Auteur Topic: Katty  (gelezen 2897 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Katty
« Gepost op: 19 november 2014, 20:25:47 »
[box title=Katty]
Land: Peru             
Taal: Engels en Duits             
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,57m
Model:            slank
BH:                 B (naturel)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang (krolletjes)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Anaal, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, SM, FT
[/box]
[box title=pro en contra]
+ zeer geil en knappe Latina
- enkel koppelverkoop of basic service
[/box]
[box title=extra info]
- krolletjes haar
 - dildospelletjes...
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Katty
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2014, 20:29:57 »
Bij service hoort vanzelfsprekend NMC ook. Je wil het allicht niet geloven maar daar ben ik niet aan toegekomen. Overloop even de services en ik had mijn bezigheid met haar op alle andere vlakken. Ook zij had haar bezigheid met mij en had daar plezier in. Ze peutert graag met een dildo in mijn kontgaatje. Ze deed dat met een dildo type kittelaararm. Forumers, je wil het niet geloven, je kan het niet geloven vooraleer je het hebt meegemaakt maar de manier waarop zij hem gebruikte, het was geweldig gewoon! Terwijl mijn kontje volgepropt werd trilde het ander uiteinde tegen mijn eikel. Minutenlang had ik een super zalig onbeschrijfbaar gevoel/genot. Ik liet me helemaal gaan en zo kwam het dat ik niet aan neuken toekwam maar een orgasme kreeg zoals ik in 47 jaar nog nooit gehad heb. Een orgasme dat ik nooit meer zal vergeten. Katty zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift blijven.
 De reden dat ik niet nog eens met haar op herhaling zal gaan is omdat ik eigenlijk al een tijd afgestapt ben van Latina's en Afrikaanse dames omdat het statistisch gevaarlijker is om met zulke dames seksspeeltjes te spelen met betrekking tot sao's. Het is wel zo dat zulke ervaring enkel kan bij koppelverkoop. Voor € 50 wil ze jou dit allemaal niet laten beleven  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Katty
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2014, 20:47:40 »
Ik kan haast niet geloven dat je met zulke naam moet wachten tot je 48e levensjaar vooraleer je dit hebt meegemaakt  ;)
Velen gaan je nu wel beschowuen als een viespeuk (dat deed ik al heel alng, jij viezerik ha ha  :lol_hitting: ) maar let op, straks wil ej gewoon niets anders meer en gaat seksenfun over in fetish fun lover, onze eigen FFL  ;D :cheer:




Je beste orgasme zou je dus wel eens heel erg veel centen kunnen gaan kosten, aangezien je vanaf heden enkel nog daarmee gaat vergelijken en al de rest je te minnetjes wordt....


Ik ken nog wel wat adresjes, maar we spreken dan inderdaad over koppelverkoop, je portefeuille wordt er niet vrolijker van, jij wel   ;D


Welkom op relaxxxboard, FFL  :111: :035: :035: :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal