Auteur Topic: Simona (Bulgaarse)  (gelezen 128249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Gepost op: 7 april 2015, 21:14:56 »
[box title=Simona]
Land:             Bulgarije
Taal:              Frans en een beetje Duits
Leeftijd:         22 (oogt jonger als was het maar door haar gestalte)
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,52m
Model:            slank
BH:                 A naturel
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    lang (samengebonden)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ Zoenen Pijpen (met of zonder?) Knuffelen Strelen Droogneuken Likken
[/box]
[box title=pro en contra]
+: gestalte maakt alle standjes mogelijk, intieme houdingen geen probleem
-: tongzoenen, inlevingsvermogen
[/box]
[box title=extra info]
Pijpen overgeslagen, neuken in missio was zalig!
Kleine piercing onder lip (rechts).  Tatoe: tribal + naam en Chinese letters rechterbovenarm
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 8 april 2015, 13:36:13 »
J'ai rencontré Simona vendredi dernier au Sixsens, et j'ai beaucoup aimé  :035: tellement que je suis allé 2 fois en chambre avec elle dans la même journée  ;)

Elle est toute menue, poitrine minuscule, et vraiment jolie, avec de beaux yeux bleus/gris. Surtout, elle se comporte de façon très naturelle, très gentille, et comme une vraie girlfriend.

Chaudement recommandée.
East Tripper

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2015, 21:39:33 »
Het was twee keer kijken eer ik haar herinnerde met haar lange zwarte haren nu.  Vaak in een paardenstaart (maar ik zie ze er niet minder graag om), soms los.  Staat haar beter als je het mij vraagt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2015, 13:58:51 »
Het begon op de klassieke manier.  Simona komt "lekker" bij me zitten, beentjes over mijn benen en wat flaneren.

Vooreerst even aanstippen dat ik aanvoel dat ze nieuwe klanten een zeer redelijke service wil geven maar dat ze tegelijk vindt dat niet alle remmen van de eerste keer los moeten.  Ik vang zoiets ook af en toe op in de wandelgangen.  Mijn inzien is het toch maar beter om van date 1 uw complete service te kennen te geven aan de klanten. 

Buiten de kamer kon Simona heerlijk genieten van de intieme verwennerijen die ik haar graag gaf.  Lieve tongzoentjes, kusjes in de nek, sensitieve strelingen over gevoelige plekjes....  Op kamer laat ze zich dezelfde dingetjes welgekomen maar niet meer met hetzelfde enthousiasme als buiten de kamer.  Ook het tongzoenen was minder op kamer dan buiten de kamer.  Het tongzoenen gebeurde regelmatig en goed en lang maar "wat gemaakter" tongzoenen dan buiten de kamer.  Wie niet om tongzoenen geeft, zal geen verschillen merken.  Ik vertel het maar voor wie TZ en TZ twee zijn.  De kauwgom die ze een groot deel van de tijd in haar mond had tijdens het kameren vind ik ook een minpunt. 

Op kamer begonnen we gelijk rechtstaand te zoenen, te tongzoenen en tegen mekaar aan te wrijven.  Simona laat haar haar los hangen tijdens de kameractiviteiten.  Da's dan weer een heel pluspunt voor mij.  Ik zie dat niet zo graag, vrouwen die hun haar bijvoorbeeld in een dot doen (om te pijpen).  Precies Simona is ook veel sexyer met haar haar los dan samengebonden. 
Tijdens ons 2 uur durend kamertje, passeerde de gehele revue.  Behalve dat het NMC maar doorsnee was en ze zich niet volledig wou laten gaan en dus op kritieke momenten keerde en draaide zodat het even wat minder kritiek kon worden binnen in haar lichaam, kan ik niets negatiefs zeggen.  PZC is zeer goed, beffen, vingeren en droogneuken.  Alles tip top in orde.  Het beffen was nog het meest geile voor mij op kamer.  Het is te zeggen, nog nooit heb ik een dame zo lang gebeft (ongeveer een uur) in alle mogelijk denkbare posities en standjes.  Ze ontspande zich ook heerlijk en ging altijd zo liggen dat ik overal goed bij kon.  Ze werd er heerlijk nat van.  Het was een plezier om haar te beffen.  Een groot plezier.  Ik wist niet dat ik me daar zo lang zou kunnen mee bezighouden.  (Wel, zoals ik al eerder stelde, wou ze het zeker niet tot een orgasme laten komen.  De positiewissels waren van haar kant dan ook telkens zeer tactisch ingepland.)  :douchen


note sm: naam Juliana in recensie veranderd naar Simona
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2015, 15:05:53 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 1 augustus 2015, 22:31:59 »
Oh la la la la, ...

Plus de 3 mois depuis ma rencontre avec Simona, je retombe nez à nez avec elle hier en début d'après-midi, elle me fait toujours le même effet

Pour ceux qui emploient à tort et à travers le terme "slim", venez-y voir de près ce que c'est qu'une vraie slim !!

Et comme le ratio était hyper favorable au Sixsens ce jeudi pluvieux, j'ai eu droit à un max de social time entre nos 2 sessions d'une heure ( minimum syndicale avec une telle GFE ), à danser devant moi, ou sur moi, avec des pelles et des pelles, mama mia !!

Et toujours ce sourire, quel plaisir !

PS : au resto, j'ai discuté avec un habitué, un belge venant très régulièrement, et fan de Krystal. Il sortait d'une session avec Simona*, et ne tarissait pas d'éloges, lui promettant de la reprendre à chaque visite.

* merde alors, elle me trompe déjà
East Tripper

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 2 augustus 2015, 17:27:48 »
Simona en Juliana ( http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17629.0 ) moeten bijna zeker hun namen "op een keer" onderling gewijzigd hebben.  De omschrijving van FMB past volledig bij Juliana.

Bij deze pas ik ook het paspoortje aan.  Simona weegt immers geen 40 kilo en is niet ultra slank.

[box title=Simona]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits, noties Engels
Leeftijd:         geschat 23 à 24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,61m
Model:            slank (niet super slank)
BH:                 kleine B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang (loshangend)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
knuffelen, strelen, massage (goed), zoenen, TZ, PZC, NMC, Likken, droogneuken (uitstekend), vingeren, 69,  - rimmen en lotuskus (passief) -
[/box]
[box title=pro en contra]
+: neemt geen loopje met de tijd
-: bij korte sessies (lees: 30') haal je niet het maximum uit bijvoorbeeld tongzoenen
[/box]
[box title=extra info]
pre sales zeer uitgebreid
after sales o.k.
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 2 augustus 2015, 18:48:58 »
Simona kwam bij me liggen, naast me met een tussenschot (kussen) in de Oriëntaalse ruimte.  Niet opdringerig.  Zoals het hoort.  Wat lieve woordjes, wat aanrakinkjes, kleine kusjes....  Allemaal geheel voor haar eigen rekening want ik had snel aangegeven niet op kamer te willen (met haar).

Een tijd later lig ik weer op mijn favoriete rustige plekje in Sixsens, toevallig ook nog op dezelfde sofa.  Opnieuw komt Simona, ook op dezelfde plek, weer bij me liggen.  Dit keer gaat het flirten wat verder en op dit moment had ik best zin in seks.  Na flink getongzoend te hebben, gaf ik het startschot.  Simona had me geil gemaakt.  Ik gaf haar een tweede kans.  Ik herinnerde me immers nog dat er iets niet helemaal top was met het tongzoenen.

We liepen naar een kamer.

Op kamer eerst wat knuffelen en strelen, beetje kussen en tongzoenen, beetje speels rollebollen.  Simona vroeg of ik haar rug wou masseren.  Omdat het voor mij niet continue 200 % seks moet zijn (in de pure zin van het woord) wou ik haar dat wel gunnen.  We zien wel waar we uitkomen.  Een massage geven, doe ik graag, ten minste als de dame er ook daadwerkelijk van geniet én als het voor mij een meerwaarde kan betekenen.  Dat weet je niet op voorhand.  Afwachten, proberen.  Niet dat het geld me op de rug groeit maar bij aanvang van een sessie heb ik nooit een strikt tijdschema in mijn hoofd of geen maximum uit te geven bedrag (alles met mate natuurlijk!).  Een massage is dus zoiets als beffen.  Er moet wat échte respons komen.  Mijn libido neemt trouwens sterk toe als ik een mooie dame kan laten genieten van een (goede) massage.
Simona liet zich de massage wel bevallen.  Ze gaf er me ook complimentjes over.  Of ik dan denk dat ik beter ben dan de masseur van Sixsens?  Echt niet!  De rugmassage werd ook een armen-, benen- en poepmassage én natuurlijk niet vergeten om de erogene zones ook al rakelings te passeren.

Na de massage pakt ze me stevig beet en begint te tongzoenen zoals maar weinig DVP's dat willen doen!  Die meerwaarde die je kan bereiken dus.  Lekker lang tongzoenen, kussen en een beetje gek liggen rollebollen.  Ineens gaat ze wat naar achteren liggen en legt haar benen wagenwijd open.  Voorvocht, een stijve... ik had het allemaal al.  Ze nam echter niet spontaan een condoom bij de hand.  Bedoelde ze dan niet dat ik haar mocht gaan beuken maar wou ze oraal verwend worden misschien?  Kijk, iemand als Simona, die merkbaar meer opgewonden was nu dan bij aanvang van de sessie en die haar benen zo wijd spreidt, daar wil ik graag mijn orale kunstjes aan vertonen.  Ook nu weer, net als bij mijn eerste sessie met haar, veel tijd uitgetrokken om haar oraal te verwennen.  Ze werd lekker nat en ook met haar kontgaatje spelen en haar kontgaatje likken was geen taboe.  Vingeren eveneens geen taboe.  Zo belandden we na een tijd in standje 69.  Pijpen wist ik al dat ze dat heel goed deed.  (Voor zeppos was dat het beste voor zijn sessie met haar.) 
Na de orale verwenpartijen kroop ze op mij en begon aan een spelletje droogneuken.  Wat een gevoel!  Wat een gevoel!  Moet ik het nog zeggen dat in deze het woord droogneuken eigenlijk een slecht gekozen woord is, dat eigenlijk niet juist weergeeft wat gaande was.  Dit zijn trouwens zo die momenten dat het soms verdomd moeilijk wordt om met je gedachten te blijven denken.  Gelukkig zijn we allebei slim genoeg. 
Afronden gebeurde met een heerlijke rodeorit (in lighouding).

Er was nog wat tijd over en die hebben we in eerste instantie volgemaakt met nog wat knuffelen, strelen, zoenen en tongzoenen en ook lag ik met veel plezier met mijn hoofd in haar schoot.  Om de tijd totaal op te vullen heeft Simona mij ook nog een deugddoende goede rugmassage gegeven.

Zo mochten er meer zijn  :douchen!   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 4 augustus 2015, 13:26:48 »
Uit http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg65039#msg65039

Ik ging in de veranda-ruimte tov de inkom wat lezen en naast me zat Simona een soort Bollywood-film te zien. Na een kwartier ofzo daar zo gezeten te hebben toonde ik interesse en stelde ze direct te kamervraag. Ik twijfelde nog. Er was ook weinig tijd meer tot sluitingsuur (1u) en ben er toch voor gegaan. Ik was niet zo in vorm geweest (vermoeidheid en meer) and it showed, kamergang was eerder slecht te noemen. Ze werkte ook niet altijd zo mee. Wat jammer is gezien de positieve verhalen over haar nu ik me even over haar inlees. Dan denk ik dat er meer in had kunnen zitten. Omstandigheden, zeker? Op niveau van service zit SixSens in mijn ervaring redelijk onder de lat van FKK Sakura waar ik enkele dagen eerder geweest was en dat kan misschien ook een rol hebben gespeeld. Jammer. :(

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 4 augustus 2015, 19:57:42 »
Ter info geef ik je mee (om privacy redenen of omdat ik niet weet of hij wil dat ik dat vertel met toenaam en zo) dat een vriend van mij op dezelfde dag als ik ook met haar naar kamer ging.  Hij vond de blow job geweldig en is maar snel klaargekomen.  Voor hem betekende Simona niets bijzonders maar ook hij verweet het aan zichzelf.  Hij wou namelijk met Veronica of Christal gaan, in eerste plaats maar die waren nooit vrij.  Net toen hij aangegeven had om met Simona te gaan, komen de twee "vrij" aangewandeld.  Hij zat dus bij Simona met die andere twee in zijn hoofd.

Nog veel belangrijker: ik ben zeer benieuwd om jouw Sakura-expertises te lezen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 7 september 2015, 15:24:42 »
j'avais prévu d'y aller ce samedi,

Et puis est arrivée ma petite Simona, tout juste de retour de vacances, un sourire jusqu'aux oreilles en venant me dire bonjour, long social time avant une session toujours aussi GFE, adorable ! Elle est revenue me chauffer plus tard, et mêmes causes, même résultat, va falloir que j'y mette le holà
 :laughingchick
East Tripper

Offline pc69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 20 september 2015, 08:37:31 »
Vorige dinsdag werd ik aangesproken aan de bar door een knappe slanke dame, Simona.
Had haar tevoren al opgemerkt op het overdekte terras aan het zwembad, maar toen was ze druk bezig met een andere wandelaar.
Leuke meid met een vlotte babbel, hoewel haar Frans, Duits en Engels beperkt is en mijn kennis van Bulgaars nihil is ging dit toch zonder probleem.
Heel effe op de zetel beland, maar heel snel wist ze me daar te overtuigen dat een kamergang met haar wel goed ging komen, hoewel dat natuurlijk altijd afwachten is.

Op de kamer begonnen met heerlijk te tongzoenen, vol, kleine kusjes, afwisselend, heerlijk lang....... en zo zijn we echt heel lang doorgegaan, wat ik ook gevraagd had. We hadden een kamer met een spiegel aan het plafond, waardoor ik niet alleen haar lekker kontje lekker kon voelen, maar ook kon zien. Ze heeft echt een heerlijk lichaam, super slank, lekker om aan te voelen.

En vooral, alles wat ze deed, was met volle overtuiging, pijpen, droogneuken (hoewel ze ni zo droog meer was :035:), alle standjes, liet zich lekker gaan in alles wat we deden.

Daarna nog even gebabbeld, uur was veel te snel voorbij.

Herhalingsvatbaar : 100%, zonder enige twijfel, was een super kamergang.  :dance2

Moet er wel bij zeggen dat de Simona waar ik mee was diegene was die in de eerste recensie beschreven is :
Land:             Bulgarije
Taal:              Frans en een beetje Duits
Leeftijd:         22 (oogt jonger als was het maar door haar gestalte)


Lengte:          1,52m
Model:            slank
BH:                 A naturel
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    lang (samengebonden)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 28 oktober 2015, 05:59:49 »
Verhuisd naar LR.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 13 november 2015, 07:36:49 »
En nu opgedoken in DV 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 13 november 2015, 19:45:55 »
Binnenkort weer verwacht in SS.  Ze is aan het dolen en zoals zovele meiden, merken dat de verdiensten elders niet veel verschillen van je "thuishaven"  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 30 november 2015, 09:58:35 »
Simona is inderdaad teruggekeerd naar Sixsens. En ik heb het gisteren geweten: ik heb een spetterend anderhalf uur beleefd met dit Duracell konijntje :-\.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum