Auteur Topic: BLOWY (Valentina ex-Babylon)  (gelezen 140255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Aurélio

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
BLOWY (Valentina ex-Babylon)
« Gepost op: 26 april 2015, 15:06:58 »
Zeer mooie en vriendelijke lolita, die me onmiddellijk aantrok. Niet verrassend: ik ben in liefde met Cherry Potter en Bonnie – soms zei ze “Banni” (?) - is bijna haar sosie. 20 jaar oud, slank, 1.50m. max., kleine tieten met mooie tepels, glimlachen gezicht. 

Bonnie merkte mijn interesse en kwam zitten op mijn knieën, zonder bang te blijken voor het stukje hout die op haar contact onmiddellijk reageert. Ze neemt haar tijd, haar aanpak was zeer sensueel, geen druk om naar een kamer te gaan. Haar houding na de sessie bleef ook zeer vriendelijk, wat niet altijd het geval is met sommige meisjes voor wie je de onzichtbare man wordt onmiddellijk na de sessie.

In de kamer heb ik toch een verandering van het klimaat gevreesd, omdat Bonnie nu passiever scheen te worden. Ze lag op haar maag, wachtend dat iets gebeurde. Gedurende twee minuten heb ik de massager gespeeld. Ja, perfect, maar ik kwam toch niet met haar in deze kamer om een demonstratie van mijn beperkte talenten in deze (moeilijke) discipline te tonen!

Tweede fase, verandering van rollen: ik lag op mijn rug en Bonnie kwam op mij. Hmmm! Lekker! Ze zoen niet echt met de tong omdat ik geroken had, zei ze – wat de waarheid was. Maar ik heb het verstoppertje speel met onze monden en tongen enorme geapprecieerd. Dan begon ze me neuken in de cow-girl positie. Ze deed het langzaam en sensueel, wat vroeg me een paar zelfcontrole om niet te vlug te komen. Dan, missionaris en doggystyle, met ons spiegelbeeld in actie in een grote wandspiegel.

Goede sessie in het algemeen, ondanks het feit dat Bonnie te passieve was in het begin van de ontmoeting. Gebrek aan ervaring, misschien. Volgens een ander forum werkt ze in de Magnum sinds niet meer dan een paar weken.

Voor de rest, een van de mooiste lolita’s met wie ik ben ooit geweest!
« Laatst bewerkt op: 26 april 2015, 15:16:28 door Aurélio »

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Banni (Bulgaarse), title to be updated
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2015, 14:08:12 »
Banni (Bulgaarse)
Nationality / Languages ​​spoken: Bulgarian from Varna / almost no English and a little German gibberish
Age: 20 years
Figure: GND "mouse face", a little less pretty Cherry Potter  :cochon
Hair color: Chestnut
Height: Small to average
Chest: Small, prominent soft nipples
Silhouette / body: So cute, 0 faults and cute ass  :kissass
Tattoos - Piercings: None
Blowjob: Yes, not bad without being particularly expert, greedy... and exciting!
Cunnilingus: Yes, well appreciated
Kiss: Yes, as a club GF, from the ST...
General: As i just went out of room, i stumbled on her...
Very cuddly, she led me to a small alcove, and drew the curtains...
No clockwatcher, after half an hour of villainous play together (she had taken care to remove her panties), I put my watch on the coffee table to mark the beginning of the session, legit!
Then we continued with all the variations for half an hour precisely...
Nice girl, basic communication, and non-fired cartridge.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bani (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2015, 10:54:05 »
[box title=BANI]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels, Duits
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,58m
Model:            slank
BH:                A
Kontje:           heel lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ teen met een heel mooi lichaam en een goede service
- heeft geprobeerd me 100€ te doen betalen voor 29 minuten op kamer...
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Aurélio

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Bani (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2015, 13:11:30 »
Je me demande si Bani n'est pas la Bonnie dont j'ai créé le topic ici :

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17555.0

Je l'ai revue hier et je n'ai pas été loin aussi d'un incident sur le temps. Honnêtement je crois que je suis resté 32 ou 33 minutes, c'était donc tout juste et j'étais un peu embarrassé. Mais, lorsqu'elle a rendu la clé à la réception, je pense avoir entendu que la dame lui donnait instruction de réclamer seulement pour 30 minutes. Et je lui ai donné 50 € en lui demandant si cela allait. Elle m'a dit : "100", mais s'est rétractée tout de suite en disant qu'elle plaisantait.

Je n'ai pas de scrupule parce qu'elle avait demandé à prendre une douche alors que j'étais déjà dans la chambre. C'est donc cela qui a fait les deux ou trois minutes en "trop", finalement.   

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bani (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2015, 13:47:36 »
Dit is waarschijnlijk dezelfde meid ja => samengevoegd! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Banni (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2015, 20:08:08 »
Zelf schrijft ze haar naam als "Banni", dus ik neem aan dat dat de juiste naam en schrijfwijze is...  ;) ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Banni (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 11 juli 2015, 20:10:43 »
Zelf schrijft ze haar naam als "Banni", dus ik neem aan dat dat de juiste naam en schrijfwijze is...  ;) ;D

Daar se. Onze andere kutzwager ;D ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Veronika (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2015, 21:45:50 »
Ik heb gisteren een eerste keer met Bulgaarse Banni gekamerd.

Banni is 20 jaar jong, is slank gebouwd, heeft een mooie A-cup en een wondermooie kont. Ze heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang, zwart haar. Ze zal zo'n 1,60m groot zijn. Banni heeft 1 tattoo, op een onderarm en een piercing in haar onderlip.

Ik was nog maar net terug van een fabelachtige kamergang met Roemeense Emma en ik zat in de binnentuin toen Bulgaarse Banni me gezelschap kwam houden. Toen ik aan gaf dat ik pas van kamer kwam, verdween ze al snel, om al bijna even snel terug te komen en me zo’n 40 minuten gezelschap te houden in zo’n zitzak.

Initieel had ik geen zin om met Banni, weliswaar fysiek 200% een KP meisje, te kameren, maar ze was zo lief en knuffelig (weliswaar geen tongzoenen in het openbaar!) dat ik beetje bij beetje toch geïnteresseerd raakte.

Ik herinnerde me ook dat Licky Luke enkele maanden geleden met haar gekamerd had en niet geheel ontevreden was over Banni haar prestaties (en het idee nogmaals kutzwager te worden van Licky Luke sprak me wel aan , pervert dat ik ben ), dus uiteindelijk gaf ik toch toe en trok ik met Banni op kamer.

Nedloveffk, die zelf nog maar net teruggekeerd was van kamer, zag het allemaal met een verraste blik aan en kon niet anders dan lijdzaam toezien hoe ik nog geen uur na mijn fabelachtige kamer met Emma (tegen beter weten in?) alweer richting kamer trok.

Op kamer ontdeed Banni zich van haar kledij en haar teenie prachtlichaampje ontvouwde zich in al haar glorie .

 We begaven ons al snel op het bed, waar Banni me innig begon te tongzoenen. Ze leek aan te sturen op een lange, uitgesponnen GFE-sessie, maar daar had ik niet echt zin in, dus na een tijdje legde ik, luierik dat ik ben , me op mijn rug, en instrueerde ik Banni me te pijpen.

Banni pijpte kleine Piet heel verdienstelijk, maar het was absoluut geen cadeau na Emma te komen. Die scoort toch een paar niveautjes hoger.

Gelukkig had onze kamer een grote spiegel waarin ik Banni haar mooie kont en haar lekkere poes kon bewonderen en meer had Piet niet nodig om op oorlogssterkte te komen en te blijven en zich enige tijd als lekstok te laten gebruiken.

Halverwege de pijpbeurt herpositioneerde Banni zich, zodat ik ook lekker met haar vochtige poes kon spelen, maar na een tijdje had ik ook dat wel gezien en wou ik haar neuken.

Condoompje erom en ik liet Banni me bestijgen. Net als de pijpbeurt was haar cowgirl niet onverdienstelijk, maar ook nu weer schoot ze stevig tekort ten opzichte van Emma. Niet getreurd: het bleef genieten van Banni haar lekkere lichaampje en het moet gezegd: ze deed echt wel haar best. Uiteindelijk nog overgeschakeld op missio en hondjes, 2 standjes waarin ik me volledig kon laten gaan en ergens rond minuut 20 ben ik vlotjes klaargekomen .

We hebben het half uur al knuffelend en facebookend rondgemaakt en toe kwam het...

De theke had blijkbaar 20u43 als begin uur opgeschreven, hoewel de kamergang pas om 20u59 gestart was. Banni wist maar al te goed dat we om 20u59 op kamer waren getrokken, maar toch hield ze vol dat we 46 minuten samen op kamer waren geweest en dat ik aldus 100€ moest betalen.

Ik weigerde uiteraard en er werd een ander personeelslid bijgehaald. Deze merkte op dat de kamergang die voor de mijne ingeschreven was, pas om 20u57 was gestart, dus dat het niet kon dat de mijne al om 20u43 gestart was. Banni moest schoorvoetend toegeven dat dit wel juist zal zijn geweest, ik overhandigde mijn 50€ en that was that. Eind goed al goed, maar geen Banni meer voor mij (al is ze zich later op de avond nog meermaals met een pruillip en puppy oogjes komen excuseren)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bani (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 15 oktober 2015, 11:08:14 »
Probeert haar geluk momenteel uit in Babylon.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bani (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 19 oktober 2015, 14:17:34 »
En door naar Samya...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Bani (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 9 november 2015, 20:44:45 »
En terug naar het oude nest: Magnum 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Banni (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 9 november 2015, 22:20:21 »
En terug naar het oude nest: Magnum 8).

Nou, dan ook maar weer terug naar de oude naam: Banni, in plaats van Bani...

Bani klinkt sowieso zo Roemeens...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Banni (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 9 november 2015, 22:24:04 »
Topic aangepast in "Banni"
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Banni (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 10 november 2015, 07:48:56 »
En terug naar het oude nest: Magnum 8).

Nou, dan ook maar weer terug naar de oude naam: Banni, in plaats van Bani...

Bani klinkt sowieso zo Roemeens...

En wat is er mis met Roemeens??  :017: :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Banni (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 10 november 2015, 08:44:05 »
En terug naar het oude nest: Magnum 8).

Nou, dan ook maar weer terug naar de oude naam: Banni, in plaats van Bani...

Bani klinkt sowieso zo Roemeens...

En wat is er mis met Roemeens??  :017: :-P
Klinkt gewoon vreemd als ge uw bani aan Bani moet geven na de kamergang. ;D  ;)
you only live once