Auteur Topic: Im Winkel 14, Kamer 25 . Lola ((ex vulkaan Gina Lisa (Duits)  (gelezen 13694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Im Winkel 14, Kamer 25 . Lola ((ex vulkaan Gina Lisa (Duits)
« Gepost op: 9 december 2014, 21:04:41 »
Gisteren heb ik ook dit Duitse poesje mogen vereren met een traditiegetrouw bezoekje. Ze was wel een beetje chagrijnig moet ik zeggen. Ze miste nog een briefje van 50 euro zei ze om de huur van gisteren te kunnen completeren. Ik heb haar gewoon 30 betaald, mooi gepast. PZC doet ze nog steeds heel gulzig met veel speeksel erbij en dat vind ik gewoon heerlijk. Het was een prima neukpartij weer met haar. Het blijft een lekkere stoeipoes!!
« Laatst bewerkt op: 13 april 2016, 22:34:56 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Gina Lisa (Duits) Vulkanstrasse 17-19 Kamer 213
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2014, 08:55:44 »
ik zal er even een pastoortje bij maken  :o

Naam: Gina Lisa
Nationaliteit: Duits
Leeftijd: 21
Kleur haar: blond
Kleur ogen: blauw
Hygiëne: uitstekend
Service: pijpen zc + neuken mc 30 euro uitstekend
lengte 1 meter 70
cup maat c / silicone ; nee

 de prijs van de dienst van deze dvp kan nog welles verschillend zijn meestal vraag ze voor een pz 10 euro extra dit heeft denk ik te maken met haar drink gedrag zelf heb ik er ooit een trio mee gedaan 20 euro per dame of aan de inkomsten per dag 
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2015, 15:56:14 door de vulkaan spesjalist »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Gina Lisa (Duits) Vulkanstrasse 17-19 Kamer 213
« Reactie #2 Gepost op: 10 december 2014, 17:50:55 »
Hier hetzelfde verhaal.
VS, laat je niet opjutten door een troll, tot tien tellen en op de wisknop drukken bespaart jou schrijfwerk en mij hoofdpijn  ;)


Escalade, als je graag hebt dat ieder bericht van jou goedgekeurd moet worden, en dan gaan we shooljuf spelen, volgens het lief van foots ben ik een zeer goede juf trouwens.


Bij deze dus nogmaals: Hier maken we geen ruzie, wij willen een leuk forum en ruziestokertjes mogen nu opkrassen, dan hoeven wij niet in te grijpen.
Dank bij voorbaat.


sm  :king:
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2015, 15:57:13 door de vulkaan spesjalist »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Gina Lisa (Duits) Vulkanstrasse 17-19 Kamer 103
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2015, 10:32:25 »
voor deze dvp heb ik zaterdag 15-05 oceans laten vervallen . ik zag donderdag al dat ze een kamer had in het oude vulkaan huis .gelijk aan reinout  de bar man gevraagd of ze aanwezig was . woensdag had ze een blessure opgelopen door de enkel gegaan en had donderdag een dag vrij genomen . in phg moest ik al aan haar denken .ma was sterk genoeg om niet vervroegd phg te verlaten .zaterdag was ik niet meer te houden deze dvp weet waar ik van hou en heeft een plekje in mijn harden schijf voor mijn de mooiste geilste dvp van het oude vulkaan huis details hou ik voor mijn zelf  ;) 

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
im winkel 14 Kamer 25 . lola ex vulkaan Gina Lisa (Duits)
« Reactie #4 Gepost op: 1 januari 2016, 16:42:00 »
de link van haar kaufmich profiel http://www.kaufmich.com/DeutscheLola in bochum is haar naam lola  :cheer:
« Laatst bewerkt op: 13 april 2016, 22:32:43 door Rolly »