Auteur Topic: Samya (algemene info)  (gelezen 222157 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Giacomo Casanova

  • Forumbeheerder
  • rakkertje
  • *****
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #75 Gepost op: 21 augustus 2021, 14:11:32 »

Over sekswerk in Duitsland. Er is deze week iets veranderd ten aanzien van de drie G’s. Vanaf een Inzidenz van 35 of meer geldt: Geimpft (14 dagen na de laatste prik) en Genesen (voor zover bekend tussen 4 weken en 6 maanden) blijven onveranderd, daarmee kom je zonder meer overal binnen, maar Getestet moet nu een PCR test zijn. En dat is de casus knacksus, want die is duur, gauw 50 euro, je moet hem zelf betalen en het kan tot 24 uur duren voor je de uitslag hebt, terwijl hij maar 48 uur geldig is. Effectief heb je er maar 24 uur iets aan dus. De uitslag kan sneller maar dan betaal je ook meer. Dit werpt een behoorlijke drempel op voor ongevaccineerden. Voor de dames is het helemaal een drama, want die moeten bijna dagelijks een test halen en betalen. Aangezien er onder het damesbestand nogal wat antivaxxers zijn, gaat dit gevolgen hebben voor de line up in de clubs. Nee, vaccinatie blijft vrijwillig. Ze dwingen niemand………
  
  
Ceux qui baise beaucoup sont plus heureux que ceux qui baise peu. (Giacomo Casanova, 1725 - 1798)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #76 Gepost op: 22 september 2021, 21:15:30 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #77 Gepost op: 26 september 2021, 08:41:28 »
Bianca und Ayl(i)een, die beiden Finca-Girls, sind wieder  im Samya.
They must make money.

vanKees
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #78 Gepost op: 3 oktober 2021, 10:38:29 »
Vanaf 1 oktober kan, als alternatief voor de PCR-test,  nu ook een PCR-sneltest  indien deze max. 6 uur oud is.
Voor de rest geen veranderingen
GEIMPFT
GENESEN
GETESTET
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #79 Gepost op: 7 oktober 2021, 13:17:42 »
Liebe Rakkers,
die ANUGA (Lebensmittelmesse) findet vom 09.10. mit 13.10.2021 statt.
Im Anhang die Zeiten wo im Samya wohl alle Frauen da sind, aber noch auf die Messeleute warten.



vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #80 Gepost op: 8 oktober 2021, 14:01:49 »
Was ist ein guter Kontrapunkt zu einem ruhigen Saunaclub-Besuch am Vortag?
Ab zum abendlichen Ärscheken-Wackeln ins Samya. Dank einer Freikarte vom RB war
die Entscheidung leicht.
Dort geniesse ich den ruhigen Nachmittag und da Rosa auch anwesend war, hatte ich schon meine
mehrstündige Beschäftigung.
Dampfsauna, die wieder auf ist, zur körperlichen Reinigung. Die guten Rühreier zur
Körperlichen Stärkung…und da war Sie schon. Meine Bettgespielin. Nach einem Kaffee,
einer Zigarette im Raucherbereich verzogen Wir uns in das Zimmer 5 für intime
Stunden zu Zweit. Eingeleitet von einer laaaangen Massage für Rosa, kuscheln und was
dazu gehört um dann übergangslos in das Liebesspiel hineinzugleiten. Durch einige Stunden zusammen ist eine Vertrautheit entstanden, die das Level auf dem Zimmer in für mich schöne Aktionen führte. Gefühlt kann Rosa die Zeit mit mir auch geniessen und viel zu schnell war die Stunde wieder vorbei.
Haben Uns zum gemeinsamen Essen verabredet, doch daraus wurde nichts. Später
erzählte Sie mir, dass Sie schon gleich an der Treppe abgepasst wurde um wieder
in ein Zimmer zu gehen.
Es gibt einige Frauen im Samya, die gut gebucht sind da sie einen guten Service bieten.
Wider den Meinungen, dass die Qualität nachgelassen hat.
Nach 21.00 begann dann die Party- und Disco Mucke, es wurde lauter und schon bald
waren die ersten Mädels am Tanzen auf der Plattform. Aber warum müssen da immer
wieder Bewegungslegastheniker sich dort oben ‚beweisen‘? Für einen Freitag abend
war es gut besucht, doch meine Zeit im „Dance and Fuck Club“ lief gegen 22.30 ab.
Hakan fragte mich, ob ich am nächsten Tag komme zur Geburtstagsparty. Mußte verneinen,
wünschte aber ihm und seinem Club ‚alles Gute‘ und erfolgreiche weitere Monate und
Jahre.
Danach machte ich mich entspannt und zufrieden auf den Nachhauseweg.
Daumen hoch für das SAMYA!

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #81 Gepost op: 24 oktober 2021, 01:07:12 »
Mina, die zierliche Bulgarin -- auch Lady 'Extras' genannt, ist sein gestern wieder
im Samya.

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #82 Gepost op: 27 oktober 2021, 15:38:50 »
Halloween-Party am 31.10.2021

vanKees
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #83 Gepost op: 27 oktober 2021, 18:23:46 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #84 Gepost op: 9 november 2021, 17:28:43 »
Bitte bringen Sie einen negativen Antigen-Schnelltest, der nicht älter als 6 Stunden ist, oder einen PCR-Test, der nicht älter als 48 Stunden ist, oder einen Nachweis über den vollständigen Impfschutz gegen COVID-19 mit einem in der Europäischen Union zugelassenen Impfstoff oder einen Genesenennachweis mit.

  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #85 Gepost op: 24 november 2021, 19:43:32 »
Ab heute gilt im Samya 2Gplus!
Ich habe heute nachmittag selbst dort angerufen. Was wichtig ist, der Schnelltest muß die Dauer des Besuches im Club abdecken! (was ja auch logisch ist, hätte ich selber drauf kommen können).
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in
Deutschland.

vanKees
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #86 Gepost op: 25 november 2021, 17:11:00 »
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #87 Gepost op: 22 december 2021, 14:21:44 »
OPEN met 2G+ en test voor de deur
Tijdens de kerstdagen gewoon geopend !!!

  
  

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #88 Gepost op: 23 december 2021, 03:00:25 »
ANACONDA

Op de 6e van de 12e hoopte ik een oude 'corona' vlam die ik in club Voldermort leerde kennen tijdens de Duitse lockdown in 2020. Menig tevreden kamertje had ik gemaakt met de Roemeense Bella. Bovendien stond Samya nog op de wish list van kameraad Klaus, voordat ie weer terug gaat naar het verre Noorden.

En zo de bijna 3 uur durende tocht ondernomen. Onderweg nabij de grens nog even een gratis corona testje gedaan via testenvoortoegang.org. Ik dacht dat de dame net als bij Magnum even lichtjes in mijn neus zou wrijven met een wattenstaafje. Maar nee hoor, ze moest eerst in m'n mond wezen. Daarna nog eens in m'n hersenen. Althans, zo voelde het. Geen wonder dat sommige mensen ervan terugdeinzen en dat kleine kinderen lopen te blerren. Dit doe je niet voor je lol. Maar dit moet maar voor de lol die erna volgt...

Uiteraard even een tussenstop in Duitsland om te tanken. Tot mijn verbazing was een Aral tankstation waar ik langs reed goedkoper dan een mij onbekende (kleine (onafhankelijke?) benzinepomp, welke dichter bij de club zat. En ik altijd maar denken dat Aral het duurst is van allemaal...
De Dagobeer in me kwaakte als een viswijf op de markt. Zou ik terug rijden? Neh, zou me wellicht evenveel aan benzine kosten. Bovendien mis ik dan 10 minuten schansen in de voederbakken van Samya.

Enfin, eenmaal aangekomen kon ik nu soepeltjes de negatieve test laten zien en mijn vaccinatie bewijsjes. Voor 50 euro kreeg ik een badjas mee. Ik vroeg nog aan de theke of Bella er was. Welke vroeg ze, want ze hebben er 2?!? Beetje verwarrend vind ik de dubbele namen in een club. Aan de andere kant ook weer raar om iemand die je kent als Bella ineens Carla ofzo moet gaan noemen, omdat er al iemand anders met die naam is.
Maakte niet uit, want helaas deelde ze mee dat de ene Bella er niet was en de  andere met vakantie zou gaan. Domper, maar er zouden genoeg alternatieven zijn. Ik schat dat in de avond er rond de 30 dames waren en circa 25 man.

Eerst de innerlijke mens maar even aansterken. Vanwege corona kan je niet zelf in de bakken graaien, maar wordt er voor je opgeschept. Ontbijt bestond uit broodjes. De vriendelijke dame kon echter ook eitjes voor je maken. Dus voor omeletje gekozen met wat worstjes.
Daarna even een wellness rondje om even bij te komen. 1 van de douche ruimtes is omgebouwd tot een krappe massagekamer. En daar waar eerst de massagetafel stond is nu een lange douche ruimte voor 4 personen gemaakt. Met fijne kranen die je gewoon open kunt zetten en niet telkens op hoeft te drukken. Drukken doe ik wel op de pot...
Zowel de buiten sauna op de 1e verdieping en de stoom sauna in de kelder waren buiten gebruik. Enkel de sauna in de kelder deed het, maar die was dan wel weer goed heet. Prettig was ook dat door de dag heen het in de relax kamer met zachte bedjes lekker rustig was. Geen bas te horen van de DJ boven. Wel wat aan de frisse kant voor me, maar wel lekker om in te liggen afkoelen na een sauna rondje. Ook kun je nog steeds dat stukje naar buiten om lekker in de buitenlucht af te kunnen koelen. Jammer alleen dat er alleen 2 bar krukjes zitten. Meer bedoeld denk ik voor lui die een peukje willen roken gezien de asbak.

Enfin, na opgeladen te zijn na de lange rit met Klaus het jachtterrein betreden. Tijdens het ontbijt viel me een dame op die goed in haar vel zat die dag. Ze was leuk en in voor een grapje en praatje. Dus toen ik op de bank zat in de bar kwam ze bij me zitten. Raisa blijkt de dame te heten. Een maatje groter dan waar ik normaal voor ga, maar de klik was er en ze was zeker niet dik. Dus het ijzer maar smeden wanneer het heet is. En heet was ze. Geweldig van elkaar genoten voor 50p30.
Bij de receptie zag ik een bekend gezicht. Het was Bella! Maar ze stond op het punt om te vertrekken voor d'r kerst reces. Als een kleuter die niet wilt dat moedertje lief weg gaat, afscheid van haar genomen en fijne feestdagen gewenst.

Even bijkomen met een wellness rondje en de rest van de club maar es verkennen. Boven sauna bleek dus dicht. En de kino boven was niet wezenlijk veranderd. Nog steeds een bioscoop opstelling met rijen bankjes. Misschien dat die bankje vernieuwd waren, maar dat weet ik niet zeker. Verder was de club voor zo ver Dementholbeer zich kan herinneren niet veranderd.
De bar was nu lekker rustig, dus me daar genesteld om te zien wat er allemaal rond loopt. Een slanke brunette met een licht huidje en een mooie gevulde kont die me ook in de ochtend tijdens het ontbijt was opgevallen, lag op op 1 van de ronde bankjes. Toen ze in de ochtend het restaurant binnenkwam leek ze me wat kiltjes. Doch, Klaus wist haar naar ons toe doen komen en een leuk praatje ontstond.
De klik leek er te zijn en ook haar menu kaartje zag er appetijtelijk uit. Dus besloten om m'n joker kaart te trekken voor een extra kamertje met Sophia/Sofia.
Maar eenmaal op de kamer kreeg ik bijna een harstilstand: ze bleek namelijk een ANACONDA tussen d'r benen te hebben!?
Kolere zooi, ik schok me helemaal kapot man! Je hebt gozers die een ANACONDA tussen de benen hebben hangen, maar die van haar zat verstopt in d'r grotje. Ga je daar niets vermoedend op verkenning met je piemetlje voor een potje speleologie, wordt je me daar toch in een wurggreep gehouden!
Je kunt geen kant meer op, terugtrekken gaat niet. Je bent totaal aan d'r grollen overgeleverd.
Ze knelt zich om je pik, steeds een stukje strakker, waarna ze telkens weer een beetje ontspannend zodat je wiener beetje adem kan halen. Om vervolgens de druk weer op te voeren en z'n kop zo rood ziet als een kaboutermuts. Langzaam wurgt ze em, totdat ie uiteindelijk een witte waas ziet ;)
Persoonlijk miste ik iets op de kamer, maar deze specialiteit van d'r zorgde er toch voor dat het geweldig genieten van haar was voor 50p30.

Bont en blauwe piemeltje moest even bijkomen en me in de wellness verstopt voor die gevaarlijke ANACONDA.
Erna me toch maar weer es begeven in de bar. Ik zag nog een leuke donker blonde deerne rondlopen en even een praatje met haar gemaakt. Ze begon met upsellen, maar toen ik daar van af zag ging ze uiteindelijk toch overstag voor de normale prijs.
Technisch kan het 1 en ander nog verbeteren, maar doordat ze toch wel varierend bezig was werd het toch een heerlijk kamertje voor 50p30 met Lucy.

Na me opgefrist te hebben kameraad Klaus weer opgezocht. En terwijl we daar zo zaten, kwam de cloaked predator Sophia weer naast me zitten. Ik weet niet of ik op d'r vaste plek zat of dat we een leuke klik hadden, maar ze bleef maar bij me zitten voor geklets.
Ik vroeg terluiks of ik d'r niet in de weg zat voor andere mannen. Maar dat bleek niet zo te zijn.
Uiteindelijk zelf opgestaan, omdat ik naast de danspaal een zeer slanke blondine zag plaatsnemen waar ik wel interesse in had. Alexandra blijkt deze Moldavische te heten en ik besloot tegen m'n regels in nog maar es een kamer op te zoeken. Want what the heck, met Lucy had ik toch al de regels gebroken, dus gingen we vandaag maar los.
Heerlijk kamertje gehad met deze dame voor 50p30.

De innerlijke mens moest intussen aangesterkt worden en dat lukte prima met een stevige avondmaal. Ditmaals stonden er 2 heren in de keuken die het eten voor je uit de buffet bakken scheppen. Erna lekker uitbuiken in de bar. Sophia kwam er ook weer bij voor een gezellig praatje. Een ideetje ontstond er in m'n dirty mind. Zowel voor een toepasselijk presentje doordat ik d'r iets beter heb leren kennen door als dat geklets en ik iets bij me had wat misschien wel in de smaak zou vallen. En daarnaast was ik wel nieuwsgierig geworden wat die bankschroeven tussen d'r benen nog meer kunnen. En zo gingen voor een vervolg van Crouching Tiger Hidden ANACONDA...
Ik had lang geleden beloofd om geen details meer te schrijven, en ik probeer me daar zo goed mogelijk aan te houden. Dus laat ik het maar op houden dat we diverse standjes hebben gedaan, waarbij de wurgseks het beste ging in doggy...
Wederom geweldig genoten voor 50p30.
Extra leuke was dat ik op mijn beurt haar ditmaals kon verrassen. Niet met het regenwormpje tussen mijn benen, die no match was haar, maar met het presentje welke zeer goed in de smaak viel. Ik had het subtiel voor haar kunnen verhullen. Dus des te groter haar verbazing waar ik die vandaan had getoverd.
Geregeld krijg ik een beleefd bedankje, maar soms wordt een presentje echt gewaardeerd. Dit was van die 2e categorie en ze was er helemaal mee in d'r nopjes. Leuk om iemand zo blij te zien :)

Het was intussen al laat geworden. Nog even een wellness rondje om even uit te rusten voor de lange rit terug. In de rust kamer beneden hoorde ik nog hoe de DJ kerst liedjes begon te draaien. En dat op de verjaardag van Sint Nicolaas...
Bij vertrek vroeg de chef welgemeend of alles naar wens was geweest. Echt top hoe ie daarbij overkomt. Niet van dat halfslachtige/semi geïnteresseerde.
De theke haaste zich nog om me een chocolade Milka kerstman te overhandigen. Sympatiek gebaar van de club.
Al met al heb ik me prima vermaakt en hoop er gauw nog es terug te komen.

Op de snelweg terug leek het even alsof ik in de starship Enterprise zat. Het was pikkedonker en begon te sneeuwen. Al die vlokjes sneeuw leken als streepjes voorbij te trekken in Warp 9 ;)
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #89 Gepost op: 31 december 2021, 12:07:22 »
samya is geopend met silvester tot 5 uur 1 januari gesloten maar mondial is 1 januari open