Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Emily

(1/1)

Tjeppah:
Emily is Bulgaars, 25 jaar, atletisch gebouwd, 1.60m, cup 70A, blond geverfd haar en ze heeft bruine ogen. Emily is een vriendin van Annie en ze zijn dan ook samen in Sixsens begonnen. Ze heeft een navelpiercing en een tattoo op de binnenzijde van haar rechterpols en  een grote bloementattoo aan de rechterzijde van haar lichaam. Het is een erg knappe meid. Toen ik met haar naar de kamer ben geweest was het wel lastig communiceren aangezien ze alleen Grieks, Bulgaars en een heel klein beetje Engels spreekt.
Desondanks was de service op de kamer prima. Heel veel TZ wat ze prima deed. PZC was erg lekker en met veel gevoel. NMC in verschillende standjes ook standjes die bij andere meiden niet altijd mogelijk zijn. Waar atletiek al niet goed voor kan zijn .  Pussysliding en vingeren hoorde ook tot haar servicepakket. Herhalingsgevaar 100 %.

CaptainDownTown:
Emily is een van de betere kamergangen die ik in de club tot nu toe gehad heb.
Ze spreekt misschien nog niet zo goed Engels maar dat is op de kamer dan ook eigenlijk niet nodig ;).
Pijpen deed ze uitstekend, lekker hard maar toch met gevoel en dus niet zoals sommige andere dames waarbij je het gevoel hebt alsof je de stofzuiger aan je lul vast hebt zitten. Na een orale sessie van een kleine 5 minuten zijn we over gegaan tot neuken. Cowgirl mocht het spits afbijten en “my god” wat was dat lekker. Veel tongzoenen erbij en nekzuigen, vervolgens over gegaan op doggy zodat ik een heerlijk uitzicht had op haar mooie lichaam . Wat ik fijn vind bij Emily is dat ik hard mag gaan zonder dat ze begint te zeuren over dat ik rustiger aan moet doen (Want ook dit heb ik al te vaak meegemaakt met anderen) . Binnen het halfuur het rubbertje vol geknald.

Herhalingsgevaar : groot

Tjeppah:
Emily is een erg knappe meid. Het communiceren is nog steeds erg lastig aangezien ze alleen Grieks, Bulgaars en een heel klein beetje Engels spreekt.
Desondanks was de service op de kamer prima. Heel veel TZ wat ze prima deed. PZC was erg lekker en met veel gevoel. NMC in verschillende standjes ook standjes die bij andere meiden niet altijd mogelijk zijn. Ze doet heerlijk mee tijdens het neuken. Het was heerlijk om naar haar heerlijke lichaam en kont te kijken toen ik haar hard in doggy neukte. Pussysliding en vingeren hoorde ook tot haar servicepakket.

Tjeppah:
Emily is samen met Annie definitief terug naar Bulgarije vertrokken. Ze mistte haar familie en vriend. Ze was nieuw in dit vak en ze is er na 2 maanden er achter gekomen dat dit vak niet echt haar ding was. Tevens zei ze me dat ze de verdiensten in verhouding tot het werk tegen vondt vallen. Ze komt niet meer terug en ze is samen met Annie definitief als DVP gestopt

sexmachine:
Allee vooruit, dan misten ze beiden hun vriendje en vonden ze beiden hun verdiensten tegenvallen.
Met beide zaken bemoei ik me nooit en dat komen ze mij ook nooit vertellen, gelukkig maar, anders lig ik in een breuk van het lachen. Bruut die ik ben  :lol_hitting: :cheer:


Slotje erop en goede reis naar het vriendje met te weinig centjes, het kan niet allemaal meevallen toch  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie