Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Maya (Bulgaarse)

(1/1)

Laurent74:

[box title=MAYA]
Land:        Bulgaarse
Taal:        Duitse
Leeftijd:   35
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte : 1m 70
Postuur : slank
Bh : B cup
Haarkleur :kort bruin haar
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ   PZC NMC  Likken Vingeren   
[/box]
[box title=extra info]
Sinds drie maanden in Duitsland. Eerst bij LR gewerkt. 5 dagen aanwezigheid in Panthera.
Haar service is TOP.
Herhalingsgevaar 100%
[/box]
 

Tjeppah:
Maya is Bulgaars , 36 jr, 1.70m, cup 68B beetje hangend, kort roodbruin haar. Het is zeker niet de mooiste meid van de club maar ze heeft nog een erg mooi lichaam voor haar 36 jaar. Toen ze aan de bar stond was een kleine aanraking van mijn kant genoeg om haar mee naar de kleine kino te krijgen.
In een mum van tijd wist ze het wildvlees onder mijn badjas weer te laten groeien dmv een heerlijke blowjob en lekker tongzoenen. Ik heb haar toen maar gauw een sleutel laten halen. Op de whirlpoolkamer heb ik het bad vol laten lopen terwijl Maya iets ophaalde wat ze vergeten was mee te nemen.
Terwijl het bad nog vol aan het lopen was zijn we op bed beland. Mijn indruk van Maya was dat het een wilde ervaren vrouw is. Dit klopt ook wel maar ik was voor haar een beetje te wild  al zei ze dat het kwam omdat ze het erg druk had gehad en daarom ook best moe was. Ondanks dat ze me niet altijd kon volgen hebben we met momenten toch nog harde stomende sex gehad.  Ik heb met haar een fantastisch uur op de kamer gehad.
TZ en PZC doet ze wild maar toch met veel gevoel en is erg lekker met haar. We hebben in verschillende standjes geneukt o.a doggy, missionaris, cowgirl maar er zijn ook nog verschillende andere standjes de revue gepasseerd. En het was meestal PSE maar soms ook weer GFE. Ik ben heerlijk in cowgirl positie klaargekomen waarbij ze heerlijk op me ging liggen.
Daarna zijn we nog lekker in het bad geweest en ook daar liet ze me niet met rust.
Wanneer je haar met respect behandeld, wat je natuurlijk bij elke DVP moet doen krijg je er veel voor terug.
Wanneer ik weer in deze club kom dan staat zij zeker wederom op mijn to do list.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie