Auteur Topic: Nina (Roe)  (gelezen 28339 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nina (Roe)
« Gepost op: 7 maart 2015, 11:04:23 »
Effe "gepikt" van elders, om maar een nieuw topic te kunnen beginnen...

Citaat van: tr
http://fkk-vangoch.com/girls/sedcard-nina-9957.html dit is ze.

Donker haar en werkt er al een jaar. Ze is 1.65 groot.

Bij van goch doen ze aan hergebruik van namen: vandaar Nina 2.
Ze spreekt weinig duits.


Dit is dus niet de Nina waarvan al een topic bestaat!

N.B. Helaas zijn de foto's op de website van van Goch zoals zo vaak niet erg flatterend en ziet ook deze dame er in de werkelijkheid beter uit...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nina 2 (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2015, 11:19:03 »
Paspoortje dan maar...

Leeftijd:22 jaar (op de website staat anders, maar who cares?)
Taal:Duits (matig), Engels (matig), Nederlands (matig), en ja, natuurlijk Roemeens...
Haarkleur/lengte:zwart, halflang
Lengte:1.55-1.60 m
Postuur:Normaal
Tattoo:????
Piercing:Ja, in die Nase
Cupmaat:A, zonder sili's (ooit al eens A gezien MET sili's? Ik niet)
Kleur ogen:bruin
Services (o.a.):PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren (U staat vrij om de rest zelf te ontdekken)

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nina 2 (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2015, 11:20:30 »
Uit mijn recensie van vrijdag 27 februari...

Citaat van: licky luke
Inmiddels was Golfpik met Nina weg geweest en kwam hij uiterst tevreden terug van zijn kamertje. Nina had de hele avond ook naar mij liggen lonken (en waarschijnlijk ook de rest van het gezelschap) en was niet vies van af en toe eens onder mijn handdoek checken wat de "stand" van zaken was. Daarbij tevreden en geil lachend proberen om me een tongzoen te verkopen, hetgeen ik meerdere keren met succes kon afslaan, niet omdat ik dat wilde maar omdat ik zelf vind dat dat de grens is waarop je toch wel enigszins tot een kamertje verplicht bent... Van de andere kant intrigeerde ze me wel en bleef ze toch een hele tijd met Golfpik en mij staan flirten... Ik denk dan ook dat ze op twee paarden wilde gokken (wat een grappig spreekwoord in deze context) en het was haar met Golfpik ook bijna gelukt.. Zelf was ik voor mijn gevoel behoorlijk gesloopt van de drie kamers met Michaela en dat gaf ik haar ook aan, maar mevrouw bleef aandringen en gooide alles in de strijd om me tot een kamertje te verleiden... en zoals bekend wint de aanhouder altijd...

Een geheel onverwachte wending, want hoewel Nina er (zoals verwacht) geen yoghurt meer uit kreeg gezogen, getrokken, geneukt en wat ze zoals nog meer geprobeerd heeft, ik heb er wel degelijk van genoten. Wat een geile doos is die Nina... en wat ging ze helemaal los... Ik kreeg zelfs het idee dat zij op gegeven moment nog meer genoot van mij dan andersom, want ze was behoorlijk teleurgesteld toen ik na 1:20 uur de sessie beëindigde (voordat ze mijn lul er in haar verwoede pogingen bijna van af trok)... Super sessie dus, zeker voor herhaling vatbaar!

Toen ik uiteindelijk met Nina van kamer af kwam, stond ik in een bijna lege club. Ik had in de loop van de avond totaal niet doorgehad dat de tijd zo snel om vloog en dat het nu opeens al 4:55 uur was!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nina 2 (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2015, 22:40:13 »
>>>>>>> Acapulco Gold onder de naam Diana
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nina 2 (Roe)
« Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2015, 22:44:12 »
>>>>>>> Acapulco Gold onder de naam Diana

Verplaatst! Een uitgebreide damesrecencie volgt nog, neem ik aan? ;) :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nina 2 (Roe)
« Reactie #5 Gepost op: 20 juli 2015, 22:46:01 »
>>>>>>> Acapulco Gold onder de naam Diana

Verplaatst! Een uitgebreide damesrecencie volgt nog, neem ik aan? ;) :))
Ik ben haar juist aan het 'uittikken'  :017:
Vandaar dat ik er op eens 'op kwam' om haar te laten verplaatsen  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Reactie #6 Gepost op: 25 juli 2015, 13:41:58 »
KP, het 'uittikken' van de date met Diana heeft iets langer geduurd dan verwacht.

Op 17 juli in AcaGold met Diana voor de eerste maal de trampoline opgezocht.

Ik trof Nina, die ik nog kende van Van Goch, in de gang. Ze werkt inmiddels toch al weer een aantal weken in AG. In AcaGold gaat ze door het leven onder de naam Diana. Diana al een paar keer gezien in AG. Vanwege haar mindere optiek legde ze het af tegen anderen. Van Licky Luke ooit begrepen dat haar service zeker goed is. Het koppie is wel aanlokkelijk, maar links en rechts is er een kilootje te veel. Ik gaf haar een zoen en zonder dat ik het door had  :017:, lag mijn tong tegen haar huig aan te klotsen. Ter verdere verkenning naar de kino om wat verder 'te praten'.
In de opwarmtijd bleek Diana, althans voor mij, uit het juiste hout gesneden te zijn. TZ en Blasen met veel verve! Een uurtje met Diana doorgebracht.......met volle tevredenheid. Het begon als GFE, maar eindigde in een heftige PSE.

Diana: zwart halflang haar, 75B, lengte 1,60m, maat 36, 23 jaar, Roemeense
PZC: Goed (GOSP = 0,8M)
EL: Buitengewoon goed!
TZ: gevarieerd
Vingeren: yep
Beffen: doet aardig mee
NMC: Missio (zu schnell fertig)
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: GND, slappe borsten
Extra's:
Herhalingsgevaar 80%
Aftersales: regelmatig
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Reactie #7 Gepost op: 8 augustus 2015, 20:13:28 »
I met her last Tuesday in the evening. From my point of view, the service is mediocre, in spite of her good will. Actually she gives you the service you could get in a red light district or from a street girl. I made the unforgivable mistake to go with her in a room, although she looked to fat and I had not a very good feeling, because she assured me of her outstanding blowjob. All the clients in the club, she told me, agree on that. But it was, of course, bullshit.  ::)

She interrupts her blowjob every 10 seconds, in order to ask you always the same question : "Gut ?" (probably one of the very few words she knows in german)  :o  :017:. Moreover her blowjob is so rough that it nearly hurt me  :cry. After 20 minutes of that ill-treatment, I resigned, went out of the room and payed her 40 € euros, which she didn't deserve at all. When I left the club, I complained somewhat to the Thekefrau, for she asked me if everything went ok. So I told the truth.

Never again.  :banghead:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Reactie #8 Gepost op: 4 januari 2016, 08:31:38 »
Ik heb op 31/12/2015 voor het eerst gekamerd met Diana.

Diana staat enkele kilootjes te zwaar, waardoor het tot verleden week nog nooit tot een kamergang gekomen was, maar alleen al omwille van haar lieve, mooie gezichtje, stralende ogen en geile aanblik, zat een kamergang er toch al een tijdje aan te komen.

Presales, in 3 stukken, waren héél goed: rustig aan en met de nodige tongzoenen en gefrul aan Piet. Alleen jammer dat Diana telkens weer alles wat we besproken hadden vergat (of niet verstaan had?), waardoor onze 3 gesprekken eigenlijk een kopie waren. Op deze manier raak je uiteraard wel nooit uitgepraat met een meid ;).

De kamergang was heel goed: lekker tongzoenen, een korte maar bevredigende pijpbeurt, lekker pussysliden en neuken in 3 standjes, waarbij ik, ondanks 4 orgasmes een dag eerder in PHG, probleemloos klaarkwam.

De aftersales waren ook dik in orde: Diana is me nog meermaals even goeiendag komen zeggen. En toen ze de club om 17u verliet, kwam ze me spontaan nog een lekkere tongzoen geven.

Herhalingsgevaar: groot!

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Reactie #9 Gepost op: 12 juni 2016, 23:30:16 »
Uit mijn verslag van vrijdag 3 juni
(http://relaxxxboard.com/index.php/topic,17271.msg79173.html#msg79173)

Zelf werd ik plots geroepen door Diana die naar me lonkte. Effe wat geknuffeld en kusjes uitgewisseld, daarna naar de kino uitgeweken waar het helaas helemaal vol zat (en toch vrijwel niemand echt naar de film keek?). Maar Diana trok me de gang op, perste me tegen een muur en begon me daar heerlijk en geil op te vrijen en te tongzoenen. Zodra ze zag dat er een plek was in de kino greep ze haar kans (en mij) en werd de zoensessie daar voortgezet. Dan duurde zo'n 10 minuten waarna ik voldoende gemotiveerd was om haar een sleutel te laten halen en me met haar op een kamertje terug te trekken. Ik had er echt zin in, gebaseerd op mijn vorige kamers met haar, en zo begon ons kamertje ook: veel zoenen, strelen en tegen elkaar op rijden. Maar op de een of andere manier vond ik haar koeler dan anders, merkte ik dat ze vaker wegkeek of in de spiegel keek en een beetje afwezig was. Op een gegeven moment begonnen mijn radertjes zelfs te draaien met de vraag wat er aan de hand was en waarom het niet zo ging als ik verwacht had en dan is het eigenlijk al zo'n beetje bekeken. Wat er ook was, dit kamertje ging het niet worden en aldus heb ik afgebroken, nog net binnen het half uur. Ze keer enigszins beteuterd maar vroeg niet of er iets mis was, wellicht had ze dat zelf ook wel door en wilde daar geen discussie over beginnen. Ik heb gewoon aangegeven dat het niet ging, misschien later nog wel en dat we gingen douchen. Naar beneden, netjes afgerekend, afscheidszoen en dus ongepopt weer het terras op.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Reactie #10 Gepost op: 20 februari 2017, 23:06:06 »
Terug in Van Goch.

Actuele naam Nina.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nina (Roe)
« Reactie #11 Gepost op: 20 februari 2017, 23:06:08 »
Teruggekeerd naar Van Goch, artiestennaam opnieuw Nina.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Diana (Roe)
« Reactie #12 Gepost op: 20 februari 2017, 23:07:01 »
Terug in Van Goch.

Actuele naam Nina.

Lol. Je was een nanoseconde sneller dan ik ;) :lol.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Nina (Roe)
« Reactie #13 Gepost op: 20 februari 2017, 23:08:46 »
Zit jij een beetje dat  "andere" forum af te struinen voor de laatste info.  C:-)

Ik zou je moeten straffen.  :mistress
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nina (Roe)
« Reactie #14 Gepost op: 20 februari 2017, 23:12:46 »
Zit jij een beetje dat  "andere" forum af te struinen voor de laatste info.  C:-)

Ik zou je moeten straffen.  :mistress

Ik weet van niks ;) :lol_hitting:

Nina zou mij btw nog wel eens mogen straffen :040: ;D Alweer veel te lang geleden...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum