Auteur Topic: Denisa (Roe  (gelezen 3282 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Denisa (Roe
« Gepost op: 22 november 2014, 14:13:05 »
Naam : Rosalie
Land : Roemeens
Leeftijd: 23
Lengte : 165-170
Haar : Zwart, lengte tot over schouders
Ogen: Bruin
Tattoes/ Pierincings: geen van beide
Taalvaardigheid : Engels voldoende
Service: PZC / NMC / Beffen / EierLicken / Vingeren / Deepthroat / TZ
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Denisa (Roe
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2014, 14:16:23 »
Denisa was mij al in het begin opgevallen bij het binnentreden van Ranya.

Een guitig meisje die vrolijk aanwezig was.

Na een paar uur in de club had mijn maatje al een kamertje gehad en was bij mij de goesting te hoog om nog langer te wachten.
Hierbij heb ik nog lekker rustig kunnen mogen pre salen met deze lieve jonge meid. Vooraf had Eddy_V zich bij een ander blond tumtummie gesetteld.
Tijdens het presalen een biertje rustig kunnen nuttigen, en ondertussen was Eddy_V aan het vreemdgaan met zijn tumtummeke.
Eindelijk het moment aangebroken om met dit heerlijke meiske naar boven te gaan.
Echter wilde ik nog even mij opfrissen vooraf. Echter kwam ik Eddy_V al weer tegen bij de locker, meneer had zijn record gebroken, 10 minuten incl. aan en omkleden met dit dametje WTF????
Normaal even na bespreken zat er niet in, ik had Denisa die zat te wachten en hij verdere zaken af te handelen. Handje geven en hop met denisa weg.

Boven aangekomen op de kamer kwam deze dame echt los.
Tongzoenend op GFE, heerlijk, en het bleef niet alleen op mijn bekken maar verplaatste zich qua body naar beneden.
Zij nam de blafbuks geheel diep in dr kleine maar lieve mondje en slobberde lekker. Ook de eitjes werden niet vergeten.
Ondertussen schoof ze haar heupen dichter tegen mij aan en spreidden haar benen goed. ik zag daar een heerlijke kutje wat de lipjes spreidde met een lichte ochtend dauwdruppelende aanblik.
Die moest ik likken. We gingen verder op 69 ze perste haar bekken tegen mijn tong aan en neukte zo op befwijze haar clitje tegen mijn tong.
Haar dauwdruppels verdwenen al snel naar een overvloedige waterval, net geen tsunami op het einde maar heer dat het sap over mijn wang en hals stroomde.
Denisa is echt naturgeil en liet zich gaan.
Om niet te snel klaar te komen in deze positie met mijn buks in der zuigtalentvolle smoeltje moest ik haar neuken.
Snel pakte ze haar rubebrtje, schoof hem met haar mondje om de blafbuks, wat altijd geil om te zien is, Denisa geilt je zo heerlijk op.
Ze klom heerlijk met dr natte gleuf op mijn volgeladen blafbuks.
ze reed heerlijk in cowgirl. Was ze vroeger amazone?? zo heerlijk geil reed ze... dan moest ik mij maar als een cowboy met mijn blafbuks gedragen
voor ik aankon geven om een andere positie veranderde ze van cowgirl op de knietjes naar cowgirl op de voetjes, nu naaide ze echt....
Tjeemig de snol liet zich gaan en pompte volledig mijn buks in dr grot. Diep en hard naaide ze, Hijgen alsof ze een marathon vol geilheid liep naaide ze op en naar.
Na enige tijd was ze wat uitgeput en wilde ze op doggy verder.
Thats my choice
eindelijk de positie om haar vol te blaffen.
alvorens te wisselen en in te mogen, pijpte ze mijn buks nog ff op 110% hardheid, wat een wijf!!!!
Ze spreidde lekker dr beentjes en haar natte gleuf glinsterde op mijn neukradar.
Ik naaide haar eerste voorzichtig diep en merkte dat ik hier lekker diep kon stoten.Mijn handen pakte haar heupen lekker beet.
Mijn teugels had ik gevonden en spoorde haar aan om in galop te naaien.Diep en hard. denisa zat te kermen dat ze gruwelijk lekker vond.
Ze ging er helemaal voor en ging op doggy op dr buik liggen met dr kontje nog hoger, zo kon ik nog dieper in dr stoten.
Na een paar minuten voluit naaien kwam ik klaar met een spermaschoot dat t condoom t niet lang zou houden als ik door zou blijven stoten.
Denisa wilde echter dat ik nog niet uit dr grotje kwam. Ik genoot nog ff van dr warme natte gleuf en trok mijn half slappe leuter met cd voorzichtig uit dr.
Uitgeput en nahijgend vielen we zoenend naast elkaar op bed.

De rest van de dag kwam ze meerdere malen aftersalen., een heerlijk meisje waarbij een herhaling zeker in zit.

Echter denk ik niet dat ze hier lang zal blijven!!
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Denisa (Roe
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2014, 16:08:45 »
En dan te bedenken dat ik haar eerst had gezien :cry. Maar ja, ik kon weer niet wachten toen ze even met een andere rakker verdwenen was he :017:. Ach ja: Andrea en Sonja bleken uiteindelijk ook goede sparringpartners te zijn ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum