Auteur Topic: Michaela (Roemeense)  (gelezen 6645 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michaela (Roemeense)
« Gepost op: 22 maart 2015, 10:52:41 »
Mijn eerste kamer in Oceanse heb ik afgelopen vrijdag gemaakt met Roemeense Michaela. Dit is een 23 jaar jonge meid met lang zwart haar en een mooi gezicht.1,65m groot. Ze heeft een normale lichaamsbouw: een lekkere kont en een C-cup met grote tepels die jammer genoeg zwaar onderhevig is aan de zwaartekracht. Michaela heeft een 5-tal tattoo’s, waaronder 1 op haar schouder en 1 op haar buik en ze heeft een piercing in haar bovenlip.

Michaela haar presales waren uitstekend. We hebben zeker een uur gekeuveld en deze meid ontpopte zich in dat gesprek toch een intelligente en prettige gestoorde gesprekspartner. Zo heb ik ze wel graag 8).
 
De kamergang was goed zonder meer. Michaela tongzoende niet, maar ze gaf me daar wel een uitstekende pijpbeurt weg :o. Ik heb haar niet gevraagd of een FT in haar servicepakket zit, maar had ik haar laten doen, had ze me probleemloos kunnen klaar pijpen.

Het neuken was goed tot heel goed: tijdens cowgirl was het een plezier om met Michaela haar dikke borsten te spelen, tijdens missio mocht ik haar beentjes lekker open spreiden en tijdens hondjes mocht ik stevig beuken. Michaela leek dat beuken wel te kunnen appreciëren. Ergens op minuut 20was daar dan ook dat eerste orgasme in Oceans ;D.
 
Minpunt aan de kamergang: we hebben het half uur mooi op kamer rondgemaakt, maar hoe… Michaela was na mijn orgasme plots alle interesse in mij verloren en heeft gewoon 10 minuten gefacebookt (zelfs nadat ik probeerde nog een gesprek of enkel knuffels te initiëren). Enfin, ik heb dan maar een beetje met mijn kameraden geappt hé ::).

Michaela haar aftersales waren oké zonde meer. Ze is me nog een paar keer vluchtig gezelschap komen houden en heeft me regelmatig een kusje of lachje toegeworpen.

Herhalingsgevaar: onbestaande, voornamelijk omwille van de laatste 10 minuten op kamer 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum