Auteur Topic: dampen (elektronisch roken )  (gelezen 7062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
dampen (elektronisch roken )
« Gepost op: 5 februari 2015, 18:39:58 »
misschien ga ik wel of topic ma ik ben toch nieuwsgierig er zijn Rakers die een poging hebben gedaan om met dampen te starten  waaronder ik zelf  :movingtits hoe staat het er voor zelf heb ik de sigaretten links laten liggen en ik damp nu nog alleen het bevalt mijn uitstekend en als ik een sigaret opsteek ga ik over mijn nek  hoe bevalt het dampen  :017: ik heb in 1.5 1 flesje weg gedamp de smaken die ik tot nu tu gebruik heb zijn cowgirl en ( zate doos de favorieten smaak van foots ) O0 er zijn 17 smaken ik heb er dus nog 15 te gaan  :adult 
« Laatst bewerkt op: 5 februari 2015, 19:00:27 door de vulkaan spesjalist »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
dampen (elektronisch roken )
« Reactie #1 Gepost op: 5 februari 2015, 19:39:33 »
Ja kan moeilijk off-topic gaan als je een topic aanmaakt over dampen en dan over dampen begint  :lol_hitting:


Foots had enkele favoriete smaakjes, dat klopt, VS.


Dit zijn ze op een rijtje....
[attachimg=2]
[attachimg=1]
[attachimg=4]


Hij heeft nooit gerookt in zijn leven, en heeft wat opzoekwerk verricht, en hij heeft dan toch nog enkele maanden gedampt, en met veel plezier, hij had zijn zwart aanstekertje, zoals hij het graag noemde, steeds bij hem en altijd wel zijn absolute favo sapje "zatte doos" ..... hij vond dat een geweldige naam, denkende aan de woorden .... een zatte vrouw is een engel in bed  :cheer:


Even dan on-topic ha ha.
35 jaar gerookt (50 sigaretten per dag) en 3 jaar geleden beginnen dampen.
Voel me stukken beter, kan terug ademen, eten smaakt terug veel beter en vooral


KISSING TASTES GOOD .... AGAIN (foots's slogan)


Mijn favoriete sapjes, tja, hier komen ze ...
[attachimg=5]
[attachimg=2]
[attachimg=10]
[/size][attachimg=4]
[attachimg=9]
Deze 5 heb ik altijd een 'vulling' bij me, en thuis damp ik ook wel eens graag de volgende, maar niet de ganse dag door, af en toe om af te wisselen
[attachimg=3]
[attachimg=6]
[attachimg=8]
[attachimg=7]




Ach, we weten ook wel dat de staat er alles aan doet om dampen te ontmoedigen, tot valse berichtgeving, tot labotests die te belachelijk zijn voor woorden.
Ik zeg altijd: Ben ik zeker dat dit NIET schadelijk is voor de gezondheid?
Neen, dat ben ik niet, wat ik wel weet is dat ik dingen 'opwarm' die gaan verdampen, en die dingen zijn glycerine (wordt gedampt door astmapatienten, glycerol (E422 of zo), gebruikt in hoestsiroop en in gezichtscremes in de pharmaceutische industrie en aroma's, die in de voedingsindustrie in jullie eten gedraaid wordt.


En tegen de mensen die het niet willen begrijpen....
Rechtstreekse doden ten gevolge van roken per jaar in Europa: 700 000 (zevenhonderdduizend)
Aantal doden door dampen sinds 2003 wereldwijd: 0


Ik ben overgestapt en ben dus zeer blij dat ik dat heb gedaan, en uiteraard mag iedereen het zelf weten, maar KISSING TASTES GOOD AGAIN.
Tevens heb je minder trek in snoepen, je snoept al dampend ......


Zo, dat was een promotiebericht





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
dampen (elektronisch roken )
« Reactie #2 Gepost op: 5 februari 2015, 21:14:44 »
Zelf ben ik geen grote roker geweest 30 sigaretten per week  :bud zonder sauna club bezoek als ik meer als 12 uur in een sauna club was pafte ik een pakje weg  :17:. voelde me er de dag daarna niet prettig bij hoestte me het ongans de rokers kennen het allemaal wel   :cry ik heb nu wel het idee dat ik meer damp als ik rookte ma ik zeg ma zo zolang ik niet meer neuk als dat ik rookte is er niks aan de hand  :17: afgeloope vrijdag ging ik alle huizen al dampend door waar een rook verbod is  :banghead: en de dames zogen graag aan mijn stik  :017: