Auteur Topic: Julia (Duitse)  (gelezen 6981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Julia (Duitse)
« Gepost op: 27 februari 2015, 21:20:24 »
[box title=Julia met J uitgesproken]
Land:             Duitsland
Taal:              Duits en goed Engels
Leeftijd:         ongeveer 21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,58m
Model:            slank
BH:                 A (naturel)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond (paardenstaart)
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
knuffelen, strelen, zoenen, TZ, PZC, NMC, Likken, Vingeren, GFE, PSE (passie), Massage, 69
[/box]
[box title=pro en contra]
+: zeer mooie uitstraling, zeer lief, erg grappig en aan services ontbreekt het ook al niet
-: misschien kan je als negatief aanhalen dat ze zolang je niet op kamer met haar bent, vrij cool blijft (weinig ondeugends doet)
[/box]
[box title=extra info]
Is helemaal niet ongeduldig om te gaan kameren, zeer lange pre sales, zélfs ik moest vragen om naar kamer te trekken.
Zit erg vaak op een kruk aan de bar met haar rug naar de dansstang.
Heeft alle uiterlijke kenmerken om een jonge Roemeense lolita te zijn; krijgt ook dikwijls de vraag (net als bij mij) of ze Roemeense is.
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Julia (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2015, 16:55:23 »
Julia is vaak samen met haar blonde vriendin, die een normaal figuur heeft en ook Duitse is.  Ze paraderen door de club, een beetje nonchalant.  Ze doen een beetje hun eigen zinnetje.  Je zou kunnen beginnen denken dat ze geen geld verdienen van doen hebben.  Julia was me al snel opgevallen.  Ik daagde haar gedurende zowat de gehele dag een beetje uit.  Oogcontact maken, langdurig, lachen, af en toe een kort woordje.  Ik hapte echter niet toe.  Verblind door haar schoonheid.  De mooiste dame van de club. 
Ik observeerde wel zo veel als mogelijk haar doen en laten.  Eigenlijk was ze te mooi en goed te zijn.  Opletten!  Afblijven!  Je kent die vooroordelen wel.  Tijdens het observeren viel het me dus op hoe ze zich zo op zichzelf gedroegen binnen de club.  Het viel me ook op dat ze veel en lang praatten met mannen (al dan niet met een alcoholisch drankje dat haar getrakteerd werd).  Ik koppel dat aan één groot vooroordeel: een dame die graag praat (op kamer).  Ik kom voor seks en fun maar moppen tappen aan de bar.  Toch wou ik ze eens dichter bij me hebben.  Ik trok ze zondagavond blijkbaar met mijn ogen tot naast mij op de sofa.  Het gesprek was leuk, grappig en al wat je maar wil maar gedurende de gehele tijd maakte ze geen enkele aanstalten om dicht tegen me aan te komen zitten (afstand van ongeveer een kleine meetlat) of om me maar eventjes vast te pakken.  Deze koele types zeggen mij niets temeer die op kamer dan vaak ook erg afstandelijk zijn.  Ik stuurde haar dan maar naar huis met het excuus dat ik niet meer lang ging blijven.

De donderdag daarop stond ik weer in Planet Eden.  Ik had me voorgenomen om toch wat meer werk te gaan maken van Julia, als ze er zou zijn.  Ze was er.  Voor haar maakte het geen enkel verschil of dat we nu al naast mekaar hadden gezeten en gepraat of niet.  Alles verliep zoals eerder.  Mijn oogcontact gedurende de dag werkte niet meer zo goed.  Ik kon ze niet meer tot bij mij trekken.  Dan maar zelf er op af.  Ze zal de eerste seconden ook wel het hare gedacht hebben over mij maar goed.  Ze zat op de leuning van een sofa aan de bar bij de danspaal.  Ik leg me achter haar en begin een gesprek.  Ze trakteert me een drankje en we babbelen wat.  Ik vraag om naast me te komen zitten maar nog voor ze kon gaan zitten stelde ik haar voor om ergens anders samen te gaan zitten.  Ze vroeg op een andere sofa, een beetje weg uit de "massa" of op de grote ligpoefen.  Het maakte haar niet uit en we gingen ons dus relaxt neerleggen op de grote ligpoefen, daar waar in de lounge de seksfilms draaien op het scherm.  Daar hebben we gelegen, gelegen, gelegen.  Leuk gesprekje, goed lachen... niet friemelen, niet kussen, niet tongzoenen... geen ondeugende dingen.  Voor mij best vreemd.  Dat ben ik niet gewoon.  Toch voelde ik me super bij deze adembenemend mooie dame.  Zo kort bij haar.  Het voelde al of ik haar aanraakte, vanbinnen.  Alsof we al in mekaar gestrengeld lagen.  Wat een tof gevoel!  Er moet ongeveer een uur gepasseerd zijn.  Nog steeds geen kamervraag van haar kant.  Ook al iets dat ik niet gewoon ben.  Om dan zelf maar te vragen om naar kamer te gaan.  Dat wou ik.  Absoluut!!  Nog meer dat ik niet gewoon ben.  Ik wist verdorie helemaal niets van haar services.  Tongzoent ze?  Mag ik ze vingeren?  Om maar twee zaken te noemen die vaak deal brakers vormen bij mij.  Ik wist er helemaal niets van maar was zo betoverd van haar dat het me worst kon wezen, wat het zou worden op kamer.  Een halfuur mij bezig houden, handtastelijk zijn, bij deze oogverblindende blonde schoonheid, zou me al super gelukkig gemaakt  hebben.

Een schot in de roos!

Geen gedoe van hoelang wil je blijven.  Geen stupide bijna klassieke uitspraken als van leg je maar op het bed.  Niets van dat.  We begonnen rechtstaand meteen ondeugend te doen.  Te zoenen, te tongzoenen....  Wat daarna zou volgens is eigenlijk onbeschrijflijk.  Het is geleden van vorige donderdag.  Ik droom er nog over!  Hoe Julia liefheid en innigheid combineert met (het lijk wel zo) ongespeelde passie en erotiek.  Ik heb geen aanmerkingen op haar.  Ze werd heerlijk nat.  We kropen echt in mekaars lichamen.  Bijvoorbeeld: tijdens missio armen onder haar nek, zij mij stevig vastnemend.  Geen handenstand.  Niets ervan.  Al wat ze doet, doet ze super.  Zoenen, tongzoenen.  Vol afwisseling, lang....  Ik mocht ze likken, anaal, vaginaal, ik mocht met de vingers in de poes.  Geen intiem standje was taboe.  Alles vloeide in mekaar.  Geen chemie, wel chemie tussen ons. 
Ja, wat is GFE?  Wat is GFE+++ dan wel?  Als we het over GFE hebben, bedoelen we meestal dat ze tongzoent, dat ze desnoods heel goed en veel tongzoent, dat ze knuffelt, graag gestreeld wordt, dat ze lief, o zo lief is.  Julia is nog veel meer!  Met Julia krijg je werkelijk de intense indruk dat je in het danscafé om de hoek je ware gevonden hebt.  Desondanks dat ze zelf nuchter stelt dat het hier om betaalde liefde gaat.  Seks!  Dan nog wil je haar (eigenlijk feitelijk) niet geloven.  Ten minste, dat was mijn ervaring bij haar. 

Zelden een betere DVP gehad.  Ga ik nu nog eens speciaal voor haar naar daar?  Nee, dat doe ik dan ook weer niet.  Ik ben nu werkelijk ben om verslaafd te worden aan haar.  Misschien wel bijzondere gevoelens voor te krijgen?  Of... eigenlijk maakt dat allemaal niets voor me uit.  Ik ga gewoon naar een club waar ik op dat moment eens graag heen wil.  Toevallig is PE voor mij meer een zomerclub.  Neemt niet weg dat ik met (bijna) traantjes in de ogen daar zal staan als ze daar in de zomer niet meer werkt.

Ik ben een nuchter mens maar ik heb hier zelfs mijn sterke twijfels over het feit dat ze wel een goede verkoopster zal zijn van illusies, waar GFE-ers toch voor betalen. 

Herhalingsgevaar 200 %!

Ik hoop een beetje onder woorden te hebben kunnen brengen wat Julia voor jou zou kunnen betekenen  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2015, 17:03:03 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man