Auteur Topic: Aida: Roemeense  (gelezen 22902 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Aida: Roemeense
« Gepost op: 8 december 2014, 14:15:05 »

AIDA
begin-20
middellange bruine haren
A-cups met opvallend grote erectieve tepels
6 tattootjes
spreekt vlot engels, Duits onbestaande
1m60
normaal figuur
erg goedlachs

Service:

TZ: matigjes
PZC: ok zonder enigerlei superlatievenbenodigdheid
NMC: goed

Halfuurse sessie met gute laune en inzet enzo, doch generlei herhalingsbenodigd...GND-look met GND-service. Niks mis mee and that´s that.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Aida: Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2014, 14:25:57 »
Aida heeft in Vangogh gewerkt.
Ik denk niet dat ze nog lang zal blijven. "Hier werkt men goed als er een party is".

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Aida: Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2015, 00:08:03 »
Vrijdag 14 augustus onverwacht AcaGold aangedaan.
Voor mij divers aantrekkelijk aanbod aanwezig.
Met Aida 1x eerder de lakens gedeeld en die kamer was uitstekend. Zo ook nu weer.
Al bij binnenkomst kreeg ik een innige omhelzing. Aida heeft verre van de ideale confectiematen. Qua optiek scoort ze -in voetbaltermen gesproken- in het rechter rijtje. Haar guitig koppie mag er zijn. Ik heb er in ieder geval een prima klik mee. Je kan er lekker meer lullen....... :ecomcity:

Haar presales zijn oud panthera waardig. Ik trok haar mee de kino in. Tussen het stevig tongworstelen door haar vakantie geëvalueerd. Kleine Sjeuf werd aan een stevige inspectie onderworpen en wel zo dat ik op het punt stond naar de kamer te gaan. Vanuit het niets stelde ze voor een peuk te gaan doden op het terras?! No problem.
Op de kamer laat het Russisch temperament voor zich zelf spreken. Haar blaaskwaliteiten zijn enorm goed. Een GOSP van 1M. In cowboy en missio zou ik zomaar tot een hoogtepunt zijn gekomen komen, maar het spelen en zuigen aan de 'appels des levens' waren uiteindelijk debet aan finale ontploffing. Een daverende FT.
45 Minuten op kamer. Hield rekening met een uurtarief +FT. Bij de lockers liet ik haar de prijs bepalen. €65! Een nobele prijs, maar dat vond ik toch echt te weinig gezien de kamertijd (+FT) en de uitgebreide presales. €80 betaald en zeker waard!

Herhalingsgevaar 100%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Aida: Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2019, 15:58:42 »
Aida zit tegenwoordig in Diamond. Heb er gisteren een geweldige kamer mee gehad.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.