Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 431456 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #300 Gepost op: 16 december 2019, 02:09:40 »
Ik kwam afgelopen woensdag in PHG een DVP en haar vriendin tegen het lijf. Die DVP wilde een massage en haar vriendin Siebel (ofzo ongeveer) bleef er bij kletsen. Het gesprek kwam er op uit dat ze onverwachts door omstandigheden van Aca G is vertrokken en zodoende geen contact meer heeft met haar klanten. Ze gebruikt blijkbaar geen tamtam om afspraakjes ofzo te maken.

Ik bood haar aan om haar paspoortje naar PHG te verplaatsen en dat stelde ze erg op prijs. Maar nu zie ik dat er nog geen paspoortje van haar is. Vandaar even een post hier. Ze is Bulgaars van afkomst, maar kan goed Turks, waardoor sommigen haar voor Turks aanzien of haar kennen als Turkse Siebel. Verder heeft ze een slank tot normaal postuur. Veel meer kan ik me niet meer herinneren. Niet eens meer of ze nu donkerblond of bruin haar had (ik meen het laatste).

Mocht iemand haar verhuizing naar PHG ook op de Duitse fora kunnen zetten, dan zou ze dat erg waarderen. En haar Duitse ijsberen waarschijnlijk ook  ::)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #301 Gepost op: 22 december 2019, 19:48:39 »
*** Shakir's pre-kerstreces clubweekendje in Acapulco Gold *** 8)
       Zaterdag 7 december en zondag 8 december 2019

Afgelopen jaar werd de gebruikelijke top 5 van mijn favoriete adresjes eens goed omgewoeld, maar tegelijkertijd (her)ontdekte ik ook Acapulco Gold, welke ik inmiddels heb uitgeroepen tot de club van het jaar. Eigenlijk was ik op zoek naar een club zonder regelneverij (cfr. Sixsens), zonder een van-de-pot-gerukte inkomprijs (cfr. Babylon), zonder tattoos, duckfaces en andere plastieken zooi (cfr. Living Room), en zonder Lucia (cfr. Parksauna Residenz). Dan zit je in AcaG goed!

In het kader van mijn neukweekendjes heb ik het afgelopen halfjaar de club dan ook al zo'n zeven maal bezocht. Ondertussen is Shakir heer en meester in AcaG en liggen de natte dozen er aan zijner voeten, of zitten ze op z'n minst met een kloppend hart stiekem te hopen op een kamertje.

Kort nog even de pluspunten:
+ Spotgoedkoop, zowel de entree als het halfuurtarief.
+ In het weekend zijn er naar schatting meer dan 40 dames. Als "girl-next-door"-fetisjist, en dus ook als groot liefhebber van naturelle dames kom ik ogen tekort. Momenteel ken ik geen grensclub die zo veel frisse en fruitige dames in huis heeft gehad.
+ Beregezellig: in het weekend heb je 's avonds een zwoel sfeertje met chalga-vibes, overdag is het allemaal wat gemoedelijker.
+ De inrichting is tamelijk eenvoudig maar smaakvol. Het zit hem vooral in de kleurkeuze en de subtiele belichting. De bar oogt fris en luchtig, en is geen donker hol. De eerste verdieping is één van de fraaiste kantjes van al de grensclubs.
+ Alhoewel luxe me geen bal interesseert, krijg je toch redelijk wat luxe terug voor de lage inkomprijs. De kamers bij de oude wellness en rondom de entree kunnen doorgaan voor luxe suites en zijn voorzien van een bad, douche, lavabo & bidet (soms ook met jacuzzi, als ik me niet vergis). Geen enkele andere club doet hier beter! Elke kamer is ook anders ingericht.
+ Het zal nogal raar worden bevonden, maar op het dakterras geven de overvliegende vliegtuigen me rust. (AcaG ligt dan ook pal onder de landingsbaan).
+ En last but not least: voor verre ijsberen zoals ik is er een goedkoop hotel met 24h-receptie op wandelafstand (TRYP Düsseldorf). Bovendien verandert het personeel aan de balie voortdurend, dus krijg je geen vervelende vragen voorgeschoteld over wat je hier altijd komt uitspoken. Bij een door een familie gerund klein hotel loop je dit risico wel, nietwaar seksenfun? 
:lol_hitting:

De nadelen van AcaG zijn bekend, maar die wegen niet altijd op tegenover de voordelen:
- Er wordt niet zoveel geanimeerd. Voor een introverte nerd als den dezen is het dan niet altijd gemakkelijk om een vlotte opener te vinden. Wat meer initiatief van de dames mag wel. Sommigen (zowel dames & beren) doen hun uiterste best om oogcontact te vermijden. Ach, het loopt allemaal wel wat losser van zodra je wat meer komt.
- Service van de dames is hit & miss. Er lopen voldoende servicekannonen rond, maar zodra je er eentje hebt gevonden experimenteer je beter niet te veel meer. Sommige dames lopen er immers serieus de kantjes van af. Bij een potentiële kandidate verricht ik meestal wat vooronderzoek en chronometreer ik eerst de kamertijd van een gewillig proefpersoon. Ik mat dit weekend zelfs een tijd op van 12 minuten all incl.! Ja, je leest het goed: 12 minuten!
- De catering... de voeder die ze daar serveren is een troep die nogal wat darmklachten kan veroorzaken. Ik heb medelijden met de dames die dat elke dag naar binnen moeten proppen. Misschien dat de club toch niet zo geschikt is voor een tweedaagse neuktrip, na twee dagen inferieur supermarktvoer en postmix frisdrank heb ik het wel gehad.
- De badjas die ik zondag kreeg was tot op de draad versleten. Nu voel ik weinig behoefte om de snob uit te hangen in een chique badjas, maar dit?

***

Ik heb een niet verwaarloosbare tijd doorgebracht op de kamer, te beginnen met Helena (Bul, ex-Penelope Essen) die me al vanaf de aankomst in de smiezen had. Haar mysterieuze diepe zigeunerogen en een stevige C-cup waren al voldoende om de hormonen te laten gieren door lijf en leden. Wat ben ik toch een gemakkelijk slachtoffer... Helena stond dan ook al langer dan vandaag op het to-fuck-lijstje. Nu zou het er toch eens van moeten komen, hé?

De sessie met Helena werd helaas een fiasco van formaat. OK, het was dan ook een héél klein beetje mijn fout, ik had mijn blind geloof in Bulgaarse zigeunerinnen maar niet teveel mogen volgen. Tot nu toe had ik immers bijna altijd topervaringen met dames van zulke makelij. Bovendien ben ik zo dwaas geweest om een uur kamertijd te beloven. De prestaties zelf waren de minimum vitrine standaard. Veel inventiviteit kwam er niet bij te pas, en uit verveling zat madame de helft van de tijd op haar smartphone te tokkelen.

Het beste moet nog komen, na 40 minuten mompelde ze dat het uur om was.
-> Ik: "Tiens, was het dan zo leuk dat de tijd zo snel voorbij is gegaan? Ik zal mijn gsm eens moeten checken, hoor".
-> Zij: "Euh, ja, wel euh, 't is te zeggen, ik ben vergeten te timen. Euh ja, je zal wel gelijk hebben, je hebt nog minimaal een kwartier".
Mmmm... blijkbaar begon ze goed en wel door te hebben dat ik haar door had, en vanaf dan begon de spanning te stijgen (zo'n typische Shakir-spanning, iets wat mijn trouwe lezers allang kennen).
-> Zij (onhandig): "Zal ik je nog een massage geven?"
Goh, de sessie was al zo hemeltergend saai, ik had dus echt geen zin meer in nog een kwartier slecht theater.
-> Ik: "De tijd is toch om, nietwaar? Zal ik al naar de lockers gaan om te betalen?"
-> Zij: "Wel euh, het uur is nog niet om, ik blijf nog wat op de kamer".
Nu begon het me toch iets te bitsig te worden, dus ik ging dan maar alleen naar beneden om het geld uit de locker te halen. Uiteindelijk heb ik met een fikse tegenzin de openstaande rekening vereffend. "Koop ook eens een goed uurwerk": raadde ik haar aan terwijl ze met het geld naar buiten slofte, blij dat ze eindelijk van die vettige, stinkende Shakir verlost was, maar toch deed alsof ze met de zaak verveeld zat. Blijkbaar lopen er nog meiden rond in AcaG die het wagen om me een loer te draaien!

***

Bon, zand erover want slecht begonnen is maar half verloren. Er lag immers nog een volledig neukweekend voor mijn voeten, en ik ging me verder concentreren op twee AcaG-toppers waar ik eigenlijk voor kwam. De liefhebbers van mijn verslagen over mijn uitspattingen, met vaak fatale afloop, moet ik teleurstellen. Verwacht je aan een happy-end!

***

Cora is één van de AcaG-toppers waarmee ik afgelopen zomer reeds kennis had gemaakt. Sindsdien heeft ze me bij elk AcaG-bezoekje vlotjes de flappen uit de geldbeugel weten te trekken. Cora is een slanke Roemeense brunette van rond de 25 jaar. (Brunette is Better!). Ze is tamelijk onopvallend, ik weet niet zo goed hoe ik haar voor de rest moet beschrijven. Misschien dat de tattoo rond haar linkerenkel een herkenningspunt kan vormen. Verder is ze volslagen naturel.

Dit weekend heb ik tweemaal gekamerd met Cora: zaterdag een korte maar krachtige sessie waarbij ik mijn favoriet speeltje kreeg aangeboden, en zondagmorgen een Lazy Sunday arrangement. Cora is tenminste een dame uit één stuk: betrouwbaar en correct, ook met de tijd. Een nogal atypisch trekje bij haar soortgenoten.

***
Klarissa is een dame die ik nog maar recent ken van bij mijn vorig bezoekje aan AcaG. Al vanaf de eerste aanblik kreeg ik een instant ja-gevoel bij haar. Heerlijk zeg, zo'n frisse naturelle meid met vrouwelijke rondingen. Daar mag ze best trots op zijn. Die kan me tenminste voorzien van gezonde kinderen. Een platte buik interesseert me nu eenmaal niet, laat het tijdperk van de magerzucht maar snel voorbij zijn!

Ze beweert bijna 30 jaar te zijn, maar eigenlijk had ik haar maximaal 25 jaar geschat. Voor haar leeftijd vind ik dat ze nog bijzonder strak in het vel zit. Ook de zwaartekracht heeft blijkbaar geen vat gehad op haar grote stevige borsten.

Hoe zit het nu met haar service? Wel, de waarheid gebiedt me te zeggen dat ze me bij onze allereerste sessie een beetje teleurstelde. Het valt me op dat ze op drukke momenten (zaterdagavond dus) er als een stresskip rondhuppelt. De prestaties zijn dan ook navenant: ze kan haar dan moeilijk focussen en dan voelt de seks aan als een partijtje van-de-hak-op-de-tak-springen.

Toch ben ik van principe om alles een tweede kans te geven. Ergens geloofde ik wel in haar. (Shakir, lafaard, schrijf dan toch gewoon dat je zot bent van haar grote tieten). Op een zondag brengt ze het er beduidend beter vanaf. Ook dit weekend deed ze haar uiterste best om een prachtige GFE neer te zetten. Ze is bovendien erg onderlegd in de Weense Oester, één van mijn favoriete standjes.

Kortom, alhoewel ze aanvankelijk nogal wisselvallig overkwam is ze inmiddels doorgestoten tot het rijtje van meest beloftevolle dames. Wordt vervolgd!

***

Voor de rest...

# Verslagen plofte ik me zaterdagavond neer in één van de zetels. Ik had immers al 4 orgasmes achter de kiezen. 

C:-) En toen viel de Ordnungsamt binnen... Een primeur in mijn ijsberencarrière, het moet toch voor alles een eerste keer zijn, nietwaar? Mocht je wat last hebben van enige sensatiezucht dan moet ik je teleurstellen. Verwacht je zeker niet aan Far-West toestanden, en al evenmin aan "Husky in Golden Day" taferelen. Ik was echt verwonderd dat de controle (die trouwens maximaal een uur duurde) zo vriendelijk en vlot verliep: klanten werden niet lastiggevallen, dames die zich nog op de kamer bevonden werden door het personeel verzocht naar beneden te komen. Ach, het was me misschien allemaal wat te soft, het moet beslist wel stoer staan om jaren nadien met wat beren aan den toog te lullen over die zware inval van destijds, iets in de trant van: "Ja, dat waren toen nog eens acties...", enzovoort.

# Gevolg was wel dat de sfeer plotsklaps in elkaar zakte, het duurde nog een geruime tijd voordat de gezelligheid het terug overnam.

# Zondagmorgen stond ik na mijn hotelovernachting al terug ongeduldig aan het hekken te rammelen. Klarissa, Klarissa, Klarissa,...
De club was nog aan het ontwaken. Het cliënteel bestond hoofdzakelijk uit lokale Duitsers die er met een kopje koffie en een lolitta op de schoot naar de voetbal keken. Volgens mij brengen veel Duitsers een zondagmorgen op deze manier door. Wat een sjansjaars met zo'n club achter de hoek! Hier in België gaan gepensioneerde mannen op zondag kaarten of vissen, en that's it. Zouden die kerels wel beseffen dat die vreemde vogel van een Shakir zich hier meer dan 200 km van huis bevindt? (Vogelvlucht dan nog wel!)

# Rond het middaguur tekenden al heel wat dames present. Niet kwaad voor een zondag, heel wat andere clubs ogen dan veel doodser.

# Alleen naar een club gaan is superhip (maar soms wat saai). Wat meer gesprekspartners in de nabijheid mocht wel. Zondag kreeg de club twee Kempenaars over de vloer waarvan ik één nog herkende van in tal van andere clubs. Kempisch dialect? Het sappigste van de Nederlanden! Alhoewel ik zelf geen Kempisch klap, krijg ik altijd een thuisgevoel bij het horen ervan. Eén van die gasten sprak plat Kempisch à la "Nonkel Jef" van de gelijknamige VTM-serie, zodanig plat dat ik er geen reet van begreep. Maar goed, we komen hier toch voor naar de grieten te loeren, nietwaar?

Omstreeks 18 uur was het vat af en was ik platzak geneukt. Nog even afscheid genomen van onze kemphanen om dan vervolgens de verre tocht aan te vatten naar den Belgique.


@ Resume

@ Totale clubtijd: bijna 16 uur (zaterdag: van 15u tot 23u, en zondag: van 10u20 tot 18u).
 |  Aantal wijfjes gedekt: drie (Helena, Caro en Klarissa).
 |  Aantal orgasmes gekregen: vier per dag, dus acht in totaal.
 |  Aantal orgasmes bezorgd: nul (neen, ik ben geen kluns in bed, wel erg egoïstisch ingesteld).
 |  Totale kamertijd: 4 uur, allez ja, eigenlijk 3u40min vanwege die snertzigeunerin.
 |  Als volgt verdeeld: Helena (za: 40 min), Caro (za: 30 min & zo: 1 uur), Klarissa (za: 30 min & zo: 1 uur).
 |  Aantal saunagangen: drie.
@ Clubliteratuur (voor in de zoutkamer): "Doordenken over dooddoeners" van Ignaas Devisch & Jean-Paul Van Bendegem.

--> Algehele quotering van het clubweekend volgens Shakir's beleving: 7.5/10 (-2 vanwege die snertzigeunerin & -0.5 vanwege de inval).

Hiermee doe ik de boeken dicht voor dit wandeljaar, en ga ik genieten van een welverdiende winterslaap. Waarschijnlijk duik ik eind januari terug op in... Acapulco Gold.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #302 Gepost op: 22 december 2019, 20:10:26 »
Een leuk en informatief verslag  :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #303 Gepost op: 22 december 2019, 20:39:49 »
Een leuk en informatief verslag  :pica

Idd een erg leuk verslag, hier kan je wat mee.
En dat voor een nerd, zoals hij zich zelf beschrijft  ;D

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #304 Gepost op: 19 januari 2020, 00:28:26 »
TREND

Op de 3e woensdag van de vorige maand naar Aca G getrokken met m'n intussen trouwe clubmaat Klaus. 

Vroeg in de ochtend met Happy hour tarief van 25 ipv de reguliere 35€ binnengekomen.Eenmaal opgefrist en omgetoverd tot ijsbeer, me tegoed gedaan aan het simpele ontbijt. Helaas niks warms beschikbaar. Pas rond 14 uur kwam er soep op tafel. En rond 15 uur warm buffet.

In de ochtend waren er al zo een 12 dames aanwezig, waarvan een groot deel nog in opstart modus zat. Beetje bij beetje stromen er nog meer binnen. Ik denk dat er in de avond er circa 25 dames waren. Heren een stuk of 6, waarvan enkele ik na een kort bezoekje alweer zag vertrekken. Wellicht om de ochtend stijfheid te verhelpen ;)

Na even wat uitbuiken de sauna ingedoken. Een Turkse gast wees me er op dat je bij de bar ook aufguss middel kunt laten toevoegen aan het teiltje water. Heerlijk en wat een service voor een club met relatief lage entree.Na de sauna kun je bij de douche door een deur gaan om even rustig in het frisse buitenlucht langzaam afkoelen. Het een beetje behelpen en natuurlijk is een grote tuin mooi om er in te kunnen gaan, maar ik ben al lang blij dat ze dat stukje buitenlucht hebben. En er staan 2 bedjes en een tafeltje waar ik telkens vooraf al een glaasje prik klaar had gelegd, zodat ik telkens na een sauna rondje direct lekker m'n dorst kon lessen. Heerlijk!

In de middag zag ik ineens een bekend gezicht. Na een aantal maal in diverse clubs elkaar tegen gekomen te zijn, kon ik er eindelijk een naam aan plakken. Blauwe beer was in da house!
We bekeken zo vanuit een hoekje de line up en keuvelden over van alles en nog wat. Maar de line up vond ik er niet verkeerd uit zien. Best aardig wat dames zo voor de kerstdagen. Een deel zou vast enkele dagen later met verlof gaan, maar voor die dag viel er genoeg te kiezen. Er zat van alles tussen. Dik, dun, jong, oud. Voor ieder wat wils.

Ik spotte zelf een fraai slank mode poppetje. Maar net als Blauwe beers Spidey sense, tintelden bij mij ook de voelsprieten dat dit nog wel es optic fick zou kunnen worden en durfde de sprong niet te wagen.Een ander jong hertje die me wel leuk leek was de slanke Roemeense Chris.
Na een kennismakingspraatje hebben we ons samen teruggetrokken voor een intiemere kennismaking. Het werd een lekker kamertje. Wat me daarbij opviel was dat ook Chris haar bril op hield tijdens de sessie. Het viel mij toen pas een TREND op dat ik achtereenvolgens eerst in PHG, vervolgens in Magnum en nu in Aca G met een dame met bril heb gekamerd, en welke deze alle 3 ook ophielden tijdens de sessie. Toeval? Lot? Wie het weet mag het zeggen...

Met blauwe beer ook nog een warme maaltijd genuttigd in hun uitbouw restaurantje, samen met nog een Nederlands sprekende beer. Prima te doen op zo een doordeweekse dag. Het eten was in orde en het was ook niet dringen geblazen.

Blauwe beer wilde nog es wat actie, en ik besloot maar lekker m'n zoutgrot op te zoeken om even uit te buiken voor de lange rit terug.
Bij vertrek de beste man niet meer gezien, maar ik zal em vast nog es ergens tegen het lijf lopen.

Hopelijk herken ik em dan nog steeds...

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #305 Gepost op: 26 januari 2020, 21:48:30 »
De Champagnefles Ontkurken

Jarenlang was het mijn traditie om Nieuwjaarsdag naar Duisburg te gaan en daar het neukjaar te starten met een bepaalde dame, but times are changing. Na een pauze van drieënhalf week begon het toch weer te kriebelen en afgelopen zondag naar Ratingen gereden. Als een echte Hollander stond ik om twee voor twee voor de neus van de Poolse theke.

Ik had een aantal dames op voorhand in mijn hoofd zitten die de eerste van het jaar mocht worden om de champagnefles te ontkurken. Na de gebruikelijke taferelen om als ijsbeer door het leven te kunnen gaan de bar opgezocht om te kijken welke dames er op dit tijdstip acte de présence gaven. Er zullen op dat moment zo'n tien dames in de bar aanwezig zijn geweest en geen van de dames die ik op voorhand in mijn hoofd had zitten.

Het naar de club gaan is wegstappen uit de werkelijkheid. Een micro habitat waar rauwe realiteit en schone schijn hand in hand lopen.

Gezien het ontbreken van een gegadigde onder de aanwezige dames kon ik rustig acclimatiseren en de taferelen die zich voor mijn ogen afspeelden in ogenschouw nemen. Langzaam druppelden de dames binnen en uiteindelijk zouden er ongeveer 45-50 dames rondhuppelen, zowaar geen slechte score voor een zondag in januari. Ik herkende Andreea, Carina, Caro, Christina, Eva, Eveline, Joanna, Julia, Klarissa, Lea, Lisa, Lolita, Magda, Maria, Maya, Micky, Melinda, Shila en Vivian. Daarnaast nog een twintigtal dames die ik wel van gezicht ken maar als ik een naamstickertje had dan moest gokken welke naam ik op wie zou plakken en een aantal nieuwe poppetjes. Afwezig: Carmen, Corinne, Deborah, Kleopatra, Raluca.

De tijd kabbelde rustig voort zonder te babbelen of een dame die ergens aan wilde knabbelen. Het leek wel reversed sunday. Dames waarmee normaliter veelvuldig tikkie jij bent haar werd gespeeld hielden bankjes en leuningen warm en dames die volbloed profi op dat gebied zijn liepen af en aan. Het bood onverwachte mogelijkheden maar de dames in kwestie straalden nou niet een een hoge werkethiek uit waardoor twijfel de overhand kreeg.

Voor de afwisseling buiten een sigaretje gaan roken en roompotje (aka Andreea) keek me met een uitnodigende blik op haar ondeugende en geile gitane gezichtje aan. Naast haar neergezet en even bijgebabbeld waarbij ze lieflijk mijn handje vasthield. Iets verderop was een jong kereltje gaan zitten die blijkbaar een stammie van haar was. Ik wilde hem zijn idyllisch geluk niet ontnemen en fluisterde roompotje toe dat als ze iets wilde mij wel wist te vinden.

Terug in de bar bleken er op dat moment een zestal dames te zijn die voor mij in aanmerking kwamen om de spits af te bijten. It's a dirty job but someone gotta do it. In mijn hoofd overwoog ik om een zeskamp/afvalrace/catfight te organiseren. Uiteindelijk er toch maar vanaf gezien omdat ik de kans dat ze allemaal zouden deelnemen zeer gering achtte. De oerdrang om te vermenigvuldigen maakte plaats voor het gevoel dat het wel eens een dag kon worden van net niet. Aangezien het richting avondeten ging toch maar besloten om te wachten en te kijken wat de pot schaft. Even richting kleedkamer gegaan om te checken wat er in de buitenwereld gebeurd was. Daar stond ik ineens oog in oog met de man met een forumnaam van 24 letters (het wachten is op iemand die het alfabet als nick gebruikt) die ik al een tijd niet meer gezien. Hij had de beurs bezocht en als echte ijsbeer sluit je dat af in een club. Een tijdje buiten bijgepraat totdat een drietal dames op dezelfde bank kwamen zitten.

Je ontmoet een dame die qua leeftijd je dochter had kunnen zijn. Twee verschillende culturen, achtergronden en redenen om samen het intiemste te delen wat een mens kan. Deze "botsing" van twee werelden resulteert meestal in een explosie, soms een implosie en in een enkel geval in een magische samensmelting.

Bij "Tatiana" was dat het geval afgelopen zomer. Gedurende drie weken waren we op zaterdag onlosmakelijk aan elkaar verbonden als een Siamese tweeling. Zij ging voor een tijdje terug naar haar thuisland en toen we elkaar een kleine twee maanden later weer troffen was het een gevalletje lost in translation waardoor het misliep. Ze zou weer snel teruggaan naar haar thuisland wegens omstandigheden. Het was de eerste zondag van december dat ik haar weer zou zien. Na wat om elkaar heen te dralen sprak ze me uiteindelijk aan en het zou wederom een gevalletje lost in translation worden waarbij het magische van de zomer als sneeuw voor de zon verdwenen was.

Ditmaal zwaaide ze naar mij bij binnenkomst en stak ik mijn hand op als teken dat ik haar gezien had. Doordat het de vorige twee keer niet soepeltjes was verlopen besloot ik het daarbij te laten. Bovendien was ik van mening dat zij maar de eerste stap moest nemen als ze iets wilde. Zij was één van de drie dames toen ik in gesprek was met mister24. Omdat er niet genoeg plek was voor alle drie schoof ik iets op en zij wurmde zich tussen de andere twee door om naast mij te komen zitten. Toen ik haar aankeek begon ze een gesprekje en ditmaal was er wel weer het vloeiende van weleer. De sporen van persoonlijke problemen hadden duidelijk hun sporen achtergelaten op haar mooie gezichtje. Ik vroeg haar of ze behoefte had aan een massage en dit was niet aan dovevrouwsoren gezegd. Ik voegde er lachend aan toe dat we het daarbij dan ook zouden laten en iets in haar blik vertelde me dat zij een andere mening was toebedeeld.

Zoals beloofd op de kamer haar een massage gegeven en het was duidelijk dat ze dit nodig had. Ze ontspande volledig en haar dankbaarheid was groot. Ze is een echt knuffelbeertje en in elkaar verstrengeld lieten we onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden. Ondertussen liet mijn kleine kompaan mijn eerdere woorden als alles behalve waarheid te laten blijken door in vol ornaat zijn aanwezigheid te tonen. Natuurlijk ging haar handje op onderzoek uit en lachend vroeg ze me of ik terug wilde komen op mijn eerdere woorden. Met een semi stalen gezicht zei ik dat we wat mij betrof konden gaan maar de keuze bij haar lag. Met de woorden I think he missed me begon ze aan haar specialiteit de edging HJ die ze afwisselde met een heerlijke BJ. De druk bouwde zich op in de "fles" en ze had goed door dat de daad zelf achterwege mocht blijven. Ze weet perfect hoe ze het beoogde eindresultaat bij mij moet behalen en omdat het tot zich nemen van champagne niet tot haar pakket behoort schakelde ze op het laatste moment over om haar vaardigheden betreffende het handmatig laten spuiten ten toon te spreiden. De "champagne" spoot rijkelijk door de ruimte en uiterst geraffineerd ging ze door totdat ook het laatste druppeltje de fles had verlaten. Ze liet zien dat ook haar schoonmaak kwaliteiten buiten kijf staan. Natuurlijk moest er nog geknuffeld worden en toen er een uur was verstreken keken we elkaar aan wat me zouden doen. Aangezien ik nog niet had gegeten zouden we ronde twee bewaren als toetje voor later.

Na een douche het restaurantje opgezocht. Mister24 had schijnbaar hetzelfde plan opgevat en er werden de nodige oorlogsverhalen uitgewisseld. Op het rookterras onze conversatie voortgezet. Hij ging binnen een kijkje nemen terwijl ik buiten bleef uitbuiken. Na een tijdje de bar ook opgezocht en met een colaatje op een bankje plaatsgenomen. "Tatiana" zat op een tweetal metertjes en bleef zitten. Mister24 kwam bij mij zitten en gaf hem enkele tips omtrent de aanwezige dames. "Tatiana" liep omstreeks het tijdstip voor ons toetje richting balie en zonder dat er een beer zich bij zich had gezet verdween ze toch met eentje naar de kamer. Voor mij geen enkel probleem maar wel een beetje vreemd. Na amper 15 minuten leverde ze het sleuteltje weer in. Deze actie had mijn behoefte aan een toetje met haar laten verdwijnen. Dan maar een sigaretje gaan roken. Bij terugkomst nog even gekeken of er een ander snoetje in aanmerking kwam voor een toetje maar kon zo 1-2-3 niet iets ontdekken. Aangezien ik de volgende dag vroeg op moest besloten er een punt achter te zetten.

Als het verleden me iets geleerd heeft dan is het wel dat het maken van voornemens geen zin heeft en het onmogelijk is om te voorspellen wat er gaat gebeuren. Niet alleen de dames hebben eelt op hun ziel maar ik merk dat dit ook steeds meer bij mij het geval wordt. Door de tijd heen leer je en kun je de alternatieve realiteit van de club goed scheiden met de werkelijkheid. Want hoe je het ook went of keert elke dvp is in bepaalde mate uitgerust met sjoemelsoftware. Naam, land van herkomst, leeftijd en familie omstandigheden zijn de meest voorkomende. Het zal altijd een schemergebied blijven tussen waarheid en leugen.

Na mij zullen er nog velen in mijn voetsporen volgen. Als de volgende dag de zaal zich weer vult, zou er iemand zijn die zich mij herinnert? Waarschijnlijk niet want the show must go on and money to be made.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #306 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:35:30 »
ACA gold 9 en 17 oktober

nu het aantal sauna clubs aan het verminderen is althans door corona en wij als NL niet meer welkom zijn in LR ga je toch je horizon verbreden .  zo gebeurde het door de nieuwe corona regels NL dat ik 9 oktober 100 km verder Duitsland in reisde als grens verkeer  :lol_hitting: ik ree de plaatsjes emmerich en Haminkel Duisburg voorbij  . i was op weg naar de robbert zapstrasse ratingen het vroegere pantera en waar nu aca gold is gevestigd . en wele geile duitse stond er bij de kleedkamers Rivera . altijd gezellig

er werd er al vlink op los gegrild  :103: wat kan je verwachten voor 25 euro intree va 15 uur tm 23 uur gril frisdrank en zelfs Latte macchiato en een sauna .

mijn oog viel op een zwarte parel vrijdag 9 oktober naam vergeten maar heeft oa in babylon en sixsens gewerkt een 60 minuten heb ik er mee op de mat gelegen en het was gewoon top

17-10 weer aca gold toch lopen er wel wat opties rond oa paula een Poolse dame van 20 jaar maar ja ik had al een afspraak . :gtgal jamie pools en jamie blijf maar 24 jaar oud hoe doet ze het . niet te min het is en blijf een geile sloery weer een uurtje vol en dat is geen straf met jamie pijp als de beste zoent als de beste

 Firehawk was er ook . in de avond nog genoten van een paal dans act en het was zo weer 23.30 tijd om naar huis te gaan



Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #307 Gepost op: 5 november 2020, 11:13:09 »
Ondanks het feit dat we voor ons doen al op de tijd Venus hadden verlaten was onze nachtrust beperkt gebleven tot een uurtje of drie. Nog tot diep in de nacht hadden we herinneringen opgehaald aan onze vele avonturen die hun start kende op 1 april 2017. Nu op deze zondag 1 November zou er voorlopig een einde komen aan onze roadtrips. Destination Düsseldorf zou het eindpunt worden. Vroeger dan gebruikelijk vertrokken we mede ingegeven door het uiterste tijdstip waarop we er een eind aan moesten breien gezien FL's nachtklok om nog zonder problemen thuis te keren.

Zijn laagvlieger afgetankt en even langs MickeyD om wat calorieën te scoren. Bij aankomst bleek dat veel beren hetzelfde idee hadden opgevat. De parkeerplaats en straat stonden vol en we twijfelden of we wel naar binnen zouden gaan. Buiten Venus konden we niet zo snel op een alternatief komen. We achtten echter de kans dat dit op een anti climax uit zou lopen groter dan dat het een topdag zou worden. Bleven omdraaien en het gokje te wagen over. We reden een rondje en er bleek een plekje vrij wat de doorslag gaf.

Na alle gebruikelijke plichtplegingen en verkleedpartij liepen we de bar in. Het aantal beren oversteeg ruimschoots het aantal dames maar de drukte was nog te doen. In het kader van het afwerken wat betreft unfinished business had ik op voorhand een aantal opties. Al snel bleek dat een deel van de dames deze zondag niet gebruikten als laatste kans om hun poesjes en tasjes nog voor een laatste keer te vullen. Dus kon er een kruis door ipv in/op Carina die ondanks het feit dat ze behoorlijk uit de kluiten was gewassen (van slank naar normaal) gedurende de eerste lockdown op de een of andere manier toch een bepaalde aantrekkingskracht op mij heeft ook al weet ik dat haar service nu niet bepaald hoog aangeschreven staat. Ook mijn Porno Barbie Christina schitterde door afwezigheid waardoor de laatste stempel op de tien wippenkaart niet gezet kon worden.

De warmte binnen sloeg als een hamer toe en de vermoeidheid kreeg vat op mij. Dus FL en ik haalden onze Waldorf en Statler act maar weer eens boven om commentaar te geven op alles wat zich voor ons afspeelde. Intussen hadden een tweetal bekende beren zich bij ons gevoegd. De drang om te kameren was er niet echt. Eva kwam gedag zeggen en plaatste zich strategisch tegenover ons. Natuurlijk met als doel mij te verleiden tot een intiemer verblijf op de kamer. Ze kan mij op een dusdanige wijze aankijken dat ik een mak lammetje wordt die een makkelijke prooi is om te "slachten". Ik kon het niet laten om bij haar te gaan zitten en het duurde dan ook niet lang voordat we opstonden om ons terug te trekken op een kamer. Zij haalde de sleutel en ik zou de olie gaan halen. Bij terugkomst stond ze echter niet bij de trap te wachten of in de bar. Even gewacht om dan maar bij de jongens te gaan zitten. Zij snapten er ook niets van. Een minuut of tien later riep ze van boven waar ik bleef. Schijnbaar had ze me de sleutel met kamernummer laten zien en was ervan uitgegaan dat ik daarheen kwam. Waarschijnlijk was het mij door mijn vermoeidheid ontgaan.

Op de kamer bleek ik niet de enige te zijn met vermoeidheidverschijnselen. Ze legde zich op haar buik ten teken van masseer maar raak voor knaak. Na de massage legde ze zich in lepeltje lepeltje om verder te rusten. Na een minuut of tien toch maar eens gevraagd wat de bedoeling was. Haar BJ die normaal gevarieerd en met de nodige druk wordt uitgevoerd was nu slap en monotoon. Al vrij snel stapte ze over op een edging HJ. Deze was wel zoals ik van haar gewend ben. De wijze waarop ze deze uitvoerde wees erop dat ze me zo naar een hoogtepunt wilde brengen. Normaliter geen enkel probleem maar ik wilde graag met mijn lepeltje in haar honingpotje roeren. Waar we een gezamenlijk favoriet standje hebben kwam ze nu met missio als voorstel. Ik was bang dat ze er als een zoutzak bij zou gaan liggen maar geopteerd voor doggy. Mijn minst favoriet standje maar die hadden we nog nooit gedaan. Ze positioneerde zich en deed goed mee. Na een tijdje dan alsnog in missio verdergegaan totdat het orgasme volgde. Ze ging zich meteen douchen en toen ze terugkwam legde ze zich in mijn armen. Na een tijdje vroeg ze of we het bij een uurtje hielden. Ik was in de veronderstelling dat er bijna een uur voorbij was en knikte ja. Tot mijn verbazing zei ze dat we nog tien minuten hadden. Nog even gelegen en ik besloot om ook boven te douchen waarna we naar beneden gingen. Op any given sunday zou ik het als goed kwalificeren maar onder deze omstandigheden met de wetenschap dat het wel eens de laatste keer in maanden kon worden was het geen inferno die me in vuur en vlam zette zoals zij dat zo verrassend vorig jaar zomer deed tijdens onze eerste ontmoeting.

Samen met wat beren gekeuveld om de tijd te doden. Met FL afgesproken dat we het avondeten even zouden afwachten om te bepalen wat we zouden doen. In afwachting op het eten ons met andere beren vermaakt door de kamertijd van bepaalde dames te gokken en genoten van het uitzicht op twee dames. Ami, die op het Aca nest bleek teruggekeerd te zijn om daar gevogeld te worden, lag bevallig op de leuning van een bank op dusdanige wijze dat je zo je stokbroodje tussen haar cadetten kon stoppen en onderuit liggend op de bank lag Pocahontas (bijnaam door ons gegeven omdat we werknaam niet kennen) haar prachtige slanke en ranke lichaam met ijzerwaren in de borsten, navel en klit te showen. Zou Da Vinci dit tafereel geschilderd hebben dan sprak niemand nog over de Mona Lisa, zou Michelangelo dit tafereel gebeeldhouwd hebben dan sprak niemand nog over Venus van Milo. Van Pocahontas is bekend dat ze liever aan een paal hangt dan op een paal zit en te boek staat als service sof. Toen een beer dan toch een poging waagde wisten we de uitkomst al op voorhand. Haar blik van hoe durf je mij te storen toen hij haar aansprak was veelzeggend. Hij bleef volharden in zijn poging terwijl zij hem compleet negeerde en verveeld de andere kant uitkeek.

Zoals gebruikelijk werd de LU tegen de avond nog uitgebreid met een aantal nachtvogeltjes. Een hapje gegeten en FL vroeg of ik nog opties zag voor een kamergang. Caro stond nog op mijn lijstje maar was dauergebucht. Foxy Roxi zag er heerlijk uit maar twijfelde of zij na al het sexgeweld van de afgelopen dagen de aangewezen persoon zou zijn om te controleren of mijn trompet nog zou functioneren. Ienie Mine was eventueel nog een optie voor een portie speedsex. Ik dacht dat FL weer eens ongepopt de club zou verlaten maar opeens besloot hij er toch voor te gaan. Om niet veel later naar boven te verdwijnen. Nog wat met bekende beren gepraat en toen ik nog even een sigaretje buiten ging roken zat blonde Bella ietsjes verderop. Vorige week hadden we al wat zitten te dollen en gekke bekken trekken. Toen ze mij zag trok ze gelijk een gek gezicht en dat ging even door. Een blik op mijn telefoon wees uit dat het kwart voor acht was en de afspraak was dat we uiterlijk half negen zouden gaan. Een sessie van een uur was dus niet meer mogelijk en dat was toch wel wat ik zou willen met haar. Dus de gekke bekken advances verder gelaten voor wat het was. FL kwam niet veel later terug van zijn date die duidelijk naar meer smaakte en hem deden verzuchten dat hij nog unfinished business had met haar.

Hoe toepasselijk dat ik op de dag van de doden waarschijnlijk voor de laatste keer dit jaar mijn nakomelingetjes aan een vroegtijdig einde gebracht heb. The unfinished business was nu finished en waar ik het jaar in Aca met Eva ben begonnen is het ook zo geëindigd. Geen idee hoe lang het deze keer gaat duren maar een snelle terugkeer naar een hernieuwde opening is voor mij in tegenstelling tot FL geen prioriteit.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #308 Gepost op: 4 juli 2021, 08:07:29 »
Na lange tijd eindelijk weer eens de club in!!

Al een paar weekjes zijn er diverse clubs open.
Test hier test daar, maar dacht ook wacht ff want dan zijn de twee weken om na mijn tweede vaccinatie.
En dat was gisteren!
Via de tamtam vernomen dat Firehawk , Kempie en Graagneuker naar Acag gingen!

Dus op naar Acag rond 16.00 was er nog een plekje op de parkeerplaats vrij.
Mijn vaccinatiebewijs mee en ja hoor de poorten van  de honing potjes  werden voor mij geopend.
Het berenvel aan en op zoek naar de veelplegers.
Ondertussen werd ik al op gevangen door Magda de olietanker, maar ff wachten nog.
Kop koffie en wat roken en bij kletsen met de mannen.

Het was gezellig druk aldaar en omdat FH mij zei dat het straks drukker kon gaan worden, dus ff Magda opgezocht.
Niet veel woorden nodig dus op naar een kamer.
Al snel kronkelden we als twee walrussen op het bed ,uitgebreid tz en ff later een duikvlucht wat zeer gewaardeerd werd.
Nipple play en haar honingpot vochtigheid op peil gehouden,
Na een tijdje werd bbztje uitgebreid oraal verwend en lang, man wat kan ze toch lekker pijpen. :dance2
Echt je laten genieten top!!!
Zal ik je met olie klaarmaken ,maar nee zei ik!
Ik wil eerst nog ff met mijn peilstok je olie peilen dacht ik.
En ja eerst missio en daarna nog  in doggy , lekker ketsen tegen die dikke kont. :pica22
Maar haar optie om met olie het af te maken, ja dat werd de finale.
Al tongzoenend deed ze bbztje vakkundig klaarkomen.
Een stevig shot werd het!!!
Het uurtje was om en dat was kamer nummer 1.
Magda zoals altijd correct en vriendelijk.

Douchen waar nog een ijsbeer op zijn gezicht ging, tsja moet je ook badslippers aan doen.
Spekglad die vloer en voor de hygiene ook beter! :o

Tijd om wat te eten en wat bij te kletsen waar rhexe inmiddels ook zijn rentree maakte.
Viel me op geen Tina en Maria weinig bekende dvps.
Wel veel slanke jonge meiden die niet in het jachtgebied van bbz  thuis horen.
Wel een meid geloof Heleen waar fh laatst is met geweest, mooie puur natuur meid in een badpak!

Warm was het wel en dacht ff nog eens gaan douchen , maar moest ff bij de theke een handdoek halen.
Kijk achterom en zie een bekend lange meid langs komen, is ze dat???
Loop naar de rokers ruimte en ja hoor Mariana van Venus.
Ff met haar bijgekletst en zei werd de laatst van die avond, service van vanouds!!
Moe maar voldaan van de kamer af en nog en tijdje met FH gekletst.
De stal lonkte me weer naar huis, ben nu eenmaal geen nachtraaf en om 11.00 startte ik  mijn ijzeren ros!
Dus weer als de vliegende brandweer weer naar huis!!!!!

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #309 Gepost op: 26 juli 2021, 11:29:34 »
Het moest er maar weer een keer van komen om naar een SC te gaan. Immers, de beperkingen zijn minimaal en dus minder hinderlijk en bovendien ben ik sinds dit voorjaar volledig geimpft.
Na wat overwegingen viel mijn keuze vorige week op AcaG. Een wat kleinere, gemoedelijke club waar ik al langer wel kom en waar het SC leven voor mij ook zo’n beetje begonnen is. Zeker door de destijds aanstekelijke verhalen op dit forum van enkele welbekende ijsberen.

Bij aankomst kwam ik makkelijk binnen. Geen Ausweis, geen personalia, geen bewijzen etc. Enkel werd je verzocht om tijdens het verplaatsen in de tent een mondmasker te dragen. Nou ja, irritant maar niet onoverkomelijk.

Omkleden bij de douches en vervolgens ook zelf maar even lekker fris maken en berevelletje aan. De LU, van ca 25/30 dames gedurende de latere middag/avond, was bijna volledig nieuw voor mij. Ik zag heavy topless Magda, Manuela in een hele sexy outfit en later Shila. Zag er goed uit.
Overigens was Delia er later ook maar die heb ik niet vaker gezien dan 2 keer tien minuten. Dus langdurig geboekt en ik ben gaan kijken of ergens een rij voor een deur boven stond…….. i.v.m. efficiënte tijdsbesteding. Dus niet.

Kennis gemaakt met Pamela, een best leuke Duitse en brabbelt ook wat NL. Vanessa leren kennen en eigenlijk ook een hele leuke meid. Maar een overtuigende keus kon ik niet maken. Nog steeds geen idee waarom maar op de een of andere manier kon het me toch allemaal niet (of niet meer??) zo boeien. Zou dit de ‘post C19’ tijd inluiden? Ik mag toch hopen van niet om eerlijk te zijn.

Uiteindelijk een beetje op zeker gegaan en voor Manuela gekozen. Wat is deze 24-jarige toch een lekker ding. Niet de allermooiste, maar wat een bloedmooi lijf heeft ze toch. Jammie jammie   :pica.
En na het gebruikelijke kamertafereel haar met een knuffel betaald, met tip, en afscheid van haar genomen.

Nadien wat lekker van de grill gesnoept, maar ik had het wel gezien. En ik moet zeggen dat dit lauwe gevoel aan mij lag. Het kan niet aan de club, de dames of de verzorging gelegen hebben want dat was allemaal prima in orde.
Misschien wat aanloop trubbels …..?!

Grtz        :039:
K


Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #310 Gepost op: 26 juli 2021, 13:24:08 »
Wo 21/7 een dagje ACAG gepland. Was bijna een jaar geleden dat ik hier nog geweest was. Bij de planning las ik wat goede en minder goede berichten. Soms te druk en soms te weinig dames.
Bij deze wat schattingen hoe ik afgelopen woensdag heb ervaren.
Aankomst 11.00 : Zowat 6 dames en 10 beren aanwezig
Omstreeks 12.00 : Zowat 12 dames en 16 beren aanwezig
Tegen 14.00 : Zowat 20 dames en 25 beren aanwezig
Rond 19.00 : Zowat 25+ dames en 30+ beren aanwezig (toen ben ik naar huis gegaan)

Grootste gedeelte van de line-up herkende ik nog van vorig jaar. Gevarieerd en voor ieder wat wils.
Alle dames deden hun kamertjes en alle dames waren tussendoor ook wel eens beschikbaar. Ideale verhouding voor een middagbeer zoals mezelf.

De sauna was weer prima en op het dakterras vertoeven was ook aangenaam. Een parasol op het dakterras was misschien nog aangenamer want de zon brande er soms goed op los.

Een broodje kaas/ham onder de middag en wat stoofpotje, rijst, polenta en nog wat als avondeten. Voldoende om de honger te stillen.

2 kamertjes gemaakt met Dalida en Despina, twee slanke deernes.
Ik moet zelf terug wat wennen aan het Clubleven om nog wat optimaler te genieten.
Gaat niet lang duren denk ik :)

Btw.: Binnenkomst zonder enige controle en bij verplaatsingen in de club mondkapje dragen. Prima geregeld zo.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #311 Gepost op: 22 augustus 2021, 10:49:01 »
Ruim een maand geleden mijn eerste bezoekje aan deze club dit jaar gebracht. Het was meer een weerzien van bekende beren dan dat het een neukfestijn zou worden. FL, JF, Shakir en later ook nog MM waarvan ik gehoopt had dat hij zijn foodtruck had meegenomen maar helaas kwam hij voor een Bulgaars onderdeurtje. Het bleef bij 1 kamertje met Mariana. Een belofte die nog stond vanuit SS vorig jaar en daarna in Venus door de aanwezige andere dames niet tot uitvoering was gekomen. Als er al iets als Roemeense degelijkheid bestaat dan is Mariana daar het toonbeeld van. Op alle onderdelen tikt ze het vakje ruim voldoende aan en ook nu was het een aangenaam uurtje met deze uiterst vriendelijke en lieve dame. Meest opvallende was dat ik door een dame werd aangesproken die bijna zes jaar geleden in Villa Marisol er verantwoordelijk voor was dat ik mijn clubmaagdelijkheid verloor. De tand des tijds had ongenadig toegeslagen bij haar waardoor herkenning van mijn zijde ontbrak.

Na het bezoekje aan Babylon een dag eerder op zondag weer eens in Gold neergestreken samen met Kinky MF. In de ochtend had hij mij geappt dat hij naar Aca ging. De keuze tussen een zondagmiddag only the lonely thuis op de bank of op een bank tussen mooie meiden is geen moeilijke.

Rond twee uur arriveerden Kinky MF en ik en na de inmiddels als vertrouwd voelende corona plichtplegingen en de daarna gebruikelijke omkleedpartij de bar ingelopen. Naast de vertrouwde gezichtjes een enkele nieuwe gespot. Ook een dame uit Penelope had de overstap gemaakt naar zusterclub AG. Na de inventarisatie en sigaretje in de bar plaatsgenomen. Carmen kwam binnengelopen en het was duidelijk dat Kinky MF haar wel iets vond. Nadat ik zei dat ik proefondervindelijk haar zonder problemen het OK keurmerk op zou plakken voor een goede sessie liet hij er geen gras over groeien en stapte hij kordaat op haar af. De kennismaking verliep naar wens en weg waren ze.

Ondertussen wat bijgepraat met een aantal meiden en Kinky MF kwam met een grote glimlach terug. Sessie was zeer geslaagd. Een aantal meiden die ik op mijn lijstje had staan waren of nog niet aanwezig of werden gepannenkoekt. Toen een tijd later Carmen weer beschikbaar kwam was de keuze niet moeilijk. Altijd al een goede klik met haar gehad en nu ze behoorlijk is afgevallen is ze er voor mij alleen nog maar aantrekkelijker op geworden. De vorige keer haar pas gezien toen ik wegging en mede gezien mijn ervaringen een dag eerder in Babylon naar haar bankje gelopen. Met de rug naar haar toe staand stak ik mijn hand naar achteren. Ze snapte de hint en ze vroeg of ik een voorkeur had voor waar ons samenzijn moest plaatsvinden. Appartementje Duh. Of het toeval was of niet maar de kamer waar al onze sessies tot op heden hebben plaatsgevonden was vrij. Ze pakte meteen de sleutel en lachte dat we weer onze eigen kamer hadden.

Ze had zich al snel neergelegd voor de massage. Leuk bijgepraat gedurende die tijd en daarna moest er getongzoend worden volgens haar. Niks geen alibi tongetje of tongtikkertje maar met volle passie zoals een vriendinnetje. Haar BJ was weer gevarieerd en ze weet me altijd te verrassen met een twist. Regelmatig kwam ze even naar boven om te tongzoenen om dan weer haar tongetje langs mijn paal te laten gaan. Ik vroeg of ze het kon afmaken met een footjob. Tot nu toe zijn de door diverse dames gedane pogingen mislukt. Ze wilde de uitdaging wel aangaan en was overtuigd dat het haar wel zou lukken. Haar kleine voetjes gingen in de olie en hoewel het haar wel wat inspanning kostte slaagde ze erin haar voetjes te bedekken met het witte goud. Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht. Voordeel van een appartementje is de douche op de kamer om ons op te frissen. Nog even op bed geknuffeld en onze tongen met elkaar laten spelen. Na een uurtje wederom zeer tevreden van de kamer gegaan. Haar beloont met haar gage plus een leuke en zeer verdiende bonus.

Kinky MF was niet in de bar dus op het terras een sigaretje gaan roken. Na een tijdje kwam hij ook. Hij had een uurtje gespeeld met een Hongaarse MILF wiens naam me even ontschoten is. We hadden op voorhand al afgesproken er geen latertje van te maken. Na zessen even gekeken wat de pot schafte. Niet echt iets waar we warm voor liepen en even een beetje laten opscheppen om de ergste honger te stillen totdat we ergens wat zouden gaan eten in Nederland. Rond half zeven verlieten we de club alweer. Soms is er niet meer nodig dan één zeer geslaagde kamergang met een grappig, guitig, gezellig en bovenal geil onderdeurtje die iedere keer weer blijk geeft van seksuele slimheid.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #312 Gepost op: 5 september 2021, 11:07:14 »
The C&C Gold Fucktory

Come on let's sweat, baby
Let the music take control
Let the rhythm move you
Sweat, sweat
Let the music take control
Let the rhythm move you




Vorige week zaterdagochtend met een "Hoessie?" bij onze forum Jerommeke geïnformeerd hoe het ervoor stond met zijn vleermuisvirusje. Dit bleek gelukkig helemaal voorbij te zijn. Echter had hij nu last van het vrouwvirus in zijn Hawkje en aangezien daar een eenvoudige behandeling voor is was hij van plan om dit vakkundig onder handen te laten nemen in AG. Nu heeft de zaterdag niet echt mijn voorkeur om deze behandelfaciliteit te bezoeken. Zeker in de avond is het vaak hutje mutje op zoek naar een kutje. Het wisselvallige weer nodigde niet echt uit voor andere activiteiten en de keuze tussen saai bankhangen thuis of bankhangen in een club is simpel. Afgesproken dat we samen zouden gaan.

Rond drie uur vertrokken en behoudens een tussentijdse pitstop bij een Jet tankstation zonder oponthoud in Ratingen aangekomen. Er was zowaar nog een plekje vrij op hun eigen parkeerplaats. Zeer vriendelijke ontvangst van de Marokkaanse plaatsvervangster van Laila. Met de App en paspoort in de hand komt men tegenwoordig overal in Saunaclubland. Toevallig werd er op dat moment telefonisch inlichtingen gevraagd over het aantal aanwezige dames. Haar antwoord van 20 en er zouden er nog komen viel zeker niet tegen in deze tijden. FH informeerde nog voor een bevriende beer hoe het nou precies zat met die PCR-test. Net om de hoek zit dus een testcentrum met bijbehorend lab. Voor €40 heb je binnen het uur de uitslag. Nadat we onze uitrusting hadden gekregen en omgekleed hadden een eerste blik in de bar geworpen. Natuurlijk een overschot aan mannen en dus eerst maar eens met een drankje op het terras een sigaretje gerookt.

Toen we weer een kijkje in de bar gingen nemen twijfelde FH of er wel 20 zouden zijn. Een snelle head count of cunts leverde 7 exemplaren op en met een aantal die we eerder gezien hadden en natuurlijk de wipkipjes op hok zou het wel eens kunnen kloppen. Dan eerst maar eens een hapje eten. De gebruikelijke BBQ op zaterdag. Niks speciaals maar goed te nassen. Plots kwam een voormalig forumlid bij ons zitten. Toen ik zo'n vijf jaar geleden voor het eerst een bezoekje bracht aan AG was hij er ook voor het eerst. Daarna kwamen we elkaar regelmatig tegen tot iets meer dan anderhalf jaar geleden. Natuurlijk gevraagd of hij zijn onafscheidelijke toolkit bij zich had. Die lag in de auto omdat hij waarschijnlijk geen van de dames kende en kon dus nog altijd gehaald worden. Hij besloot ook eerst te gaan eten en daarna stonden we op het punt om binnen te gaan kijken. Carmen zat op het overdekte terras thee te drinken en liep effe bij haar langs om te zeggen dat wanneer ze ready to go was maar naar mij toe te komen.

We namen plaats op de bankjes en ik maakte kennis met Poefboy. Carmen was inmiddels de bar weer ingelopen en zat te lonken zonder duidelijk te zijn. Ik maakte het gebaar dat ze rustig onze kant uit kon komen. Zoals gebruikelijk ploft ze neer op mijn schoot. Beetje praten en op mijn vraag wat ze wilde was het antwoord duidelijk. Dus mezelf verontschuldigd bij de heren want de keuze was niet moeilijk. Als gekend en erkend liefhebber van de GMC-tjes is Carmen eigenlijk een vreemde keuze. Toch is dit leuke, lieve en ondeugende opdondertje inmiddels uitgegroeid tot een vaste waarde. Nadat we onze tongen hadden opgewarmd wilde madam eerst een massage. Onze tongen waren hierna dusdanig afgekoeld dat we weer eerst onze tongen opwarmden. Er volgde een rustige en gevoelvolle BJ waarna we overgingen in een liefdevolle missio. Na een tijdje de turbo erop gezet en heerlijk klaargekomen in haar nauwe doosje. Even lekker opgefrist in de douche en terug het bed op. We besloten er een tweede sessie aan vast te plakken. Ditmaal een stevigere en intensere BJ. De tweede lading baby's borrelde langzaam op. Ze wisselde nu BJ en HJ af om me op het randje te houden. Nu was zij het die een tandje bijschakelde. Eerst met de BJ om het daarna met olie af te maken met een HJ. Dan is het wel fijn om een kamer met douche te hebben om de baby's door het afvoerputje weg te spoelen. Probleemloos had de kleine deugniet in anderhalf uur tijd twee keer een portie nakomelingetjes van mij ontfutseld.

Firehawk en Toolboy zaten in de bar. Firehawk bleek inmiddels ook al een eerste vaginatie als behandeling voor zijn vrouwvirusje te hebben ondergaan. Er druppelde nog een aantal dames binnen waaronder een zeer jonge GMC die zo op het oog nog amper droog was achter de oren en ook Julia die weer op het oude nest was teruggekeerd na een Rundfahrt. Zoals zo vaak blijkt het gras ergens anders toch niet groener te zijn. Wat slap zitten te lullen en omdat we toch nog niet van plan waren een 2e ronde te maken nogmaals wat gegeten. Waar normaliter de club langzaam zou vol lopen met Ali Babaardmannen bleef dit nu achterwege. De drukte leek daardoor eerder op een zondagavond dan een zaterdagavond en hierdoor waren er altijd wel een aantal dames beschikbaar voor vaginaties.

Na een tijd vond FH dat het wel tijd was voor zijn tweede vaginatie zodat hij voorlopig weer verlost zou zijn van het vrouwvirus. Hij had een aantal kandidates op het oog. De eerste viel af na een gesprekje omdat de door haar geboden behandeling niet volledig toereikend zou zijn. Zijn tweede opties was om in de huid van Julius Caesar te kruipen en Kleopatra te schaken voor dit klusje. De eerste poging ging lost in translation en bij de tweede poging lukte het wel. Ik had inmiddels ook een aantal opties in het vizier maar twijfelde.

FH was inmiddels weer teruggekeerd en zou Toolboy helpen om de rol van Marcus Antonius te vervullen bij Kleopatra. We overlegden of we zouden blijven of gaan toen ik opeens mijn white whale beschikbaar zag. De dame die altijd ongrijpbaar was om binnen te hengelen. FH was sowieso benieuwd hoe het Toolboy zou vergaan en had er geen moeite mee om nog te blijven. Geheel tegen mijn natuur in ging ik rechtstreeks op Caro af en vroeg of ik minimaal een uurtje van haar tijd mocht stelen. Ze stemde in en we hadden een appartementje. Onderweg stelden we ons voor en ze zei dat ze me al vaker had gezien.

Op de kamer haar eerst een massage gegeven wat tevens de gelegenheid gaf elkaar wat beter te leren kennen. Dat ze hierna volledig ontspannen was bleek wel uit de wijze waarop haar lichaam reageerde op mijn strelingen met de vingertoppen. Haar bedankje met TZ was sweet, soft and sensual en een voorbode voor de rest van de sessie. Haar handje ging op zoek naar mijn hengeltje en nadat deze uitgegroeid was tot het juiste formaat ging ze naar beneden en zoog zich zijdezacht vast. De BJ was precies zoals ik hem het liefste heb. Een enkele keer kwam ze naar boven voor een mond op mond behandeling. Na vijftig minuten zei ze netjes dat we nog tien minuten hadden. We besloten er een half uurtje aan vast te plakken. Ik zei haar dat zij maar moest kiezen "how to kill my baby's". De mondelinge variant bleek in haar pakket te zitten en ik was inmiddels zo Zen dat ik absoluut geen behoefte had om mij in te spannen. Dus voor deze optie gekozen en zij ging verder. Niks snel afmaken maar rustig verder gaan waarmee ze me al die tijd al verwend had. Met nog iets meer dan vijf minuten op de klok moest ik mijn meerdere erkennen in haar. Het is duidelijk waarom deze schat altijd bezet is.

FH en Toolboy zaten in de bar. Inmiddels had de vermoeidheid bij FH toegeslagen en we besloten dan ook om het voor gezien te houden. Het clubkostuum verruild voor het burgerkloffie en na inlevering van de sleutel weer teruggekeerd naar de realiteit van de buitenwereld.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #313 Gepost op: 22 september 2021, 12:15:14 »
What are the odds?

Afgelopen zaterdag twijfelde ik tussen Gold en Venus. Nauwlettend in de gaten houdend of het lampje van mijn kleine diva/prinsesje op groen zou springen. Toen dit rond 14.00 uur nog niet het geval was de knoop doorgehakt en mijn tuf tuf wagentje richting Ratingen gestuurd. Eenmaal daar aangekomen bleken er tot mijn grote verbazing nog een tiental parkeerplaatsen vrij op hun terrein. Nog nooit meegemaakt rond dit tijdstip en vroeg me af of dit een voorbode zou zijn en de stammies met inside information een andere keuze als dagbesteding hadden gemaakt. Na de incheck me snel in het berenkloffie omgekleed. De bar bood een troosteloze aanblik en na het tappen van een colaatje het terras opgezocht.

De spreekstalmeester der ijsberen had zich dicht bij de BBQ geplaatst en bleek in gezelschap van een dode president. Natuurlijk wat wetenswaardigheden uitgewisseld en niet veel later kwam ook Firehawk de troepen versterken. Aangezien de aanwezige zichtbare wipkipjes niet uitnodigden om ze op stok te laten gaan ons eerst maar eens ontfermt over de kippetjes van de BBQ. Rustig buiten blijven uitbuiken. Aan de andere zijde van de serre zat een Roemeense boerin die uit de klei leek te zijn getrokken te lonken. Eerder geschikt om een dood paard te trekken dan dat ik mijn kostbare kleinood in haar handen zou toevertrouwen.

We besloten om ons maar eens richting bar te begeven. De afwezigheid van mijn favorietjes en een aantal dames die op een lijstje stonden om te solliciteren om eventueel tot deze status te promoveren stemde me niet tot veel vertrouwen voor het verdere verloop van de dag. Wel bleken een tweetal dames die eerbiedig gezegd tot de oudere garde der hoerengilde gerekend kunnen worden de transfer naar Gold te hebben gemaakt. Poolse Sonja die na Venus haar kattenbak verplaats heeft naar Ratingen en Bibi uit Samya. Nadat we ons neergeploft hadden probeerde een dametje die ik eerder destijds in Penelope had gezien mijn aandacht te krijgen. Haar naam daar weet ik niet maar wist dat ze hier door het leven ging met iets als stroop, dus maakte er maar stroopwafel van. Firehawk wist haar naam wel en zei Stropalenga. Zijn nieuwbakken carrière als matchmaker wilde hij een vervolg geven door haar in gebaar uit te nodigen onze kant uit te komen. Als reactie klopte zij op de bank ten teken dat ze wilde dat ik naast haar kwam zitten. Helaas voor haar ben ik nu eenmaal niet het type dat zich dan als een hitsig hondje al hijgend naast haar neer zou zetten. Bovendien ben ik degene die voor de "rekening" van een eventueel samenzijn moet opdraaien. Dus enige moeite van haar zijde om haar tasje gevuld te krijgen lijkt me dan niet teveel gevraagd.

Onder elkaar hadden we gelukkig de grootste lol en toen de discobal ging draaien en de rode ledstrips aangingen kreeg het geheel nog een beetje de uitstraling van een sexclub. Het enigste wat ontbrak was datgene wat een club als deze zijn bestaansrecht geeft. Langzamerhand kwamen er eventuele opties ter sprake als alternatieve club. Dan maar een sigaretje gaan roken. De chicken wings waren beschikbaar en bij terugkomst in de bar dit heuglijke nieuws vertelt aan de spreekstalmeester. Als hij eenmaal zijn positie op een bank heeft ingenomen zit er geen beweging meer in. Deze wetenschap kreeg hem in beweging en we gingen naar buiten. Firehawk liet zien waarom zijn bijnaam Jerommeke is door de vork te breken en de spreekstalmeester moet misschien eens overwegen zijn nick aan te passen. Denk dat een zelfbenoemde veelvraat als mentholbear nog iets kan leren van hem.

Bij terugkeer in de bar namen we ditmaal plaats in het gouden hoekje van de club. Firehawk had Eveline geschoten en al snel was hij weg. Buiten op het terras even met hem de alternatieve clubs besproken. Hij wilde een kijkje in Diamond gaan nemen. Het damesaanbod van deze club kan mij niet echt bekoren omdat het merendeel toch in een andere categorie valt dan waar ik normaal vis. Tegenover ons zat Stropalenga en hij vroeg of ik haar op het vizier zat. Ik zei hem dat siroopaanleng haar kans had gehad en haar schot voor open doel gemist had.

Terug binnen maakten FH en GN zich op om te verkassen en ik zei dat ze me maar moesten appen indien er iets neukbaars in Diamond zou rondlopen. De dode president was inmiddels Romeo aan het spelen met Julia. Even buiten een luchtje geschept. Bij terugkomst in de bar kreeg ik een uitnodigende blik van Eveline. Naast haar plaatsgenomen. Zij wilde weten of ik wist waar Christina tegenwoordig uithing en ik zei haar dat ik haar verleden week in Prime was tegengekomen. Eveline zei dat ze me destijds al in Marisol had gezien. Ik kon me haar daar niet herinneren en in Aca kende ik haar voornamelijk als sidekick van Christina. Ze was bij mij nooit in beeld geweest als een optie voor een kamergang tot haar make-over tot stoute secretaresse met brilletje en ravenzwarte haren. We besloten de kennismaking verder te zetten in een meer private omgeving van een kamer.

Na enkele minuten chitchat zei ik dat ze pech had omdat ik normaliter begin met een massage en ditmaal de olie thuis was vergeten. Ze counterde door te zeggen dat zij olie had en mijn verbazing was groot toen ze het flesje uit haar tasje toverde. Dit was namelijk precies dezelfde als ik gebruik. Niet die goedkope baby olie troep maar speciale olie die alleen in Nederland verkrijgbaar is. Wat is de kans dat die ene keer dat ik de olie vergeet de desbetreffende dame met juist dat flesje op de proppen komt? Waarschijnlijk maak ik dit nooit meer mee. Het zorgde er wel voor dat de goede indruk die ze gaf alleen maar steeg als een dame kwaliteit boven kwantiteit verkiest. Tijdens de massage elkaar nog iets beter leren kennen en hieruit bleek dat we op dezelfde wijze tegen het clubgebeuren aankijken. Na de massage bleek de chemie er ook te zijn tijdens het erotische deel. Zij beheerst de fijne kneepjes van het vak tot in de finesse en wil het je compleet naar de zin maken. Na een uurtje zijn we dan ook zeer tevreden van de kamer gegaan waarbij toekomstige herhalingen zeker plaats gaan vinden.

Onder de douche trof ik de dode president aan. Na drie wederopstandingen vond hij het welletjes mede gezien het feit dat zijn tombe ver in het noorden staat. Na de inspanning met Eveline en de hersteltijd die te wachten stond deze maar opgevuld met het vullen van de maag met een paar chickenwings en frietjes. Nog een tijdje uitgebuikt op het terras onder het genot van een sigaretje. Ik twijfelde tussen naar huis gaan en nog een sessie. In de bar met een colaatje de eventuele opties onder de loep genomen. De twijfel won het echter van het nieuwsgierige en wilde er eigenlijk een punt achter zetten. Ik wilde nog even Eveline goedenacht wensen en in plaats van mezelf twee minuten later in de kleedkamer te bevinden vond ik mezelf terug in kamer 10. Een aantal aspecten die tijdens de eerste sessie niet aan bod waren gekomen werden nu ingehaald. Net na middernacht en na 59 minuten liet ze de champagnefles vol overgave spuiten ter viering van een zeer geslaagde tweede ronde.

Het was mooi geweest en na het afscheid zoals ik oorspronkelijk in gedachte had mezelf weer omgetoverd tot burgermannetje. Sleutel ingeleverd en de deur achter me dicht getrokken van de alternatieve realiteit en illusies. Een dag die lange tijd uit leek te lopen op een sof werd uiteindelijk toch nog geslaagd. Je hoeft maar net de juiste dame te ontmoeten.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #314 Gepost op: 10 oktober 2021, 17:03:34 »
Na een blauwtje bij Villa Venus even kijken bij Aca Gold of er wat te snoepen viel. Voor 25€ kan er niets verkeerd gaan.
Wederom vriendelijk ontvangen een sleuteltje in ontvangst genomen, omgekleed en eens naar de bar.
Een tweetal dames in de bar en ook 2 in de rokerszone. Verder een ijsbeer of 15.
Het was zowat 16.30 en ik dacht er zullen dadelijk wel wat dames bijkomen. En inderdaad nog geen 15 minuten later schat ik dat er zeker 20 dames waren.

Niet te lang twijfelen en Julia als eerste mee naar de kamer gevraagd.
De druk was hoog en na wat blowjob werk lekker bereden door Julia en klaar was het zaakje. Geen speciale kamer maar ja ik wou dan ook gewoon even van mijn eerste zaadjes af.

Een bordje grill en wat frietjes gegeten even wat staan ijsberen en toen zag ik een jongedame die vrij was waarvan ik dacht hier moet ik snel zijn of iemand anders is er weer mee weg.
Plaatsgenomen naast Natasha (Zou ook nog Natalie geweest kunnen zijn). Geen Engels en zeer weinig Duits. Maar mooi slank figuurtje en lieve pretoogjes.
Hup naar de kamer. Ik had geen haast dus aangegeven dat het wel rustig aan kon.
Natascha is 18 lentes jong donker blond haar in een dotje en ze wou het me helemaal naar de zin maken. Ze was nog onwennig en had weinig ervaring maar deed absoluut haar best.
Ze vroeg steeds bevestiging of ze goed bezig was. Kwakje wou wat langer van deze dame genieten maar ze vond het wel raar dat ik niet onmiddellijk sex wou.
Soms speelt het 'geweten' van het ijsbeer zijn wat op en denk ik net iets te veel aan de realiteit van de dames. Knap, jong en duidelijk nog een tiener meisje (18 weliswaar). Ze komt hier haar ranke lijfje verkopen voor
wat centjes. En ja ik weet het zo zijn ze allemaal begonnen.
Goede kamer maar het lichte schuldgevoel deden me geen kwakje achterlaten.

Terug in de bar wou ik toch nog van mijn zaadjes af en besloot een wat meert ervaren dame het zaakje te laten afhandelen.
Neuken had ik geen zin in dus Crystal maar even om een edging handjob gevraagd. Ze was in haar nopjes. Iets teveel plamuur op haar gezicht maar dat lijfje mag absoluut gezien worden.
En ja ze maakte er een showtje van terwijl ik nog lekker met die poes kon spelen. Ja alleen door ervaring leer je de kneepjes.

Nog even een klein bordje gegeten en daarna weer huiswaarts gekeerd.