Forum > VOETBAL

PROXIMUS LEAGUE

(1/44) > >>

KanariePiet:
Ik besefte net dat STVV het dit seizoen verrassend goed doet in de Belgische 2de klasse en dat ik daar, als fanatiek STVV-supporter, op RB nog niets over gemeld heb, dus bij deze een (eerste ;)) bijdrage:

STVV is in 2012 uit de Belgische eerste klasse gedegradeerd en speelt nu dus voor het 3de opeenvolgende seizoen in de Belgische 2de klasse. Het voorbije seizoen werd de promotie naar eerste klasse op een haar na gemist (pijnlijk verlies in een allesbeslissende thuiswedstrijd tegen Moeskroen), waarop er een leegloop van spelers volgde. De club kocht in het tussenseizoen echter verstandig in, en ook dit seizoen strijdt STVV weer mee voor de titel.

Recent werd er een 21/21 gehaald, waardoor de Kanaries momenteel de rangschikking in 2de klasse aanvoeren met 3 punten voorsprong op Eupen, 5 op Seraing en 6 op Lommel. Nu vrijdag sluit STVV de heenronde af op het veld van Lommel. Honderden STVV-supporters zullen de verplaatsing naar Lommel maken om hun ploeg naar een zoveelste overwinning te schreeuwen! :098:
 
Stayen leeft weer! Stayen laat zich horen!! Kanaries for ever!!! ;D 8)
 
http://www.tvl.be/nl/sport/recente-a...#content_top_l
 
http://www.tvl.be/nl/sport/recente-a.../#.VGmE0k29LCR


oudebelg:
Sint-Truiden--Kanaries--Kanariepiet.Overal zit er
een logica in,enkel weten te vinden. :039:


KanariePiet:
Er zit inderdaad een logische verklaring achter mijn nickname. Zie mijn voorsteltopic:


--- Citaat ---Mijn nickname verwijst naar mijn 2 favoriete hobby's.
Kanarie: Ik ben al dik 25 jaar een fanatiek STVV-supporter. Kanaries for ever! ;D
Piet: Spreekt voor zich. Sex, sex en nog eens sex. Met dank aan mijn Piet die...
--- Einde van citaat ---

sexmachine:

--- Citaat van: KanariePiet op 17 november 2014, 12:31:55 ---Er zit inderdaad een logische verklaring achter mijn nickname. Zie mijn voorsteltopic:


--- Citaat ---Mijn nickname verwijst naar mijn 2 favoriete hobby's.
Kanarie: Ik ben al dik 25 jaar een fanatiek STVV-supporter. Kanaries for ever! ;D
Piet: Spreekt voor zich. Sex, sex en nog eens sex. Met dank aan mijn Piet die...
--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---
Nu dachten wij toch dat dat je koosnaampje was bij je favoriete dame   :cheer:
Hannah forever   ;D

KanariePiet:

--- Citaat van: sexmachine op 17 november 2014, 13:05:44 ---
--- Citaat van: KanariePiet op 17 november 2014, 12:31:55 ---Er zit inderdaad een logische verklaring achter mijn nickname. Zie mijn voorsteltopic:


--- Citaat ---Mijn nickname verwijst naar mijn 2 favoriete hobby's.
Kanarie: Ik ben al dik 25 jaar een fanatiek STVV-supporter. Kanaries for ever! ;D
Piet: Spreekt voor zich. Sex, sex en nog eens sex. Met dank aan mijn Piet die...
--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---
Nu dachten wij toch dat dat je koosnaampje was bij je favoriete dame   :cheer:
Hannah forever   ;D

--- Einde van citaat ---

Toch niet. Haar koosnaampje voor mij was:  'baby'. Lekker origineel :-P :lol_hitting:

Tegenwoordig verwijst ze btw enkel naar mij als: 'that stupid idiot' :o. Het kan verkeren ;) 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie