Auteur Topic: Aarschotstraat 72, Stephanie (Roemeense)  (gelezen 20011 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 72, Stephanie (Roemeense)
« Gepost op: 25 maart 2015, 14:17:04 »
Ik heb deze namiddag voor het eerst sinds mensenheugenis nog eens geneukt in de Aarschotstraat. De 'gelukkige' was de 21 jaar jonge Roemeense Stephanie.

Stephanie staat op nummer 64. Ze is 1,70m groot, heeft een heel mooi gezicht met bruine ogen, een betoverende glimlach en lang, lichtbruin haar. Ze is slank gebouwd, maar heeft een heel lekkere kont en een wondermooie, echte B-cup (net geen C). Stephanie werkt blijkbaar al zo'n 3 maanden in de straat. De voertaal was Frans.

Ik vond de kamergang, rekening houdend met het feit dat ik me in de Aarschotstraat bevond, goed tot heel goed.

Om te beginnen kreeg ik een paar kleine zoentjes op de lippen en mocht ik Stephanie overal bepotelen, terwijl zij kleine Piet met het handje probeerde wakker te maken.

Eens Piet naar Stephanie haar zin voldoende wakker was, ging de condoom eromheen en begon ze me te pijpen. Ik ben nu al enkele jaren PZC gewoon in de saunaclubs, waardoor ik niet meer echt opgewonden raak van PMC. Gevolg: Stephanie kreeg kleine Piet slechts voor 80% wakker gepijpt (dat lag btw ook aan het feit dat de pijpbeurt me eigenlijk iets te zacht was).

Niet getreurd: Stephanie bracht een weinig glijmiddel aan, kwam op me zitten en liet haar mooie poes over Piet zakken. Dat voelde heel lekker aan en het tijdens het neuken kunnen spelen met Stephanie haar wondermooie borsten zorgde er al snel voor dat Piet dan toch op volle sterkte raakte.

Ik heb eerst nog een tijdje genoten van de cowgirl en ben dan overgeschakeld op hondjes. Rustig begonnen en het tempo langzaam maar zeker opgedreven. Wat een lekkere kont heeft Stephanie! En wat een geil zicht was het in de spiegel deze mooie meid te kunnen neuken. En ja hoor: na een vijftal minuten neuken in hondjes was daar dat eerste orgasme sinds lang in de A-straat.

We hadden net gedaan en het wekkertje ging af. Goed getimed van kleine Piet!

Bij het afscheid nemen vertelde Stephanie me nog dat ze voor 50€ extra pijpt zonder condoom. Sorry meid, hoe mooi je ook bent: ik betaal geen 100€ voor 15 minuten plezier.

Hoe dan ook: goede ervaring. Een herhaling met Stephanie zou zomaar kunnen, als ik nog eens in de buurt ben 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 64, Stephanie (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2015, 14:49:24 »
En misschien nog nuttig om weten: Stephanie werkt 7/7, telkens van 12u tem 18u.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 64, Stephanie (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2016, 20:41:46 »
Deze meid heb ik vandaag ook weer gespot in de A-straat.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 72, Stephanie (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2016, 20:50:27 »
Zit nu btw op nummertje 72.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 72, Stephanie (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2017, 12:13:55 »
Nog steeds aanwezig op nummertje 72 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat 72, Stephanie (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 7 september 2017, 11:41:13 »
Nog steeds aanwezig. Nog steeds heel mooi. En nog steeds vriendelijk als je haar raam passeert. Ze verdient eigenlijk nog wel eens een kamertje ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum