Auteur Topic: Haus Dupont: Clubbeschrijving en de opening  (gelezen 12892 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Haus Dupont: Clubbeschrijving en de opening
« Gepost op: 16 maart 2015, 00:13:11 »
Ik had het indrukwekkende afscheid van Bob 2 weken geleden in Panthera meegemaakt en was benieuwd naar zijn nieuwe project.
De (her)opening van Haus Dupont in Wuppertal-Elberfeld was afgelopen Zaterdag 14.03. Toevallig dezelfde dag dat Wuppertal de hele dag in het nieuws was ivm geplande demonstraties van Pegida-betogers, Salafistische extremisten en contra-demonstranten. 2.000 Polizeischutzbeamte stonden klaar om e.e.a. in goede banen te leiden. Dat gold echter alleen voor het centrum. In de buitenwijken was daar niets van te merken.

De club zelf ligt in een industrieel pand op het binnenterrein van een kleine industrie-enclave. Je passeert een grote poort en arriveert op een grote parkeerplaats waaromheen diverse bedrijven liggen.  Haus Dupont zelf valt duidelijk in het oog door zijn kleurige verlichting.

Toen ik er tegen 23:30 arriveerde, waren er een 7-tal vrouwen en evenveel mannelijke bezoekers. Menigeen kende ik uit Panthera-tijden. Een tweetal muzikale entertainers zorgden voor een uitgelaten sfeertje. Tegen 00:30 stopten ze er echter mee. 

Het concept valt het duidelijkst te omschrijven door de term bar/ contactclub. Je betaalt entree (ik meen EUR 20,= overdag en EUR 30,= ’s avonds). Je betreedt de club in je straatkleding en houdt die de hele tijd aan. Je krijgt dus geen badjas.  Meteen na de ingangsdeur is het trappenhuis. Rechts het hoekje om, kom je in de barruimte. De barruimte is zo’n 80 m2groot en stijlvol ingericht met veel spiegels. Hierdoor lijkt de ruimte groter. Er staan 3 tweezits bankstellen en aan de bar een 10-tal barkrukken. Dan is er nog een deur naar een aanpalend gangetje met daarin een dames- en herentoilet en een kleedruimte. Drank dient apart afgerekend te worden en de prijzen hiervoor verschillen tussen overdag en ’s avonds.

Achter de theke kun je Jasmin ex Panthera terugvinden. Eerder op de dag schijnt ook masseuse Sunny er geweest te zijn. De barruimte is rookvrij. Voor het inhaleren van je nicotinestengels moet je naar buiten. Men beschikt over draadloos internet en na wat gepuzzel hebben we het ook daadwerkelijk aan de praat gekregen. Op een ongedwongen manier kun je dan met interessante dames in gesprek komen, waarna je je voor een nadere kennismaking naar boven kunt begeven. De dames zijn zelfstandige onderneemsters en de diensten van de dames etc., etc.

Binnenkort zal de actuele gedetailleerde informatie nog duidelijk op de Dupont-website geformuleerd worden.
Gekamerd heb ik er niet, dus ik kan geen beschrijving van de bovenverdieping of service standaard geven.
 
Bij deze wens ik Bob dan ook veel succes met z'n nieuwe project.

Adieë tsezame
Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2015, 00:20:48 door Wijze grijze »

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Haus Dupont: Clubbeschrijving en de opening
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2015, 23:31:20 »
Een aantal weken geleden onverwachts voor de eerste keer in deze club beland. Ik was al in de buurt maar vooraf toch eerst gebeld welke dames er waren. Er waren er 6, Maria, Roxana, Kathy, Maya en nog 2 andere meiden waarvan ik de namen vergeten ben. De theke(blonde uit HP) vertelde me dat ik zeker moest komen. De muziek stond loeihard dus ik dacht er een echte discosfeer aan te treffen. Maar dat was toch iets anders. De theke stond me al in de deuropening op te wachten en ik werd verwelkomt met een paar zoenen. Goed begin. Even wennen dat je met kleding aan naar de bar kan lopen zonder je eerst om hoeft te kleden tot wandelaar. Ik liep de bar binnen en wat ik toen zag   Ik zag 6 vrouwen verdeeld langs de bar op barkrukken zitten maar ik was de enigste man ! Even om de beurt een babbeltje gemaakt met alle meiden en bij Maria, Roxana en Maya kwam er ook nog wel diverse kussen bij.
Daar zit je dan als enigste man met 8 vrouwen waaronder 2 thekes. Je wilt niemand tegen de borst stoten en aangezien ik met Roxana en Maya al ervaring had bij HP wordt het lastig kiezen. Ook Maria kende ik nog uit HP maar ik had nog niet eerder met haar gekamerd. Ik ben zelf in een bank gaan zitten en de vrouwen zelf laten beslissen. Wie naar me toe zou komen scoorde een kamergang. Daar had Roxana wel oren naar.
Ik ben eerst met Roxana en daarna met Maria op de kamer beland. Maya had blijkbaar geen zin meer want ze liep met haar dekbed op de gang toen ik met Maria naar de kamer ging. Als laatste nog een massage van Kathy gehad. Volgens de meiden waren er na 20u 2 andere mannen in de club geweest en toen ik er was is er nog 1 man 1 uurtje geweest. Dus voor de meiden was er geen droog brood te verdienen.
Ik hoefde geen entree te betalen. Voor een kamergang 40 euro aan het meisje betalen en 20 euro aan de theke voor 1/2 uur. Een flesje cola kost 4 euro.
Toen ik hier was wist ik ook weer waarom ik zelden meer een priveclub bezoek maar hoofdzakelijk saunaclubs. Ik werd gek van me steeds aan en uit te moeten kleden.
Lang leven de badjas ! Babbeltje met een meisje, hup naar boven. Uitkleden, je ding doen, aankleden, naar de bar en wat drinken. Weer een babbeltje met een meisje, hup naar boven , uit de kleren, je ding doen en weer aankleden. pfffffffffff Ik heb de theke gezegd dat wanneer Bob een badjas voor me regelt ik weer terugkom Club is gedateerd, vooral de douche en bad op de kamer. Personeel en meiden zijn heel vriendelijk. Service meiden was goed maar niet spetterend zoals voorheen in HP. Misschien komt het omdat de presales beperkt blijven tot wat kusjes terwijl de presales in HP heel uitgebreid waren.