Auteur Topic: JULIA  (gelezen 62905 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
JULIA
« Gepost op: 14 april 2015, 14:13:06 »

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2016, 17:43:17 »
I met Julia end of 2015. I'm speaking about Julia (not Giulia who came later in Bab'). The pic in this topic is right !  ;)
Actually, it was the first session in Babylon club.

Her positive feedbakcs encouraged me to go with me, and after a short talk in sofa (while she was finishing to smoke & drink her Redbull), I decided to continue with her.
At that time, she had red hair (she said she likes "extreme" colours), small body, breast well proportioned, nice smile.
Alternating sweet kisses & FK, everything was very sensual, in room.  :))

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2018, 15:17:16 »
Weer aanwezig.  :tietjes

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2019, 01:42:24 »
En vandaag toch maar eens genoten van deze schat.

 Ik had haar niet verwacht want ze stond niet op de AWL, wat wel vaker het geval is de laatste tijd : het wicht heeft wat privé-besognes waardoor ze onregelmatig aanwezig is. Maar als ze er is en ze is goedgeluimd dan wordt het feest!

 Zoenen kan ze als de beste, en pijpen ook : snel of langzaam, het maakt haar niet uit. Ook neuken is erg lekker en ze neemt hier wel veel initiatief, ook qua standjes. Na een dikke twintig minuten gefinished in doggy.

 Daarna heb ik nog wat liggen kletsen met Julia en ze vertelde waarom ze een hele poos van de radar was verdwenen (niet voor publicatie vatbaar). Dat ze er nu weer volop voor gaat, en dat ze niet meer wil wisselen van club. Dat laatste geloof ik direct.  ;)

 Nog dit : haarkleur is nu weer bordeaux-rood en er is een flink stuk van haar lokken afgeknipt (tot net boven de schouders).

 Julia je bent een topmeid.   :039:

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2019, 21:27:41 »
Een eigentijdse leenliefde variant van Romeo & Julia

Natuurlijk is het toneelspel van William Shakespeare de bekendste versie van het verhaal maar de bedenker was de Italiaanse dichter Masuccio Salernitano. Een van de meest tragische liefdesverhalen in de literatuur. Ergens wel grappig dat bepaalde thema's moeiteloos van toepassing zijn op de wereld van de leenliefde. De tegenstelling tussen de noden van het individu en de eisen van de maatschappij, toeval en de onafwendbaarheid van het noodlot.

Leuk dat semi-intellectueel geleuter Tafkap maar hier draait het om wat er gebeurd met de leuter.

Begrijpelijk maar bare with me for one second en uiteindelijk zullen jullie datgene te lezen krijgen wat jullie willen. Bij eerdere bezoekjes aan Babylon was ze me al opgevallen. Een pocketdametje die de posterlady kon zijn voor mijn ideale vrouw qua uiterlijk en lichaam. Daarnaast is zij duidelijk speels en eigenzinnig.

Ik zit samen met BBZ op het terras als ik in een flits een kleine blonde dame voorbij zie lopen. In mijn hoofd hoor ik plots in onvervalst zoetsappig Vlaams het karakteristieke stemgeluid van Koen Wauters "Daar gaat ze en zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend". Het is Julia en van alle dames in de clubs waar ik kom de absolute nummer één op mijn lijstje van dames waarmee ik nog het genoegen wil hebben om ook het intieme gedeelte te beoefenen.

De dag kabbelt rustig voort en buiten het feit dat ze samen met Kellie achter het zwembad een soort van bouncy castle triootje doet op het luchtbed is zij verder weinig in beeld. Als ik echter op het punt sta om naar huis te gaan zet ze zich voor mij op een bankje op de "voetbaltribune". Mijn "evil dick" steekt zijn kopje op. Zou het er dan toch van komen? Al vrij snel gaat ze naar buiten met Kellie om een sigaretje te roken. Na een kwartiertje zijn ze nog niet terug en ik besluit een kijkje te nemen. Samen met Daniëlla zitten ze op een bankje en Kellie wordt gemasseerd door een oudere Duitse man. Daniëlla klaagt over pijntjes en wil ook wel een massage. Julia zegt dat ze dat wel wil doen en pakt uit haar tasje een fles bodylotion. Laat ik nu net een goede massage olie in mijn locker hebben liggen en ik ga deze halen. De dames zijn gelijk weg van de geur en Kellie draagt de oude man op hiermee te masseren.

Daniëlla die ik al jaren ken uit YY vraagt hoe mijn dag tot nu toe is geweest en hoeveel kamers ik heb gedaan. Ik zeg haar dat ik zoals het er nu uitziet Babylon ongepopt ga verlaten en ze kijkt me verwonderd aan. Ze vraagt het nogmaals omdat ze denkt dat ik een grapje maak. Ik herhaal dat ik nog geen kamer heb gemaakt en dan zegt Julia dat als het aan haar ligt daar verandering in komt terwijl ze rustig verder gaat Daniëlla te "martelen". Na een tijdje zegt ze dat ze eerst nog een sigaretje rookt en dat we daarna gaan.

Op de kamer zeg ik haar dat ik minimaal een uurtje wil blijven waarop zij zegt dat we het eerst een half uurtje aankijken en dan alsnog kunnen beslissen of we langer blijven. Ik kan me niet herinneren dat een dame dat ooit tegen me gezegd heeft. Zoals gebruikelijk begin ik met masseren en dit werkt tweezijdig. Een genot om dat hemels lijfje te voelen en de mogelijkheid ondertussen elkaar beter te leren kennen. Al snel blijkt dat we dezelfde absurde vorm van humor hebben. Na de massage ga ik met mijn vingertoppen over haar lichaam en dit zorgt voor prettige prikkels bij haar getuige de reactie. Ze kruipt tegen mij aan en begint minuten lang sensueel en liefdevol te tongzoenen zoals je dat met een geliefde doet.

Ik zeg haar hierna plagend dat als ze wilt ze de kamer mag verlaten. Ze schudt nee en countert door te zeggen dat voor mij hetzelfde geldt met de restrictie dat indien ik dit wil ik dan wel door het raam naar buiten moet. Ik kijk haar aan op een wijze alsof ik het overweeg en haar blik spreekt boekdelen gevolgd door een stompje op mijn arm. Volgens haar is het nu tijd om de rollen om te draaien en dat er een mondelinge massage van mijn kleine vriend moet plaatsvinden. Julia is een volwaardig lid van de "kijk mama zonder handen" sociëteit van de Academy Oralski. Alle aspecten komen voorbij en vooral als ze hem tergend langzaam helemaal tot het achterste in haar keeltje laat verdwijnen is het zowel visueel als qua genot al een hoogtepunt op zich. Ook de ballen worden niet vergeten en ze blijkt een meesteres in het teasen te zijn. Afwisselend komt ze zo nu en dan naar boven om te tongzoenen waar bij haar handje edgend verder gaat. Een heerlijk zoen en zuigfestijn dat een kleine vijfenveertig minuten duurt met de nodige gein tussendoor.

Dan is het volgens haar tijd om ook de laatste stap te nemen en ze gaat in haar tasje op zoek naar het meest gebruikte voorwerp in een club. Het duurt even en ze besluit de inhoud om te schudden. Er vormt zich een berg met zakjes Haribo en Maoam. Natuurlijk kan ik het niet laten haar hiermee te plagen. Uiteindelijk weet ze toch het gezochte zakje ertussen uit te vissen. Ze bestijgt me on top waarbij ze zich meteen voorover op mij legt en haar tong zoekt de mijne op. Slow en intiem worden we één in een harmonisch ritme. Zij vindt dat ik ook een duit in het zakje mag doen en we gaan in missio verder terwijl onze tongen hun eigen feestje houden. Tempo wordt opgevoerd totdat ook dit tasje zich vult. Het is duidelijk dat ze geen genoegen neemt met minder dan alles en spoort me aan door te gaan totdat ook het laatste druppeltje zijn weg in het tasje heeft gevonden. Na verwijdering bekijkt ze glimlachend wat onze inspanning opgeleverd heeft. Er zijn anderhalf uur verstreken en hoewel het tegen sluitingstijd loopt wil ze me eerst nog enkele nummers laten horen.

We verlaten de kamer en de club blijkt gelijkenis met een spookstad te vertonen. Na overhandiging van haar gage voor haar hoofdrol nemen we nog uitgebreid afscheid. Zij loopt weg en in de kleedkamer hoor ik wederom Koen Wauters in mijn hoofd

Ik weet wel dat zij waarschijnlijk niet lang bij me blijft
Ik weet wel dat zij met anderen haar tijd verdrijft
Zij heeft soms geheimen waar ik liever niets van weet


Vaak is het als het te mooi om waar te zijn is dit ook het geval is. Julia is echter de uitzondering die de regel bevestigd en mijn verwachtingen zelfs heeft overtroffen. Op elk vlak was er een klik. Net als bij de beroemde hoofdrolspelers van het toneelstuk zal ook ons toneelstukje uiteindelijk geen happy ending krijgen maar er zullen tot die tijd zeker nog nieuwe opvoeringen plaatsvinden.





Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2022, 17:46:30 »
Now in 6S alias Raluca.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JULIA
« Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2022, 07:28:21 »
Now in 6S alias Raluca.

Mag dus verplaatst worden naar Sixsens.