Auteur Topic: Samya (algemene info)  (gelezen 222345 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #105 Gepost op: 13 december 2022, 19:01:58 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #106 Gepost op: 24 januari 2023, 20:37:42 »
WEIBERFASNACHTPARTY :shakekontje  :49: am 16.02. im Samya.

vanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #107 Gepost op: 24 januari 2023, 20:39:19 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #108 Gepost op: 26 januari 2023, 13:49:30 »
Samstag, 21.01.2023

Nett begrüßt von der besten ED war das Prozedere kurz. Ausgerüstet mit Handtücher, neuem Bademantel und Schrankschlüssel begab ich mich erstmal in den Umkleide- und Wellnessbereich. Dort einem der fleißigen ‚guten Geister‘ um das Einheizen des Dampfbades gebeten, was auch prompt erledigt wurde.
Hoch in den Clubraum, mit Milchkaffee in den Speiseraum um mir mal die um-/neugestaltete Küchenzeile zu begutachten. Oooh, für mich hat es Kantinencharakter. Gefliest bis an die Decke, große Auslage mit verschiedensten Geschnippelten. Was aber selbst für meine 180cm nicht gut einsehbar ist. Die Köchin hat jetzt eigene Uniform, nimmt die Bestellung für das Omlett entgegen und es wird am Tisch serviert. Lecker war es aber der persönliche Kontakt ist verloren gegangen. Schade.
Mit meinem Wasser runter um das heiße Dampfbad zu geniessen. Dort wie immer alles tiptop sauber und frische Handtücher gibt es an der Rezeption. Erstaunlicherweise war es schon zur Mittagszeit im Clubraum angenehm warm, im Raucherbereich sorgte ein Industrieheizer mit übergroßen Blaserohr für Temperatur (dort sassen die Frauen meistens zum Rauchen). Die „Mittagschicht“ gezählt 20, aber leider aus der Schatzi-Fraktion. Für mich ein Nogo, aber ich brauchte nicht lange zu warten und Rosa erschien. Sie wollte noch mit einer Frau frühstücken. Als es Zeit war kam die Frage: „Was wollen Wir machen“? „Zimmer?“ „Ja“.
Auf mein Bitten nahm Rosa den Schlüssel für Zimmer 6. Gut temperiert waren alle Zimmer im ersten Stock, habe ich vorab schon getestet.
Mit Rosa eine schöne Stunde verbracht für 100€! Und ich kenne noch einige Frauen mehr die zu diesem Tarif ‚arbeiten‘.
Gutes Timing, denn ich hatte noch genug Zeit für ein Kölsch?, mir mein EeefZee Trikot anzuziehen und dann erst erstaunt und dann hoch erfreut den Kantersieg gegen die ‚Fischköppe‘ (Ausdruck vom FC-Uwe!) mitzuerleben.
Wieder im Clubraum….Hallo, was ist den da passiert?...mindestens 60 Frauen anwesend. Achso Ja, es ist die Boot in Düsseldorf. Da sind auch ein paar Messe-Schwalben am Start. Da kann es sein dass die Tarife für diese Woche nach oben steigen…?
Das Abend-Buffet war lecker, doch leider regte sich eine Stunde später mein Magen. Glutamat? Das verstimmte mich so, dass kein weiteres Zimmer geplant wurde.
Wenn sehe ich den da? Diese FRAU…kenne ich. Als ich sie später angesprochen habe, vielen Uns Beide es wie Schuppen von den Augen. EVE…mit ihr war ich vor ca. 2,5 Jahren. Ein Traum von Frau. Und Sie will noch in ein paar Tagen da sein wenn ich wieder kommen kann, ins Samya.

Ein Nachtrag:
Die neuen Bademäntel haben keine Taschen! Die Idee dahinter, der Freier kann kein Geld einstecken und verlieren und mit Handy im Clubraum ist damit auch Schluss!!!

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #109 Gepost op: 12 februari 2023, 19:20:04 »
SAMYA – DE DISCOCLUB ANNO 2023  – DRIEHOERENTOUR DEEL 1
6 Januari 2023

Citaat
Dit bezoek maakt deel uit van mijn ‘drie-hoerentour’ zoals ik het nu placht te noemen, met het gekende aantal dames, door m’n writers block en hoge drukte komt ik nu pas aan schrijven toe. Toch geloof ik dat het algemeen beeld dat ik toen had niet veel is veranderd.


FAZIT
1) Werkpunten
- Dames line-up aan de lage kant door orthodox kerst en nieuwjaarsperiode.
- Dames mentaliteit en zwakke service-aanbod

2) neutraal
Discosfeer eerder lauw, kwam wel op gang maar niet wat ik hier al heb gezien: komt natuurlijk omdat het vroeg in het jaar is?

3) Positief
- Welness
- Toch nog wat van de oude sfeer
- Ik haalde zoveel uit de 2 lauwe kamergangen als ik kon


CLUBVERSLAG

Aangekomen rond 19u kon ik nog makkelijk parking vinden vlak bij de deur. Mijn vrijkaart, waarvoor dank, werd grondig bestudeerd waarop ik mijn felbegeerde ijsbeervel kreeg. Ik was binnen! Ik heb veel getwijfeld of ik wel zou gaan gezien het rond deze periode zo 1 week na oud en nieuw de line-up geen hoogvlieger zou wezen. Ik vreesde echter dat vriesweer of andere omstandigheden een spelbreker konden worden in de komende periode en het me niet meer zou lukken om in Keulen te geraken. Had ik even gelijk daarin: blij dat ik dus gegaan was. En ik had het echt nodig om een soort ‘barrière van plezier’ te maken om 2023 met een positieve noot te starten en een negatief 2022 snel te vergeten. Zoals menig ijsbeer gemerkt zal hebben (of niet…) was Vazkor behoorlijk op de achtergrond geraakt in saunaclubwereld. O, ja, ik ben naar clubs geweest: Babs, Sixsens,… 1 op de 2 keer heb ik er niet over gepost tegen mijn gewoonte in.

Dit is mijn kans op een nieuwe kickstart anno 2023 en stelde mijn verwachtingen alvast erg laag in qua service van onze huidige lichting ‘Balkanvriendinnen’ op basis van verslagen. Maar goed ook.

Algemene indruk:
Het was erg rustig en ik begon mijn clubbezoek met een bezoek aan het Samyaans restaurant. Geen selfservice, nog steeds niet! Een verandering van sinds de Coronamaatregelen dat is blijven plakken, soms? Ik heb er behoorlijk de pest in dat nieuwe gewoonten door de pandemie blijven bestaan.

De sfeer werd naderhand nog wel beter naarmate de avond vorderde maar het damesaantal bleef toch eerder beperkt. Er werd nog wel gedanst door de dames later. Mijn indruk was toch een gevoel van ‘vergane glorie’, hoop echt dat die nog eens zal terugkeren…ooit. Of is dit een eigen vertekende perceptie?

Wellness:
Een van de hoofdspeerpunten van mijn bezoek aan Samya: wellness-first. De sauna en dampcabine zijn top. De relaxruimte is erop vooruitgegaan heb ik de indruk: lange tijd was het onverzorgd maar ze hebben overtijd al een overhaul gemaakt. Vermoedelijk heb ik het reeds aangehaald maar goed, in 2023 is het nu nog steeds tiptop met een mooi relaxmuziekje op de achtergrond dat ik zelfs herkende want het staat op mijn eigenste youtube lijst om tot rust te komen.

Restaurant & eten:
Het eten was waar ik dus de avond mee begon en dat was kip en groente en rijst en nog een pikante rode peper. Voor mij mogen ze de selfservice wel weer invoeren maar misschien willen ze het personeel et al niet ontslaan.

Line-up en kamergangen:

Dames waren laag in aantal en wat ze aanboden was ook maar zwakjes te noemen. Nog goed dat ik geen superfan ben van orale seksgedeelte, de beren die dat hoog op het vaandel staan hebben maken beter een ommetje naar een andere club. Kussen dasselbste en dat vindt deze beer dan wel weer jammer. Er zijn best wel mooie dames te spotten. Meer dan ooit is Samya dus echt een fuck&go-tent. Dat is de ingesteldheid dat je moet hebben en al de rest dat je eventueel tòch krijgt binnen de scope van je 50€-biljet is extra en kan het maar een opsteker wezen.
Geen hoogvliegers. De service dat ik de dag erop van mijn favoriete dame kreeg heeft de ervaringen in Samya doen verbleken. De kamergangen die ik vandaag heb gehad, zouden pre-corona afgeschreven zijn geweest als slechte kamergangen. Dat zijn ze ook maar ik gaf er deze geen reet om:
- ze heeft een mooi kontje,
- ik kan lekkere tieten beetpakken,
- haar lijf stevig vastpakken,
- Ik neem ze doggy tot het komt en masturbeer nog eens naast haar, haar lichaam strelend,
- en kom er nog zo vaak als mogelijk aan, mss met dansje erbij

1) Daria - Dealmaker

2) Lana – Pret met wat 10 jaar terug maar een 3’tje is

GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ***

Alles in minder dan 30 minuten. Ik kan zeggen ik heb eruit gehaald wat er maar kan inzitten en call it a day.
Maar diep vanbinnen weet deze beer dat hij toch veel spetterender sessies heeft gehad in deze club. Toch jammer.

Drukte beren :
Erg druk, erg vaak meer beren dan dames.

Einde van de dag:

Ik bleef niet tot einde, vertrok rond middernacht naar mijn hotel in hartje Keulen. Ik heb eruit gehaald wat erin zit in ieder geval en alleen al dat ik nog eens in een club was en 2 hertjes heb vol geschoten, gaf me voldoende gelukshormonen om verder te gaan. Het is nog niet gedaan, het is een driehoerentoer en de derde zou nog aan de beurt komen in Babylon, de dame die de ervaren 2 kamergangen in Samya in het niet doet vallen.



=> DEEL 2 IN BABYLON
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2023, 19:26:03 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #110 Gepost op: 22 maart 2023, 21:12:24 »
Zwei neue Party-Termine:

30.04. Tanz in den Mai

14.06. Mallorca-Party

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #111 Gepost op: 24 maart 2023, 13:47:28 »
Zahnärzte-Messe in Köln/Samya

Heute wollte ich einen Tag/Abend im Samya geniessen. Mit Kumpel verabredet auf den Nachmittag und anderer Bekannte verbrachte seinen Geburtstag im Club. Sehr, sehr ruhig aber ich wollte zuerst mit dem Wellness-Angebot Dampfsauna und frisch zubereiteter Eierspeise starten. Doch auch 1.5 Stunden später waren kaum für mich interessante Frauen zu sehen.
Zweite Runde Dampfsauna, wo ich einen Franzosen aus Grenoble traf der auf eine spezielle, mir bekannte Frau wartete. Interessantes Gespräch verkürzte seine und meine Wartezeit.
Da das Geburtstagskind ohne Punkt und Komma eine Geschichte nach der anderen verzählte entschied ich mich für eine Ruhepause unten im ‚Separee‘.
Schon 16.00 Uhr und die Frauenanzahl unmerklich erhöht, kommen alle attraktive Frauen erst auf den Abend? Ja, war so und meine Lust zum Zimmern nahm proportional merklich ab. Da auch die Frauen fast schon utopische Messepreise wollten sank meine Lust auf Sex noch mehr.
18.00 Uhr. Dann erstmal am Buffet stärken. Leider war meine Wahl nicht die beste, denn kurze Zeit später rumorte es im Bauch. Auch das noch. Meine Laune war auf Talfahrt, da konnte die Anwesen-heit von Rosa und Kalina auch nichts mehr ändern.
Kurz nach 19.00 Uhr entschied ich mich zurück nach Castrop zu fahren, da ich dort in der Nähe meine Unterkunft für die Nacht hatte.
Carlos, der Türsteher, war ganz erstaunt mich so früh zu verabschieden. Aber es gibt so Tage da ist es besser ein frühes Ende einzuläuten.

Ich werde wiederkommen, keine Frage.

vanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #112 Gepost op: 12 april 2023, 01:13:16 »
KERST

Als ik eerder van de sluiting van Happy had geweten was ik hier pas een week later naartoe gegaan. Maar ik heb in tegenstelling tot sommige ijsberen geen glazen bol, en was op de 20e van de 3e in Samya beland.

Bij de entree heb ik mijn vrijkaartje van een ander forum ingeruild voor een handdoek, waarvoor dank aan club en forum. Yep je leest het goed, alleen een handdoek, want hun badjassen hebben tegenwoordig geen zakken meer. Ik was hier op voorbereid en had mijn eigen badjas MET zakken mee. Grappig dat je die ook mag gebruiken, want daar kun je natuurlijk ook een mobieltje in verstoppen. Maar gelukkig dat het mocht, want ik heb er zoals gewoonlijk ook mijn brillenkoker, menthol snoepjes, flos, een geurtje en m'n e-reader in mee.

Me eenmaal opgefrist tegoed gedaan aan een lekker ontbijtje. De droom van het plunderen van voederbakken in Samya is definitief verleden tijd. Ze hebben hun restaurant verbouwd, waardoor het duidelijk is geworden dat er alleen nog eten voor je opgeschept wordt. Je kunt er namelijk alleen nog vanaf de keukenzijde bij.
Doch, ze maakten een lekker ommeletje voor me, en in de middag en avond viel er genoeg te variëren aan gerechten. Mentholbear is een zoetekauw en miste die dag wel de baklava. Eerst dacht ik dat ik het gemist had doordat ik voor een ander soort snoepje was gegaan. Maar nu las ik dat ook Stimpy die schaal heeft moeten missen. Note to self: volgende keer toch maar opletten of ze net als hun zusterclub het nu ergens achter in de keuken hebben verstopt.

Enfin, na het eten lekker in hun wellness kelder uitgebuikt in de rustkamer en wat sauna rondjes gedaan. Hun stoomcabine stond uit en hoewel op verzoek hij werd aangezet rook het er te muf voor me om er lang in te blijven. De sauna was wel lekker warm met 85 graden. Ook erg fijn was dat er een deur naar buiten is met 2 stoeltjes waar je even rustig op kunt afkoelen.
Het dakterras was koud en winderig. Ook stond hun buitensauna er te fungeren als opslaghok, dus maar gauw weer naar binnen.

KERST kwam dit jaar blijkbaar wat vroeger, want kameraad Klaus was ook aanwezig. Zo te zien had ie het afgelopen seizoen goed geboerd, want hij deelde 500 euro biljetten aan alle dames uit en had zelfs nog wat over. De dames waren er erg mee in hun nopjes, want meestal krijgen ze van ijsberen van die euro munten ;)
In de middag begonnen we met zo een 5 dames en 4tal heren. Bij vertrek rond 21 uur circa 20 dames en een boel meer heren. Iemand van de club was jarig en kreeg later op de avond een taart met z'n smoel erop. Feestelijk ging ie het podium op dansen met wat dames. Zag er gezellig uit.

Zelf zat ik 's middags rustig op m'n e-reader te lezen, onderwijl met een schuin oogje de passerende dames te keuren. Soms kwam er eentje vermanend vertellen dat een mobieltje verboden is, maar na het tonen dat het een e-reader bleek was alles koek en ei.
1 van de dames die bleef zitten voor een praatje was ene Bella. Niet de Bella die ik van elders ken, maar blijkbaar lopen er dus meerdere hier van rond. Het gesprekje liep goed en ik besloot het er op te wagen. Geen spijt van ons kamertje gehad, want we hadden geweldig van elkaar genoten. Dementholbear is helaas alle details van haar vergeten voor een paspoortje. Ik zou d'r waarschijnlijk niet eens herkennen wanneer ik d'r weer zou zien, wat ik erg jammer zou vinden. Want ik zou graag weer met haar op herhaling willen.

En toen werd het ineens donker. Grapte of het al feierabend was. Maar nee, het bleek dat de stroom was uitgevallen. Hysterie alom. De dames bleken wel allemaal hun mobieltje bij zich te hebben, want ineens overal flashlights. Blij dat ik in m'n badjas de mijne bij me had. Door alle verhalen over opgebroken kluisjes elders de afgelopen tijd ging ik maar even bij m'n locker zitten. Zodoende nog een arme ouwe beer in de kelder helpen bijschijnen terwijl ie zich probeerde om te kleden in het pikkedonker. Snap niet waarom ie zelf z'n mobieltje niet gebruikte. Misschien dat ie nog zo een ouwe Nokia ofzo heeft.
Enfin, de stroomuitval duurde met zo een uur wel erg lang, waardoor ik na een poosje toch maar even in de bar gaan zitten lezen op m'n e-reader, aangezien ie ingebouwde verlichting heeft. Komt daar een dolle mina me lopen opgeilen. Ik wist al dat ze Erika heet, want bij aankomst wilde miss curiosa zien wat ik in m'n tas had verstopt. Zodoende wist ze met haar grijpgrage klauwtjes als eerste een 'briefje van 500' en een fortune cookie weg te ritselen. Wat later in de bar nog even lol met d'r gehad, toen ik vroeg wat voor wens ze had. Ze dolde dat ze het koekje had opgegeten. Helemaal, er zit toch een papiertje in? Zou ze niet gemerkt hebben. Die pinokkio zat gewoon met me te dollen...
Maar nu zat ze me behoorlijk op te geilen. Ging op me zitten paardje in galop en probeerde me te verleiden om in het donker met haar te seksen. Nou, voor alles een eerst keer dacht ik. Het bloed was dusdanig naar beneden gedaald dat ik helemaal was vergeten te vragen naar haar diensten. Bad move!
Eenmaal op boven bleek namelijk mijn favoriete positie en bezigheid niet tot haar repertoire te horen. Het bleef voor mij daardoor op een redelijk kamertje.

Na een avondmaal en nog wat wellness rondjes besloot ik wat uit te rusten in hun rustkamer. Ook nu weer bleek dat in de middag een stuk beter te gaan dan in de avond, wanneer het volume van de muziek een stuk hoger ligt. Niet zo luid als ik wel eens eerder heb meegemaakt, maar voor mij toch wat teveel van het goeie. Ik besloot om nog een laatste drankje te doen en misschien nog een stukje baklava te scoren. Eenmaal in de bar werd ik echter benaderd door een slanke next door girl type. Resoluut kwam ze op me af om zich voor te stellen. Ze had goed door dat ze m'n type was. Er was een leuke klik en ik besloot de avond met dit snoepje af te sluiten. Op het kamertje heerlijk van elkaar genoten.

Daarna me opgefrist om na een mooie lange dag de reis terug aan te vangen.

Oh ja, sinds debacle in Aca G, kwa veiligheid hebben ze kluisjes in de bar. Ik zag niet zo gauw camera's er op gericht, maar vanuit de bar heb je er deels zicht op en er lopen behoorlijk wat mensen langs. Dus dat is daar al goed geregeld.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #113 Gepost op: 22 april 2023, 02:01:38 »
#VOEDERBAKHANGEN

Op de 3e van de 4e kreeg ik onverwachts een vrijkaartje van iemand die em helaas niet zelf kon verzilveren. En zo trok ik weer naar Sambal... Lekker bezig predictive toetsenbord, bedoelde natuurlijk Samya :)

Iets na het middaguur bij de parking aangekomen waar nog 3 andere auto's stonden, waarvan 1 van dames die net aankwamen. Blijkbaar parkeren zij ook op de parking voor de deur.
Een andere theke als vorige keer nam het vrijkaartje in ontvangst, waarvoor dank aan ijsbeer, forum en club. Badjas hoefde ik niet van ze, aangezien die zakloos zijn en ik m'n e-reader, brilkoker, e.a. bij me wil kunnen houden. Voordeel is wel dat m'n badjas beetje op die van Samya lijkt en het daardoor niet zo opvalt :)

Enfin, first things first: na een douche de inwendige mens maar eerst even aansterken. Dat ging weer prima met een op maat gemaakt omeletje. En standaard doen ze er gelijk wat salade erbij, dus braafjes m'n hele bordje maar opgegeten. Normaal raak ik het caviavoer niet aan. Maar nu was daar dat stemmetje van: "Netjes, alles op je bordje opeten. De kindertjes in Afrika hebben namelijk honger, dus dan mag jij niks verspillen..."

Daarna lekker wellness rondjes gedaan in de kelder. De sauna was lekker warm en de stoomcabine heb ik maar even laten luchten waardoor later ie minder muf rook. Rustkamer in de kamer ook gretig gebruik van gemaakt door deze lome beer.
Wat wel jammer was, dat het zonnetje scheen, maar het enige ligbankje kletsnat was en dat ze geen zitbankje op het plekje hebben staan waar de zon wel schijnt. Dus maar even een poosje tegen het vensterbank geleund om wat gratis vitamientjes D opgevangen. Je bent immers een Dagobeer of niet...

Kwa drukte viel het die dag redelijk mee. 4 dames toen ik arriveerde en 3 heren. En in de avond circa 30 dames en een man of 15 a 20. Met Ramadan is het beduidend rustiger. Grappig was wel om te zien dat er wat meer oude Duitsers in de club waren die het naar zin hadden nu het niet zo een disco gebeuren was.
Vernam dat favorietje Chiara weer terug was van reces en dat ze zich aan het klaarmaken was. Ik wilde op haar wachten en bleef met m'n e-reader in het restaurant voederbakhangen. Het wachten duurde en duurde maar..
Op een gegeven moment werd ik aangesproken door een drietal Chinezen. Eentje was weer uitgezonden voor z'n werk in Duitsland en had 2 vrienden van em uitgenodigd. Echter voor hen allen was het de 1e keer in een SC. Allemaal erg nieuw en spannend. Eentje kon ook het intiem samen zijn met een Westerse meid van z'n bucketlist afstrepen. Dus mooie ervaring voor die jongens.
Al die tijd geen Chiara te bekennen. Vrouwen ook, hebben een eeuwigheid nodig om zich klaar te maken ;)
Want het was pas tijdens het avondeten met die 3 Chinezen, dat
ze d'r snoetje liet zien. Gelijk afgesproken dat ze me na d'r sigaretje op zou zoeken. En wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze lieve meid.

Na wat wellness rondjes maar es gekeken of ze bij Samya de Baklava hadden afgeschaft. Dat bleek gelukkig niet het geval te zijn, want ze hadden bij de saladebar een schaaltje waar de chef maar liefst 3 stuks voor me opschepte. Terwijl ik er van smulde, kwam daar een prachtige slanke verschijning binnen. Daar had ik ook wel trek in. Alleen nam ze behoorlijk de tijd voor haar avondmaal. Toen ik d'r eindelijk in de bar trof was het al behoorlijk laat en vroeg of we een kamertje konden doen. Maar wat ik lekker vond wou ze alleen voor 100p60 doen. Op zich best verleidelijk met haar looks. Maar het was me eigenlijk al laat, dus besloot er van af te zien. Ben helaas haar naam vergeten op te schrijven, maar hoop d'r nog es te treffen.

De 3 Chinezen bleken al te zijn vertrokken toen ik aan het kameren was. En zelf trok ik ook de duisternis in voor een lange rit terug naar Mentholland...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #114 Gepost op: 12 augustus 2023, 13:02:50 »
Übernommen:

Samya wird gerade renoviert - u. a. der komplette untere Bereich ist geschlossen - soll noch ca. 2 Wochen so sein.

VanKees

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Samya (algemene info)
« Reactie #115 Gepost op: 15 januari 2024, 18:56:15 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal