Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

KINGA (Poolse)

(1/12) > >>

LittleJoe:
Kinga (Poolse )
Leeftijd    :    22 jaar                    Taal    :    Duits (goed)
Haarkleur    :    Blond            Haarlengte    :    Halflang
Lengte    :    1.60 m - 1.65 m    Postuur    :    Slank
Tatoeage    :    Ja                    Lichaamsdeel    :    Arm
Piercing    :    Nee                            Lichaamsdeel    :    
Cup-maat    :    B                    Siliconen    :    Nee
Kleur ogen    :    Blauw            Herhalingsgevaar    : zeer groot
Prijs    :    100 euro                      Tijdsduur    :    60 minuten

Service    :    NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
Extra info    :    poesjes word zeiknat bij het vingeren

Sjeufke:


[box title=KINGA]
Land:             Polen
Taal:              Engels, Pools en redelijk goed Nederlands
Leeftijd:         27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65-1,70m
Model:            slank
BH:                 75C
Kontje:           Perfect
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Uitstekende service
+ Hygiëne top
+ 100% GFE
-  Ik kan niets verzinnen
[/box]
[box title=extra info]
Klasse dame! Van eerste contact tot betaling.
[/box]

Sjeufke:
Op 12 december voor de eerste keer met Kinga op kamer geraakt.

Kinga begin dit jaar eens gesproken in de kleedkamer van Sixsens. Uitstekend figuur, lichtblond, mooi gezicht. Haar verschijning straalt degelijkheid uit, sprak zelfs een beetje Nederlands. Dat alles wekte toen al mijn interesse! Echter, Kinga lange tijd niet meer getroffen in Sixsens. Ze is er enkele maanden uit geweest. Ik zag haar weer vorige week vrijdag in Sixsens. Ik werd er op attent gemaakt, want ik had haar niet meer herkend. Haar lichtblond haar heeft plaats gemaakt voor naturel donker blond.
Er werd ook weer over haar geschreven en door een collega rakker werd mijn interesse weer nieuw leven in geblazen.

Ik had hoge verwachtingen. Het is toch de eerste keer. Dan is het aftasten, is er wel een klik? Bij hoge verwachtingen kan het gemakkelijk op een teleurstelling uitlopen.
Kinga is een druk bezette dame. Het kost best moeite haar te boeken. Op de verjaardag van KanariePiet kwam het er dan toch van.

Een drankje aangeboden (Whiskey Redbull en een belleke vino voor mezelf) en zo kon dan eindelijk een gesprek worden aangeknoopt. Qua presales een totaal andere invulling dan je van de meeste dames kan verwachten in Sixsens. Geen gefriemel of wat dan ook. Nee, een net gesprek in goed Engels over diverse dingen. Misschien maakte het dat nou juist zo spannend en apart. Ze geeft vooraf duidelijk aan dat de kamertijd minimaal 1 uur is. Ik maak zelden/nooit kamers die korter zijn dan een uur, dus dat was geen probleem.
Eenmaal op de kamer is douchen vooraf verplicht. Ook Kinga doucht voorafgaande aan de kamer. Datzelfde is ook het geval na de kamer!
Op de kamer is Kinga 100% GFE. Hoog knuffelgehalte en TZ. Uitstekende service (GOSP = 1,1M!!). Later had ik er spijt van dat ik 'slechts' één uur heb gekamerd. Met Kinga zou ik gemakkelijk anderhalf of twee uur op kamer kunnen blijven. Dubbel en dik de Euro's waard. Ik heb geen idee hoe een High Class afspraak er uit ziet. Ik zie wel eens van die advertenties van High Class dames met prijzen waar je van verschiet. Dit zou er wel eens een kunnen zijn, maar dan voor een gangbare saunaclubprijs.
Bij Kinga is het totaalplaatje meer dan in orde! Optiek, klasse, levendige communicatie, hygiëne en vooral uitstekende service! En niet onbelangrijk voor mezelf....lol! Veruit de beste kamer uit mijn P6-leven tot op heden en met stip op één! En dit was pas de 'try out'.  :))
Herhalingsgvaar 100% en dan zoek ik er een kamer met whirlpool bij. Dit was genieten!!

seksenfun:
Kinga is goed maar ook zeer professioneel en daar is niets mis mee.  Dat is trouwens zoveel beter dan een ordinair afwerkertje.  Kinga probeer jou in haar macht te krijgen (en daar is niet zo veel voor nodig doorgaans; zij heel mooi en correct en een man is maar een man...).  Sjeufke is er al weg van.  Eigenlijk is haar opdracht al geslaagd.  Zorg dat je er niet aan verslaafd geraakt tenzij je voor jezelf net uitmaakt dat je niet echt nog een andere dame wil. 

Nog wel graag een antwoordje op de invulling van de tijd.  Ter verduidelijking van iedereen.  Hoeveel procent van de tijd besteedden jullie daadwerkelijk aan pure seks en hoeveel procent van de tijd aan praatje maken, wat lachen, eventueel wat muziek beluisteren, mobieltjes erbij halen  :douchen?

Sjeufke:

--- Citaat van: seksenfun op 13 december 2015, 18:38:24 ---Kinga is goed maar ook zeer professioneel en daar is niets mis mee.  Dat is trouwens zoveel beter dan een ordinair afwerkertje.  Kinga probeer jou in haar macht te krijgen (en daar is niet zo veel voor nodig doorgaans; zij heel mooi en correct en een man is maar een man...).  Sjeufke is er al weg van.  Eigenlijk is haar opdracht al geslaagd.  Zorg dat je er niet aan verslaafd geraakt tenzij je voor jezelf net uitmaakt dat je niet echt nog een andere dame wil. 

Nog wel graag een antwoordje op de invulling van de tijd.  Ter verduidelijking van iedereen.  Hoeveel procent van de tijd besteedden jullie daadwerkelijk aan pure seks en hoeveel procent van de tijd aan praatje maken, wat lachen, eventueel wat muziek beluisteren, mobieltjes erbij halen  :douchen?

--- Einde van citaat ---

Zaterdag gaan wij ons voor de eerste keer treffen. Daarna zal je beter weten. Ik sluit mijn verslagen niet voor niets af met "Illusion Plopp"
Niettemin een dame met een uitzonderlijke combi van vele pro's en dan bedoel ik niet alleen haar uitstekende service. Kortom, ik zal er zeker nog eens mee op het springkussen belanden.  :douchen

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de recensie van davedv

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie