Forum > ENQUETES

"MISS LEKKER DING" 2014

(1/2) > >>

Sjeufke:
Bij de buren is een Miss IJsbeer 2014 gestart. Wellicht ook iets voor RB. Indien niet gewenst, dan toch bij deze mijn lijstje!

Waar gaat het om: Om de mosselen van 2014

[attachimg=1]

En waar doen we het voor:

[attachimg=2]

De klemtoon ligt bij mij op de zuigkracht en de formidabele FT!!
Het zal niemand verbazen maar de onbetwiste nummer 1 is:

1: Michelle uit Haus Panthera.

[attachimg=3]

Dat er nog geen stemmen op haar zijn uitgebracht begrijp ik wel. Panthera stond het laatste driekwart jaar niet te best aangeschreven, maar gelukkig zit het weer in de lift. Er is nog werk te doen bij Panthera. Voorts zal het uitstapje van Michelle naar Acapulco haar ook tijdelijk uit beeld hebben gebracht!
Niet voor niets heb ik de GOSP (German Oral Suck Pressure) naar haar vernoemd. Een GOSP = 1M. Nog geen dame heeft een GOSP verdient die hoger ligt dan 1M
Heel wat €€€€ bij haar achtergelaten, maar elke € is goed besteed

2: Emma uit Sixsens
Nog niet zo lang geleden leren kennen. Kwam van Babylon vertelde ze! Nadert Michelle zeer nauw qua zuigkracht!

3: Olivia uit Van Goch
Olivia nadert evenals Emma de zuigkracht van Michelle. Enige verschil is de optiek van deze dame die haar meerdere moet erkennen aan Emma

4: Bianca uit Babylon
Bianca kenmerkt zich niet alleen door haar schone uiterlijk. Prettig in de omgang én een prima service inclusief een fromidabel FT.

Nu heb ik toch enige twijfel tussen Alice uit Panthera, Jennifer uit LR (ex Evelina Panthera) en Natasha uit Heaven7. Alice nadert de zuigkracht van Michelle, echter ik weet niet waar ze is gebleven. Met Evelina ben ik meerdere keren met succes op kamer geweest, een prima zuigkracht! Sinds haar vertrek naar LR niet meer mee gekamerd (op het feestje van Little Joe en Kanariepiet weer eens proberen?). Blijft over Natasha.

5: Natasha uit Heaven7
Een wat onbekende dame en nog niet zo lang in H7. Een Russische, die precies weet waar mannen van houden! Geen FT mee beleefd, maar uit de recensies is gebleken dat ze er niet vies van is

Ik heb mijn hoofd moeten breken over de top 3 van clubs. Dat was geen gemakkelijke, want waar leg je het meeste gewicht! Ambiance, eten en drinken, wellness faciliteiten, reisafstand, en zo meer. Ikzelf ben gecharmeerd van niet te grote clubs. Tijdens het uitstapje van Michelle naar Acapulco heb ik kennis kunnen maken met een grote club met 80 dames of meer, niet mijn ding!
Heel lang stond Panthera op 1 vanwege het 'thuisgevoel', maar vanwege de 'mindere' periode die deze club doormaakt komt op 1:

1: Sixsens

[attachimg=4]

Sixsens vanwege zijn goede kwaliteit aan eten en drinken, wellness mogelijkheden en clubsfeer. Voorts een meer dan goed aanbod aan vrouwelijk schoon, waaronder meerdere servicekanonnen te vinden zijn. Bovendien ligt deze club 'om de hoek'. Een prima club om een paar uurtjes te vertoeven, zeker bij goed weer! Het terras met buitenbad zijn dan zeker aan te bevelen.

De nummer 2 en 3 zijn wat mij betreft gelijk. Van Goch, Babylon en Haus Panthera komen er voor in aanmerking. Omwille van frequentere bezoeken aan Haus Panthera dan aan Babylon en Van Goch staat op 2:

2: Haus Panthera

Bij Haus Panthera is het 'thuisgevoel' een doorslaande factor. Niet groot, overzicht, goed eten en drinken én uitstekende service. Minder is het gemis aan uitgebreide wellness faciliteiten.

Ja en dan nummer 3. Drie keer een bezoek gebracht aan Van Goch en slechts één keer aan Babylon. Nummer 3 is:

3: Babylon

Het zijn momentopnamen waarop ik mijn keuze baseer. Die ene keer in Babylon was een super ervaring. Veel bekende ijsberen aanwezig, supergezellig, uitstekende sfeer en twee prima kamers. Bij van Goch miste ik de sfeer en gezelligheid, maar absoluut prima kamers. De inwendige mens wordt in Babylon beter bediend dan in Van Goch.

Het is en blijft een subjectief oordeel...........

Groet,
knaktuut

de vulkaan spesjalist:
missverkiezing sauna club gaan we het dan noemen  :017:

met stip op 1 maxim ex LR nu werkzaam in magnum op de vulkaan zijn overigens dames die net zo goed presteren
2 alice roemeens  babylon
3 gaby /Gabriela Bulgaars gt
4 kitty Hongaars / Roemeens babylon
5 en Jennifer LR ex evelina HP

de meest geile club dame van 2014 met geil bedoel ik natuurlijk niet moeder mooiste

op 1 marta wat een geile donder voor het eerst in me helle sauna club kariejeren wet me ster gelik en wel in LR  :cheer:
2 cindy villa maricol stille wateren diepe gronden cindy opende gewillig haar mondje terwijl ze met haar hoofd over het voeten end lag en ze drukte me achter op me reet zodat pielemans helemaal in haar mondje verdween de pre en aftersales waren ook nog is uitstekend .
3 camelia ex LR gewoon een leker geil ding om in de kinno te neuken van LR terwijl er iemand naast lig te snurken  :dance2

en dan mijn mis eros 26 verkiezing  ;D

op 1 volgens een lotgenoot nog mooier  is voordat ze in de speeltuin van de VS werkte loredana ex phg KAMER NR 209
op 2 lolita (chantal) KAMER NR 107
OP 3 LARA (clara)  KAMER NR 609
OP 4 NATASCHA    KAMER NR 401
OP 5 ELISA           KAMER NR 117

DE meest geilste dvp van de vulkaan maar niet de mooiste
met stip op 1 ginna werkzaam geweest in huis 11b en het kamer nr was 104
2 betty huis 27 kamer nr e9
3 liss huis 11b kamer nr 103
4 steffi huis 11 kamer nr 1
5 denise huis 26 gelukig niet al te lamg werkzaam geweest :lol_hitting: op de vulkaan kamer nr 609

over de beste club breng ik hier geen discussie aan dat laat ik aan iemand over die dat onafhankelijk en zonder de line up in ach te nemen kan beoordelen ma sixssens en babylon en lr scoren hoog bij mijn al zit lr welles in een dal  :17:

sexmachine:
We zullen het gewoon "Miss Lekker Ding" 2014 noemen, jij zou toch moeten weten, VS, dat er niet enkel in de saunaclubs lekkere dingen werken    ;)

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: sexmachine op  9 december 2014, 12:56:20 ---We zullen het gewoon "Miss Lekker Ding" 2014 noemen, jij zou toch moeten weten, VS, dat er niet enkel in de saunaclubs lekkere dingen werken    ;)

--- Einde van citaat ---

zeker weet ik dat zie mijn post ik heb het alleen in categorieën verdeeld  :douchen

oudebelg:
Bij deze mijn lijstje van 2014:
1.Ellen--Van-Goch
2.Denisa--PHGarden
3.Rebecca--H.Panthera
4.Sara--SKW-SS23/4
5.Beatrice--SKW-SS30/1
___________________
Clubs:
1.H.Panthera
2.Babylon
3.Sixsens
4.Van-Goch
5.PHGarden
Altijd lastige afweging,maar ja. :kissass

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie