Auteur Topic: Nijeveen, gbclubnederland, Lizzy en Deni  (gelezen 6569 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Nijeveen, gbclubnederland, Lizzy en Deni
« Gepost op: 24 januari 2015, 11:08:03 »
Donderdagmiddag 18 december een gangbang bezocht met Lizzy. Deze keer bijgestaan door Deni of is het nu andersom? Ik probeer zo vaak mogelijk een gangbang met Lizzy te bezoeken want ze is voor mij het beste op dat gebied wat er is. Vertrokken om 12 uur, iets te laat om er voor aanvang te zijn maar nog altijd 2 uur de tijd om mee te doen.

Kwart voor 2 reed ik de parkeerplaats op, 1 kwartier na aanvangstijd. Precies volgens planning dus niets aan de hand. Dit was de 2e dat ik hier ben geweest. Het is een mooie boerderij waar klanten met een dame naar de kamer kunnen. Een luxe privé-huis eigenlijk. De gangbang vindt plaats in een grote ruimte waar een zwembad en jacuzzi aanwezig is. Er staan 2 bedden en er is een grote bank. Ik heb op alle drie heerlijke seks gehad!

Bij binnenkomst krijg je een sleutel van een locker. Op de bovenverdieping staan de lockers en kun je je omkleden. Beneden kun je naar de wc en in de gangbang ruimte kun je je douchen. Er zijn voldoende handdoeken aanwezig om je af te drogen. Het was bijna 2 uur maar de gangbang was volgens mij nog niet begonnen of het was net pauze. Organisator Frank begroet en het entreegeld overhandigd. Lizzy uiteraard ook begroet met 3 zoenen en ook Deni natuurlijk, heb haar al paar keer gezien maar slechts 1 keer mee gespeeld. Dat zou die middag zeker nogmaals gaan gebeuren en het zou deze keer niet bij alleen een blowjob blijven. Tijd om te douchen en me op te frissen.

Na gedoucht te hebben zie ik dat Lizzy op een van de bedden al begonnen is met het mondeling verwennen van enkele heren. Deni doet hetzelfde op het andere bed. Ik zit op de bank en aanschouw het gebeuren van een afstand wachtend om op het juiste moment toe te kunnen slaan ;-) Dat moment komt vanzelf als Lizzy een sigaretje komt roken en zich tussen mij en een andere man innestelt.

Al snel gaat haar mondje richting mijn stijve pik voor een heerlijke blowjob. De man aan haar rechterzijde kijkt met lede ogen toe maar geen paniek hij is ook zo aan de beurt. Nadat Lizzy me een tijdje aan het pijpen is vraag ik haar te stoppen zodat ze de andere man kan pijpen. Ze draait haar heerlijke kontje naar me toe zodat ik haar beide gaatjes kan verwennen met vingers en tong. Na korte tijd besluit ik naar Deni te gaan die op 1 van de bedden maar met 1 man bezig is.

Ik dus naar haar toe om mijn stijve pik aan te bieden. Die neemt ze maar wat graag in haar mond want de man waar ze mee bezig was is al weer vertrokken. Ze heeft dus alle tijd en aandacht voor mij. Ik ga op mijn rug liggen en laat me lekker oraal door haar mondje verwennen. Ik vond haar pijpkwaliteiten niet geweldig toen ik haar voor het eerst meemaakte maar deze keer was het gewoon goed. Ondertussen werd ze omstebeurt in doggy geneukt door een paar van de aanwezige heren. Het waren rustige neukers en ze waren snel klaar. Deni en ik waren daarom weer snel alleen. Het viel me op dat ze stevig bovenbenen en billen heeft alsof ze veel aan sport doet. Seks is op zich al een sport dus dat zal het wel zijn ;-) Haar lekkere kontje is haar geheime wapen, stevig en mooi rond. Ik vraag haar of ze oraal verwend wil worden. Ze zegt niet volmondig ja maar laat het wel toe. Zo gezegd zo gedaan en ik laat haar draaien en 1 been over mijn gezicht tillen. Zo kan ik haar fijne poesje likken en ondertussen haar billen vastpakken terwijl ze verder gaat met pijpen. Heb er echt van genoten en na een tijdje doet ze me een condoom om. Tijd voor een partijtje seks-worstelen.

Ik lig nog steeds op mijn rug dus is het logisch dat we beginnen in met cowgirl. Deni brengt wat glijmiddel aan want ik ben redelijk dik geschapen dus lijkt me logisch. Deni berijdt me als een volwaardige amazone. Door het glijmiddel is het gevoel minder en kan ik lang doorgaan zonder klaar te komen. We schakelen over naar doggy. Met zulke heerlijke billen en mijn favoriete standje wordt het een wilde rit waar Deni duidelijk van geniet en er geen genoeg van kan krijgen. Voor mij behoorlijk vermoeiend dus geef ik het als eerste op zonder te zijn klaar gekomen. Mijn zaad bewaar ik liever voor Lizzy. Al met al een heerlijk potje seks en zeker voor herhaling vatbaar.

Tijd om weer even op adem te komen en mezelf op te frissen. Daarna weer richting bank waar Lizzy al heeft plaats genomen en ik sta even naar haar te kijken. Lizzy zet haar benen op het tafeltje en spreidt ze zodat ik en Cor, die naast me staat, een goed zicht hebben op haar poes. Cor kruipt onmiddellijk tussen haar benen voor een uitgebreide likbeurt. Ik ga naast Lizzy zitten en begin, gelijktijdig met de man naast haar, haar borsten te kneden en haar tepels te likken. Ze geniet van het beffen en van de 2 mannen die haar borsten verwennen en komt diverse keren klaar. Nadat Cor stopt is het mijn beurt om haar te beffen en te vingeren waarop ze spuitend klaar komt. Hoog tijd om haar te gaan nemen nu ze lekker nat is maar eerst nog een likje aan haar natte poes.

Ze is intussen begonnen met het pijpen van de man naast haar, op haar knieën met haar kontje in de lucht. Dit is de ideale positie voor een doggy-ride 'on the couch' bedacht ik zo ;-) Ik twijfel geen moment en monteer een condoom. Ik ga achter haar staan, rechterbeen op de grond en andere been op de bank, en schuif mijn loeiharde pik haar grotje in. De rit kan beginnen, ik neuk haar doggy en ondertussen sabbelt ze aan een andere pik. Omstanders kijken vol aandacht toe. Een tijd houd ik deze staande positie wel vol maar ik raak vermoeid en besluit op de bank te gaan zitten en later te gaan liggen met mijn benen omhoog. Het standje is daardoor overgegaan van doggy naar iets wat lijkt op een 'reverse cowgirl' ;-) Ik heb nu mooi uitzicht op haar kontje en ik zie hoe mijn pik in haar kutje op en neer gaat. Ondertussen gaat Lizzy onverdroten door met pijpen en beweegt ze haar billen op en neer om zodoende extra te kunnen genieten in deze uitzonderlijke positie. Het is erg lekker en liggend kan ik het behoorlijk lang volhouden. Af en toe til ik mijn benen helemaal op zodat onze billen tegen elkaar aan komen. Op een gegeven moment vind ik dat we wel erg lang bezig zijn zo en ik kijk naar de man rechts van mij en vraag hem of hij het wil overnemen. Nee zegt hij, hij geniet blijkbaar van het schouwspel en wacht geduldig zijn beurt af. Niet veel later stop ik er echt mee om op adem te komen en op te frissen.

Weer fris en fruitig, klaar voor de laatste ronde? Met mij nog maar 2 andere mannen aanwezig waaronder Cor. Lizzy vertrekt met de andere nog aanwezige man naar het matras dat boven het zwembad zweeft. Ze beginnen hun spel met een blowjob die daarna overgaat in een cowgirl neukpartijtje. Ik ga hun kant op gevolgd door Cor. We kijken samen naar het tafereel en ik ga naast het stel liggen om het beter te kunnen bekijken en in de hoop dat Lizzy ook een beetje met mij gaat spelen. Ik moet nog even geduld hebben tot ze klaar is maar dat wachten wordt uiteraard beloond. Nu zijn Cor en ik aan zet. Lizzy begint door mij en lekkere blowjob te geven. Haar hand zoekt ondertussen naar de stijve pik van Cor. Dan pakt Lizzy een condoom die ze vakkundig aanbrengt en klimt bovenop mijn van verlangen kloppende pik.

We starten dus in cowgirl wat ik ook wel een lekker standje vind, vooral omdat je lekker kan blijven liggen en ondertussen met haar borsten kan spelen en elkaar lekker kan aflebberen ;-). Het ideale moment voor een sandwich is geboren en Cor doet wat hij moet doen. Hij voegt de daad bij het woord en een heerlijke sandwich is het resultaat. Lizzy geniet dubbel van deze dubbele penetratie. We houden het lang vol dus dat is extra lang genieten van en met elkaar. Maar er komt natuurlijk een moment dat een van ons er mee gaat stoppen. Cor is degene die er als 1e mee ophoudt en ik vraag Lizzy of ik dan alleen met haar anaal verder mag gaan. Geen enkel probleem bij Lizzy die verzot is op anaal.

Anaal vind ik ook heerlijk dus we genieten er allebei van. Tijdens het rijden speel ik met haar poes voor extra stimulans door mijn duim er in te steken. Als vanzelf gaat mijn duim in haar poes op en neer doordat Lizzy op en neer op mijn pik rijdt. Ik voel dat ik bijna klaar ga komen maar dat wil ik niet omdat het zaad dan verloren gaan dus vraag ik Lizzy of ze het met hand en mond wil afmaken. Het kost haar behoorlijk veel moeite maar uiteindelijk komt mijn zaad in haar gulzige mondje terecht. Een volwaardig hoogtepunt om deze heerlijke gangbang mee af te sluiten.

Dames bedankt, Frank bedankt en Cor bedankt voor deze fijne middag. Zondag op herhaling in Club Omega maar dan zijn er maar liefst vijf dames.