Auteur Topic: ROXANA (Roemeense)  (gelezen 13483 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ROXANA (Roemeense)
« Gepost op: 16 januari 2015, 20:59:31 »
 
[box title=ROXANA]
Land:        Roemeense
Taal:           Engels - DUITS
Leeftijd:    26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
1m60, bruin haar A/B cup, niet slank
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC   
[/box]
[box title=extra info]
Roxana is aanwezig sinds een paar weken in panthera. Ze heeft in Engeland en Duitsland (oa Rethelstrasse - Düsseldorf) gewerkt.
Zoent goed, pijpt zeer goed. Geen echte klik. Sympathiek maar geen GFE.
H.G. mogelijk.
[/box]
 
  
  

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ROXANA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2015, 00:01:15 »
Roxana is Roemeens , 25 jr, 1.60m, cup 65B beetje hangend, lang zwart haar en hele mooie volle lippen. Ze heeft een buikje maar is zeker niet dik. Eerder op de avond was ze al een keer bij me komen zitten en probeerde me over te halen tot een kamergang. Ik had net gegeten en had geen zin om met een volle maag naar de kamer te gaan.
Ze graaide naar het wildvlees onder mijn badjas in een poging om het weer te laten groeien. Toen ik oogcontact had met Luciana en ik op wilde staan hield ze mijn wildvlees stevig beet. Ik keek haar vragend aan wat hier de bedoeling van was. Me toch uit haar greep kunnen verlossen en buiten op het terras gaan zitten en samen wat gedronken met de andere feestvierende wandelaars. Wat later kwam ze buiten bij me zitten. En ze kwam lief tegen me aan hangen en haar handje ging weer op onderzoek uit. Na een tijdje vroeg ze mij of ik haar een massage wilde geven. Ik ben de beroerste niet dus we zijn naar het bed in de kleine kino gegaan. Het was immers ook al tegen een uur of 2 dus een sleutel halen had er toch niet meer ingezeten al heb ik het niet geprobeerd. Ik heb haar een massage gegeven waar ze zichtbaar van genoot en waar ze me voor bedankte. Ze bracht mijn wildvlees met haar hand op sterkte terwijl ze me tongzoende. Ze pijpte me lekker en ik ben op haar borsten klaargekomen. Na een snelle douche genomen te hebben weer op het terras gaan zitten tussen de gezellige andere feestvierders. Ik zat nog geen vijf minuten en toen kwam Roxana wederom tegen me aanliggen. Wat best wel lekker was moet ik toegeven. Na een minuut of 10 vroeg Roxana of ik haar nog eens wat quality time binnen wilde gaan geven. Daar onder hilariteit van de andere wandelaars op het terras gevolg aan gegeven en weer in de kleine kino beland. Daar hebben we voor de tweede keer in 15 minuten weer van elkaars lichaam genoten met alle gevolgen van dien natuurlijk. TZ en PZC doet ze prima en erg lekker. 
Wanneer ik weer in deze club kom dan staat zij zeker wederom op mijn to do list.
  
  

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
ROXANA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2015, 20:09:54 »
Unlike Tjeppah and Laurent, I was not very pleased with Roxanna's service. She prétend to be joyful in the bar, but in the room she behaves like a window girl.

It is true that she started with a promissing blowjob downstairs on a sofa. So I thought it would be nice to get further acquaintance with her in a room upstairs. But her service there was just average : she tried to end the session as quickly as possible, with a blowjob which was too fast and too short, followed by a hasty ride. We stayed about 20 minutes in a room.

I shan't give her another chance, since other girls in the Panthera, as Nicole, provide a far better service.
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2015, 20:15:08 door le Seigneur des anus »
  
  

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ROXANA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 30 april 2015, 21:54:39 »
Roxana heette me erg welkom en liet me in woord en gebaar weten dat ze met me naar de kamer wilde vanavond. Ik ben de beroerste niet dus ben ik met haar naar de kamer gegaan en hebben het bed gedeeld. TZ is heerlijk met haar. PZC is ook meer dan prima. Ze pijpt wild en met veel inzet ook DT. NMC heerlijk en in diverse standjes. Roxana is een erg lieve meid met veel inzet waar je een goede GFE mee kan hebben.