Auteur Topic: Samya (algemene info)  (gelezen 222341 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #90 Gepost op: 13 januari 2022, 20:06:00 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #91 Gepost op: 15 januari 2022, 10:04:42 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #92 Gepost op: 29 januari 2022, 02:11:24 »
SLECHTE START

Nee, dit is geen verlaat verslagje van een bezoek begin van de maand.
Ik was het jaar namelijk niet zo goed begonnen...
Zoals de afgelopen tijd gebruikelijk was, ging ik mij testen bij testenvoortoegang.org.
Een vroege afspraak gemaakt,om vroeg bij een club aan te kunnen komen, zodat ik zoveel mogelijk tijd zou hebben om me vol te proppen ;)
Na een half uurtje onderweg checken of e-mail met uitslag al binnen was en ja hoor. Uitslag was binnen. Vanuit m'n ooghoek zag ik echter tot mijn verbazing dat er een rood kleurtje bij zat. Inzoomen en verrek: positieve uitslag = negatieve nieuws. Ik was besmet met corona.
Bij een tankstation gestopt om een afspraak te maken bij een GGD locatie voor een PCR test. En jawel, nogmaals de bevestiging. Dat ik toch echt het haasje was. Dus weer terug naar de Mentholcave voor m'n eerste quarantaine ervaring. Ik was voorzien van een voorraad instant noodles waar ik altijd op teer. Smartphone erbij om wat zaken te regelen, en dat werd dan een weekje wanken... Balen dat ik geen nieuwjaarsduik in de Babylonische tuin kon doen.
Eenmaal opgesloten was ik wel benieuwd of ik naar adem zou gaan snakken, of andere klachten zou krijgen. Want op wat kriebel in de keel, wat ik geregeld heb, had ik niet door dat ik zieker was dan normaal.
Doch, na 2 dagen raakte ik dan toch voor een dag of 3 m'n reuk en smaak kwijt. En daarna kwam het alweer langzaam terug.
Na 7 dagen en 24 uur me weer laten testen middels antigeen, aangezien een PCR nog wel 8 weken lang red alert aan kan geven. Negatief uitslag binnen en mocht de kluizenaarsgrot weer verlaten.

Heb nog wel ongeveer een weekje extra gewacht om niemand aan te steken, voor ik weer iemand dichter dan -3 cm zou naderen ;)
Geluk bij een ongeluk, Middagbeer kon helaas geen gebruik meer maken van zijn vrijkaartje en van ome Willem mocht ik em overnemen.
En zo vertrok ik na een SLECHTE START van het jaar, uiteindelijk op de 18e van de 1e richting Keulen.

Eerst weer onderweg een gratis antigeen testje laten doen bij testenvoortoegang.org. Tja, deze Dagobeer gaat ze niet bij de drogist halen... Ditmaals kreeg ik onderweg wel groen licht om door te mogen gaan.
Effe goedkoop tanken en dan hop de parking op. De receptioniste scande voor het eerst mijn QR code. Alle voorgaande clubs keken alleen naar de details. Aangezien ik geboosterd was, keek ze niet eens meer naar m'n QR codes voor herstel en test. Het vrijkaartje werd ook probleemloos aangenomen, waarvoor dank aan club, forum en de ongelukkig beer (die zich later mag laten troosten in de olijke tuin op zoek naar Carina ;))

Ik even opfrissen en bijkomen van de lange rit. Inwendige mens ook even opgeladen in hun restaurant.  De verloren corona kilo's in bed moesten weer snel aangevuld worden. Dat lukte zeer goed door de wat ouwere theke die een omeletje met champignons en spekjes voor me maakte. Dat was weer even smullen.

Ik spotte Sofia/Sophia die er loom in een hoekje bij zat. Er erbij naast voor een praatje. Ze was wat moe die dag en zou vroeg op de avond al feierabend maken. Niet zo gek ook, want het was een rustige maandag. Ik was de 2e mannelijke gast en de 1e was er alweer vandoor na een kamertje met Sofia. Ze had ook niet de moeite genomen om make up op te doen. En om eerlijk te zijn, ik vind haar naturelle look ook erg mooi. Alleen die lange nagels ben ik niet zo weg van.
Enfin, ik sprak dus maar af om ons samenzijn vroeg te houden. Grootmoe zei echter altijd dat je niet met een volle maag moet gaan sporten, en dus na een sauna rondje om even op te warmen, me teruggetrokken in de rustkamer in de kelder om te liggen uitbuiken middels een dutje.
Een uurtje later was ik zo fris als een hoentje en melde me weer bij Sofia. We gingen een warm kamertje uitzoeken, waarna de pret kon beginnen. Ze vroeg of ik toch van de ouderwetse service was. Ik was in de veronderstelling dat we dat de vorige keer ook hadden gedaan en bevestigde dat. In m'n achterhoofd dacht ik dat die service inclusief was...
Heerlijk van haar genoten met de bankschroeven in haar gleuf die ze goed wist aan te spannen. Helaas speelde haar vermoeidheid wel parten bij d'r uithoudingsvermogen, dus moest deze luie beer wat calorieën verbranden. Volgende keer ga ik wel proberen wat meer op dergelijke signalen te letten, maar ik keek gewoon zo erg uit om weer met d'r te kameren.
Na een uurtje dacht ik netjes 100 euro te overhandigen. Not! Blijkbaar was dat een extra bij haar. Dus schade werd 150p60.

Lekker wellness rondje gedaan en me vervolgens weer in de bar gesettled. De TV schermen stonden helaas uit. Vind het wel mooi om te kijken welke dames de club nog meer heeft. Jammer alleen dat het niet up to date is.
Dan maar naar de live dames te kijken.

Hoewel de dames niet dik waren, val ik meer op slank. En die waren deze dag helaas dun bezaaid. Doch, spotte er op een gegeven ogenblik toch weer 1. Rosa blijkt de Roemeense brunette te heten en 25 lentes jong. Daar had Mentholbear wel trek in...
Om niet als een ezel aan dezelfde steen te stoten, gevraagd of ouderwets service inclusief was en gelukkig bij haar wel. Muilen zou wel extra zijn, en dat dus overgeslagen.
Even snel opfrissen en hop naar een kamer. Heerlijk van elkaar genoten met 50p30.

Het warme eten was intussen geserveerd en daar gretig gebruik van gemaakt. Helaas was kip beetje droog en het vlees wat wild van smaak voor mij persoonlijk. De aardappeltjes en pasta waren wel ok.

Na een wellness rondje weer in de bar gaan zitten. Kameraad Klaus was ook weer van de partij en kon het goed bij de dames vinden. D'r waren die avond circa 12 dames en 20 heren. Beetje aan de rustige kant, zoals wel vaker op een maandag.
Raissa kwam vissen voor een kamertje, maar ik had een andere dame op het oog die ik nog niet kende, dus haar vriendelijk bedankt. Ze heeft wel een leuk karakter en d'r service is ouderwets compleet en goed. Dus een herhaling sluit ik zeker niet uit.
Het contact met de slanke dame liep niet heel soepeltjes. Dat had de sirenes kunnen laten afgaan, maar toch doorgezet. Hellen blijkt deze brunette te heten. Blijkbaar was ook deze dame in de luie modus. Ze wilde op de kamer eerst een massage. Hallo, ik heb toch geen groene lollies bij me (dat was toch Patjax?).
Dus maar begonnen met wat blazen, likken en neuken. Maar afmaken met pijpen zat er niet in. Er kon alleen nog doorgeneukt worden of aftrekken. Nou, ik was ook in een luie bui, dus voor het laatste gekozen.
Daarna was er nog wat tijd over, en die volgemaakt met een massage voor haar. Schade 50p30. Waarschijnlijk was ik teleurgesteld van dat pijpen dat ik de kamergang destijds in haar paspoortje waardeerde als matig. Maar achteraf bezien was het redelijk.

Na nog een hapje, waarbij bleek dat de inhoud van de voederbakken onveranderd was, en een wellness rondje was het tijd om huiswaarts te keren. Ook ditmaal was Bella er helaas niet. Hopelijk dat we een volgende keer elkaar wel treffen. Driemaal is immers scheepsrecht toch?

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #93 Gepost op: 7 februari 2022, 18:38:00 »


Wir haben geöffnet! VOR ORT TESTEN MÖGLICH
EINLASS NUR MIT 2G-NACHWEIS + AKTUELLEM TEST:
GEIMPFT: digitales Impfzertifikat oder gelbes Impfbuch mit Nachweis einer vollständigen Immunisierung + tagesaktueller Schnelltest (negativ, max. 24 Stunden alt) oder ein PCR-Test (negativ, max. 48 Stunden alt)
GENESEN: ein Nachweis über eine positive PCR Testung (mindestens 28 Tage zurück, aber höchstens 6 Monate) + tagesaktueller Schnelltest (negativ, max. 24 Stunden alt) oder ein PCR-Test (negativ, max. 48 Stunden alt)

Für Rückfragen stehen wir vor Ort sowie unter +492236 – 96 96 36 zur Verfügung.


Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #94 Gepost op: 17 februari 2022, 07:05:21 »
Bianca (Ex Hanna(h) aus AcaG jetzt im Samya.
Bei den "Lobeshymnen" hebt diese Bianca nicht das Service-Level im Samya. Aber solche Graupen ziehen oft sehr schnell weiter. (Hoffe ich!)

vanKees
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2022, 07:10:34 door vanKees »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #95 Gepost op: 17 februari 2022, 07:07:15 »
Ebbe, jetzt als Joan(n)a im FKK Sharks.

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #96 Gepost op: 5 april 2022, 12:55:17 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #97 Gepost op: 14 mei 2022, 01:13:05 »
PLOP


Op de 3e van de 5e getrokken naar Samya voor een dagje ontspanning.

De rit verliep voorspoedig en nabij de club naast een rotonde even getankt. Om rond openingstijd de parking op te draaien waar al 3 andere auto stonden.
De theke nam mijn vrijgeleide in ontvangst, waarvoor dank aan club, forum en jury.

Omgekleed en opgefrist me gauw richting de bar begeven voor een glaasje prik en door naar het ontbijtbuffet. Daar kon je zelf wat brood, beleg en rauwkost pakken. De aantrekkelijke theke maakte op verzoek ook wat roerbak of spiegelei voor je klaar. Helaas waren de eieren net op, dus moest even wachten.
Dat maakte ze een poosje later helemaal goed met lekker stukjes bacon en champignons erin.
Tijdens het eten vroeg een DVP of ze erbij mocht komen zitten. Ze stelde zich voor als Melissa en half Roemeens half Turks te zijn.

Na m'n brunch in de bar waar muziek op aangenaam niveau stond, even zitten uitbuiken en de line up es te bekijken. Er waren circa 10 dames aanwezig en 3 die ik wel zag zitten.
Melissa kwam echter weer bij me plaatsnemen om het praatje te vervolgen. Kwa figuur is ze niet echt mijn smaak, maar kwa karakter was ze wel vriendelijk. Dus besloten de dag met haar te beginnen.
Heerlijk van elkaar genoten voor 50p30. Jammer dat ze niet zo een milieuactiviste is. Maar dat zijn de meesten niet bij Samya. Wellicht dat er een milieutax kan zijn.

In de kelder lekker een sauna rondje gedaan om bij te komen. Fijn dat ze naast de glazen douches een deur naar buiten hebben. Het is maar een klein hoekje, meer bedoeld om te roken. Maar ik vind het fijn om in de buitenlucht rustig af te kunnen koelen.

Terug in de bar waren er niet veel dames bijgekomen. Ik ging even naar de receptioniste om te informeren naar m'n favorietjes Bella, Raissa en Sofia. Helaas waren ze alle 3 nog met Paas reces. Dat gaf kans om es nieuwe dames uit te proberen.

Eerder op de dag was ik bij de trappen een roodharige dame tegen gekomen die op geld van een klant te wachten.
Nu was ze vrij in de bar, dus besloten naast haar te zitten. Ramon blijkt deze jongedame zich te noemen. Naar eigen zeggen pas 2 weken nieuw in het vak. En dat kon best kloppen. Condoom zat er niet goed op en pijpen varieerde ze wel wat, maar daar in kan ze imho nog in groeien. Wat ze wel gelijk in de vingers had was het upsellen. Zelfs iets wat voor de meeste dames in Samya standaard is, zag zij als extra. Het werd een redelijk kamertje voor 50p30.

Erna maar eens een kijkje gaan nemen in hun mooie kino op 2 hoog. Als ik me niet vergis hebben ze net als in de bar hun wandversiering veranderd. Beneden nu wat mooie dames geprint en in de kino beetje een bioscoop sfeer. Goed gedaan. Kan met goed voorstellen dat er groepen mannen komen om voetbal te kijken. Verder is het voor vrouwlief ook een goeie alibi als ze verkleed en vol schmink met wat gasten naar een voetbal wedstrijd gaan kijken...
Een verdieping lager bevinden zich de kamers. Aangezien het zo mooi weer was even koekeloeren of hun buitensauna ook weer in gebruik was. En jawel, het glas voelde warm aan. Dus me daar maar eens even in verstopt. Al gauw begon het worstje te koken, wat een indicatie is dat het er warmer moet zijn dan 90 graden. En jawel, 95 maar liefst. Mij te veel van het goeie en na 1 rondje hield ik het voor gezien. Lekker in het zonnetje met een licht briesje liggen afkoelen op het enige ligbedje.
En dat vind ik persoonlijk wat jammer. De ligbanken naast de buiten douche zijn vervangen voor banken en tafels. Waarschijnlijk sluit dat beter aan bij het publiek wat de club bezoekt. Zonneaanbidders zijn toch meer de wat oudere Duitse en Nederlandse beren dan de Sudlanders en jongelui.

Enfin, eenmaal afgekoeld me weer richting restaurant begeven. Daar kom ik toch de conclusie zoals Stimpy al dacht, dat het middag buffet er niet meer is. Het is dus behelpen met wat uit de vitrine en wat er nog van het ontbijt ligt.

Ik ben me dan maar weer gaan richten op het andere lekkers in de club. Ik probeerde contact te maken met Alexandra, maar helaas kwam een bekende klant van haar binnen waar ze gelijk alle aandacht voor had. Ik droop maar af naar m'n hoekje.
Een luidruchtige troelala lag op de ronde ligbank nabij het restaurant wat te dollen en riep me naar zich toe. Of ze een massage kon krijgen. Nou, ik ben de beroerdste niet, en aangezien ik een leuke dame net de kamer op zag gaan, liet ik m'n handjes hun werk doen. Phoe, een mens krijgt het er warm van.
Na me opgefrist te hebben zag ik terug in de bar niet de dame waar ik m'n oogje op had en besloot strategisch op de hoge zitbank nabij de bar entree plaats te nemen. Dat was een goeie zet, want na een poosje zag ik haar binnen komen. Gelijk aangesproken en ze kwam langszij zitten voor een introductie. Lucy blijkt deze jonge dame te heten. Ze werkt er al een poosje en blijkbaar was ze 1 van de eerder keren er ook, want ze had eerder een presentje van mijn vriend Klaus gekregen.
Enfin, ze wou weer eerst een sigaretje roken met een vriendin van haar. Aangezien ik niet zo goed tegen de rook kan, besloot ik in de bar op haar te wachten. En bij terugkomst zochten we gauw een kamertje op.
Mijn hemel, hoe moet ik dit nou omschrijven zonder mijn belofte om geen kamer details meer te delen...
Laat ik beginnen dat de kamer beetje standaard begon, maar nadat ik d'r knoppen wist te vinden dat ze maar liefst 2 maal flink los kwam. Onwijs van elkaar genoten en de kamer duurde daardoor ook lang voor mijn doen. Ik ben meer van de halve uurtjes. Toen het ijs dus gebroken... wat zeg ik verbrijzeld was ontstond er een innige GFE. Het werd een uitmuntende kamer voor me die ik graag wou verlengen. Doch, ik had trek... what else veelvraat...
Ik vroeg of het okay was om wat te gaan eten en elkaar later weer te treffen. Dat vond ze prima. Dus schade voor 1e ronde was 100p60.

Ik dus eten en nog een wellness rondje waar tot mijn verbazing de stoomcabine in bedrijf was. Blijkbaar gaat die pas later op de avond aan. Daarna in de bar op haar wachten. De line up was daarna zeker verdubbeld. Het aantal mannen was echter ook gestegen naar 30 a 40 en misschien wel meer. Zag een andere nog slankere ginger girl rondlopen. Die gaat op de wishlist voor een volgende bezoek.
De herrie was intussen flink toegenomen met de komst van de DJ. Gelukkig kwam de verlossing snel met de terugkeer van Lucy. Ze wilde weer even een sigaretje roken met d'r vriendin. Ik in de bar op haar wachten en bij terugkomst samen met haar en d'r vriendin wat zitten dollen. Ik denk dat als je die 2 op de kamer en ze in de juiste mood zijn, dat het dan een behoorlijk dolle boel kan worden. Die 2 zaten in de bar behoorlijk met elkaar te klieren en elkaar te plagen. Het leken wel 2 kattige schoolmeisjes. Ik deed daar aan mee en kreeg haar vriendin flink de kast mee op, tot groot genoegen en luid gelach van Lucy. Voordat haar vriendin met zou 'killen' vroeg ik Lucy of we ons ergens veilig konden terugtrekken. Zij snapte de hint, en zorgde voor een tijdelijke onderduikadres op de 1e verdieping.
Er was zo een leuke klik met Lucy, dat ik besloot geheel tegen mijn gewoonte in, om haar op de kamer een massage aan te bieden. Daar had ze wel oren naar en haar even lekker helpen ontspannen. Erna volgde er weer een uitmuntende GFE met alles er op en er aan waarbij we intense van elkaar hebben genoten.
De 100p60 meer dan de moeite waard. Nu ik er zo over terugdenk zijn alle recente kamers die langer dan 30 minuten duren, de kamers die zijn verlengd en niet waar vooraf al een uur ofzo was afgesproken. De enige uitzondering is Kinga in SS en ik denk dat als ik Melodie (ex GT) nog es tref, dat zij ook een uitzondering zou kunnen zijn.
Nu ik toch met flashbacks bezig ben. Toen ik die nacht bezig was met haar damesrecensie, kwam dementholbear er achter dat we al eerder op de kamer waren geweest. En ik was de hele tijd in de veronderstelling dat we elkaar pas voor het eerst intiem ontmoeten....

Hoe dan ook, ik was blij dat ik die dag voor aankomst had getankt en niet zoals bij Acapulco Gold toen met stress zat om nog te kunnen tanken. Zodoende kon ik onbezorgd genieten van mijn tijd met mijn leenliefje Lucy. In een roze wolk verliet ik de club.

Want daarna zoals iemand ooit eens zo treffend zei: illusion PLOP!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #98 Gepost op: 23 juni 2022, 22:46:46 »
VAZKOR KÖLNER TOUR MEI 2022 – CLUB 2
SAMYA – EEN BEKENDE REDDE HET SAMYA BEZOEK
15 Mei 2022

=> DEEL 1: MONDIAL – RELAX IN MONDIAL

FAZIT
1) Werkpunten
- dames optics is wat achteruit
- mijn constante twijfel over geboden service nu alles zoveel duurder is.
- verhouding heren vs dames scheef

2) neutraal
- eten: niks geproefd dus geen oordeel

3) Positief
- clubsfeer wel goed, andere muziek dan gewoonlijk dat me 20 jaar terug gooide: muziek uit beginjaren 2000
- wellness ok


Kamergangen en overall service

1 kamergang met FRANCESCA ex Babylon, zeer goed mee gevaren, ze herkende me eerder dan ik haar.

=> FRANCESCA  – Reddende engel
 O:-)

CLUBVERSLAG
a) Aankomst:
Rond middernacht gearriveerd. Mini parking bij ingang van de club was redelijk vol ik probeerde me in een klein gat tussen 2 dure bolides te wringen maar besloot wijselijk toch achteruit die parking weer af te rijden en kon nog voor de ingang naast de club parkeren neus voorwaarts en klaar om snel de aftocht te blazen.

Mijn vrijkaart met dank aan het ijsberenforum werd onthaald en aan een dusdanige studie ontworpen dat ik vermoedde dat deze kerel een examen dient af te leggen over de inhoud. Het werd goedgekeurd aan de theke doorgegeven en met een zucht van opluchting kon ik mijn wellness gerief -slippers, handdoek en ijsbeervel- in ontvangst nemen van de vriendelijke thekedame. Ik naar beneden en steeds die mooie muurschildering in me opnemend begaf ik me naar de lockers. Steeds als ik weer die trappen naar beneden ga, is het een timecheck: ik ben weer hier, zoveel tijd verstreken, zoveel gebeurt intussen en helaas was niks dat gebeurde tussen dit weekend en het weekend van Oktober ’21 erg positief geweest, verre van. Wacht, ik probeer hier m’n gedachten te verzetten.

Naar de kleine locker gegaan en omgekleed om direct in de wellness uit te blazen en de relaxruimte. Ik had weer verkeerd gereden in dat duistere hol van de Deutsche autobahn en hun soms verwarrende in en uitritten.


2) Algemene indruk
a) Algemene sfeer:
In de wellness een hoop vermoeide beren, hamam meer leeg en soms de sauna gevuld met 1 of 2 beren. De masseur had z’n werk wel. De bar was redelijk vol.

b) Line-up:
Niet zoveel dames als ik anders van deze club gewoon ben, zullen wel veel op kamers zitten, het loopt wel nog goed ondanks de geruchten van gekke prijzen. Ik werd eerlijk gezegd niet zo warm van de line-up, veel middelmaatjes en ik ben normaal gezien niet zo streng in m’n keuze.

c) Drukte beren:
Te druk, er is een overwicht aan ijsberen. Of moet ik zeggen grijze beren want wit zijn we niet bepaald in die Samya bademantels.

d) Club interieur en eventuele veranderingen:
Ik zag niet meteen grote veranderingen, minder krukken rond het podium met de 2 palen. Dacht onwillekeurig aan mijn game VR PARADISE met een clubomgeving dat wel van Samya afgekeken lijkt.


3) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte:
Meteen dat ik aankwam was er grote beroering in het terrasgedeelte naast het restaurant en de security rende er naartoe. Ook veel dames renden -snèl trippelen, dat is- in hun hoge schoentjes naar het restaurant, die ramptoeristes, hahah. Ik kon niet door als ik al wilde zien wat er aan ’t handje was. Toen de dames 10 minuten later weer afdropen stond ik op het terras was er…niks. Storm in een glas water? Soit. Ik genoot van een collega en ging afwisselend welnessen en van de sfeer in de bar genieten. De DJ draaide voor een keertje erg weinig rombul muziek, wel uitzonderlijk veel van de muziek dat populair was in begin jaren 2000 toen ik mijn eerste paaldansclub in Kortrijk bezocht dat the catwalk heette en waar ik ook mijn eerste superervaring had met een dame van plezier. Die club wordt inmiddels afgebroken voor een gewoon appartement. Ik heb gelukkig gedacht daar foto’s van te nemen, weer een plek met mooie herinneringen bites the dust. ;( De muziek was van begin jaren 2000 toen het spannende hoerenlopersavontuur pas begon voor mij: so much sweet memories! The past meets the present. Dat heden bracht wel dames die toch niet zo prachtig als anders waren of het is dat mijn onzekerheid zich manifesteerde in vragen over extra’s en de inflatie-prijssetting of een tweede AVA cfr. mijn vorige bezoek.

Mochten de dames er nu uitzien als deze in de clips van de playlist…of ben ik te streng? Tijdens de lockdowns was het eenzaam rukken op VR Porn maar dat kost geen 100/30, alleen een abo op Badoink of Czech porn.

Er was een dame die een prachtige paaldans bracht en me erg geil en ondeugend aankeek. Ook dat is de Samyavibe, ik genoot er erg van 😊 Dat is dan weer beter dan VR…

b) Wellness:
Uitstekende sauna, de hamam was fris, nauwelijks stoom. Of is dit iets dat moet geregeld worden?

c) Restaurant & eten:
Geen idee van, al in Mondial gegeten en dat is voldoende. Mijn ‘honger’ ligt elders 😉.

d) Contacten bezoekers:
Geen, ook geen bekenden gezien.

4) Line-up en kamergangen
Na lang rondlopen en radeloos afvragen welke dame mijn volgende zou zijn kwam ik langs een aantal dat tekens deed. Een van de dames had me herkend! Van Babylon! Ze is de Bulgaarse FRANCESCA en later pas op kamer herinner ik me haar gezien te hebben maar ben nog nooit met haar geweest. Het is ook jaren en jaren geleden dat ik ze zag, of zeg maar dat ze mij gezien heeft. Echt een wonder, dat een dame waar ik nog niet mee geweest ben van zo lang geleden herkent en zelfs weet wat mijn wensen op kamer zijn tot in detail. Dat de dames klapeksters zijn, weten we al, maar dat hun onderling gepraat er ook voor zorgt dat ze je smoelwerk met een fotografisch precisiegeheugen kunnen onthouden om je jaren later in een àndere donkere club en setting staande te houden en alles weten alsof ze je pas gisteren hebben gezien, is voor mij iets miraculeus. De keuze was snel gemaakt. Ik haalde nog wat voor haar en ondertussen was een andere Turkse beer al met haar in gesprek. Ze keek onzeker naar ons heen en weer en hij legde haar handen in de mijne en knikte ons toe en ging verder.

=> FRANCESCA  – Reddende engel

Na een mooie kamergang waar ik goede service had van mijn reddende engel bleef het bij wellness en wat drinken en van de sfeer genieten.

5) Einde van de dag

Ik ging niet weg met sluitingsuur, ik was te moe en vertrok naar mijn hotel: 24h Motel is maar 20 minuten van deze club en Mondial verwijderd en je kan snel weer weg.


6) Afsluitende video




=> DEEL 3: BABYLON – TOPTIJD EN ONTSPANNING IN DE TUIN DER ZONDEN
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2022, 22:55:40 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #99 Gepost op: 14 juli 2022, 07:03:18 »
Samya, diesmal ganz anders!

Mit einer Freikarte aus der 4+1 Aktion bin ich wieder mal zum Samya gefahren.
Begrüßt von „Daisy Duck“, mit den Club-Utensilien nach unten und schon leider mit
einem unangenehmen Geruch empfangen.
Mit einem Getränk schnell nach oben auf die Terrasse und die einzige Liege mit Auflage in die Sonne
 geschoben. Da kommen doch zwei leicht übernächtigte Mädels im Pyjama um die Ecke zum
speziellen DL-Frühstück. Zigaretten und Kaffee. Und ich kenne Beide, Rosa und Mellena. Wir
grüßten Uns und bei mir entstand ein möglicher Ablauf des Tages. Mal sehen.
Jetzt war es Zeit für Omelett. Doch irgendwie macht die Köchin immer ihr eigenes Ding, Wünsche
werden nur bedingt erfüllt. War lecker und ich bin genügsam.
Was später garnicht ging war dass Sie meinen Milchkaffee trotz Nachfrage total „verzuckerte“!
Kein Zucker, ohne Zucker ist doch deutlich genug. Mit einem weiteren Saft ging es wieder auf
die Terrasse, da die Sonne es gut meinte und für weitere 2 Stunden schien.
Nun aber mal ab zu holden Weiblichkeit. Es sind einige Frauen nach mehrjähriger Pause zurück wie
Nicole, Mary ( war aber kein rankommen da dauergebucht) und noch einige die ich vom Sehen
kenne aber nicht namentlich.
Was ist den heute los? Rosa und Mellena, jetzt aufgehübscht, kamen gleich auf mich zu und wollten
mir einen Dreier andrehen. Danke, Nein.
Da aber männertechnisch im Clubraum wenig los war, versuchten Sie es immer wieder. Das
mag ich garnicht und auch ihre Bitten um eine Massage lehnte ich ab.
„You have been here for my pleasure and not me for yours!” Ihre Gesichter hättet ihr sehen sollen,
das waren Sie nicht von mir gewohnt aber erzielte den gewünschten Effekt dass ihre Animation
endete. Mal sehen wie das weitergeht.
Kaum war das Buffet eröffnet, stand die Schlange bis in den Clubraum. Sind die Alle ausgehungert?
Somit waren aber auch alle Plätze draußen belegt und ich ging in den Eingangsbereich. Wer ist denn
da angekommen? Sultan. Begrüßte mich nett und wollte dann zu mir kommen. O.k.
Halbe Stunde später stand Sie vor mir, lächelte mich an und frage: „Gehen Wir“? Ich wollte
aber vorher wissen: Bist Du heute dominant oder devot? Fragende Augen ihrerseits und ich
sollte es herausfinden. Nene, das muß schon vor dem Zimmergang klar sein. Verwirrt ging sie
und hatte bald einen Stammi an der Angel. War ihr bestimmt lieber, denn Sultan hat schon
Selbstbewusstsein aber soviel für Spielarten?
Wird es heute eine ‚Neue‘? Doch irgendwie war ich am Abend immer zu langsam und ich blieb
unbeweibt. Kein Problem, ich wußte was mich am nächsten Tag erwarten wird. Da die
Stimmung nicht so besonders war verabschiedete ich mich vor Mitternacht und ritt mit
meinem Puffross gen Osten.
Sind auch beim Samya die guten Zeiten vorbei? Mal sehen.

vanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #100 Gepost op: 17 juli 2022, 01:33:45 »
GEDITCHED

Na de week ervoor vlaai te zijn gaan halen, op de 28e van de 6e richting Keulen getrokken voor een date met een jonge dame.

Na nog wat inkopen en tanken iets na openingstijd aangekomen op een parking met zo een vijftal wagens.
De entree bedroeg 50 euro. Een happy hour hebben ze hier niet, maar wel een spaaractie. Bij de 5e bezoek is je entree gratis. Je moet een nickname aan de receptie doorgeven en die houden het voor je bij. Je credits zijn enkel binnen een kalenderjaar geldig, dus hou daar rekening mee.
De dames rekenen 50p30 en het merendeel is niet heel milieubewust. Sommige oudgedienden willen voor bekenden nog wel eens een hand over hun groene hartje strijken. Maar over het algemeen kwam ik meestal nogal wat upsellsters tegen. 1 fraaie slanke jongedame waarvan ik helaas de naam van ben vergeten wilde ook extra voor wat elders gewoon inbegrepen is. Maar omdat ze geen 69 wilde viel ze voor mij af.

Bij navraag bleek Raissa blijkt te zijn gestopt met het werk (geen idee of het tijdelijk of permanent is) en Sofi schijnt met de noorderzon te zijn vertrokken.
Jammer, had er fijne tijden mee gehad, maar had ook een date waar ik naar uit keek. En als het goed is zou Bella die ik van elders ken vandaag er ook zijn.

Dus lekker ontbijtje en van de zon genoten. Met het mooie weer had ik deze keer geen sauna genomen. Vooral zonder een verfrissende zwembad om even in af te koelen. Wel viel me op dat deze keer de Turkse/stoom sauna uit stond.

Het eten door de dag heen was prima. In de ochtend kun je ook vragen om een eitje voor je te laten maken. De dame begreep of niet wat een omelet is of had zich vergist, want ik kreeg spiegeleieren. Gelukkig is deze veelvraat niet zo moeilijk met eten, hoewel ik in de zomer normaal gesproken voorzichtig ben met rauwe eierdooiers.
Verder wordt alle voor je opgeschept, dus het plunderen van de voederbakken gaat niet zo makkelijk, maar de schnitzel met champignon saus wat in de avond op m'n bord kwam smaakte me goed.

Kwa dames waren er rond het middag uur er zo een vijftal en viertal heren. Maar Samya is meer een avond club en hoe later het werd, hoe drukker het werd. Ik denk uiteindelijk wel een 30 a 40 tal dames en bijna even zoveel heren.

Zelf spotte ik in de middag een bekend gezicht. Bij navraag bleek het inderdaad Ciara te zijn. Een hele rustige en zachtaardige dame tijdens de kamergang waar we geweldig van elkaar hebben genoten.
Later op de avond dan verwacht maakte ook Bella haar debuut. Ze stond achter de bar wat drinken te halen (gelukkig is sexy lingerie en niet als bardame ofzo), en ik ging bewust voor haar staan. Ze keek me op een gegeven ogenblik aan en een fractie van een seconde later zag ik de blik van herkenning in d'r ogen. Een handkusje ging nog, gezien de afstand. En even later kwam ze naar me op de bank voor een fatsoenlijke omhelzing en begroeting. Even bijgekletst en een intiemere hernieuwde kennismaking kon niet uitblijven. De vorige 3 keren gemist (1x nog net kunnen uitzwaaien), maar nu was er geen ontkomen meer aan. Had even een Yin Yang momentje, want zo teder als Ciara eerder op de dag was, zo ruw en rauw bleek Bella op het kamertje te zijn. Beide hebben wel wat en ook nu geweldig van elkaar genoten.

Na de avondmaal en nog wat wellness rondjes eindigde de avond helaas in mineur. Mijn date had me GEDITCHED. Ze kwam wel opdagen, maar ze leek alsmaar tijd te rekken en niet naar de kamer te willen. Ze kwam die dag laat aan. Toen ik haar vertelde dat ik niet lang zou blijven wou ze eerst nog eten, omdat ze de hele dag nog niet gegeten zou hebben. Kan ik begrijpen.
Daarna wou ze een sigaretje roken. Kan ik ook nog begrijpen om even uit te buiken.
Maar daarna verdween ze naar de dames lockers boven en kwam maar niet naar beneden. Heb d'r dan maar gezegd dat het helaas voor mij te laat werd ben wat teleurgesteld vertrokken.
De dag begon zo goed en ik keek er erg naar uit, maar eindigde in een domper...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #101 Gepost op: 22 september 2022, 12:21:56 »
Ab dem 01.10.2022 neuer Eintrittspreis

60€

vanKees

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #102 Gepost op: 27 september 2022, 19:35:43 »

NIEUWE PRIJZEN VANAF 01.10.2022 – 60€ TOEGANG



Beste gasten,

helaas moeten wij u mededelen dat wij vanwege gestegen energiekosten niet kunnen voorkomen dat onze prijzen moeten worden aangepast zodat wij u ook in de toekomst van harte welkom kunnen blijven heten op onze locatie. Onze nieuwe prijzen gaan echter in op 1 oktober 2022. Wij danken u voor uw begrip en kijken uit naar uw bezoek.

Team Samya

« Laatst bewerkt op: 27 september 2022, 19:41:51 door de vulkaan spesjalist »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #103 Gepost op: 10 december 2022, 12:57:57 »
2 Nachträge zu meinem Bericht:

-Am Vormittag bis ca. 12.30 war grosse
Säuberungsaktion. Putzfirma mit 5 Mann und schweren Geräten haben im UG die
Umkleidekabinen und Ruheraum nass gewischt und die Duschen, Sauna, Dampfbad "gekärchert"! Tageweise folgen die einzelnen Stockwerke im 4 Wochen Rhythmus zur normalen Reinigung. TOP!

-Ab Montag ist geplant den Buffetbereich komplett zu erneuern. Bei laufenden Betrieb, Dauer meine Meinung mindestens 3 volle Tage. Besser vorher anrufen!

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #104 Gepost op: 10 december 2022, 18:28:19 »
Sylvester Party kostet 99€, am 01.01. Neujahr ist zu. Freikarte gibt es für das Mondial.

VanKees