KERST
Als ik eerder van de sluiting van Happy had geweten was ik hier pas een week later naartoe gegaan. Maar ik heb in tegenstelling tot sommige ijsberen geen glazen bol, en was op de 20e van de 3e in Samya beland.
Bij de entree heb ik mijn vrijkaartje van een ander forum ingeruild voor een handdoek, waarvoor dank aan club en forum. Yep je leest het goed, alleen een handdoek, want hun badjassen hebben tegenwoordig geen zakken meer. Ik was hier op voorbereid en had mijn eigen badjas MET zakken mee. Grappig dat je die ook mag gebruiken, want daar kun je natuurlijk ook een mobieltje in verstoppen. Maar gelukkig dat het mocht, want ik heb er zoals gewoonlijk ook mijn brillenkoker, menthol snoepjes, flos, een geurtje en m'n e-reader in mee.
Me eenmaal opgefrist tegoed gedaan aan een lekker ontbijtje. De droom van het plunderen van voederbakken in Samya is definitief verleden tijd. Ze hebben hun restaurant verbouwd, waardoor het duidelijk is geworden dat er alleen nog eten voor je opgeschept wordt. Je kunt er namelijk alleen nog vanaf de keukenzijde bij.
Doch, ze maakten een lekker ommeletje voor me, en in de middag en avond viel er genoeg te variëren aan gerechten. Mentholbear is een zoetekauw en miste die dag wel de baklava. Eerst dacht ik dat ik het gemist had doordat ik voor een ander soort snoepje was gegaan. Maar nu las ik dat ook Stimpy die schaal heeft moeten missen. Note to self: volgende keer toch maar opletten of ze net als hun zusterclub het nu ergens achter in de keuken hebben verstopt.
Enfin, na het eten lekker in hun wellness kelder uitgebuikt in de rustkamer en wat sauna rondjes gedaan. Hun stoomcabine stond uit en hoewel op verzoek hij werd aangezet rook het er te muf voor me om er lang in te blijven. De sauna was wel lekker warm met 85 graden. Ook erg fijn was dat er een deur naar buiten is met 2 stoeltjes waar je even rustig op kunt afkoelen.
Het dakterras was koud en winderig. Ook stond hun buitensauna er te fungeren als opslaghok, dus maar gauw weer naar binnen.
KERST kwam dit jaar blijkbaar wat vroeger, want kameraad Klaus was ook aanwezig. Zo te zien had ie het afgelopen seizoen goed geboerd, want hij deelde 500 euro biljetten aan alle dames uit en had zelfs nog wat over. De dames waren er erg mee in hun nopjes, want meestal krijgen ze van ijsberen van die euro munten

In de middag begonnen we met zo een 5 dames en 4tal heren. Bij vertrek rond 21 uur circa 20 dames en een boel meer heren. Iemand van de club was jarig en kreeg later op de avond een taart met z'n smoel erop. Feestelijk ging ie het podium op dansen met wat dames. Zag er gezellig uit.
Zelf zat ik 's middags rustig op m'n e-reader te lezen, onderwijl met een schuin oogje de passerende dames te keuren. Soms kwam er eentje vermanend vertellen dat een mobieltje verboden is, maar na het tonen dat het een e-reader bleek was alles koek en ei.
1 van de dames die bleef zitten voor een praatje was ene Bella. Niet de Bella die ik van elders ken, maar blijkbaar lopen er dus meerdere hier van rond. Het gesprekje liep goed en ik besloot het er op te wagen. Geen spijt van ons kamertje gehad, want we hadden geweldig van elkaar genoten. Dementholbear is helaas alle details van haar vergeten voor een paspoortje. Ik zou d'r waarschijnlijk niet eens herkennen wanneer ik d'r weer zou zien, wat ik erg jammer zou vinden. Want ik zou graag weer met haar op herhaling willen.
En toen werd het ineens donker. Grapte of het al feierabend was. Maar nee, het bleek dat de stroom was uitgevallen. Hysterie alom. De dames bleken wel allemaal hun mobieltje bij zich te hebben, want ineens overal flashlights. Blij dat ik in m'n badjas de mijne bij me had. Door alle verhalen over opgebroken kluisjes elders de afgelopen tijd ging ik maar even bij m'n locker zitten. Zodoende nog een arme ouwe beer in de kelder helpen bijschijnen terwijl ie zich probeerde om te kleden in het pikkedonker. Snap niet waarom ie zelf z'n mobieltje niet gebruikte. Misschien dat ie nog zo een ouwe Nokia ofzo heeft.
Enfin, de stroomuitval duurde met zo een uur wel erg lang, waardoor ik na een poosje toch maar even in de bar gaan zitten lezen op m'n e-reader, aangezien ie ingebouwde verlichting heeft. Komt daar een dolle mina me lopen opgeilen. Ik wist al dat ze Erika heet, want bij aankomst wilde miss curiosa zien wat ik in m'n tas had verstopt. Zodoende wist ze met haar grijpgrage klauwtjes als eerste een 'briefje van 500' en een fortune cookie weg te ritselen. Wat later in de bar nog even lol met d'r gehad, toen ik vroeg wat voor wens ze had. Ze dolde dat ze het koekje had opgegeten. Helemaal, er zit toch een papiertje in? Zou ze niet gemerkt hebben. Die pinokkio zat gewoon met me te dollen...
Maar nu zat ze me behoorlijk op te geilen. Ging op me zitten paardje in galop en probeerde me te verleiden om in het donker met haar te seksen. Nou, voor alles een eerst keer dacht ik. Het bloed was dusdanig naar beneden gedaald dat ik helemaal was vergeten te vragen naar haar diensten. Bad move!
Eenmaal op boven bleek namelijk mijn favoriete positie en bezigheid niet tot haar repertoire te horen. Het bleef voor mij daardoor op een redelijk kamertje.
Na een avondmaal en nog wat wellness rondjes besloot ik wat uit te rusten in hun rustkamer. Ook nu weer bleek dat in de middag een stuk beter te gaan dan in de avond, wanneer het volume van de muziek een stuk hoger ligt. Niet zo luid als ik wel eens eerder heb meegemaakt, maar voor mij toch wat teveel van het goeie. Ik besloot om nog een laatste drankje te doen en misschien nog een stukje baklava te scoren. Eenmaal in de bar werd ik echter benaderd door een slanke next door girl type. Resoluut kwam ze op me af om zich voor te stellen. Ze had goed door dat ze m'n type was. Er was een leuke klik en ik besloot de avond met dit snoepje af te sluiten. Op het kamertje heerlijk van elkaar genoten.
Daarna me opgefrist om na een mooie lange dag de reis terug aan te vangen.
Oh ja, sinds debacle in Aca G, kwa veiligheid hebben ze kluisjes in de bar. Ik zag niet zo gauw camera's er op gericht, maar vanuit de bar heb je er deels zicht op en er lopen behoorlijk wat mensen langs. Dus dat is daar al goed geregeld.