Auteur Topic: Ina (Roe)  (gelezen 3641 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Ina (Roe)
« Gepost op: 11 januari 2015, 12:46:35 »
Eergisteren heb ik voor de eerste keer met Ina gekamerd.
 
Ina is Roemeense, 28 jaar jong en een typisch KP-meisje: slank, maar voorzien van een mooie B-cup een een lekkere kont. Lang, zwart haar en een mooi gezichtje. Ergens tussen de 1,65m en 1,70m groot. Voorzien van verschillende tatoeages (buik, sleutelbeen, bovenrug...) en piercings (gezicht, arm...).
 
De pre-sales waren goed: Ina is meermaals bij me komen zitten, eer ik me heb laten verleiden tot een kamergang. Ze komt heel lief tegen je aankruipen, knuffelen, kusjes geven, je handen op haar borsten en billen leggen... Het passeert allemaal de revue.
 
Haar service was heel goed. Het tongzoenen mocht iets beter, maar de pijpbeurt was uitstekend! Neuken (cowgirl, missio en hondjes) gebeurde met het nodige enthousiasme en tijdens hondjes ben ik dan ook knallend klaargekomen ;D.

De aftersales waren oké. Ik heb nog regelmatig een knipoog, zoentje of knuffel gekregen.
 
Ina heeft eerder oa in het SKW, YY en DV gewerkt.

Herhalingsgevaar: bestaande, maar niet reusachtig groot. Fysiek is Ina volledig mijn type, maar in HP zijn er nogal wat meiden die een betere service geven 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum