Auteur Topic: Natasha (Polen)  (gelezen 8249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Natasha (Polen)
« Gepost op: 19 oktober 2014, 18:24:55 »
Here it is for her description : http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10798.0  :-P
Yesterday she was again in PSR, this is a crazy girl, often laughing, she wanted me to go again with her yesterday but i was looking for new girls only, another time perhaps  :))

Inglewood and Tikinui approved in world championship blowjob  :-P ;D

Extract of my report :
Later i saw Natasha who arrived and i recognized her because she has been Hillary for such quite a long time in DV, she has now short hair and wears glasses, i had been with her 2 times in the room in DV and was satisfied by her service, so i recommended her to my friend  :-P i took the opportunity to go and swim around 45 minutes when they were in the room

I was pleased to see a few new girls for me, at least 6 or 7 and a few highlights among them but i preferred to wait until the evening
Back from the room, my friend was very happy, nice encounter with Natasha and great blowjob, finally i was wondering if it would not have been better if i went with her for a third time instead of sending my friend to her  ;D but it was not too late and i finally made my mind after a few well deserved beers and decided to go with her as well, my friend excited me too much when he talked to me about her nasty blowjob  :-P and it reminded me some very good old time   :111: i will try another new girls next time  ;D

Of course, it was great in the room, no surprise with this girl, let's say that her blowjob was terrific, that was the main reason of my choice

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Natasha (Polen)
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2018, 20:34:01 »
The Black Widow

Gedurende je carrière als wandelaar/ijsbeer ontmoet je dames van allerlei pluimage. Net als je denkt dat je alles wel hebt gezien en meegemaakt kruist er een dame je pad die je compleet weet te overdonderen. Waarbij service nog met hoofdletters wordt geschreven en die "Crazy Bitch" een nieuwe betekenis geeft.

De dame
Gedurende de dag had ik al enkele keren een glimp van haar in naakte glorie gezien. Een goddelijk lichaam waar zelfs Michelangelo een natte droom van zou krijgen. Perfectie ten top waar je een spijker op stuk zou slaan. Daarboven een koppie met een mysterieuze uitstraling. Haar gitzwarte haren strak in een paardenstaart en haar lippen vuurrood. Geen dertien in het dozijn zoals je ze meestal in de clubs ziet, maar een volbloed Slavische met een vleugje Oosterse mystiek. Een dame die de ene na andere filter sigaret (en niet die dunne) een vroege dood laat sterven.

De kennismaking/presales
Nadat mijn "broertje" in de relaxruimte een Roemeens dekentje over zich heen had gekregen besloot ik een sigaretje te gaan roken. Ietsjes verderop zat zij ook te roken en al spoedig kwam ze mijn kant op. Ze stelde zich voor als Natascha uit Polen. Ik zei haar dat ik me al afvroeg waar ze vandaan kwam. Ze vroeg me hoe PSR me tot dusverre was bevallen en of ik al ooit het genoegen had gehad het bed te delen met een Poolse. Ik zei haar dat dit het geval was, maar nog nooit in een sauna club. Het werd het begin van een uitermate geanimeerd gesprekje. Al snel wist ik dat dit wel eens een voltreffer kon zijn. Ik liet blijken dat we wat mij betreft onze kennismaking op een kamer verder konden uitdiepen. We stonden op en ze wees naar het poolbiljart en vroeg of ik weleens speelde. In mijn jonge jaren veel gedaan, maar recentelijk niet meer. Het leek haar leuk eerst een spelletje te spelen voorafgaande aan de kamergang. Het kwam aan op de zwarte bal en tot haar grote voldoening potte ze hem.

De kamergang
Ik had nog snel een sanitaire stop gemaakt en bij terugkomst op de kamer lang ze bevallig te wachten op bed. Ze vroeg of ik het leuk vond om eerst samen te douchen. Geeft toch een extra dimensie om elkaars lichaam lekker in te soppen. Ze plaagde me door toen ik niet op aan het letten was vol de koude kraan open te zetten. Ik droogde me af en zij stond nog haar poesje te wassen. Ze drukte haar borsten tegen het glas en zei dat ik me maar moest aftrekken op dit beeld aangezien zij gewonnen had. Ik overhandigde haar een handdoek en nadat we overeenstemming hadden bereikt over de muziek die als soundtrack zou dienen van datgene wat komen zou legden we ons op bed.

Ik begon met een massage en dit kon haar duidelijk wel bekoren. Ze draaide zich hierna naar mij toe en begon hartstochtelijk te tongzoenen. Ze drukte me op mijn rug en daalde met haar mond richting tepel om daar liefdevol in te bijten terwijl ze met een hand de andere bewerkte. Ze zakte verder naar onderen en mijn klokkenspel kreeg een grondige wasbeurt waarna ze aan een sloppy BJ begon. Na een tijdje vroeg ze of ik haar ook oraal wilde bevredigen. Ik had amper bevestigd of ze gooide haar been naast mijn hoofd en in 69 werd ik letterlijk gesmoord door haar. Een staaltje facesitting pur sang waarbij er een moment was dat ik dacht dat er boven mijn overlijdensbericht "Death by Polish Pussy" zou komen te staan. Beffen is een groot woord. Ze misbruikte mijn tong voor haar eigen genot. Of ze haar doel bereikt heeft weet ik niet, maar ze vond dat het tijd was om met elkaars tongen te spelen. Na een tijdje nam ze plaats tussen mijn benen en er volgde weer een sloppy BJ. Ze liet haar speeksel op haar hand vloeien en ging hiermee rond mijn kontgaatje spelen waarbij ze me geil aankeek.

Ze nam plaats in cowgirl en begon me met een intensiteit te berijden die je zelden meemaakt. Ze draaide om in reverse en er volgde enkele variaties. Ze steeg af om met haar poes over mijn ballen te glijden om vervolgens weer in cowgirl verder te gaan. Ik gaf behoorlijk tegengas. Ze vond het tijd om de rollen om te draaien en dat ik maar eens het meeste werk moest doen. Ze nam plaats in doggy en ik kreeg te horen dat het niet de bedoeling was dat ik snel klaar kwam. Ik penetreerde haar langzaam en diep terwijl zij met een vinger haar klitje bewerkte. Ze verhoogde haar tempo en ging helemaal los. We draaiden in missio en hoewel ik een GFE-mannetje ben had ze me zo geil gemaakt dat het uitdraaide op het stevigere beukwerk. Intens bewoog ze haar bekken mee en na een tijdje volgde dan ook een orgasme zoals je ze zelden beleefd.

We hadden nog een minuut of vijf voordat er een uur voorbij was en rookten gezamenlijk nog een sigaret waarbij we elkaar nog wat flarden van persoonlijke favoriete nummers lieten horen. In de kleedkamer haar betaald met een fooi. Ze was daardoor kennelijk verrast en bedankte me uitvoerig.

De aftersales
Na de kamergang ging ik me douchen en nadat ik mijn "broertje" opgezocht had besloten we een potje te biljarten. Al snel voegde Natascha zich bij ons. Er zouden nog vele potjes volgen. Wat een genot om zo'n dame in haar nakie te zien biljarten. Het liep inmiddels tegen sluitingstijd en het was tijd om afscheid te nemen. Er volgden enkele heerlijke zoenen. Ze kwam nog de kleedkamer in lopen en liet haar de erotische dobbelstenen zien. Ze vroeg waarom ik ze niet bij onze kamergang had meegenomen en moest beloven ze de volgende keer wel mee te nemen. Toen we bij de uitgang stonden kwam ze nog een keer om gedag te zeggen.

Slotsom
Natascha is een dame die zich moeiteloos kan meten met Zuid-Koreaanse Kim of Melody (GT). Ze daagt je uit, zoekt de grenzen op en sloopt je glimlachend. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens een dame waarvoor ik speciaal naar de club zal gaan. Of ik een volgende ontmoeting nog kan navertellen zal moeten blijken, but what a way to go it would be.