Auteur Topic: Gangbang Angels, 26 december 2014, Utrecht  (gelezen 6466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Gangbang Angels, 26 december 2014, Utrecht
« Gepost op: 24 januari 2015, 10:58:43 »
Ik was aanwezig op de 2e gangbang van de Gangbang Angels. De Gangbang Angels bestaan uit Joke, beter bekend als Joke-privé uit Beverwijk, en Lizzy die eind 2013 haar gangbangdebuut maakte bij gangbangfriends. Met Lizzy heb ik een vriendschappelijke relatie opgebouwd en ik probeer elke gangbang van haar te bezoeken. Hier volgt een kort verslag van de feestelijke gangbang op 2e kerstdag in een appartement in Utrecht.

Het was super gezellig en bovenal geil. Ook voor de inwendige mens was goed gezorgd met lekkere soep en diverse koude en warme hapjes.

Lizzy liet voor aanvang op zich wachten dus me als eerste door Joke oraal laten verwennen. Doet ze erg lekker met veel speeksel en gevoel. Lizzy kwam binnen er maakte een paar foto's. Daarna ging ze naar de bank om wat heren te verwennen.

Ik ging ook naar de bank en begon haar heerlijke klont te aanbidden terwijl ze op haar knieën een man aan het pijpen was. Ik aarzelde geen moment en heb al snel een condoom gemonteerd en haar vanachter genomen. Kort daarna zijn we verder gegaan op het matras. Ik zag Joke bezig met het pijpen van een man maar haar kontje was nog vrij dus ik er naar toe met mijn stijve pik.

Eerst haar mooie kont aanbeden en toen mijn lul naar binnen geschoven. Heerlijk met haar doggy gereden, ideaal kontje daarvoor, wat ze wel kon waarderen.

Daarna weer bij Lizzy aanbeland. Begonnen met doggy maar dan anaal. Het idee van een dp was al snel geboren. Zo gezegd zo gedaan en we vonden een kandidaat voor het vaginale gedeelte. Ik ging van doggy naar cowgirl en de 2e man nam haar anaal. Het werd een lange maar heerlijke rit waarbij Lizzy diverse keren klaar kwam en sterretje zag. Ze moest een lange pauze nemen om weer tot haar positieve te komen.

Na de pauze heb ik me laten pijpen door  Lizzy om uiteindelijk mijn zwemmertjes in haar mondje te deponeren. Ik heb haar ook nog gebeft totdat Joke die taak op zich nam. Ik kroop toen onder Joke en heb haar zo tot een heerlijk orgasme gebeft.

Mijn laatste wapenfeit die middag. Even kort nog Lizzy geneukt maar mijn conditie liet het afweten dus vandaar dat het kort was. Toen maar weer laten pijpen door Lizzy en wederom haar mondje gevuld met mijn laatste restje zaad.

Het was een geslaagde middag met diverse hoogtepunten. Deze keer echt van Joke kunnen genieten en kijk dan ook weer uit naar een volgende keer.