Auteur Topic: Haus7, vensternr 15, Michell(e)  (gelezen 2563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus7, vensternr 15, Michell(e)
« Gepost op: 24 oktober 2014, 23:49:38 »
 Naam                    : Michell(e)
 Nationaliteit/Taal  : Roemeens (spreekt goed duits)
 Leeftijd                 : Midden 20
 Haarkleur/-lengte : Lang blond haar net over de schouder
 Lengte dame        : 1,65m
 Postuur/Cupmaat : slank (denk net maatje 38), stevige C-cup (echt)
 Tattoo                   : niet opgevallen
 Service                  : Starttarief 30 euro/20min (pijpen/neuken)
                                Gekozen voor lakcatsuit/pijpen/oliemassage/poppers a 50 euro/20min
 Aanwezigheid       : Werkt al jaren in haus7 in Bochum
                                Gaf aan zo'n beetje elke dag doordeweeks te werken

Terwijl ik de Gusstahlstrasse inliep begon het te regenen. Even geschuild in laufhaus14, maar daar niets van mijn interesse gespot. Daarna snel rondje gelopen langs de ramen, maar de dames die ik ken waren afwezig of bezet.

In hausnr 7 zag ik een blondine zitten die al jaren werkt in Bochum, maar dit keer trok ze mijn aandacht, omdat ze in een lakcatsuit voor het raam zat, terwijl ze normaal in doorsnee lingerie voor het raam zit.
Normaal twijfel ik bij een onbekende dame, maar door de regen de gok genomen en na haar raam toegelopen. Ze biedt pijpen/neuken voor 30 euro. Echter wilde ik een combi van pijpen/oliemassage/poppers en haar lakcatsuit aanraken waar ze 50 euro voor vroeg.

Akkoord gegaan en werd meegenomen naar een kamer op de 1e verdieping die redelijk sfeervol is ingericht.

Na het uitkleden ging ik op bed liggen en Michell(e) begon met een pijpbeurt met condoom. Michell(e) toonde behoorlijk stevig pijpwerk waarbij ik ondertussen met mijn handen haar lakkont en haar dikke borsten betaste. Dit stevig pijpwerk ging 10min onafgebroken door en zelf maar aangegeven dat ik wilde overstappen op oliemassage/poppers, anders had ze mij zo klaargepijpt.
Hierop volgend ging de condoom eraf, een flinke scheut olie over mijn paal en terwijl ik aan de poppers lurkte begon Michell(e) mij na een hoogtepunt te trekken.

Conclusie
Goed uitziende blondine die al jaren in Bochum werkt en goed duits spreekt.
Ze geeft de service die afgesproken is, dus gewoon goed.

Verder komt ze zeer vriendelijk over, alleen is geen echte prater. Ik vindt het altijd wel lekker om een leuk gesprek te voeren na de sessie, maar op wat korte vragen na bleef het verder redelijk stil.