Auteur Topic: Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY  (gelezen 81701 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse) ex Nina/Isabella YY
« Gepost op: 26 december 2010, 01:30:59 »
Deze dame was een meubelstuk in YY tot in het najaar van 2008.  Dan begon ze rond de zwerven maar keerde terug naar het thuisfront YY in het voorjaar van 2009.

Twee sessies anno 2008, sindsdien niet meer op herhaling geweest door de wisselende servicekwaliteiten.  Dan weer top, dan weer slecht, dan weer tussenin.  De laatste keer stak ze zelfs vingers tussen haar foefje en mijn lul bij het missionarisstandje.  Dan nooit weer natuurlijk.

Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : Slank/A
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits en een weinig Engels
Leeftijd : 32
Tatoeages/Piercings : o.a. Bloemetje rechterbil/nee
Service : TZ*, NMC*, PZC*, beffen, vingeren, geen FT
Nadelen: * is erg wispelturig, je kan er geen staat op maken, tenzij je trouwe klant bent
Opmerkingen: pre and after sales o.k..  Maya is één van de meisjes bij YY die heel de dag actief op zoek is naar beertjes en daar alle verleidingstrucjes voor te boven haalt.

Tijdens de sessie geen 'oh dit niet of zo' gehoord, dus dat zit ook heel snor. Enkel het tongzoenen zou iets meer mogen zijn (maar op dit vlak ben ik niet snel tevreden ). Daartegenover staat dat vingeren geen probleem is, wat toch wel al eens geweigerd wordt. Een meer dan behoorlijk sessie mee gehad. Maar als laatste puntje toch nog even vertellen dat naar mijn bescheiden mening er ietske meer initiatief van haar kant mocht gekomen zijn (ik heb dat gaarne ).

Voor- en naservice ook o.k.!

Al bij al: herhalingsgevaar reëel.


Om maar meteen terug te komen op mijn laatste zinnetje in de vorige recensie over haar.... Hoe kan ik het voorspellen?

Later op de avond....

Ik liep de bar binnen en wou een praatje gaan maken met wat mede-ijsberen, toen zij me bij haar wenkte. Omdat er op de sofa geen plek meer was, maar op de leuning gaan zitten. Maya wist weeral van aanpakken . De dame naast Maya stond vriendelijk haar plaats af, voor mij. En Maya wist van geen ophouden. Ze wou en zou me overtuigen tot een kamerbezoekje. Maar om één of andere reden heb ik haar toch maar voorzichtig attent gemaakt dat het een volgende keer zou worden.

Die volgende keer.... (ik had zoiets van mijn volgende saunaclubbezoekje in gedachte, maar zij had het anders begrepen )
In de kino (waar ik overigens weinig vertoef) lagen een ijsbeer met een dame hun best te doen, verstringeld in mekaar, en nog 2 andere ijsberen buiten ik. Ik had niet verwacht dat Maya naar mij toe zou komen, na de vriendelijke doorzending van nog niet zó lang geleden. Maar ik had het niet bij het recht eind. Languitgestrekt, gemakkelijk lag ik daar... en zo kwam ze bij me liggen. Nu ja, liggen... me heet maken. Lieve strelingen, stoute strelingen op de juiste plaats, tonzoenen.... Ik dacht zo van, voor mij mag het hier. Maar we hebben het toch maar afgemaakt op de twee-persoonsmatras achter de gordijntjes van één van de kino-kamertjes.

Hmmm... was ik toegankelijker naar haar toe, deze keer? (ik meen van niet) Zij was in elk geval top-top today !! Het initiatief van haar kant liet het deze keer hélemaal niet afweten en dat ik graag en goed tongzoen onthield ze blijkbaar ook van vorige keer.





« Laatst bewerkt op: 23 januari 2013, 23:18:29 door Laurent74 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse)
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2013, 00:09:58 »
Dit draadje mag verplaatst worden naar Sixsens a.u.b.  Ze kamert daar vaak en zal qua service dus een andere start genomen hebben.  Ze noemt daar anders (Isabella of Rozetta, 'k wil het kwijt zijn  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Maya (Poolse)
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2013, 00:44:44 »
Ik ken deze dame, was een heel lief meiske met goede service / kussen. Het GFE leifje van Dupke zegt voor de kenners genoeg.
Ik ben er ook eens mee geweest, ik denk 4 of 5 jaar geleden en ze was me uitstekend bevallen, een echte schat, het diamantje van YY op GFE gebied.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Isabella ( Maya (Poolse)YY)
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2013, 23:17:26 »
Ze noemt daar anders (Isabella of Rozetta, 'k wil het kwijt zijn  ;).
Klopt! Ze heet nu Isabella.  Er is een andere Maja in Sixsens maar ze is Roemeense.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2013, 20:06:00 »
Mardi 22/01/2013

La suivante ISABELLA.PO me fera passé l’amertume de la première session.
elle est venue me dire je pense que ta première session n'a pas été avec la conne de russe , je vais te consolé
Blonde la trentaine, un corps de feu de dieu, slim. Assez directive mais cela m’a plus.
Très pro,une fellation tip top, multi position, une vraie perle made in poland.


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2013, 23:37:23 »
Ik heb in januari ook ontdekt dat Maya (die ik van YingYang kende) inmiddels bij SixSense vertoefde. Het was een zeer welkom weerzien na onze kamergangen in Yin Yang. Officieel noemt ze zich in Sixsens Isabella, maar om de overstap naar Sixsens te bespoedigen (en er voor te zorgen dat haar vaste klanten haar snel weer vinden) stelt ze zich ook wel voor als Maya of Maya-Isabella.
 
Ze gaf overigens aan niet meer naar Yin Yang terug te keren, om redenen die voor meerderen van ons wandelaars wel bekend zijn. Sixsens beviel haar qua sfeer, collega's en klanten vele malen beter en daar kan ik haar alleen maar gelijk in geven.
 
Over onze kamergang kan ik weinig nieuws vertellen: ze is een lekker wijf die je van voor tot achter verwent. Ze is (helaas) een van de dames die € 100,00 voor een uur vraagt in plaats van € 75,00, maar ze is tegelijkertijd (wat mij betreft) dan ook weer een van de dames die ik dat waard vind... Alleen al het feit dat ze zich mij na lange tijd nog herinnert, weet hoe ik heet en wat ik lekker vind, enzovoort, spreekt voor haar dienstverlening. Top wijf dus...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #6 Gepost op: 31 juli 2013, 23:39:48 »
Dinsdag (begin juli) weer eens naar SixSense getrokken (ik was er immers al minstens 1 dag niet meer geweest...) en net binnen werd ik al welkom geheten door Maya. Ze wilde me graag het buitengedeelte laten zien (was ik i.v.m. langere afwezigheid nog niet aan toegekomen), inclusief terras, zwembad en het dakterras. Voor ik het wist liepen we naar het dakterras waar dus ook bedden staan, werd mijn badjas in de volle zon opengeknoopt en ontving ik een heerlijke pijpsessie van Maya. Een heel speciale ervaring, moet ik zeggen, zo op het dak, met prachtig uitzicht (ook op Maya) en in de stralende zon... We hebben nog lang een heerlijk standje 69 gedaan (altijd een lekkere binnenkomer) en ik ben heerlijk in haar mondje klaargekomen (kost wat extra, maar dan heb je ook wat)... Daarna nog verwend met een lekkere massage met baby-olie en ik was alweer helemaal thuis bij SixSense!
 
Aftersales is bij haar prima, want ik heb nog meerdere ontmoetingen gehad waar ze gezellig met me praatte, knuffelde en altijd even een kusje gaf, zonder verwachting van een tweede kamergang. Topklasse dame dus, wat mij betreft!
 
Later op de avond heb ik me laten verleiden (makkie) om haar een lekkere massage terug te geven in de kino. Als het niet al tegen sluitingstijd was geweest had dat alsnog op een tweede kamergang met haar kunnen uitdraaien... maar dat is dan weer voor de volgende keer!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #7 Gepost op: 31 juli 2013, 23:41:54 »
Vandaag geheel onverwacht naar SixSens afgereisd. Nog net voor/om 14:00 uur binnen en de altijd vriendelijke Beate (terug van vakantie) rekende mooi 40 euri.
 
Nou had ik me voorgenomen om me niet weer door Maya te laten verleiden maar om haar in eerste instantie te weerstaan en eerst eens de club en de aanwezige dames en gasten te verkennen. Dan een beetje zwemmen, zonnen, hapje eten, drinken enzovoorts, lekker relaxt dus. Nee dus... want Maya had mij al bij de eerste douche gespot en kwam me een lekkere kus als begroeting geven. Nog geen vuiltje aan de lucht, zou je zeggen, maar om de hoek zat ze al op het bankje naast het toilet op me te wachten. Ik moest een hele serie (leuke) foto's zien inclusief bijbehorend commentaar, dus ik dacht nog steeds: "ik ben sterk, ik ga niet nu al met haar kameren!". Vervolgens wat drinken in de bar en nog meer kletsen, echt gezellig en ongevaarlijk. Totdat ze opeens opstond, tegen me aan kwam rijden en me diep tongzoende en zei: "Komm, machen wir Spass". Ik smolt helemaal, ondanks mijn noeste voornemens, en moest heel hard vechten om "Nein" te zeggen. Stom van mij, want ze begreep hier helemaal niets van, zo zei ze. "Wass bedeutet dass: Nein?", vroeg ze onschildig, terwijl ze met haar tong in mijn oor zat. Een heel stout meisje dus, die niet naar "Nein" (in welke taal dan ook) wilde luisteren. Ik wilde echter echt eerst even naar de bio sauna en wonder boven wonder heb ik dat klaar gespeeld, met goedkeuring van Maya. Pfff... ik had het al meer dan 65 graden warm voordat ik (met een enorme leuter) die bio sauna in liep...
 
Natuurlijk is Maya niet gek want ik was nog maar net de sauna uit, toen ze bij de sauna douche op me stond te wachten. Ze had waarschijnlijk een (hele snelle) sessie gehad want ze wilde zelf ook douchen. We hebben haar douchegel gedeeld en opeens zat ze mij in te zepen (je raadt wel waar) in plaats van zichzelf...! met het nodige effect... Weer zei ik "Nein" maar natuurlijk wilde mevrouw dit weer niet snappen, eigenlijk best wel opwindend dit spelletje...
 
Op naar de bar voor weer een drankje en daar begon ze me weer giga te tongzoenen, waar ze overigens behoorlijk wat aandacht mee trok... No problem, heeft wel wat, en ik wil best opscheppen met haar als "mijn" dame...
 
"Komm, wir gehen ins Kino" zei ze toen, en ik zei nog "Okay, aber nur um den Film an zu schauen!", eigenlijk al sterk vermoedende dat ons uitje daar waarschijnlijk niet toe beperkt zou blijven. En ja hoor, ik zat nog niet en mijn badjas hing al weer open. Mevrouw kriebelde, likte, speelde met mijn tepels en zakte langzaam maar zeer zeker omlaag om mij oraal te verwennen, zoals dat zo netjes heet. Zaaaaalig langzaam, afwisselend ook de balletjes, dan weer tong, dan weer diep, ik had de puf (en de wil) niet meer om nog eens "Nein" te zeggen... Maya draaide zich steeds meer naar mij toe zodat ik op een gegeven moment haar zonder moeite ook oraal kon verwennen. Op een gegeven moment (zeker al 45 minuten om!) plaatste ze er een condoom omheen en bereed mij in ras tempo naar een geweldig hoogtepunt. Wauw, wat is het toch een lekker wijf (niet beledigend bedoeld)!

After sales prima, we hebben nog een tijdje in de bios gelegen om wat te strelen en te knuffelen en we zijn net op tijd naar de douches gegaan, want kleine Luke had volgens mij nog wel zin in nog een rondje Maya...
 
N.B. Maya gaat de 14e augustus voor 1 of 2 weken naar huis. Dan ben ik er vast en zeker nog eens geweest...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #8 Gepost op: 7 augustus 2013, 12:26:12 »
Ik weet het, ik sta al 3x achter elkaar met een recensie over Maya, maar dat is echt helemaal haar schuld ... echt waar...

Zoals gezegd ging het vlak na binnenkomst alweer (positief) mis: heeeeeel toevallig (als je tenminste in toeval gelooft) stond daar aan de theke.... Maya...! En ondanks mijn plannetje om haar te ontduiken zodat ik eerst eens rond kon kijken naar de aanwezige dames en beren, ging het toch weer helemaal (lekker) mis... "Hallo Schatzie, wie geht is dir?" enzovoorts (je kent dat wel), en voor ik het wist zaten we weer samen aan de koffie. Na wat gezellig babbelen (echt bijpraten kon niet want ik was er de vorige week nog geweest) voelde ik opeens haar tong in mijn mond (hoe doet ze dat toch?) en werd mij voorgesteld om op het dakterras te genieten van het uitzicht over de Limburgse heuvels (en haar mooie venusheuvel)...
Heerlijk gepijpt (geworden), heerlijk gebeft (ze biedt zichzelf en haar heerlijke poesje bijna opdringerig aan), heerlijk geneukt en met het handje en wat tongwerk heerlijk klaargekomen. Het heeft toch wel iets speciaals, daar boven op het dakterras.. Je vraagt je af of al die mensen op de Rijksweg wel weten wat je daar aan het doen bent ;-)

Na mijn eerste inspanningen nog prima aftersales gehad, onder andere ook omdat het erg kalm was vandaag en ze volgens mij nog geen andere "slachtoffers" op het oog had. Ze gaf me een heerlijke massage met baby olie, waarbij ik bijna in slaap viel. Toen wilde ze me ook nog aan de voorzijde masseren maar ik had al in de gaten waar dat op uit zou lopen dus dat bewaar ik voor een volgende keer... mmmhhh...

Nog heerlijk samen gedoucht en bij het inzepen (van o.a. kleine Luke) ging het bijna nog mis maar ik was sterk en verbrak de betovering met de wijze woorden: "vielleicht später nochmal"...

Zoals gezegd bleef ze, o.a. door gebrek aan andere slachtoffers, lange tijd aan mijn zijde en dat was erg gezeliig.
Top sessie, top dame!

« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2013, 00:09:36 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #9 Gepost op: 7 augustus 2013, 12:50:20 »
Ik dacht hee Maya YY uit Polen ?  Verrek blijkt dat ik dacht een nieuwe ontdekking te doen, maar dat had ik een half jaar geleden ook opgemerkt. Dat is het voordeel van Alzheimer light elke keer weer een nieuwe meid ontdekken die je al jaren kent .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Isabella [Maya YY] (Poolse)
« Reactie #10 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:17:06 »
Beste Maya / Isabelle fans,

Maya gaat de 14e augustus voor (minstens?) 2 weken naar huis.

Geef elkaar (en vooral mij) een seintje als ze er weer is... ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Maya, Pools
« Reactie #11 Gepost op: 10 maart 2015, 11:24:52 »
Maya is Pools,32jaar, 1.65m, lang blond haar , mager, cup 65 a, pzc en nmc goed tot zeer goed. Tz goed. Ik heb haar lekker mogen vingeren. De sessie was okay maar niet meer dan dat. Wat ze deed was op zich wel goed maar het was allemaal een beetje gehaast bijna tegen het afwerken aan. Dit was erg jammer.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Maya, Pools
« Reactie #12 Gepost op: 10 maart 2015, 11:41:57 »
Blijkbaar de bekende Maya / Isabella
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1758.0

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Maya, Pools
« Reactie #13 Gepost op: 10 maart 2015, 16:43:00 »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Maya, Pools
« Reactie #14 Gepost op: 21 maart 2015, 00:10:34 »
Laurent en Licky Luke, ik kon me al niet voorstellen dat er geen topic van haar was. Maar omdat ze zich uitdrukkelijk Maya noemde dacht ik dat het een andere meid was.
Mod voel je vrij om de topics samen te voegen.