Auteur Topic: Monica (Roe/Ita)  (gelezen 12192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Monica (Roe/Ita)
« Gepost op: 3 maart 2015, 09:49:01 »
Monica kende ik natuurlijk al langer als vriendin van mijn aanstaande.
Van een kamergang was het nog nooit gekomen in het bijzijn van mijn "liefje" en een ooit voorgesteld triootje zag ik dan weer niet zitten.
(dit is overigens niet de Monika (Ita) waar al een (leeg) topic over bestaat want van een D-cup is geen sprake, een lekkere stevige A-cup, hooguit kleine B)
 Vrijdagavond hadden wij (de clubgangers die al geruime tijd geleden een bezoek aan Goch hadden ingepland) Monica al een paar keer voorbij zien lopen of ergens zien zitten. Telkens kon er geen lachje van af, negeerde zij iedereen die haar aankeek en kwam nogal nors en afwezig over. En dat was jammer want enkele beren hadden haar fraaie uiterlijk ook opgemerkt en zouden best wat tijd met haar hebben willen doorbrengen.

 Tot na het avondeten kwam hier geen verandering in. Dit plus het feit dat zij origineel bevriend is met mijn aanstaande, maakte dat ik geen pogingen deed om in contact te komen
 net toen ik tussen 8 en 9 uur aan het twijfelen was en al een paar keer heen en weer gewandeld had, zat zij in de middenhal in een strandbankje.
 In het voorbijkomen kwam er plotseling een stralende glimlach en zij riep mijn naam. Okay..ben de beroerdste niet en loop op haar af en ga even naast haar zitten zonder de bedoeling om verder met haar aan te pappen.
 Uiteraard ging het gesprek over Layla en over haar spoedige terugkeer naar Goch en hoe het zat met onze "verloving" etc etc.
 Op mijn opmerking dat ik natuurlijk niet met de vriendin van Layla kon gaan maakte zij het wegwerpgebaar en liet merken daar helemaal geen moeite mee te hebben. En weer werd mij duidelijk dat de meiden onderling nog meer over ons (mannen) kletsen dan wij over de dames.. Één van de redenen voor de klik die ik met mijn verloofde heb heeft met bepaalde activiteiten op kamer te maken. Laten we het erop houden dat mijn tong bij een aantal meiden over de tong gaat, zogezegd.. En of dat allemaal werkelijk zo geweldig is of niet, dat is verder niet aan mij om te beoordelen, maar eerder op de middag maakte Zuna mij ook al duidelijk wat zij van Layla gehoord had en wat zij van onze vorige keer eind 2014 kon herinneren.
 Hoe dan ook..Monica kwam met hetzelfde.. Inmiddels was ik haar een beetje in haar nek gaan masseren terwijl we netjes naast elkaar zaten en ik begon haar steeds sympathieker te vinden.
 Na nog wat geintjes dat een eventuele kamergang dan wel moet gebeuren voordat verloofde terug zou zijn, zag ik ineens een hele andere Monica voor mij ontluiken. Zachtaardig, grappig en mooi nu ze zo vriendelijk en open met mij sprak (in een combinatie van matig Engels, matig Duits en Roemeens, maar dat laatste beheers ik maar puchine).
 Het kon niet uitblijven dat er uiteindelijk toch wat hele voorzichtige kusjes gedeeld werden, beetje eskimo neuzen.., wat langer zoenen en stapje voor stapje kwam het moment dat we heftig tongzoenend in de bank lagen, terwijl zij één van mijn benen wat steviger tussen haar benen duwt..ik begreep de hint en duw mijn knie nog wat steviger tegen haar kruis (alles nog keurig bedekt).
 Dit ging zo een tijdje door en toen we later richting kamer gingen, merkte ik dat we bijna een halfuur samen hadden gezeten waarvan het laatste kwartier zeer intens zoenend, strelend en masserend.
 Op de kamer gingen we zittend op onze knieën door met waar we gebleven waren...
 Een uur vol passie volgde. Met de minuut werd mijn gevoel voor haar beter, het leek inmiddels zo vertrouwd en oprecht (..) en haar lichaam voelt zo lekker aan. Monica is slank zonder graatmager te zijn, integendeel, zij is een slanke dame met een heerlijk kontje!
 Na mijn orale plicht (zo gaat het bijna voelen, als daar de dames met elkaar over kletsen) maar liefst tweemaal gedaan te hebben, wisselden wij af en was ik aan de beurt. Super mag ik wel zeggen, zo voelde het geweldig aan wat zij allemaal met tong en lippen voor elkaar bracht. Na nog verschillende standjes kwam ik tot een bijzonder intens hoogtepunt (waar trouwens opnieuw die nieuwe ademhalings technieken een bijdrage aan leverden).
 Haar masseren..dat had ik beloofd en zou ik ook nakomen. Geen straf om zo'n heerlijk lijf van top tot teen (letterlijk) uitgebreid en stevig te masseren.
 Hierna kwam ikzelf ook nog aan de beurt: Alsof zij er voor gestudeerd heeft!
 Een stevige massage die de paar knopen in mijn spieren die ik nog, had er wel uitkneedde.
 In paspoortje staat alleen de keuzemogelijkheid "erotische massage" maar dit was natuurlijk een normale massage, maar wel een hele goede waarbij alle spieren en botjes gekneed en gekraakt werden: Heel erg lekker!

 Een uurtje bezig geweest. GFE jazeker maar zonder klef te worden.
 Ik was en ben er nog behoorlijk van onder de indruk. Toen Monica en ik terug in de bar kwamen, vertelde ik hasta la pasta en knaktuut met een grote glimlach, dat dit meisje mij enorm verrast heeft en dat zij zomaar nieuw in mijn All Time Top 5 was gekomen...!

 Nu heel snel op herhaling voordat mijn verloofde weer terug is, want dat is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken..

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Monica (Roe/Ita)
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2015, 23:09:26 »
VG 31 juli

Inmiddels had ik ook mijn favoriete Monica gezien. Zij zat vlak bij Georgiana en ik ging daarom met beide dames het gesprek aan. Al snel werd door Monica een trio voorgesteld. Deze keer nog maar niet, maar misschien is dat wel leuk om in de toekomst een keer te doen. Twee dames waar ik regelmatig sex mee heb met elkaar combineren, misschien brengt dat wel wat extra's.

Monica vroeg zelf om een cocktail en toen ze zag dat ik aarzelde, zei ze dat een kleine ook goed was. Okay dan, en op naar een liefdesnestje. Daar probeerden we elkaars huig uit en zat Monica tussen mijn benen te masseren. Na een kwartiertje naar de kamer. Met Monica heb ik altijd heel goede sex. Niet in het minste omdat ik zie dat ze er zelf ook van geniet. Ik heb haar gebeft terwijl ze op handen en voeten zat. Toen ik na een tijdje een vinger in haar kont stopte, wond dat haar nog meer op. Ze hield het niet meer ging op haar rug liggen en ik kon het werk in no time afmaken.
Ze wilde daarna meteen geneukt worden hetgeen dan ook met passie gebeurde.
Van pijpen is er deze keer niets gekomen en ik miste het niet eens.
Al met al een goed uur met haar op de kamer geweest.

Offline befjerot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Monica (Roe/Ita)
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2015, 03:31:38 »
Monica is een lekkere Roemeense. Ik had haar foto's op de website gezien met sexy veters om haar benen. Binnen was ze rustig en koel bij de eerste ontmoeting maar op de kamer bleek dat Monica vol passie was. Ze wilde heerlijk lang gebeft en diep gevingerd worden. Haar clitoris begon dan ook al snel flink op te zwellen en werd geweldig groot. Daar kan ik nou opgewonden van worden ;D
Monica heeft hevig liggen draaien en daarna was ik aan de beurt eerst bovenop, zijdelings en daarna doggy waarbij zij heerlijk haar clitoris bleef bewerken. Wat een genot en daarom Monica nu in totaal al vier keer mogen bezoeken en het blijft een feestje.