Auteur Topic: TAMARA ex Mara LR (Duitse)  (gelezen 12073 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
TAMARA ex Mara LR (Duitse)
« Gepost op: 22 december 2014, 23:49:54 »
Uit mijn recensie van 21 december 2014:
Na een algehele opfrissing terug naar de woonkamer. Zoeken naar die dame met wat babyvet..... . Het duurde even alvorens deze in mijn ogen prachtige dame ten tonele verscheen. Meteen een babbeltje gaan maken en wat te drinken aangeboden. Er was niet veel tijd nodig om zeker te weten dat deze dame (Mara) onvoorwaardelijk zou worden veroordeeld tot de kamer. Mara, blond, pas 19 lentes jong, und Deutsch!!. Haar tweede dag in Living Room. Nog niet zo heel lang in 'het vak'. In haar portfolio zit slechts één andere club: Samya waar ze 9 maanden heeft gewerkt onder de naam Tamara. Met Duitse dames heb ik wel wat. Daar kan je in ieder geval een goed gesprek mee voeren. Het bleek ook nog een flapuit en lachebekje te zijn. Ruim een uur wachten op een sleutel met Mara was absoluut geen straf. Ik heb me kostelijk vermaakt. Een dikke klik! Rond 9 uur was het dan zover en kon het speel'kwartier' beginnen. Aanvankelijk een uurtje met haar afgesproken. Op de kamer kwam ik er achter dat ik het niet in een uurtje zou gaan redden. Het werd uiteindelijk een uur en drie kwartier. Met haar 19 lentes kan ze zich uitstekend meten met de ervaren dames in de P6-wereld. Uitstekend TZ, blasen (GOSP = 0,8M) en een lenigheid als gummi. Bij Mara klopt het hele plaatje! Gezelligheid, speelpoes, uitstekende service. Voor Mara is niets te gek. Voor de zekerheid een service-controle-check gedaan naar deze dame op de diverse fora. Komt mijn ervaring overeen met ervaringen van anderen? Over (Ta)Mara is op de Nederlandse fora niets te vinden. Op een Duits- en Franstalig forum heb ik alleen maar lovende recensies over haar gevonden. Check!!

Mara: Blond haar, 75C, lengte 1,65m, 19 jaar, Duitse (v.h. Samya; Tamara)
PZC: Uitstekend; GOSP = 0,8M (DT)
EL: Uitstekend!
Oogcontact: ja, zwijm zwijm
TZ: Gevarieerd
Vingeren: Ja,
Beffen: ja, geniet er van en komt tot een hoogtepunt
NMC: Cobwoy reverse en Missio, zeer lenig
GFE: 100%
PSE: 60%;
Optiek: normaal postuur; geen model maar wel met uitstekende looks
Extra's: geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Ze ging na onze kamer naar huis
Kamertijd: 105 minuten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Mara (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 9 maart 2015, 18:45:23 »
=> Luder-Lounge, Tamara  :steeringwheel:
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline MirPatKr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
TAMARA ex Mara LR (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2015, 15:28:20 »
Ik was nog maar net binnen, toen deze jonge 'spring-in-het-veld' naakt de barruimte inliep, omdat haar eten was gearriveerd. Wat ik zag beviel me wel, ondanks dat ik normaal gesproken liever op iets oudere (lees 25-30 jarige) vrouwen val. Vooral haar mooie 'muschi' (met piercing) deed het hem voor mij. Tel daarbij haar aantrekkelijke snoetje en mijn keuze was gemaakt. Na haar eten sprak ik haar aan, maar op dat moment voelde ze zich niet helemaal lekker. Ze had teveel gegeten.
Uiteindelijk ben ik enige tijd later toch met haar op de kamer beland en ik kan me daarover niet beklagen. Lekkere PSE seks met diepe tongzoenen, diep vingeren, lekker beffen en van haar kant heerlijk pijpen en uiteindelijk heb ik al neukend het condoom in haar volgespoten.
Ze stond op de lijst om nogmaals mee te kameren, maar het is er niet meer van gekomen. Op een gegeven moment lag ze - vanwege haar vele eten - te slapen op een van de bankjes en voordat ik het wist was ze na haar ontwaken weggekaapt door een andere ijsbeer.
Toen ik rond 21.45 uur Luder-Lounge wilde verlaten, was Tamara zich ook aan het omkleden. Ze is zeer zeker een aanrader om een volgende keer weer te proberen, maar ze gaf me aan dat ze normaal gesproken niet in het weekend werkt. Dat ze vandaag - zaterdag - wel aanwezig was, dat was een uitzondering.