Auteur Topic: Beatrice: Roemeense  (gelezen 3282 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Beatrice: Roemeense
« Gepost op: 4 januari 2015, 15:23:55 »

BEATRICE
Roemeense
20
lange blonde haren
1m65/70
C-cups natuur
slank
spreekt prima Engels
sinds een aantal maanden in Oase, voorheen Andiamo (Oost)

Service:

TZ: goed tot zeer goed (opgelet, absoluut vooraf aanhalen, zoniet op de kamer noppes)
PZC: goed tot zeer goed
Lecken: yup   Fingern: wordt afgeblokt
Schlittenfahrt/Droogneuken: yup, inventief
NMC: goed, inventief

Erg mooi meisje, voorheen al mee gekamerd in Andiamo en mejuffer herkende me bij binnenkomst, oops...Leuk en gezellig kletsen met haar en enkele "vriendinnetjes" van haar waaronder Roxanna (mooiste meisje van de club, ook ex-Andiamo, ook mee gekamerd) die kordaat een trio voorstelde  ;D
De ins- en outs van de te anticiperen service afgetast, Tongzoenen pertinent te bevragen lijkt me stellig (dat gaf ze toch aan nadien), mal gucken of ze in Oase wat te bieden had, "presales" in de kino onder toeziend oog van Roxana die me in de smiezen hield en me teasede met haar tieten en meer, de andere omzitters vonden dit wel lachen, ss ook...

Leuke kamergang waarvan aktetas, geen bovengemiddelde service, daarvoor zijn bepaalde zaken toch ietsje té matigjes maar alla, haar hoogstappetijtelijke looks zorgden toch voor een aangehouden spanningsboog bij minimedewerker die zich vergenoegde, naja, een treat zulk een mokkel, qua looks zou ze binnen no time in NRW legio heren aan haar voetjes hebben liggen, ss verwacht dat ze binnen afzienbare tijd in Brüggen opduikt...doch niets is zeker in het  traject der leenliefdeverleensters... Herhalingsgevaar: eventueel doch generlei prioritair...