bleek achteraf ongegrond te zijn. Nu ben ik niet meer van het rondstrooien met fooien, gezien dat de prijs/service verhouding kan verstoren. Dus haar van wat extra presentjes voorzien.

Nadien kon ik eindelijk uitkijken naar mijn hoogtepunt van de dag: de steak! Ook die was weer gewoon inclusief. En ook nu weer werd je maal weer op een mooi opgediend op een forse schaal, gedecoreerd met garnituur. Alleen hiervoor zou ik al terugkomen ;)

Na nog even uitgebuikt te hebben en een wellness rondje, de lange terugreis ondernomen. Onderweg reed ik op de Nederlandse snelwegen nog voorbij een party bus. Tja, ook na 22 uur zijn er manieren om een feestje voort te zetten...


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
FKK Oceans - Düsseldorf
« Reactie #94 Gepost op: 21 december 2022, 01:05:29 »
IJSKOUD

Op de 5e van de 12e wilde ik bij Rheingold langs te gaan. Helaas bleek bij aankomst dat ze door omstandigheden geen kok en daarmee geen eten te hebben. Dat was een dealbreaker voor deze veelvraat. Wel zo eerlijk dat de theke het zei toen ik vroeg of hun sauna het deed.

Dus toen moest er een alternatief plan gevonden worden. Ik kon me herinneren dat Oceans een tijd geleden adverteerde met maar liefst 2 jacuzzi's. Daar had ik wel zin in en zodoende vervolgde ik m'n weg.

Iets na openingstijd kwam ik aan. Daar kreeg ik te horen dat entree 65 euro is ipv de 6 tientjes die nog op de website staat. Ook is er geen happy hour meer.

Na me opgefrist en omgekleed te hebben de innerlijke mens maar es aansterken.
In de ochtend is er een simpel ontbijtbuffet,  maar waar wel spiegelei of omelet op bestelling voor je gemaakt kan worden. Allemaal inclusief bij de entree. Daarnaast zijn 1x lunch en 1x diner a la carte inbegrepen. Hoewel porties niet heel groot zijn, is de presentatie er van door de kok restaurant waardig. 
Flesjes fris zelf uit koelkast te pakken. Koffie, thee en alchohol bij de barman.

Erna wilde ik me lekker opwarmen in de jacuzzi. Helaas bleek jacuzzi IJSKOUD en traag op temperatuur te komen. Na 6 uur van 17 naar 27 graden, wat nog steeds te fris aanvoelde.
Bij vertrek verteld dat ze er beter er zeil overheen doen en en op temperatuur laten of hooguit ietsjes laten zakken. Maar zo zijn ze te fris en daarmee onbruikbaar. Ik was namelijk niet de enige klant die er gebruik van probeerde te maken, maar it terug trok.
Daarnaast vind ik die verhoging zonder reling wel wat link. Vooral voor de wat oudere en beschonken gasten. En ook als je nat de jacuzzi uit stapt.
Enfin, de sauna en stoomcabine waren wel lekker op temperatuur. Hoewel de laatste net als de douche bij de wellness nogal muf rook. 
Bijkomende bonus die dag was dat het sneeuwde. Heerlijk om onder de sneeuwvlokken langzaam af te koelen. Of een schep sneeuw op je hete hoofd...
Leuk was ook dat toen ze doorhadden dat het sneeuwde er kerstdeuntjes opgezet werd en wat dames spontaan gingen meezingen.

Kwa bezetting waren er overdag circa 5 dames en 4 mannen. In de avond circa 15 dames en rond de 20 man. De dames waren voornamelijk tussen de 20 a 30 jaar, met enkele uitschieters. Zaten ook best een aantal slanke exemplaren voor me tussen. Helaas dachten sommigen dat ze in Frankfurt ofzo zaten met hun 100p30. Diana een jonge dame met een normaal postuur wilde wel voor 50 euro mee. Maar na een kwartier begon ze al op te ruimen. Dat is omgerekend alsnog hetzelfde voor een redelijk raam kamertje.

Gelukkig bleek er in de avond een dame te zijn die me van elders herkende. Haar blonde vriendin kwam me kwa gezicht ook al bekend voor, maar niet eerder mee geweest. Enfin, met slanke Sandra genoten van een heerlijk kamertje.

Nog wat van de sauna en sneeuw genoten. Na een dutje in hun zoutstenen rustkamer voor de lange terugrit was het intussen tijd om er vandoor te gaan, aangezien rond 21 uur disco herrie en dito volume ten gehore werd gebracht.

Heb me op zich prima vermaakt, maar hopelijk dat een volgende keer de jacuzzi's wel lekker warm zijn.