Auteur Topic: Zandpad 152/4, Lily (bulgaars)  (gelezen 3883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Zandpad 152/4, Lily (bulgaars)
« Gepost op: 22 december 2010, 08:14:36 »
NAAM:            Lily
Land:             Bulgarijë
Taal:              Engels/Bulgaars
Leeftijd:         +/- 27


UITERLIJK
Lengte:          1,67m
Postuur:         Slank
BH:                 75B
Kont:              Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang


DIENSTEN
PMC, NMC, LIKKEN(extra€), VINGEREN, GFE, MASSAGE


PRO EN CONTRA
+ Vriendelijk, goedlachs
+ geen klokkijkster
-
-

EXTRA INFOTyp hier uw bevindingen met deze DVP.

Dit is mijn eerste paspoortje, recensie over mijn bezoek aan Lily volgt later.
« Laatst bewerkt op: 22 december 2010, 08:16:35 door Elwood »

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Zandpad 152/4, Lily (bulgaars)
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2011, 12:22:31 »
Ik moest een maandje geleden richting noordoost nederland, en had toen besloten een tussenstop te maken op het Zandpad in Utrecht. Er zaten daar redelijk wat schone Dames. Veel Dames die ik qua uiterlijk uit SKW herken. Ook een zeker Pia, al jaren op het Zandpad werkt, en die mij telkens weer bekoort als ik er rondloop, maar heb tot nu steeds voor anderen gekozen. Deze keer heb ik gekozen voor Lily die ik in het verleden al diverse malen in SKW bezocht heb. Eerst wat rondgewandeld, en vriendelijk gelachen naar elkaar. Daarna keuze gemaakt, en de knoop doorgehakt en bij Lily binnen gestapt.

Eenmaal binnen over van alles en nog wat gepraat. Ook over SKW, en wat privézaken. Lily was redelijk wat afgevallen. Dit kwam van de stress, en het onregelmatige en ongezonde leven tijdens haar eerste weken op het Zandpad toen ze de nachtshift deed in afwachting van een kamer voor de dag. Ze voelt zich nu echter goed, en is blij met de mindere kilo's. Het enige "nadeel" in mijn ogen is dat hierdoor haar borsten ook wel iets meer gaan hangen zijn, en niet zo mooi meer zijn.

Toen we op bed plaats genomen hadden, begon Lily eerst met wat strelen en aaien. Toen junior begon te reageren, ging ze daar wat gerichter te werk, en krijg hij uiteindelijk een jasje aan waarna Lily hem in haar mond nam. Ze heeft nog steeds dezelfde goede en gevarieerde pijptechniek. Ze zat er ook zo bij, zodat ik haar borsten en poesje kon strelen. Na verloop van tijd kwam ze in Amazone op mij zitten, en begon ze heerlijk te rijden. Na nog wat standjes uiteindelijk ook in Amazone afgemaakt, en het jasje gevuld.