Auteur Topic: L'AMAZONIA - LOPPEM  (gelezen 18513 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
L'AMAZONIA - LOPPEM
« Gepost op: 3 februari 2015, 18:45:09 »
http://www.lamazonia.com/

Lang geleden dat we daar nog eens binnen sprongen.  Toch maar geprobeerd.  Auto geparkeerd (inrit parking is niet zo simpel te zien als je het niet kent) en langs de veranda het huis binnen.  Me in de zetel mogen neervlijen met een cola voor de voorstelling der deernes.  Een vijftal meiden gezien... 6'en en 6,5en eerder.  In eerste instantie voor Jamie gekozen maar die kon max 45 min en ik had mijn idee op een uurtje gezet.

Dan maar Karolina, Spaanse...  1m75.. B cup...  leek knap en guitig... toen ze zich uitkleedde bleek ze mollige benen te hebben met de gekende sinaasappelhuid a plenty.  Soit de iets minder knappe compenseren vaak met inzet.. dus ik zat er nog niet mee in.

Communicatie ging niet te super vlot.  Anyway haar gevolgd naar de badkamer en de douche ingekropen.  Toen ik eruit kwam was ze al weg.. en een echte handdoek in geen mijlen te bespeuren.  Soit we hebben ons wel beholpen.

Terug op de kamer begon ze met een massage.  Waarom laat ik me hier aan vangen?  Hoeveel van europese prosti's kunnen iets brengen wat massage mag heten?  Veel te licht.. veel te zwak.  Bij het omkeren begon het orale gedeelte... nu ja.. ze gleed met haar tong eens langs mijn pik maar ik had het amper gevoelt.  Het pijpen gebeurde dan weer met condoom.  (ik had het vooraf moeten checken.. ik weet het!)  Nu, dat was best aangenaam en leidde tot een eerste orgasme.   Ik had wel gevraag tijdens het pijpen haar poesje aan te bieden maar... gehoorprobleempje vast!!

Terug massage vroeg ze?  Ik zei neen.. voorverwarmen. ;-)   Tjah dat was wat gestreel en dat fake gelik... en geruk.... ondertussen wat met haar mosselbank gespeeld...  Tenslotte zelf maar gevraagd om tot actie over de gaan in de hondjes stand.  Dat deed ze niet op Kniëën en ellebogen maar liggend op haar buik.  Zo even gepompt... maar ik wou ze toch nog wel wat meer laten doen voor haar centen.. dus cambiar... zij bovenop.. en heb haar me laten klaarrijden.  (wel met mijn ogen toe zodat ik me kon concentreren)

Soit.. geen geslaagd gebruik van 130 € dus...  och en madam doet niet aan kussen.

MAAR... waarom l'amazonia geen vervolg verdient bij een andere griet:
- MNM radio staat op in de kamer...   gezellig als die net een verkiezing van favoriet bouwmateriaal doen.. lig jij daar te neuken terwijl ze het over gyproc hebben en daarna over honden van bv's.. of een kleuter op de radio....
- geurende massageolie... alstemblieft hé zeg.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2015, 07:00:27 door iamnaughty »

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
L'AMAZONIA - LOPPEM
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2015, 21:41:57 »
Een tijd terug in dit huis van Arianne genoten.  Een vol uurtje genomen.  Arianne is een exotische parel maar wel met zwangerschapssporen op het buikje.  Soit wel een leuke meid om mee te kletsen tussendoor (bij voorkeur in het Frans).  Was ook best lekker in bed maar echt tongzoenen deed ze niet (welke prosti tegenwoordig wel nog) en echt diep goed pijpen nu ook weer niet.  Maar het neuken en het onderhoud was leuk.

Heb haar ook vol overgave gebeft.. was eeuwen geleden dat ik dat nog eens deed bij een betaalde dame.  In ieder geval smaakte haar poesje heerlijk en leek ze er ook van te genieten.  Eventjes met mijn eikel langs haar natte schede gewreven en volgens mij had ie er zelfs zo in gekunnen maar het verstand hield ik er (gelukkig bij).

Herhalingsgevaar?  Mocht ze nu lekker tongzoenen.. dan zeker wel.. maar dat typische prosti gedoe met de tong...  zorgt ervoor dat het eerder niet zal worden.