Auteur Topic: DANY  (gelezen 47617 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DANY
« Gepost op: 4 januari 2015, 23:57:40 »
Daniela
Neu bei uns

23 Jahre jung, rothaarig, 165 cm groß, 55 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75A, komplett rasiert. Daniela spricht Deutsch.

[attachimg=1]
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DANY
« Reactie #1 Gepost op: 22 februari 2015, 00:19:59 »
Uit mijn recensie van Babylon, 20 februari 2015...

Bij binnenkomst in de kino werd ik gewenkt door Daniela die er wat lag te rusten. Ik kroop bij haar en we begonnen wat te kletsen. Plannen voor een kamertje had ik niet, en toen ze aangaf dat ze last had van buikpijn (je weet wel, die buikpijn waar vrouwen maandelijks last van hebben), dacht ik wel dat ik safe zat om wat te kletsen zonder mogelijke kamerverplichting. Het gesprek werd echter knusser en knusser en haar mooie gezichtje begon mij al snel te betoveren, dus toen ze om een kus vroeg was ik snel om. Geheel volgens planning een nieuw hertje schieten en daar ik van de afgelopen drukke weken toch wel vermoeid was vond ik een orale sessie wel een prima optie.

Ze ging dus al ras een sleutel halen maar helaas waren alle kamers bezet. Dus weer terugkomend in de kino hebben we al zoenend nog maar een tijdje gewacht, hetgeen uiteraard niet echt een straf was... Gelukkig kwam er al ras een sleutel vrij, jammer genoeg van een van de kamers achter de kino (zonder muur tot aan het plafond), maar allee, ik heb niet geklaagd. Het zoenen werd al staande weer aangevangen, vervolgens kropen we op het bed en toen ik mocht gaan liggen begon het feestje... Daniela kan prima pijpen en kan daarbij heerlijk teasen. Ze voelt aan dat je naar een hoogtepunt groeit en stopt dan om even naar boven te komen om wat te zoenen en aan je tepels te likken, voordat ze haar werk beneden hervat. Zo ook likt ze afwisselend je ballen en gaat ze met haar natte mondje heerlijk op en neer langs je hele lul, alsof ze met een natte poes aan het pussysliden is...  Telkens weer bijna bij een hoogtepunt komen zorgt er voor dat je, als het eenmaal zo ver is, knallend klaarkomt en dat was precies haar doel. Tussendoor vroeg ze nog of ik van "Aufnahme" hield en na mijn bevestiging ging ze er dan ook helemaal voor, met een portie van mijn nazaten in het vooruitzicht. De ft die uiteindelijk volgde was prima, waarbij ze mijn lul ook niet bij het eerste straaltje uit haar mondje liet glippen en daar hou ik wel van. Eerlijk gezegd heb ik betere ft's gehad, waarbij de dame zolang bleef likken en zuigen dat er bijna al weer een tweede orgasme aan zat te komen, maar de ft van Daniela scoort in ieder geval hoger dan de gemiddelde.

Na mijn orgasme heeft ze nog even lekker tegen me aangelegen, hebben we nog wat gekletst en hebben we beide toegegeven dat je dus ook lekker sex kunt hebben "ohne Muschi" ... Uiteindelijk naar beneden gegaan, de twee halve uurtjes en een extraatje (ft) op mijn kaartje laten schrijven en met een dikke kus afscheid genomen. Aftersales waren voldoende, met hier en daar wat handkusjes en een dikke tongzoen toen ik later de club ging verlaten (en Anita maar stond te wachten tot we daar eens mee klaar waren...).
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DANY
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2017, 23:18:34 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DANY
« Reactie #3 Gepost op: 13 mei 2017, 20:56:10 »
[attachimg=1]
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DANY
« Reactie #4 Gepost op: 9 november 2017, 01:20:39 »
Op de verjaardag van sexmachine en Brombeerzuid voor het eerst gekamerd met Dany (vh Daniela).
Spontaan type waar je tijdens de presales een leuk en funny gesprek mee hebt. TZ tijdens de warming up, no prob! Knuffeldier en als ze door heeft dat de kamer er ook echt aan komt, gaat een hand gemakkelijk naar frivole oorden.

Dany is op de kamer 100% GFE. TZ, knuffelen, ook een lachebekje.....je kan het bij wijze van spreken er uren mee volhouden. Niettemin moet er ook wat aan de yoghurtbus worden gewerkt. Blasen is mij wat ze soft. Te weinig onderdruk  ;D
Van een likbeurt geniet ze zeer zeker. Qua hygiëne tussen de benen, is er eenaandachtspunt. Geen vislucht, maar het mag frisser!
De wip was uitstekend. Er is sprake van engtevrees.  :lol

Kortom een ruime voldoende. Niet slecht, maar Babylonservice vind ik het niet! Kortom, Dany wordt niet direct uit de selectie gezet, maar wel op de reservebank!
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DANY
« Reactie #5 Gepost op: 5 juni 2018, 21:39:03 »
Een paar weken geleden, tijdens de verjaardag van “De Vulkaan” en “Aachen61”, viel mijn oog op een dame met kastanje roodachtig haar. Ik kan me herinneren dat ik toen nog tegen Dani zei dat die meid me erg bekend voorkwam, maar heb er daarna geen aandacht aan besteed, te meer omdat ik te druk was met Dani uiteraard, maar ook vanwege de verjaardag en aanwezige gasten. Vandaag bleek deze dame er weer te zijn en nu was ik wel erg nieuwsgierig. Ze zat bij het verhoogde “bed”, nabij de danspaal en ik knopte een praatje aan met haar. Ik vertelde haar ook dat ik alleen een vraag had en vroeg haar of ze in het verleden in Dortmund had gewerkt en dat bleek inderdaad zo te zijn. Ik vroeg of ze toen Daniela heette en ook dat klopte. Ze nodigde me uit om naast haar te komen zitten, wat ik dus ook deed. We hadden een leuk gesprek met elkaar en het viel me op dat ze erg veel praatte. Ik kan me nog herinneren in Dortmund dat ze een stuk stiller was destijds. Waarschijnlijk, omdat ze de taal nog niet goed kende toen. Nu wel. Ze vertelde me dat ze na Dortmund oa naar Samya en Babylon is gegaan. Ze vroeg uiteraard of ik met haar naar kamer wilde, maar ik zei haar dat ik eerst even wat wilde eten. Daarna zou ik terugkomen om met haar naar een kamer te gaan. Ze gaf aan zelf ook wel honger te hebben en vroeg of ze me mocht vergezellen. Daar had ik uiteraard geen problemen mee. In het restaurant tijdens het eten, hebben we ons gesprek gecontinueerd. Daarna nog even een drankje in de bar genomen en toen een kamer opgezocht.

Daniela is trouwens niet veel veranderd in de loop der jaren. In 2014 heb ik haar een paar keer meegemaakt in Dortmund, totdat ze na een paar maanden verdween. Met haar toen altijd goede sessies gehad en ze was destijds na Lidja en Annamaria toch wel een favoriete dame om mee op kamer te gaan. Een voordeel bij Daniela is dat ze niet rookt en dat maakt het zoenen erg lekker. En lekker zoenen kan deze meid. Zelf genoot ze ook van de seks, wat te merken was toen ik haar verwende. Het leek erop dat ze het niet speelde, maar alleen zij zal het weten ;) Pijpen, neuken, alles deed ze goed. En dat voor een dame uit een Pauschalclub... Zoals ik in het verleden al vaker heb gezegd, in die Pauschalclubs (Bochum, Dortmund en Münster) liepen destijds enkele hele goede dames rond. Dames met saunaclub+ sevice. Daniela hoort zeker bij die categorie.

Erg leuk om weer een oude bekende ontmoet te hebben uit de Pauschalclubtijd, vooral zo'n goede dame als Daniela. De seks met haar was altijd goed, maar nu kon ik ook nog eens een goed gesprek met haar voeren. Later op de avond nog even kort met haar gesproken, dus ook de aftersales zijn goed bij deze meid.

Naam: Daniela
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Kastanje rood/bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup

« Laatst bewerkt op: 5 juni 2018, 22:14:33 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DANY (ex Sixsens Daniela en ex Pauschalclub Dortmund Daniela)
« Reactie #6 Gepost op: 12 september 2019, 09:34:17 »
Een Pauschalclub dame  ;D Zo Sjeufke en Licky Luke, jullie hebben dus ook van een vrucht uit de Pauchalclubs mogen proeven  ;D Viel niet tegen hè, zijn Pauschalclubmeisje  :lol

Dany is niet meer werkzaam als dvp. Ze draait nu bardiensten en doet andere werkzaamheden in Babylon. Momenteel is ze "im Urlaub" vanwege privé omstandigheden. Gelukkig hele positieve privé omstandigheden  ;)
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.