Auteur Topic: Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)  (gelezen 165656 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #30 Gepost op: 8 augustus 2017, 03:53:15 »
De geruchtenmolen is volop aan het draaien:Yvonne zou nog de ganse maand augustus afwezig blijven  :-[
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #31 Gepost op: 31 augustus 2017, 16:46:41 »
Met Yvonneke moet je altijd afwachten of ze nog wel terugkomt; en ja hoor, dit schatje is, na meer dan twee maanden vakantie, terug neergedaald :littleangelx :welcome: in het skw, en ik weet zeker:velen zullen wellicht een zucht van opluchting slaken.
Ze staat opnieuw op SS13/1 in de dagshift.
Dat "staan" moeten jullie echter niet letterlijk nemen; blijkbaar neemt ze momenteel constant allerlei houdingen aan, ze is immers de ganse tijd bezet!Haar naamplakkaatje blijft evenwel altijd aan het raam hangen als ze aanwezig is....

P.S. Neenee, haar kapsel is niet veranderd !
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2017, 16:53:25 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #32 Gepost op: 11 november 2017, 01:37:26 »
Slecht nieuws voor alle :littleangelx Yvonneliefhebbers, waartoe ook ik behoor: vanaf volgende vrijdag zal ze veertien dagen afwezig zijn.
Vermits dit schatje de laatste tijd weer zo druk bezet is- het lijkt wel of ze aan een "nieuwe carrière" begonnen is- zullen de liefhebbers snel moeten zijn; hoe dan ook, het zal bij momenten "aanschuiven zijn"; uiteraard zal dat na haar terugkeer niet anders zijn.... :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #33 Gepost op: 7 december 2017, 10:45:48 »
Yvonneke is terug aan de slag ! :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 19 januari 2018, 18:57:45 »
Yvonneke was er een goeie week tussenuit, maar nu is ze terug paraat in al haar glorie !Uiteraard is het weer "aanschuiven" bij haar... ;) :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 19 januari 2018, 19:13:57 »
Yvonneke was er een goeie week tussenuit, maar nu is ze terug paraat in al haar glorie !Uiteraard is het weer "aanschuiven" bij haar... ;) :sign0098:
je bedoeld inschuiven :xrated bij haar

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 20 januari 2018, 07:40:31 »
Ja beide !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 26 februari 2018, 17:28:54 »
Dit schatje is blijkbaar haar batterijen opnieuw aan het opladen; :laydown ik heb haar immers niet meer gezien sedert vorige week dinsdag 20 februari.
Waarschijnlijk kan ze die rustperiode goed gebruiken en zal het haar bezoekers ongetwijfeld ten goede komen !
Tot weldra ::) Yvonneke  !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 4 maart 2018, 15:47:06 »
Yvonneke heeft tijdens de vriesperiode haar batterijen opgeladen; nu die periode hopelijk afgesloten is, en we terug wat aangenamere temperaturen krijgen voorgeschoteld, verkeert ze immers terug onder ons, in al haar glorie ! :welcome:
Het is, schandalig genoeg, bijna drie jaar geleden dat ik haar nog met een bezoekje vereerd heb, en deze supertopper verdient heus wel beter !
Dus "Tot één dezer, schatje  :xrated  !!!!!! "
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2018, 15:59:16 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 9 april 2018, 17:05:16 »
Dit Poolse engeltje was op Witte Donderdag 29 maart in de vroege namiddag plots spoorloos verdwenen, maar gisteren is ze teruggekeerd naar daar waar ze echt thuishoort, SS13/3  :welcome: !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 7 juni 2018, 09:42:19 »
Ik heb Yvonneke (in de loop van mijn "rijke-mansperiode" ) van april 2011 tot februari 2013 zestig maal bezocht; er rekening mee houdend dat ze dan ook nog regelmatig afwezig was, kan dit wel tellen, zou ik zeggen... ::) ;)
Bijna drie jaar geleden was het de 61 ste keer en gisteren, eindelijk (!), de 62 ste... :pica
Hieruit mag blijken dat ze nog steeds één van mijn grote favorietjes is, en terecht.
Na haar vroegere jobs in Duitse saunaclubs én haar jarenlange dienstverlening in het skw, blijft deze schat hetzelfde hoogstaande niveau behouden; dat is gisteren nog maar eens gebleken !
Als je bij haar binnenkomt- in haar kamer wel te verstaan...-begint ze al te tongkussen met een passie die je alleen maar van je beste vriendin zou verwachten; eens je uitgekleed bent, begeleidt ze je naar de lavabo om daar zelf je edele delen te wassen 'Dat is MIJN werk" zegt ze dan.
Eens je op het bed beland bent, gaat ze door met dat heerlijke tongzoenen en maant ze je aan haar te vingeren in beide holtes.
Volgt dan een hemelse pijp- en befbeurt, tjonge tjonge wat kan dat Yvonneke toch zalig pijpen    :xrated ; en... hoe goed ik kan beffen :035:, mocht ik uit haar mooie mond vernemen !
Op dat moment zit het rubbertje er, onopgemerkt, al om...
Vele standjes kon ik gisteren al niet meer aan: we waren alle twee zo wild dat het enkel bij cowgirl :pompe gebleven is.
Toen ze het condoom verwijderde, zei ze nog dat er heel veel sperma in zat; "Natuurlijk," heb ik haar geantwoord, "'t is bijna drie jaar geleden dat ik nog bij jou geweest ben..." :lol_hitting:
Nu mijn andere favoriet, Is(t)a mi amor (mijn avatar) weeral 4,5 maand spoorloos is, is dit Yvonneke de onbetwiste nummer één wat mij betreft !
Van hieruit dikke kussen, lieve schat !!!!! :happy

P.S. Het was de eerste keer dat ik haar bezocht heb op haar huidige locatie en het was er zeer aangenaam met een goedwerkende airco, iets wat deze dagen ook wel belangrijk is !

Yvonneke heeft een ander kapsel, is wat ouder en heeft dus ook wat meer rimpeltjes (ja hoor, machientje)- maar weegt wél veel kilo's minder- dan de hieronder afgebeelde dubbelgangster Mellanie Monroe !     
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2018, 18:57:23 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 8 juni 2018, 11:23:38 »
... en heeft dus ook wat meer rimpeltjes   
Zolang ze de rimpeltjes uit een hangend pietje kan wegjagen, is dat dik in orde he  :pompe

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 28 juni 2018, 10:42:30 »
Ik had al gemerkt dat dit schatje sedert zondag jl. afwezig was; heb nu van een medewandelaar vernomen dat ze zo maar eventjes zal wegblijven tot half september.
Van mij mag Yvonneke wel een tijdje op haar lauweren gaan rusten; 't is haar van harte gegund !!!! :laydown :58:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 28 juni 2018, 10:48:16 »
Ik had al gemerkt dat dit schatje sedert zondag jl. afwezig was; heb nu van een medewandelaar vernomen dat ze zo maar eventjes zal wegblijven tot half september.
Van mij mag Yvonneke wel een tijdje op haar lauweren gaan rusten; 't is haar van harte gegund !!!! :laydown :58:
Van mij mag ze op pensioen (grapje he bet(d)weter )    :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 4 september 2018, 18:06:24 »
 :welcome: :welcome:
Yvonneke is blijkbaar al sneller uitgerust dan verwacht; ze heeft immers de draad al terug opgenomen, zodat de liefhebbers- en die zijn met velen !- niet moeten wachten tot half september !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...