Auteur Topic: Great Palace, Castrop- Rauxel  (gelezen 81869 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #15 Gepost op: 16 september 2019, 17:16:38 »
Kort en zakelijk

Bezocht op: Zaterdag 14/9
Eerdere bezoekjes: geen
Aankomst: 15.30 uur
Vertrek: 01.30 uur
Partner in Crime: voormalig schrijvend forumlid G

De club
Entreeprijs: €30 (geen HH-tarief, wel tijdelijk €10 korting met bon uit nieuwsbrief)
Beneden: kleedkamers, bar, eetgedeelte, kino, gokruimte, rookhok en tuin
Boven: loungeruimte met sport op tv, de kamers en de massageruimte
Uitstraling: Oosters (inclusief "vliegend" bed in bar)
Eten: zeer goed, duidelijk te zien op welk publiek ze zich richten (döner & köfte)
Hygiëne: schoon, echter vreemd dat op de heren wc in de kleedkamers geen enkele vorm van je handen drogen aanwezig was.
Kamers: aantal grote kamers en de rest tot neukhokjes omgevormde paskamers
Sfeer: een aantal dames volop aan het dansen op de muziek van de dj die op aangenaam niveau bleef qua geluid
Wellness: Sauna en niet verwarmd zwembad (beiden buiten)
Tuin: Yep, voorzien van een aantal ligbedjes
Rookhok: Yep, onverwarmd

De dames
Dames in aantal: 20-25
Dames optiek: middle of the road Rum/Bul
Prijsstelling: vanaf €30 voor 20 minuten en verder 40430, 80460, etc.
Sessies: 1 (Lorena oa ex-AcaGold)
Tijdsduur: 1 uur
Herhalingskans: niet hoogste prioriteit, solide standaard saunaclub nummertje, überprofi

Conclusie
Met de gehanteerde prijsstelling begeeft de club zich in de budgetsector. Kwaliteit en aanbod van het eten ver boven verwachting en maakt de club tot een natte droom voor de buffetgrazers van erotische etablissementen. Echte optic stunners ontbraken maar dat is gezien de prijsstelling van/voor de dames ook niet echt een verrassing. Parkeren aan de overzijde maakt het minder geschikt voor privacy gevoelige beren.

Terugkomkans
Geen club die ik op regelmatige basis zal bezoeken, mede door de reistijd. Met een aantal medeberen kun je je hier wel vermaken op een warme dag. Het was geen "epic" dagje zoals ik in het verleden vaak met G heb gehad, maar qua hilariteit zeker top drie waardig zoals uit mijn nog te volgen uitgebreid verslag zal blijken. Deze zal echter moeten wachten totdat ik terug ben van mijn zakenreis.

  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #16 Gepost op: 28 september 2019, 15:57:41 »
Day 1: Kabouter Plorksaland

Gezien de drukke weken qua werk die zowel G als mij stonden te wachten en dit voorlopig de laatste kans was om gezamenlijk een clubweekend te doen hadden we besloten om er als vanouds een roadtrip van te maken. We besloten om af te trappen  in Penelope, een club waar we beiden nog nooit geweest waren. Grootste voordeel van een nieuwe club is dat ze me niet zien als Willy Wonka of als Mr. Pancake waarbij ze zodra ik binnen kom gelijk inloggen op mijn Workgenda om een tijdstip te registreren waarop ik bij hen moet inloggen.

Rond 15.30 arriveerden we en de kortingsbon die we voor de grap op A4 formaat hadden uitgeprint werd vlotjes door de theke met een schaterlach geaccepteerd. Er volgde een korte uitleg en met een sleutel, handdoek en badjas in de hand wees ze ons richting kleedkamers. Na de transformatie besloten we gezien het mooie weer eerst het buitengedeelte aan een inspectie te onderwerpen. Er waren nog precies twee ligbedjes vrij en deze hebben we dan ook maar meteen geconfisqueerd.

Onder het genot van een drankje en een hapje lekker genoten in het zonnetje. Opeens leek het alsof iemand met een stok in een mierennest had geroerd. Zo'n vijftiental meiden waren ineens buiten. Op een enkele uitzondering na allemaal zigeunertypetjes met een hoog bling bling gehalte en gezien de grote parkeerplaats niet zo opmerkelijk aangezien er voldoende plaats is om hun caravan te parkeren. Een aantal dames leken een conferentie te hebben belegd (waarschijnlijk als strategiebepaling). Al snel hadden we het gevoel dat dr. Frankenstein langs was geweest in een dronken bui. In de meeste gevallen waren het prachtige lijfjes met zachtjes uitgedrukt mindere gezichtjes of omgekeerd.

Van een aantal dames hadden we het idee dat ze een bezoekje aan Edward Scissorhands hadden gebracht om hun "kapsel" te laten doen. Bij eentje leek het alsof ze een fontein op haar hoofd had, bij een ander leek het alsof er een dood dier op haar hoofd lag en er was er één waarbij het leek alsof ze dönerdreads had.

Cleopatra liep er ook rond. Inmiddels toch een kleine 2100 jaar oud en Frankenstein had besloten haar onderstel te vervangen door kamelenpoten. Miss Botox die per ongeluk in haar oog was gestoken ipv van haar voorhoofd gezien haar pleister. Een aantal had duidelijk te veel gesnoept van de döner/kofte en nog steeds geldt ieder pondje door het mondje eindigt in het kontje. Dan was er ook nog eens de Turks/Bulgaarse glitterqueen die na het stoppen van Game of Thrones in Penelope of all places was neergestreken. Al vrij snel werd ze vermist en volgens de geruchten zou ze het onderspit gedolven hebben in een "gevecht". Een dame die onze beider aandacht wist te trekken was een zeer slanke blonde dame. Uiteindelijk hebben we haar beiden laten lopen uit angst dat we haar zouden splijten als bamboe.

In alle rust bekeken we als Waldorf en Stattler de taferelen die zich om ons afspeelden en dan zie je soms vreemde en opmerkelijke zaken. De schuifdeur van het rookhok naar buiten was schijnbaar dusdanig schoon dat een aantal beren er een "blauwtje" opliepen. Vanuit de sauna met de handdoek nog om zijn middel liep een beer regelrecht het zwembad in. Het deed ons de wenkbrauwen fronsen en riep de vraag op of als hij gepijpt zou worden de handdoek ook om zou houden. Chloorgeur als optie available.

Ali Expres had ogenschijnlijk op het gebied van de kleding een flinke vinger in de poes euh pap met een 2 voor de prijs van 1 aanbieding. Er liepen twee tweeties rond, een namaak tweeling met dezelfde lingerie en later op de avond bleek een tweetal dames die een te hoog bmi gehalte hadden het motto blauw toont nauw niet helemaal begrepen te hebben.

Inmiddels was het door zessen en de zon begon aan kracht en warmte te verliezen. We besloten nog een rondje langs het buffet te lopen alvorens onze opwachting binnen te maken. We namen plaats op de verhoging naast het dan nog lege dj plekje en konden het geheel mooi overzien. Een aantal dames lagen op het hemelbed dat in het midden van de bar hangt. Een hallucinerend licht in de bargedeelte zorgde ervoor dat de dames er lekkerder uitzagen dan het daglicht zou kunnen verdragen en we eerder al hadden waargenomen. De interactie tussen beer en dvp was bijna onbestaand en langzaam begonnen we eventuele opties te overwegen als volgende stop.

Er was een dame die heel enthousiast maar duidelijk zonder enig gevoel van ritme aan het dansen was. Heel aandoenlijk om te zien maar gelijktijdig kreeg je ook medelijden met haar. Later op de avond deed ze ook nog verwoede pogingen om te twerken en dit deed pijn aan de ogen. We hebben nog even overwogen haar €50 te geven om wat lessen te volgen.

G wilde graag een saunaatje doen voordat we gingen en ik besloot een sigaretje te doen. Al snel kwam Lorena binnen lopen en kwam naast mij zitten. Al vaker in AG gezien en ze vroeg wat mij in Penelope bracht. Het gesprekje was aangenaam en langzaam raakte ik wel benieuwd naar haar vaardigheden op de kamer. G was inmiddels ook teruggekeerd en had al door dat er een kamergang zat aan te komen. Hij gaf het ok teken en ik zei Lorena dat ze een sleutel kon halen. Het werd een sessie met een vollblut profi waarbij de echte nähe ontbrak. Gewoon een standaard SC sessie waarbij datgene wat erbij hoort de revue passeert zonder dat de passie ervan afspat.

Bij terugkomst twijfelden we of we alsnog naar Mondial zouden gaan of nog een tijdje zouden blijven en dan morgen er ergens anders een vervolg aan geven. We besloten te blijven en namen nog een late night snack. Toen viel ons pas op dat er behoorlijk wat mannen rondliepen die qua lengte achteraan hadden gestaan toen deze bepaald werden. Het zorgde voor koddige taferelen om een lange dame op stelten te zien liepen met daarachter een rennende kabouter. De dj draaide voornamelijk Balkan muziek maar op een geluidsniveau dat een gesprek nog mogelijk was. Hulde voor de beste man die snapt hoe het heurt. Een aantal dames gingen behoorlijk los op de muziek en zorgde voor een aangenaam kijktafereel. Na een tijdje raakte de energie op bij de dames en kakte het helemaal in. We besloten eieren voor ons geld te kiezen mede gevoed door het feit dat we de volgende dag weer op pad zouden gaan.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #17 Gepost op: 19 februari 2020, 21:26:15 »
Penelope's Pyjama Party

Afgelopen zaterdag hier eigenlijk met toeval belandt. Mr. G voelde zich niet fit genoeg om te pannenkoeken in Venus, maar wilde toch een clubje doen. Ons eerste bezoekje hier was alweer vijf maanden geleden. Buiten het feit dat het één van de meest hilarische clubbezoekjes ooit was waren we aangenaam verrast door de prijs kwaliteit verhouding.

Rond 15.00 uur aangekomen en de lange autorit voor Mr. G had hem hongerig gemaakt zodat we eerst een hapje gingen eten. Daar bleken Mr. B(uddha) en Mr. C(rasher) ook te zijn. Beide heren niet verwacht (al is een feest eigenlijk geen feest als de Crasher niet is geweest) en al een tijdje niet gezien, dus moesten er de nodige oorlogsverhalen worden gedeeld. Ze wezen erop dat Mr. S(elfie) er ook was maar waarschijnlijk een middagdutje aan het doen was zodat hij zichzelf fris en fruitig op de gevoelige plaat kon vastleggen.

Op dat moment waren er een 10-15 hulpvaardige veelpleegsters aanwezig in een outfit overeenstemmig het thema en tot rond 17.00 zou dit ook zo blijven. Van Partysfeer was geen sprake en leek meer op een sleep in, zeker als je de outfits daarbij in ogenschouw neemt. Toch vermaakten Mr. G en ik ons met de taferelen die zich, soms op het pijnlijke af, voor onze ogen afspeelden. Mr. S was ook weer boven water en ze hadden hem beter als spreekstalmeester ingehuurd om de dooie boel leven in te blazen. Een tijdje met zijn vijven zitten te praten totdat een dame op me afgevlogen kwam en luidkeels lollypop riep. Het bleek Rebekka te zijn. Vorige zomer veel lol mee beleeft in AG. Het grappige is dat ze destijds hoog op mijn lijstje stond maar een vriendinnetje van haar sloeg eerder toe. Een tijdje zitten dollen met deze zotte doos die weer eens in ADHD-modus was. De damesaantallen liepen vanaf dat moment snel op en uiteindelijk zullen er tussen de 40-60 zijn geweest, waarbij een groot deel toch een echt slettebakke en snollebolleke uitstraling hadden. Het aantal Mickey Mouse pyjama's doet vermoeden dat de dichtstbijzijnde Primark geplunderd is. Er waren zeker een stuk of tien dames overgekomen uit AG.

Het buffet voor de party werd binnengebracht en was werkelijk de uitgebreidste dat ik ooit in een club heb gezien. De overige heren wilden het wel eens van dichtbij bekijken en aan een keuring onderwerpen. De grote bank ertegenover was vrij en we verplaatsten ons. Je waande je voor even een keizer. Eten in alle soorten in overvloed en daarachter een hemelbed waarop een aantal vrouwelijke verboden vruchtjes begeerlijk en bevallig op lagen. Je kunt het slechter treffen. Het idee om er een erotisch buffet van de maken waarbij de dames als ondergrond dienden voor het eten of om na het eten het buffet te verwijderen en op de tafels een orgie te laten plaatsvinden kon vooral van Mr. C de nodige bijval ontvangen.

Terwijl de heren aan het eten waren besloot ik een sigaretje te roken. Ik zag een bekend gezichtje uit Aca en ze bleek ook de overstap te hebben gemaakt net als Rebekka. Even kort gebabbeld en geheel "toevallig" had ze zich op de leuning van de bank gedrapeerd waar ik voorheen zat. Waar ze in Aca altijd overkwam als een muurbloempje was ze nu assertiever en om van het buffet te kunnen genieten moet je honger opwekken. Dus samen met Angela vertrokken naar een kamer. Het werd een zeer geslaagd uurtje en de links van haar signalement en de smeerlapperij staan onderaan het verslag.

Nadat ik de inspanningen van mij afgespoeld had was het tijd om me aan het buffet over te geven en moet zeggen dat het een feest voor mijn smaakpapillen was. Even een sigaretje gerookt en rustig in de club uitgebuikt. Toen Carina uit AG mij zag besprong ze me en voor ik het wist zat haar hand in mijn zak op jacht naar een lolly. Hoewel haar service niet top of the bill schijnt te zijn zal er zeker een moment komen dat ze met haar hand een andere zak mag vasthouden en aan een ander soort lolly mag likken en zuigen. Haar lichaam is werkelijk om een spijker op kapot te slaan en haar outfit accentueerde het perfect.

Mr. G had zijn target locked om te gaan pannenkoeken maar het duurde even voordat dit in kannen en kruiken was. Mr. B en ik gingen een eind verderop zitten. Het dametje dat me al de hele tijd hoofdbrekers had bezorgd omdat ik het idee had dat ik haar ergens van kende kwam iets verderop staan. Haar prachtige ontwapende glimlach beantwoordde ik met een glimlach terug. Ze kwam naast me zitten en stelde zich voor als Elif en bleek pas sinds vijf dagen in het vak te zitten. Ondanks de twijfel toch ervoor gekozen om me met haar af te zonderen. Op de kamer zou blijken dat ze nog farm fresh was. Haar onervarenheid maakte het voor mij ergens ook weer aandoenlijk en verfrissend. De links van haar signalement en de smeerlapperij staan onderaan het verslag.

In de kleedkamer kwam ik Mr. B tegen die zich voor zijn doen aan een oudere dame had vergrepen. Even opgefrist en had de verwachting nog wel een tijdje op Mr. G te moeten wachten. Tot mijn verbazing zat hij in het restaurantgedeelte. Vanwege de drukte bleek de maximaal 1 uur op de kamer regel van toepassing te zijn. Een letterlijk gevalletje coïtus interruptus voor hem zonder hoogtepunt. Hij probeerde zijn onbevredigd gevoel weg te eten met Köfte. Zelf ook nog een midnight snack genomen. Het beoogde tijdstip van vertrek was weer eens ruimschoots overschreden. Nog snel een sigaretje gerookt in het rookhok alwaar Rebekka mij aanzag voor comfortabele stoel. Van Mr. B en Mr. S afscheid genomen. Mr. C was spoorloos en mocht er een dame het slachtoffer zijn geworden van hem dan vrees ik met grote vrees. Angela de massage olie gegeven zoals ik haar beloofd had en om half een verlieten Mr. G en ik Penelope en we kwamen tot dezelfde conclusie: Penelope kan wel eens een vast uitwijk adresje worden.

Quote van de dag door een dame:
Iedere vrouw kan zich laten neuken, maar niet iedere vrouw kan pijpen.

Signalement Angela aka Bulgaarse Blasehase plus de vunzige details van de gepleegde misdaad
https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27155.msg134352.html#msg134352

Signalement Elif aka Tinkerbell plus de vunzige details van de gepleegde misdaad
https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27156.msg134353.html#msg134353
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #18 Gepost op: 20 februari 2020, 07:52:42 »
Tag vor Pyjama-Party

Freitag vor der Pyjama-Party im PdL, wie gehofft und vorgefunden. Es war ruhig, viele
männliche Gäste wollten sich das Riesen-Buffet am Samstag nicht entgehen lassen. Aber für mich war es gut, zu späterer Stunde bestimmt wieder 35-40 Frauen im Club. Also für jeden war mindestens eine ‚Spielgefährtin‘ frei.
Angekommen an Nachmittag, und leider war der Aufenthalt in der Sauna sehr nervig. Einige Deutsche waren mit ihren Plastikschlappen drin, ein Osmane mit Unterhose aber ohne Handtuch auf der Holzbank. Ein Holländer schwitzte seine Handtücher voll und lies sie dann in der Sauna zum Trocknen. Die Leute darauf hin angesprochen, sie machen das immer so oder "kan nit verstaan".Eklig! Habe abgebrochen und bin zum Duschen.
Da sah ich meinen Sonnenschein vom letzten Besuch. Selin, gerade gekommen und mir das erste Lächeln geschenkt. Im Clubraum saß Sie erstmal mit ihrer Freundin zusammen, da wollte ich nicht stören.
Mich am Buffet mit Köfte gestärkt, denn heute wollte ich die Gelegenheit am Schopfe packen. Mein Ziel: Selin. Habe Sie dann an der Theke sitzend angesprochen. Im Gespräch hat sie mir erzählt, dass Sie genau heute ihren 24. Geburtstag feiert. Ja, im Club. Sollte Ich ihr Geschenk sein? Ja, das war sofort mein Plan und der ging auf. Habe Selin einen Bekannten in Obhut gegeben, da ich mich nochmal frisch machen wollte. Schlüssel hatte Sie schon, mit zwei Wasser für später suchten wir unsere Liebeskemenate auf.
Was soll ich zu ihr sagen? Du bekommst von Selin alles was das normale Männerherz begehrt. Küsse in Freundin-Qualität, sehr zärtliches und ausdauerndes EL (und so dass Mann keine Angst um seine Cojones haben muß), immer wieder schönes Geknutsche, ein BJ der ebenso ausdauernd ist und für mich und meinen ‚Freund‘ (ihre Ansprache) genau passt. Mich dann revanchiert und sie ist eine ganz stille, aber intensive Geniesserin.
Kurz noch einmal hochgeblasen und nach meiner Bitte dann mit ihr auf mir begonnen, langsam startend um dann im Verlauf an Tempo zuzulegen. Gebremst hat Selin, um ihren Lustbogen selbst zu bestimmen, immer auch mich mit im Blick. Innig in ihr dann in einer Drehung in Missio und dort mit viel Küssen und Zärtlichkeiten uns viel Lust gegönnt.
Eine kurze Pause von mir lies Selin nicht gelten und hat es in kürzester Zeit geschafft, meinen Freund wieder einsatzbereit zu blasen um noch mal weiter zu missionieren.
Faire 80€ für 60 Minuten, letzten Kuss erstmal von ihr erhascht.
War gut dass ich nicht lange zögerte, denn danach lief es bei Selin am Abend ganz gut. Trotzdem hatte Sie immer wieder ein paar Minuten Zeit für mich. Clever, nach dem Zimmer ist vor dem nächsten Zimmer. Sicherlich wieder.
Angenehme Stimmung durch den DJ, Club gut besucht aber nicht voll. Mitternacht war dann für mich die Messe gelesen und ich bewegte meinen Puffesel auf die Autobahn zu meinem samstäglichen Treff.
Gebt Gummi!

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #19 Gepost op: 28 februari 2020, 07:21:52 »
Weiterer Freitag im PdL.

Da ich momentan die sehr gut besuchten Samstage im Penelope de Luxe nicht so mag und am Samstag auf Geburtstagsparty eingeladen war, ab ins PdL. Später nachmittag und der Club füllt sich langsam mit den Dl’s. Wer wird heute da sein?
Loredana schon wieder fleißig mit ihren kurzen Minutengängen am ‚zimmern‘. Fernanda noch in ihrer Aufwachphasemit Kaffee und Zigaretten. Schon wieder einige neue Gesichter, selbst mein Club-Guide ist überfragt. Und der ist die Woche zweimal da. War schon am überlegen welche Neue es heute werden soll da begrüßt mich sehr nett und mit Küßchen Sibel (nicht Selin!). Wollte aber erst essen. Aber schwups, da war Sie schon besetzt und bald auf dem Weg nach oben mit Gast. No problem, ich wollte eh noch etwas relaxen und den ‚Gucker‘ machen.
Wo ist es dafür am Besten? Jawohl, oben auf dem großen Sofa gegenüber dem 3D Aquarium – Insider wissen was ich meine – wo ich auch ein paar Minuten zu dösen kam.
Ehhh, nicht schlafen. Sibel hat wohl mehr als nur ein Auge auf mich geworfen und in ihr Terminbuch geschrieben. Auf zum Duschen dass mir da Keiner dazwischenfunkt. Treffpunkt Theke, da hat Sibel meistens ihren strategisch guten Barhockerplatz.
Nette Unterhaltung, Küßchen mit Umarmung und die nette Frage: Was machen Wir Beide denn Schönes?
Haide Schlüssel! Mit einem Lächeln und einem neckischen Popowackeln von ihr folgte ich Sibel treppauf in Zimmer ? Hinten links, neu geweißelt, neue große Kissen und schon lagen wir auf dem Bett. Küssen und Streicheln noch inniger wie beim ersten Mal, dann ihr schöner, guter BJ den Sie diesmal in 69 wollte. Klar! Haha, und 1:0 für mich, denn bald hörte Sibel auf zu blasen und genoß nur mit dem Schluß dass Sie sich von mir wälzte und hörbar stöhnte. Kuschelnd die nächsten Minuten verbracht bis Sie mich, besser gesagt IHN verwöhnte, uns in Reiter und Missio zum Schwitzen brachte.
Die Stunde viel zu kurz, aber die 80€ als Liebeslohn mehr als verdient.
Danke Sibel, danke PdL für schöne Stunden.

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #20 Gepost op: 10 maart 2020, 10:56:25 »
Schon ungewöhnlich, mit Faschingsmusik beim Eintritt begrüßt zu werden. Ja, der Club hat die Karnevals-/Maskenparty am 29.02. durchgezogen. Selbst einige Frauen hatten ein 'närrisches' Kostüm an.
In so einem Glitzerfummelkleid fiel mir eine hübsche, junge tätowierte schwarzhaarige DL auf. Mit Blicken, mit wenigen rumänischen Worten ihr mein Interesse an Ihr gezeigt.
Zu mir auf die Couch gebeten, wo Sie mir zu verstehen gab: kein Deutsch, kein Englisch, kein Spanisch. Nur Rumänisch.
Gut, ihr gesagt dass ich für 5 Minuten zum Duschen gehe und Sie, Mia, an der Theke treffe. Tja, weg war Sie. (Das ist mir jetzt schon dreimal mit drei verschieden Frauen hier passiert. Wollen Die keine saubere Gäste?)
Stunden später kam Mia zu mir, kuschelte sich an mich und ich gab nach. Hätte ich nur auf mein Bauchgefühl gehört.
Im Zimmer viel Blablabla, kitzelig da, nicht dort anlangen. BJ langweilig und eintönig, Küssen ganz eingestellt. Pula zu groß, Muschi klein. Mia hat es geschafft dass ich noch schneller als in 30 Minuten fertig war. 40430 und Rakkers, keine Empfehlung.
Vielleicht wenn Du perfekt rumänisch sprichst und mit ihr stundenlang auf Zimmer gehst zum kuscheln ist ihr Service besser.
Einen Bekannten dort nach seinen Erfahrungen mit Mia gefragt. In den ersten Tagen im Club war Sie der Knaller, hat sehr schnell gelernt. Häääh??? Ja klar, wie Frau ihren Service runterfährt und trotzdem Geld verdient. Jetzt habe ich verstanden.

Party-Teil 2 folgt.

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #21 Gepost op: 11 maart 2020, 17:45:10 »
Teil 2 der Karnevalsparty

Nach der Enttäuschung mit Mia war ich ganz schnell wieder auf der Pirsch um ein gutes Gefühl zu bekommen.
Da kam mir recht, dass Fernanda schon da war und mich mit einem Lächeln begrüßte. Sie zum rauchen, bin gleich mit und schon wußte ich was ich wollte. Fernanda!
Da mein letzter Duschgang noch nicht lange her war haben Wir Uns Zwei bald Richtung Zimmer aufgemacht. So soll es sein. Ab der ersten Minute ein Geknutsche, Streicheln und in der ersten halben Stunde waren Wir schon verschwitzt und das noch ohne Sex. Gegenseitiges Vertrauen bei den Spielereien hat Uns so richtig 'angeheizt'.
Fernanda als "Vollweib" geniesst und weiß was ich mag. Nach der Gummierung zeigte Sie auf mir lange Ausdauer, wollte nochmal blasen und Leute, wenn ihre vollen D-Titten dann unten bei mir 'anklopfen', das hat schon was. In Löffelchen läßt Sie sich schon abgreifen und will es schon aktiver beim Sex.
Wechsel in Missio und in dieser Stellung Uns Beide zum Abschluß gebracht. Beim erschöpften Nebeneinanderliegen vergißt Fernanda auch nicht die finale Säuberung und Wir Beide hatten ein zufriedenes Lächeln im Gesicht. Ein paar Minuten auskuscheln und dann unten an der Rezeption ihr die wohlverdienten80460 überreicht. Danke Fernanda!
An dem überragenden Riesen-Buffet gestärkt und die abend-/nächtliche Stimmung genossen bis ich gegen 23.30 den Nachhauseweg antrat.
PdL und Fernanda, danke für die schönen Stunden bei Euch.

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #22 Gepost op: 16 maart 2020, 13:29:08 »


Und die dazu geschickte E-mail.



vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Great Palace, Castrop- Rauxel
« Reactie #23 Gepost op: 20 maart 2020, 11:29:44 »
Freitag der 13. im Penelope de Luxe

Macht es Sinn Euch von meinen letzten Erfahrungen im PdL und mit Lorena zu berichten?
Ich denke ja, auch wenn wann immer die Saunaclub-Landschaft in ein paar Wochen/Monaten sicherlich ganz anders ausschaut.
Der Nachmittag war ruhig, der Abend war ruhig, die Auswirkungen der Krise war in den Besuchszahlen zu sehen und zu spüren.
Die meisten Männer die da waren unterhielten sich nur über zwei Themen: Corona und Clubschließungen. Und das fast immer nur mit Halbwahrheiten und unsinnige Panikmache, mit dem sie den Kopf der Frauen ‚fickten‘! Zudem vergaßen die Männer für was ein Saunaclub gedacht ist. Die meisten Frauen war unterbeschätigt. Selbst die Topper!
Als am Abend dann die Frauenanzahl auf fast Normalmaß sich einpendelte, da war Sie! Hellhäutig, schmal gebaut. Herrlicher kleiner B-Busen, pinke Haare und blickte mit lustigen und lebendigen Augen in die Runde. Nur mich übersah Sie anscheinend immer wieder.
Also Taktik ändern: Als ‚Pinky‘ vom Zimmer kam habe ich einen Blick auf die Schlüsselliste riskiert. Lorena. Als Sie Richtung Dusche zum Frischmachen ging, habe ich Sie begrüßt: „Hallo Lorena, wie geht’s“? Sie war verdutzt dass ich Sie mit ihrem Namen ansprach und mit gerunzelter Stirn ging Sie nach oben. Wird Sie mich ansprechen wenn Lorena zurückkommt?
Ca. 15 Minuten ging Sie herrlich eingeölt auf mich zu und ich begrüßte Sie ein zweites Mal mit: „Hallo Lorena“! Das folgende Gespräch endete damit, dass ich zum Duschen ging und Sie schaute schon nach einem Zimmer mit Fenster.
Auf Zimmer fragte Sie nach einer Rückenmassage, die ich ihr gerne gab. Zur Einstimmung nicht das Verkehrteste. Lorena am Bettende auf Knien, wo Sie mit ihrem Popo schon mal bei mir in Körpermitte vorfühlte und die Erregung freudig bemerkte. Schönes freihändiges Blasen und ihr Körper war immer in greifbarer Nähe. Fester, sportlicher Körper. Reiter, Doggy, Missio…technisch alles gut. Doch es war ein sehr professionelles Verhalten. Küssen hat Lorena aktiv mit Kopfwegdrehen abgelehnt. Nach 40 Minuten hatte ich kleinen Durchhänger und auf meine Bitte das Zimmer zu beenden hat Lorena faire 50 € aufgerufen. Das war ein feiner Zug von ihr. Unten an der Rezeption den Liebeslohn ihr überreicht. Wer auf guten Sex ohne viel Nähe aber mit einem Profi steht ist bei Lorena richtig.
Dann mit einigen Bekannten den Abend ausklingen lassen da ich am nächsten Tag noch auf eine Geburtstagsparty eingeladen war.
Bis bald Penelope de Luxe !?!?

vanKees