Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST

<< < (2/69) > >>

le Seigneur des anus:

--- Citaat van: knaktuut op 28 februari 2015, 00:44:16 ---
--- Citaat van: grauerwolf op 27 februari 2015, 15:04:47 ---
-          Aktives Zugehen der Frauen auf die Gäste wird analog zum Aca praktiziert (also nix mehr)


--- Einde van citaat ---

Meinst du dass wirklich?
Schade schade schade..........

--- Einde van citaat ---
In einem anderen Forum wird diese Auskunft als "Quatsch" bezeichnet.  ::) Nur würde aggressives plumpes Kobern wie "Hey Ficken, Schatzi ?", im Gegensatz zu öffentlichem Schmuzen, Flirten (sogar Blasen ?  :o) von jetzt ungern gesehen.  8)

manureva:
Good news for us :

From Monday, March 9 - > Happy Hour 30€ between 10h-14h (strange that it is   indicated from 10:00 because the club opens at 11:00).

licky luke:
[attachimg=1]

noglangnietuitgewandeld:
Vandaag voor de eerste keer sinds de wisseling van de wacht de Robert-Zappstrasse ingereden. Een andere ontvangstdame, maar een hele vriendelijke. Het tientje sleutelborg is afgeschaft. Was ook eigenlijk een beetje onzin. De kokkin is nog dezelfde zag ik, gelukkig maar. De krant die altijd op de Theke lag, was er niet meer. Jammer, want als je alleen in een club zit, dan is het soms toch wel prettig om wat lectuur bij de hand te hebben, al is het dan maar het plaatselijke liegertje. Verder geen veranderingen. Dan de dames. Van degenen die ik ken, waren aanwezig: Shila, Natasja, Elena, Marina, Celine, en dan nog een paar die ik alleen van gezicht ken, maar geen naam bij weet. Verder een handvol nieuwen, ex Acapulcootjes vermoedelijk. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar ik hou van zekerheid. De zekerheid kwam met open armen op me af, droeg een roze setje, wat goed afstak tegen haar donkere huid en troonde me meteen maar mee naar de kino.

Toen Shila en ik een uur later met knikkende knieën van de kamer kwamen, hadden we een ware uitputtingsslag achter de rug, dus even menu vier besteld, de Truthahn enz… Poosje buiten gezeten, en wat met een andere forummer gekletst. Al was het maar om de muziek te ontvluchten, dan neem ik de rook maar voor lief. Saunaatje gepakt en op zoek naar de volgende. Dat werd Celine, waar ik al eens eerder mee was geweest. Ook een supersessie op ouderwets Panthera niveau. En nu we er toch zijn, menu nummer een, de salade was weer heel uitgebreid en smaakte prima.

Het was niet wat je noemt een bruisende zaterdag zoals we hem in het verleden vaak hadden. Hoe het zich verder ontwikkelt zal eraan liggen of de gasten blijven komen. Of de toppers in huis blijven. En of de Acaatjes bereid zijn de oude Pantherastandaard te leveren. De kip/ei theorie is hier aan de orde, de toekomst zal het uit moeten wijzen. Voorlopig ben ik nog wel voorzichtig positief, en zie ik geen redenen om niet nog een keer naar binnen te wandelen.

manureva:
The club is now opened at 10:00

Time adaptation for the meals :
- Breakfast from 10 o'clock
- "A la carte" dining from 14 to 22 o'clock
 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie