Auteur Topic: BLOWY (Valentina ex-Babylon)  (gelezen 140243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #45 Gepost op: 4 augustus 2018, 18:37:04 »
Even geknipt uit het algemene topic.

En zo liep ik Valentina tegen het lijf, leuk gezichtje, haar in 2 vlechtjes, borstjes iets opgevuld met siliconen. :showtits1 Op de kamer ontbrak de chemie om er vuurwerk van te maken. De minste sessie van de dag.

Kwam redelijk profi over, maar bij mij was het allemaal net niet. Wel een leuke verschijning.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA (Bulgaarse)
« Reactie #46 Gepost op: 11 september 2018, 10:52:25 »
Nadat ik een ontbijtje had genuttigd, eerst de sauna en de jacuzzi opgezocht en daarna een Leffe blond genomen aan de bar. Aan de bar zat ook Valentina, die me gelijk begroette met een (tong)zoen. En dan zijn er gasten die beweren dat ze niet tongzoent :) Behandel je haar met respect, dan krijg je van haar respect terug en is ze voor veel in. Geldt overigens voor de meeste dames. Na lekker wat gezoend te hebben aan de bar en lekker aan haar billen en borsten gekneed te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken. Kamer 1 werd het, met een grote spiegel aan de muur en aan het plafond. Die bleken later goed van pas te komen :) Eerst met Valentina nog een beetje liggen vrijen en tongzoenen. Wat kan ze dat heerlijk en wat smaakt ze heerlijk. Dit keer wel met een vleugje redbull, maar dat is tig keer beter dan zo'n tabakssmaak, brrr....

Lekker haar kontje masseren en knijpen en ook haar tietjes werden niet ongemoeid gelaten. Ook Valentina heeft silis, niet zo mijn ding, maar ze staan haar niet slecht en voelen erg goed aan voor silis.

Toen werd het tijd waar Valentina goed in is. Een blowjob. Ze ging er lekker voor liggen. Ze trok haar onderbenen omhoog (waarbij ze overigens haar lange sokken aanhield), waardoor haar kontje nog boller kwam te staan.



Met haar mooie grote bruine Bambi ogen bleef ze me onschuldig aan kijken tijdens het pijpen. Ik wisselde de blik van haar ogen af met de blik op haar bolle kontje, welke lekker mee bewoog in het ritme van haar blowjob. Zo heb ik me tot het einde laten door pijpen, heerlijk.

Ik moet zeggen dat ik van de service van Valentina altijd wel kan genieten, maar deze sessie was tot dusver de beste met haar. Jammer dat er soms ook slecht over haar wordt geschreven, want die ervaring heb ik absoluut niet. Valentina biedt goede service als je haar met respect behandelt en ze is correct. Zal waarschijnlijk toch aan de personen zelf liggen als ze geen goede service van haar krijgen. Of ze vindt mij gewoon een schatje :) Ik haar in elk geval wel.



Naam: Valentina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )
« Laatst bewerkt op: 11 september 2018, 10:57:42 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #47 Gepost op: 29 september 2018, 13:27:14 »
Valentina (Babylon) - Het mooie knuffelhertje
Bij deze recensie


Uiterlijk

Het Bulgaarse meisje met de mooie reeënoogjes en dat grappige stemgeluid die me altijd enthousiast begroet. Komt goed overeen met Gina en andere Bulgaarse dames. Heeft mooie gepimpte borsten en mooi lichaam, een lust voor het oog. Ze had haar haren in één vlecht gebonden.


Karakterschets

Altijd vriendelijk en bereid knuffels te geven waarbij je die heerlijke zachtheid van haar grote borsten tegen je aan voelt prikken. Als ze je aankijkt met die lieve jeugdige ogen, moet je een harde bolster zijn om niet verloren te zijn. Uitstraling van het naïeve meisje. Dat is ze niet.


Presales

Zoals gezegd: knuffels en zoenen. Zo is het ervan gekomen dat ik met haar op kamer ging. Ik had wel weer zin in dat hertje.


Kamer 14 beneden


Kamersessie

1) Verwachting en aard van de sessie:
Verwachting: knuffelseks met een speels hertje, herhaling van eerste maal in December '17. De eerste van de 2 goede sessies. Niet de top, bovengematigd dat de betere sessie van de dag moet wezen.

2) Duur:
30min

3) Voorspel:
Knuffel, TZ, mijn favoriete voorspel, alles goed gedaan. Ik speelde graag met haar borsten, liet haar me masseren ermee. Zalig! Nadeel dat ik er niet aan mocht likken. Ze was er nog gevoelig, zei ze. :(

4) Seks en naspel:
Zij op me en daar bleef het bij: ze ziet er beeldig uit en ik kwam nu wel vlot klaar. We luisterden nog wat Bulgaarse nummertjes.

5) Communicatie en klik:
Betere klik dan vorige keer, communicatie wel moeizaam. Ik weet soms gewoon niet wat zeggen bij zo'n mooie dame. Er werd vooral lichamelijk gecommuniceerd. :p

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Redelijk ok, goed fysiek contact, Tz light, zoenen en geen afstandelijkheid. Ze is een lief meisje, in voor de ervaring met het mooie verlegen vriendinnetje. Betrokkenheid was gewoon goed, geen spetters die er van af vlogen want dominant is ze niet.


Afhandeling en betaling

50€ met kus dabei


Aftersales

Knuffels en begroetingen. Een paar maal mee samen gezeten met haar Bulgaarse collega's. Vroeg hoe alles was.


Fazit en Score beleving

Correcte dame, me dunkt, lief, vriendelijk en speels. Servicegericht. Herhaling is haast zeker.

Belevingsscore: ***
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 13:42:11 door Vazkor »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #48 Gepost op: 24 oktober 2018, 19:06:12 »
Maar ik kwam uiteraard niet alleen voor het voetbal naar Babylon. Ik kwam Valentina samen met Gina tegen bij de bar. Ik had net m'n ontbijtje op een bestelde wat te drinken. Valentina kwam gelijk naar me toe, want ze wist nog heel goed wat ik haar de vorige keer had beloofd ;) Ze liet er geen gras over groeien en kwam gelijk met de opmerking “Hé, du hast mir versprochen Heute aufs Zimmer zu gehen mit mir ”, waarbij ze een grote lach op haar gezicht had ;) Een kamer met Valentina is zeker geen straf en beloofd is beloofd ;)



We hadden weer kamer 1. Persoonlijk vind ik dit de mooiste kamer in Babylon, met aan de wand een grote spiegel en boven het bed ook één. Zeker een groot voordeel met Valentina, want zo kun je haar mooi observeren als ze je een blowjob geeft. Heerlijk hoe dat lekkere kontje van haar bol staat als ze je pijpt. Ik heb haar daarom ook lekker lang laten pijpen om heerlijk van dat uitzicht te kunnen genieten. Afgemaakt heb ik het in doggy. De eerste keer geloof ik bij Valentina en dat is eigenlijk wel vreemd. Vreemd, omdat ze het perfecte kontje heeft voor doggy.... Heerlijk om dat kontje mee te zien bewegen op het ritme, lekker in kneden, ik moest me echt concentreren om niet binnen een paar seconden te komen ;) Ik heb het toch nog een tijdje weten te rekken, maar uiteindelijk moest ik me gewonnen geven. Met een paar flinke laatste stoten, waarbij Valentina moeite had om te blijven staan, kwam ik heftig klaar. Daarna nog even uitblazen op het bed en met Valentina nog wat nagepraat en gezoend.



Naam: Valentina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #49 Gepost op: 25 november 2018, 13:13:26 »
==> Sharks, Darmstadt.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #50 Gepost op: 26 november 2018, 11:41:48 »
==> Sharks, Darmstadt.

Toch staat ze op de aanwezigheidslijst voor deze week. :017:

Had je haar soms gezien in Sharks, mechelen?

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #51 Gepost op: 26 november 2018, 11:50:24 »
Hallo Shakir!
Vielleicht hilft Dir meine Antwort ein wenig.
Letzten Samstag war Sie nicht da und auf meine Nachfrage auch schon eine längere Zeit nicht mehr
anwesend.
So denke ich ist Mechelen's Aussage dass Sie im Sharks 'arbeitet' sehr aktuell.
(Auch hat ein Bekannter von mir vor einigen Tagen am 19.11. im Sharks mit ihr 'gezimmert')

vanKees
« Laatst bewerkt op: 26 november 2018, 12:38:17 door vanKees »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #52 Gepost op: 26 november 2018, 13:28:44 »
Hallo Shakir!
Vielleicht hilft Dir meine Antwort ein wenig.
Letzten Samstag war Sie nicht da und auf meine Nachfrage auch schon eine längere Zeit nicht mehr
anwesend.
So denke ich ist Mechelen's Aussage dass Sie im Sharks 'arbeitet' sehr aktuell.
(Auch hat ein Bekannter von mir vor einigen Tagen am 19.11. im Sharks mit ihr 'gezimmert')

vanKees

Ook haar Bulgaarse vriendinnen hebben mij afgelopen zaterdag bevestigd, dat ze al een tijdje in Sharks zit. Dat ze steeds op de AWL staat, is een foutje blijkbaar.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #53 Gepost op: 26 november 2018, 14:10:37 »
Dankie Taylor vir bevestiging van!
Net watter Bulgaarse vriendinne, Franceska, Alexis...?

Hallo Shakir!
Vielleicht hilft Dir meine Antwort ein wenig.
Letzten Samstag war Sie nicht da und auf meine Nachfrage auch schon eine längere Zeit nicht mehr
anwesend.
So denke ich ist Mechelen's Aussage dass Sie im Sharks 'arbeitet' sehr aktuell.
(Auch hat ein Bekannter von mir vor einigen Tagen am 19.11. im Sharks mit ihr 'gezimmert')

vanKees

Ook haar Bulgaarse vriendinnen hebben mij afgelopen zaterdag bevestigd, dat ze al een tijdje in Sharks zit. Dat ze steeds op de AWL staat, is een foutje blijkbaar.
« Laatst bewerkt op: 26 november 2018, 14:17:40 door vanKees »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #54 Gepost op: 26 november 2018, 15:29:56 »
Ik heb Valentina afgelopen woensdag nog in Darmstadt gezien.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #55 Gepost op: 26 november 2018, 16:03:50 »
Jammer, jammer, ... maar in het leven is het nu eenmaal komen en gaan. Het gaat haar goed.

Begrijpelijk uiteraard, ikzelf zie me geen jaren aan één stuk door in dezelfde club werken.

Voor mij is ze altijd een beetje speciaal geweest, want ze was de eerste meid die ik kamerde in een Duitse club. Over een tijdspanne van twee en een half jaar kamerde ik met haar uiteindelijk in drie verschillende clubs (Samya/LR/Babylon).

Nog nooit was ik teleurgesteld, en nog nooit heb ik haar overgeslagen.

Darmstadt is me te ver, helaas. Wie weet duikt ze nog eens terug op in een NRW-clubje? 

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #56 Gepost op: 6 mei 2019, 21:35:33 »
Terug op de AWL! Ik kan niet meer wachten tot zondag! :pompe

Ik stel wel vast dat het damesaantal beduidend kleiner is dan normaal... Ik hoop niet dat de prijsverhoging daar ergens voor tussen zit. :o

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #57 Gepost op: 7 mei 2019, 06:48:05 »
Sie steht die ganze Woche im Plan und ohne einen Tag Pause??
An deiner Stelle würde ich daher lieber einen Tag vor deinem Besuch anrufen, ob Valentina dann auch
da ist.

vanKees

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #58 Gepost op: 14 mei 2019, 19:06:11 »
Valentina
Zaterdag 11 mei in Babylon geweest en weer een sessie met Valentina gehad. Valentina zat aan de bar en met haar een praatje aangeknoopt. Van het één komt 't ander en omdat ze toch op mijn to-do-list voor vandaag stond, dus afgetrapt met haar.

In het verleden altijd wel goede sessies met haar gehad. Ze tongzoende altijd lekker en ook haar blowjobs zijn erg lekker. Daarnaast heeft ze lekkere silis. Normaal houd ik daar niet van, maar bij haar zijn ze in proportie, goed gevormd en voelen ze goed. Niet van die enorme ballonnen of van die mismaakte opplaktieten , zoals sommige dames hebben.

Omdat het nog vroeg was, waren alle kamers nog beschikbaar en dus kozen we voor kamer 1. Helaas bleek de sessie met Valentina niet zoals ik die in het verleden met haar had. Tongzoenen deed ze ineens niet... En dat was nu juist 1 van de redenen om weer met haar te kameren :( Haar blowjob is nog wel zoals die was, maar aan haar borsten voelen en vooral op haar tepels zuigen wil ze ook niet meer of in elk geval een stuk minder dan in het verleden :(

Ik denk dat ze te lang in Sharks heeft gewerkt, waardoor haar service is verslechterd. Erg jammer, want dat gaat haar klanten kosten. Ik zal er in elk geval niet snel meer mee op kamer gaan. Tongzoenen is bij mij een must.





Naam: Valentina
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 34/ C-cup (silicone )
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #59 Gepost op: 21 juni 2019, 13:42:45 »
Valentina gerade getroffen. Sie ist zurück im SAMYA unter ihrem alten
Künstlernamen "Blowy"!

VanKees