Forum > VERJAARDAGEN

zaterdag 25 april: verjaardagsfeest de vulkaan spesjalist in Babylon

(1/1)

sexmachine:
Dit topic is verplaatst naar B A B Y L O N - Elsdorf.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17378.0

Dit topic vinden jullie terug onder Babylon, en ik zal deze link hier laten staan, het ontsluiten en het sticky maken, dan snapt de vs het ook   :dance2 :017: ;D

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: sexmachine op 12 april 2015, 11:07:27 ---Dit topic is verplaatst naar B A B Y L O N - Elsdorf.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17378.0

Dit topic vinden jullie terug onder Babylon, en ik zal deze link hier laten staan, het ontsluiten en het sticky maken, dan snapt de vs het ook   :dance2 :017: ;D

--- Einde van citaat ---

DE VS SNAPTEN HET VANOCHTEND AL OM 04.30 sm . LEDEN VAN RELAXXXBOARD DIE INSCHRIJVEN VOOR 15 APRIL KRIJGEN EEN EXTRA VRIJKAARDJE  VOOR BABYLON  :cheer:

VRIJKAARDJE IS OVERIGENS NIET GELDIG OP DE VERJAARDAG VAN DE VS 25-04  :bud

sexmachine:

--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op 12 april 2015, 13:34:24 ---
--- Citaat van: sexmachine op 12 april 2015, 11:07:27 ---Dit topic is verplaatst naar B A B Y L O N - Elsdorf.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17378.0

Dit topic vinden jullie terug onder Babylon, en ik zal deze link hier laten staan, het ontsluiten en het sticky maken, dan snapt de vs het ook   :dance2 :017: ;D

--- Einde van citaat ---

DE VS SNAPTEN HET VANOCHTEND AL OM 04.30 sm . LEDEN VAN RELAXXXBOARD DIE INSCHRIJVEN VOOR 15 APRIL KRIJGEN EEN EXTRA VRIJKAARDJE  VOOR BABYLON  :cheer:

VRIJKAARDJE IS OVERIGENS NIET GELDIG OP DE VERJAARDAG VAN DE VS 25-04  :bud

--- Einde van citaat ---
Enkel indien ze geïnteresseerd zijn in een extra vrijkaartje Babylon, dat is geen voorwaarde.
Jouw vrienden kunnen ook gewoon naar je feestje komen  (bijvoorbeeld die jou als vriend hebben maar Babylon niet leuk vinden, die komen toch gewoon die dag voor jou en hoeven niet verplicht een extra kaartje te aanvaarden)  :cheer: ;D



Je quote wel de compleet verkeerde flyer en verwijst naar een topic dat er niks mee te maken heeft, alle info staat op de flyer die we voor jou hebben aangemaakt, met de uitleg er nog een keer bij....
Man man man .....
En beste VS, aub, kan je het woord vrijkaartje gewoon overnemen en daar geen D in verweven, man, je doet dit met opzet, ik weet het, maar dat hoeft echt niet.


Zorg jij dat de flyer gepubliceerd wordt voor je vrienden die hier niet willen schrijven?  :017: :035:


sexmachine

sexmachine:
En alweer ga je verwarring zaaien met onder het gesloten topic verder te lullen.
Verdoeme he vs, doe eens normaal en schrijf eens onder je verjaardagsfeestje. Pfffffff, ik word hier zo moe van....


Note sm: ik heb dit topic open gelaten zodat het niet naar achteren verhuisde, niet om hier nog een dagje discussie te voeren, ga naar je verjaardagstopic aub. DANK JE WEL
Je hebt je flyer hier
Je hebt je flyer op youppie
Je hebt een speciale actie die we hebben ineengestoken zodat je feestje aantrekkelijker wordt
Dus
Topic officieus gesloten hier.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie