Auteur Topic: Nicoletta  (gelezen 6798 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nicoletta
« Gepost op: 1 maart 2015, 20:57:04 »
[box title=Nicoletta]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels, Duits
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,64m
Model:            slank
BH:                 B (naturel)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond (felblond met krolletjes)
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Houdt niet van (tong)zoenen
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Nicoletta
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2015, 22:15:21 »
Het was inmiddels bijna de afgesproken vertrektijd met Johan. Maar ik wilde en nog een hapje eten en niet met deze belabberde ervaring de club verlaten.
Een bord spaghetti later (goed voor de proteine) even in de bar rondgekeken en zag Nicoletta zitten. Ik vond haar al vanaf het begin een lekker koppie en lichaam hebben en Johan had me verteld dat hij het naar zijn zin had gehad met haar dus ik ging naast haar zitten. Ze was wat verbaasd maar al snel hadden we een leuk gesprek en begon ik echt zin in haar te krijgen. Om geen tijd te verliezen heb ik zelf maar de kamer voorgesteld. Op weg naar de kamer kwam ik Johan weer tegen en liep op hem af. Goh zei hij, ik dacht even dat je met Nicoletta ging kameren. Nou, zei ik, dat klopt dus we vertrekken een paar minuten later want ik moet nog even iets rechtzetten.
Over Nicoletta kan ik kort zijn: heerlijk tongzoenen, ze pijpt heerlijk en lang en diep en vergeet de ballen niet. Afgemaakt in reversed cowgirl. Wat even tevoren (30 minuten eerder) met Lily niet lukte vormde nu geen enkel probleem: een heerlijk orgasme.
Daarna nog fijn even met haar liggen te kletsen. Ze kwam eerlijk en spontaan over. Vertelde veel over zichzelf.

Zo zie je maar weer dat een juiste klik voor de juiste vibes zorgt. Het zelfvertrouwen weer opgeladen Johan opgezocht en afscheid van de club genomen na Sara en Nicoletta een afscheidskus te hebben gegeven.