Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

LIVE FROM SIXSENS

<< < (2/167) > >>

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: sexmachine op  1 november 2014, 19:35:50 ---
--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op  1 november 2014, 18:53:50 ---De wiffi is hier uitstekend en het eten top  bosco moet de groeten hebben van claudia :017: nu is kijken of er een kamer partner bescchikbaar is :cheer:

--- Einde van citaat ---
De Wifi is beter dan je toetsenbord in ieder geval, je broebelt een taaltje dat ik nauwelijks kan begrijpen, VS

--- Einde van citaat ---


ik zal het volgende week wel vertalen val niet mee met de smartfoon nu een cola

Sjeufke:
Om 13 uur ingecheckt met Licky Luke. Om 14 uur toch al snel 35 dames en 30 ijsberen. En wie lopen we daar tegen het naakte lijf? Wijze grijze, vulkaanspesjalist, jeanK en sexmachine. Nora helaas niet kunnen vangen. Maar de kamer met Carmen(neke), was weer toppie[emoji1]. Op de kamer samen de opera Carmen opgevoerd. Maar dan anders. Meer zal het niet zijn vandaag ivm alibi tot 19 uur.

oudebelg:

--- Citaat van: knaktuut op 28 februari 2015, 17:01:44 ---Om 13 uur ingecheckt met Licky Luke. Om 14 uur toch al snel 35 dames en 30 ijsberen. En wie lopen we daar tegen het naakte lijf? Wijze grijze, vulkaanspesjalist, jeanK en sexmachine. Nora helaas niet kunnen vangen. Maar de kamer met Carmen(neke), was weer toppie[emoji1]. Op de kamer samen de opera Carmen opgevoerd. Maar dan anders. Meer zal het niet zijn vandaag ivm alibi tot 19 uur.

--- Einde van citaat ---
Geluk voor u,KT,ik had ze gisteren al helemaal opgewarmd voor u,een toppertje. :kissass ;)

KanariePiet:
Groetjes aan de mannen! En uiteraard aan Meggi, Mara, Asha en de andere meiden! ;D 8)

licky luke:

--- Citaat van: KanariePiet op 28 februari 2015, 17:14:59 ---Groetjes aan de mannen! En uiteraard aan Meggi, Mara, Asha en de andere meiden! ;D 8)

--- Einde van citaat ---

Ik heb ze vandaag allemaal de groeten van jou gedaan ... ook diegenen die jou helemaal niet kennen ...  :lol_hitting:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie