Auteur Topic: prive huis lynn somers  (gelezen 12530 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline stampertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
prive huis lynn somers
« Gepost op: 28 oktober 2014, 18:29:48 »
 :tietjesvandaag eens een bezoekje gebracht aan prive huis lynn somers in mol
na het voor stellen van de meisjes gekozen voor veronik een dame van 39 een echte milf groot slank met een heerlijke kont en supper zachte grote borsten na  de leuke verplichte douche op bed beland , wow wat een verschijning na een heerlijke masage werd ik gepijpt zc !!!!!ze nam hem helemaal diep en lanzaam na enkele ongenblikken moest ik al roepen om te stoppen anders had ik haar mondje al ondergespoten !naderhand vertelde ze dat dit normaal geen probleem is (wel extra pay ) dan heb ik haar maar even verwend en wow wat kan deze  meid spuiten  en ze geniet er duidelijke van want haar ogen draaien weg  van genot !!en dan vlug een jasje over mijn jongeheer gedaan want hij werd ongeduldig  en lekker op haar hondtjes genomen en tijdens het neuken komt ze weer spuitend klaar een echte douche was het
voor herhaaling vantbaar zeker weten ik ga vlug terug komen

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
prive huis lynn somers
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2014, 18:56:03 »
 :welcome: op RB stampertje!!! :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline stampertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
prive huis lynn somers
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2015, 12:18:03 »
hoi wandelaars
heeft er iemand nog ervaring met prive huis lynn somers ,?
zou er nog eens graag naar toe gaan en welk meisje kan je mij aanbevelen,? heb al enkele keren naar mijn vorig meisje vero gevraagt maar voor dit meisje moet je meestal reserveren want ze is veel bezet maar daar heb ik juist geen tijd voor want het moet altijd tussen door gebeuren hahahah dus wie is nog een aanrader ????
grt