Auteur Topic: Licky Luke is weer jarig !  (gelezen 23878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Licky Luke is weer jarig !
« Reactie #30 Gepost op: 19 februari 2015, 21:51:55 »
Vrijdag 6 februari verjaardagsfeest van Licky Luke:


Rond half twaalf reed ik de parkeerplaats op. Toen ik uitstapte kwam Laurent74 ook net aangelopen. We hebben ons bij de altijd zeer vriendelijke Beate als present gemeld en de uitrusting in ontvangst genomen nadat we bij Beate onze "fooi" hadden achtergelaten. Nadat we omgekleed waren hebben we een drankje aan de bar genuttigd. Laurent74 kwam een franstalige wandelaar tegen. Aangezien ik nagenoeg geen frans spreek ben ik een rondje gaan maken. Waarbij ik door diverse dames welkom werd geheten. Lollipop gooide haar voorgevel volop in de strijd. Ze was er van overtuigd al eens eerder met me op de kamer te zijn geweest en ik heb ze ook maar in die waan gelaten. Ondanks de tegenstrijdige recensies toch eens met haar naar de kamer geweest. Ik heb het wel bij een half uurtje gelaten. Bij de lockers kwam ik de jarige job tegen en heb hem daar gelijk gefeliciteerd.
Ook waren er o.a. de mij bekende schrijvers cavediver, knaktuut, kanariepiet,oudebelg,hasta la pasta, bob0808, ricardo banana en nog anderen aanwezig. Later ook kennisgemaakt met Eddy V,vrouwenzot,biged, rob45, hunter, flyerke, eagelke, hansdordt, Mr pussy en willem2. En ik vergeet vast een aantal wandelaars, sorry daarvoor.
Nadat ik zoals gezegd mijn eerste kamergang erop had zitten ben ik richting restaurant gegaan. Daar trof ik oudebelg, licky luke en Eddy V aan tafel aan. Eddy V in gezelschap van Nikita. En toegegeven om naar haar te kijken is op zich al geen straf. Nadat ik mijn omeletje had genuttigd en oudebelg, eddy V, nikita allemaal hun weg naar elders hadden voortgezet heb ik met de jarige nog wat hersenspinsels gewisseld.
Later op de dag nog lekker met chrystal in een whirlpool kamer beland. Verder nog sessies gehad met Larissa,Bella en Nicole.
Ik heb het prima naar mijn zin gehad mede door de gezellige medeschrijvers en de goede verzorging door licky luke. Taart, bonbons en later op de avond hebben we nog geproost op de jarige met een glas champagne in onze hand. Bedankt licky luke voor de goede verzorging en je gezellige feestje.