Auteur Topic: Tanja  (gelezen 90702 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Tanja
« Gepost op: 3 mei 2015, 00:12:30 »
Tanja
Even mee zitten praten. Toen stelde ze voor dat ze me ter plekke wilde pijpen. Ik zat schuin tegenover de bar met zo'n 40 mensen om me heen. Dat ging me toch wat te ver, zeker omdat ik zoiets eigenlijk nooit eerder heb gedaan (op de gangbang in Xanten na maar dan is iedereen bezig). Ik stelde de lounge voor en dat vond ze prima. Daar is ze een klein half uur met me bezig geweest en hoewel ze haar uiterste best deed op haar knieën en alle mogelijke variaties, kwam ik niet. Teveel mensen waren aan het kijken. Er ging zelfs een beer op een halve meter zitten om het gade te slaan. Ja, terwijl ik het wel geil en spannend vind, is het op deze manier dus niet helemaal m'n ding. Weer wat geleerd op mijn oude dag. Tanja keurig een half uur laten opschrijven.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
soms is het beter dat je bij de theke moet afrekenen
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2015, 14:18:36 »
Om te beginnen, lees de titel met een knipoog  ;D
Ik ben namelijk altijd een tegenstander geweest om af te rekenen aan de balie wanneer je het pand verlaat.
Ik geef mijn redenen, en die zijn strikt persoonlijk, dus ook subjectief, zelfs de grootste objectieve muggenzifter, duivels of duivels jaloers, moet dat toegeven  :dance2


Wat had ik tegen de afrekening nadien?
Simpel, ik som op:
- steeds moeten meekijken wanneer een meid op je kaartje iets opschrijft na de kamergang; ik vind dit affronterend voor de meid in kwestie, alsof ik haar niet betrouw; anderzijds was het raadzaam, leg het nadien maar eens uit dat je maar 20 minuten op kamer bent geweest in plaats van een uur
- moeten tellen hoeveel je hebt uitgegeven; neen, het zijn geen complexe rekensommen, maar ik heb niet altijd 500 of 1000 euro bij als ik ga clubben, en het is toch altijd maar gissen en rekenen en tellen; indien ik na de kamergang betaal, is het makkelijk, iedere keer je op kamer bent geweest moet je afrekenen, en zie je precies hoeveel centen er nog in de portefeuille zitten; ik betrapte me erop dat ik in babylon gewoon tien keer naar de lockers liep om te tellen hoeveel geld ik bij me had,d an rekende ik de kamergangen die ik maakte, en pfffff, ik vond dit voor mezelf vervelend, neen, dwaas
- discussies zijn aan de orde; je hebt erg simpel een half uur, een uur en anderhalf uur op kamer geweest; dus 1 lijntje met een naam, twee lijntjes met een naam en drie lijntjes met een naam; wat indien er een lijntje nadien is ingevuld, en je neit met die meid bent geweest; juist, de theke, de meid erbij als ze er dan nog is, maar wat een ellende om zo de club te moeten verlaten
- wachtrijen bij het buitengaan, en de spanning om het bedrag van je kaartje te horen, vervelend en stom en vermijdbaar


Hoe is dit op te lossen? Afrekenen na de kamergang ......... ik was dan ook blij te horen dat ze dat systeem nu hanteren. Is ook makkelijk om een zeer goede meid te belonen met een extra, iedereen kan klokkijken, nadien geen discussies .....


.... behalve als je Tania noemt, en iemand die ze al 20 keer heeft gezien maar nooit mee hebt gekamerd een oor (lees:50 euro) wil aannaaien. Doe dat dan niet met een vaste clubbezoeker, domme gans, dat doe je met niemand.


Alles begon nochtans leuk met Tanja .... speels lachen, af en toe eens langskomen, en me wat subtiel verleiden. Leuk.
Aangezien Kesha er tijdelijk niet is, en Alina NIET Izabel blijkt te zijn, en ik absoluut nooit met een Afrikaanse dame de kamer opga, en Alice me iets te lief is, en Melinda me net iets te mooi en te perfect, zou het Tanja wel worden.


Om 14u45 effe gebabbeld, en haar gezegd dat ik later met haar op kamer zou gaan.... ach, om 14u50 effe haar borstjes vastgepakt, en waarom wachten, de eerste druk moest er gewoon toch af, dus om stipt 14u52 haar om een sleutel gestuurd.
Ja, ik schrijf de tijden op, en eigenlijk is dit geen recensie, maar een tijdsweergave van wat feiten.
Om stipt 14u57 op kamer aangekomen, en ik kijk altijd even op mijn polshorloge, en neen, niet verborgen. Ik zag dat de klok 14u57 aanwees. Tik tak tik tak.


De kamergang zelf, ach, ratelslangtongen noem ik dat, de tong niet uit de mond maar ratelslangen tussen de lippen, en dan raken ze ook jouw tong toch.
Pijpen ok. Gewoon ok, komt neit tot aan de achillespees van Kesha of andere meiden.
Neuken ok. Gewoon ok.
Kijk, indien het maar zo zo is, niks mis hoor, maar zo zo, tien jaar geleden zou ik ze hemels hebben gevonden, maar nu, zo zo, ik heb veel betere sessies (en echt veel betere) bij 100 percent van de dames die ik ken in het schipperskwartier...
... indien het dus maar zo zo is, ga ik zeker niet langer dan een half uur, want dat is weggegooid geld, en ik kuis  dan liever mijn kont af met dat extra briefje van 50, maar zeker niet verlengen.
Om 15u22 vul ik de condoom (die me kennen en dit lezen, de condoom vullen, weten dat het geen hoogvliegsessie was) en sta ik recht.
En toen kwam de vraag .... we go already from the room ... en ik sta recht, pak mijn spullen en zeg haar heel erg vriendelijk .... yes, but we go to another room ... the lockerroom.
Tanja volgt, en ik dus, gelukkig als een kind (omd e reden dat ik niet meer op het kaartje moet gaan meegluren) op richting kleedkamer. Stop, and have a look.




Stop and have a look? Deze woorden kwamen uit Tanja's mond, toen ik voorbij de balie wilde lopen. Ik repliceerde dat we gingen afrekenen, maar ze drong aan, come to have a look.
Blijkt dat ze ook nog een blad hebben waar ze het uur opschrijven dat ze de sleutel oppikken. Ze zei me: "Look, we went to the room at 14u40 and now it is 15u25". Dat stond zo inderdaad op het blad geschreven. 45 minutes, voegde ze nog toe.
Ik heb stoicijns gezwegen, en begeleidde haar naar de kleedkamer.
Lockertje geopend, beurs eruit, briefje van 50 genomen, beurs weggeborgen, 50 euro aan haar gegeven. Haar recht in de ogen gekeken, ze wou iets zeggen (neen, jullie moeten neit raden wat) maar vooraleer ze dat deed, zei ik:
'If you want more money, go to Eddy, and say sexmachine do not want to pay the time he had with you"


Een kusje of een glimlach kon er neit meer van af (welteverstaan van mij dus) en heb de ganse dag nog naar haar gekeken, maar zonder verdere reactie.


Conclusie: Tanja is een dom wijf, te stom om te helpen donderen. Ze kent me, ze weet wie ik ben, ze weet dat ik veel op herhaling ga met meiden die goed zijn. Ze vertelde me nog voor we gingen: "I saw you already 20 times, and we never went to the room yet". Mijn antwoord was ook dat ik graag op herhaling ga met meiden die goed zijn op kamer.
Hoe ongelooflijk achterlijk kan je dan zijn om iemand proberen te bedotten, en op wat voor een manier?
Stomme domme gans.


De tendens voor de dag in Babylon was hiermee niet gezet, ik ga nooit met een zwarte dame op kamer, NOOIT VAN MIJN LEVEN.
Jullie kunnen het vervolg op NOOIT VAN MIJN LEVEN lezen later in het topic van Precieuze, die geile dondersteen, een slettebet zoals je er maar weinig vind, 3 volle uren .... ik ben nog aan het genieten van die zwarte donder, ze noemt zich met plezier 'ta salope' en ze gedraagt er zich ook naar. A quatre pats, sexmachne, maintenant, waarop haar tong bijna mijn prostaat masseerde. Wat een lekker zwart sletje...........


Foots en ik zouden nooit met een zwartje op kamer gaan, maar indien de goede man nog leefde, had ik hem gisteren verplicht met Precieuze te gaan, zo goed is ze. Zo erg goed is ze, Kesha is vettig en lekker, maar deze is nog tien keer vettiger en prettiger, en gestiird lekker, gaddamme ........ :bonken :schaap :party0036:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2015, 09:48:16 »
Ik ben niet zeker of het dezelfde dame is die op de website van Babylon als Tanja staat omdat deze dame zich voorstelde als Tonia, maar misschien heb ik het verkeerd verstaan. Wat in mijn beleving tevens niet zou kloppen is dat op de website staat dat ze cup 75A zou hebben terwijl ik de dame waar ik mee op de kamer ben geweest eerder een cupgrootte van 68B zou willen toekennen.
Het meisje waar ik mee op de kamer was is Roemeens, 22 jaar en zo'n 4 maanden in het vak nu. Ze heeft middellang tot lang zwart haar. Ze is meer een girl next door type. Ze heeft geen piercings maar wel tattoos. Ik ben met haar in de bioscoop begonnen waar ze me heerlijk pijpte, zo goed zelfs dat ik haar verschillende keren heb moeten stoppen om niet vroegtijdig te komen. TZ was goed. NMC deed bij haar pijn door dat ze een klein grotje heeft. Desondanks mocht ik haar stevig neuken nadat ik voorzichtig was begonnen. Wel rekende ze tijd dat we in de bioscoop waren mee in de totaaltijd op de kamer. Dit is natuurlijk haar goed recht maar dit was dan ook het enige "smetje" op deze kamergang. Herhalingsgevaar is zeker mogelijk.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2015, 15:28:15 »
Ik weet niet of "jouw Tanja" dezelfde is als de mijne  :-\ , maar hier wat meer info, en dat is de meid waar ik mee op kamer ben beland .....







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2015, 16:43:26 »
Met recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg70012#msg70012

Ik had pas een donkere dame van me afgeschud met enorme buik-tattoo, vraag me niet hoe ze heet, toen Tanja op me neerkeek. Zittend in de sofa keek ik op en zag haar ondersteboven naar me lachen. Ze streelde en zoende en kwam bij me zitten. Na een korte presale trokken we naar de kamer. Het werd een ietswat lastig half uur omdat we toch niet meteen op elkaar afgestemd bleken maar het ging wat beter latertijds. Neuken was standaard doch ik kwam wel klaar bij haar op het eind van de tijd. Op het einde wou ze plots extra voor 'anaal' waarvan ik 100% wist dat dat niet gebeurde.  :017: Ze zei iets van 'catastrofe' en drong niet verder aan. 50€ gegeven zonder veel enthousiasme.

Score: **1/2, 30 min.

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #5 Gepost op: 6 december 2015, 11:18:20 »
Gisteren voor de eerste keer in Babylon, eerste kamergang met Tanja, viel best mee, gfe, haar pre-sales (eerst even met haar in de jaccuzi), dan naar kamer after sales waren ook ok (misschien had ze gehoopt op een 2e kamergang).
Op de kamer lekker tongzoenen, pijpen, vingeren heel beperkt, cowgirl, herhalingsgevaar 70%

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #6 Gepost op: 8 juni 2016, 23:05:47 »
Nieuwe fotookes...

[attachimg=1]

[attachimg=2]
[attachimg=3]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2016, 16:34:12 »
Uit mijn verslag van maandag 31 mei 2016
(http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg78984.html#msg78984)

Bijna naar een sauna toe gegaan, toen er wat gegrapt werd met wat dames op de ronde bank, waaronder Tatiana, Tina en Tanja. Die laatste greep mijn aandacht, kwam naar me toe en greep toen nog van alles. Bob0808 lachte zich een kriek want ik had tegen de dames gezegd dat ze hun pijlen maar op hem moesten richten omdat hij al een tijdje niet geweest was ... en dus lag ik als eerste op een kamer. Met Tanja notabene, die al vaker naar me gelonkt had maar waarvan ik dusdanig wisselende recensies heb gelezen dat ik op mijn minst gezegd op mijn hoede was, o.a voor verkeerd geschreven tijd en ongewilde extra's. Niets bleek minder waar deze keer, de presales waren lief en stimulerend, de kamer idem dito. Ze werd zelfs goed nat en toen ik al klaar was stond (eigenlijk zat) ze erop dat ik haar in het gebezigde standje 69 nog door likte tot ze klaar kwam (of heel goed deed alsof). Waarbij mijn zeiknatte smoelwerk op zijn minst de indruk wekte dat mevrouw toch echt ook wel plezier had gehad. Geheel tegen mijn "normale" doen en laten heb ik het op een half uur kunnen houden, waarbij ik dan wel mag stellen dat herhalingsgevaar aanwezig is. Tanja dacht al aan diezelfde avond, ik dan weer aan een volgende keer...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #8 Gepost op: 18 juni 2016, 14:23:20 »
Gisteren een eerste keer gekamerd met Tanja: een jonge meid met een mooi lichaam en een vranke toot. Zo heb ik ze wel graag.

De presales waren oké. Samen iets drinken, beetje praten, beetje tongzoenen, beetje met piet spelen (Tanja, niet ik). Voldoende leuk om me tot een kamergang te verleiden.

De eigenlijke kamergang was goed, maar naar Babylon normen ook niet meer dan dat. Eerst een rondje tongzoenen. Vervolgens een uitstekende pijpbeurt, maar daarbij plaatse Tanja zich jammer genoeg zo, dat ik niet met haar billen of poes kon spelen. Finaal een lekker rondje neuken in 3 standjes.

Allemaal leuk, maar om de 1 of andere reden kwam de kamergang toch nooit volledig los. Dankzij Tanja haar strakke poes toch heel vlot klaargekomen tijdens hondjes.

Na 25 minuten hebben we de kamer verlaten. Ik was tevreden, maar een herhaling zit er waarschijnlijk niet in.

De aftersales waren niet je dat. Tanja lachte me sporadisch van op afstand toe. En dat was dat.   
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #9 Gepost op: 19 juni 2016, 14:36:35 »
RB birthday party in Babylon Elsdorf op 17-06-2016:

Nadat ik net twee uur met Alice op kamer was geweest stond ik aan de bar met wat mannen te zeveren en kwam Tanja bij me staan. Meteen haar warme zachte lijfje tegen me aandrukken en aandacht vragen. Ze moet hebben geweten dat ik net een half uur van kamer was maar dat weerhield haar niet om een poging te wagen mij op te geilen. En warempel, dat lukt haar...

Ondanks boze blikken van mijn voorgaande kamergenote en het dreigement van Sascha om mijn naam van haar voet te laten halen liet ik Tanja begaan. Omdat ik zelf niet had verwacht op zo'n korte tijd weer geil te worden dacht ik dat een kamertje er wellicht later in zou zitten maar nu nog niet. En dat was een misrekening...

Ze tongzoende heerlijk, kuste mijn nek, hield me stevig vast en liet haar handen aan alle kanten onder mijn handdoek glijden. Uiteraard nam ik haar ook stevig vast en dat zachte warme velletje met heel fijne rondingen was funest voor mijn niet-kamer plannen... dus ik ging op gegeven moment overstag, vlak voordat ze zelf aangaf naar een kamer te willen.

Ik gaf aan eerst even te gaan douchen en toen ik eindelijk terug kwam (ik had Vazkor nog tegen het bijna blote lijf gelopen en kreeg nog een commentaartje van mijn favoriet die zag dat ik met Tanja op kamer ging) stond ze al te wachten. Op kamer heel even koeltjes omdat ze dat commentaartje had gezien en zich afvroeg wat er gezegd was, maar al snel trok ze me het bed op en kon het spel beginnen.

Alles wat de vorige keer (twee weken geleden) aanbod was geweest kwam nu weer aan bod en het ging al snel de kant van een pse sessie uit. Niet mijn normale doen, maar op de een of andere manier kreeg ze me zo geil dat ik er in mee ging. En weer moest en zou mevrouw gelikt worden... met kracht duwde ze me weer met mijn hoofd tussen haar benen en toen ik even naar adem wilde happen stootte ze haar bekken zo hoog mogelijk om niet aan mijn tong te hoeven ontsnappen. Al rap droop ze van het zoete vocht en liep dit langs mijn mond en kin (begint een doktersroman te lijken besef ik nu ik dit zo teruglees...). Ik ging al zoenende via haar borsten terug naar haar mond en weer duwde ze me naar beneden om haar grotje te verwennen. Tegelijk draaide ze zich onder me in en begon aan een heerlijke pijpbeurt. Intussen bleef ze me over mijn hele lijf strelen en kreunde ze zachtjes van genot. Gespeeld of niet, ze maakte er een geile boel van...

Dit orale spel werd abrupt afgebroken toen mevrouw vond dat er geneukt moest worden. Condoom erom en ik werd bestegen. Prima standje, helaas hield ze het niet zo lang vol en werd ik tussen haar benen gedirigeerd om op zijn missionaris verder te gaan. Ik merkte nu wel dat ik niet zo snel ging komen omdat mijn vorige kamer nog niet zo lang geleden was dus toen ze dat doorkreeg werd ik op mijn rug gelegd en ging ze weer verder met pijpen. Ik draaide haar zodat we in standje 69 lagen en dat gaf de doorslag... met zo'n heerlijk poesje boven me en een heerlijk mondje, afgewisseld door haar handjes en veel, veel speeksel, kwam ik al gauw moeiteloos klaar. Ze bleef mijn lul nog zachtjes masseren en pas na een paar minuten klom ze van me af om de boel schoon te maken.

En toen deed ze iets wat ik helemaal niet van haar verwacht had.. ze kwam naast me liggen met haar rug tegen me aan (lepeltje-lepeltje zeg maar), nam mijn armen die ze om zich heen sloeg, kuste me zachtjes en kroop helemaal in me. Ik kuste haar armen en schouders en af en toe keek ik stiekem om te zien dat ze haar ogen dicht had. Heerlijk heb ik zo nog zeker een minuut of tien kunnen nagenieten van haar lekkere lijf, totdat ik besloot dat het tijd was om te gaan douchen.

Bij het naar buiten komen zag ik dat we een 40 minuten op kamer waren geweest. Ik besloot haar met € 70,00 te betalen, waar ze uiteraard eerst tegen protesteerde, maar wat ze op gegeven moment toch accepteerde. Een enigszins koel kusje volgde, later kreeg ik in de bar nog een stomp (met ondeugende blik) en weer wat later toch ook weer een kus, knuffel en zo meer. Aftersales was dus dik in orde, zelfs toen ze zich tegen sluitingstijd terugtrok kreeg ik nog een zoen als afscheid.

Fazit: Ik denk dat Tanja een van de dames is die (waarschijnlijk onwillekeurig) haar service en gedrag aanpast naar de klik die ze met een klant voelt. Ergens spreekt dat voor haar omdat ze niet iedereen dezelfde illusie kan geven maar anderzijds zou het (beroepshalve) een voordeel voor haar zijn als ze dat wel kon. Zo zullen er dus erg afwisselende recensies over haar te lezen zijn, al naar gelang de betreffende klant wel of niet een klik met haar heeft en navenant een prima dan wel minder goede kamer met haar beleeft. Het zij zo... ik ben in ieder geval tevreden en herhalingsgevaar is dan ook groot voor mij...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2016, 21:19:27 »
Kom op dan, nog een fotooke van dit geile schatje...

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ILONA
« Reactie #11 Gepost op: 31 juli 2016, 10:50:22 »
Na Susi was ik toe aan wat relaxen. Ik zocht de sauna even op, maar deze bleek veel te warm te zijn, zeker met het mooie weer buiten. Ik hield het amper 10 minuten vol en heb me daarna gedoucht en heb toen een tijdje in de jacuzzi gelegen. Daar zat op dat moment een andere beer in. Met hem een paar woorden gewisseld, totdat er 2 dames kwamen. Een donkerharige dame, waarvan ik de naam niet weet en een blonde dame, die zich voorstelde als Ilona geloof ik (Ik weet haar naam niet meer precies. Ik zie op de website geen dame met de naam Ilona, dus ze kan ook een andere naam hebben). Bij de jacuzzi was ze erg spontaan en een tijdje daarvoor, toen ik ook in de jacuzzi zat, had ik ook al even contact met haar. Ik had vooraf geen plannen om met haar een kamer te nemen, maar omdat ze zo spontaan was, vroeg ik haar of ze bij wilde zitten in de jacuzzi. Daar hebben we heel kort met elkaar gezoend, waarna ze vroeg of ik met haar een kamer wilde nemen. Ach ja, waarom niet, hoewel de kamer met Susi nog niet zo heel lang geleden was. Ze leek me wel een leuke meid. Ilona ging een sleutel halen en na een paar minuten kwam ze terug. We liepen naar een kamer en op de kamer begon ze gelijk te klagen dat ze allergisch was voor chloorwater en dat ze nu uitslag begon te krijgen. Dat kwam dus van het water in de jacuzzi. Op een paar plekken was haar huid iets rood geworden. Ja dame, je ging vrijwillig het water in...
Op het bed probeerde ze gelijk mij een blowjob te geven, maar ik wilde nog even met haar zoenen. Mevrouw had daar nu niet meer zo veel zin meer in. Om eerlijk te zijn stelde het tongzoenen in de jacuzzi ook niet zo heel veel voor. Ik liet haar daarom maar haar gang gaan en ze begon me een blowjob te gevern. Tijdens de blowjob, bleef ze praten en zei ze dat ze het alleen maar om het geld deed en dat dat ook gold voor alle andere dames. Ja meisje, dat weet ik ook wel, maar op dit moment heb ik geen behoefte aan deze informatie.. Daarna nam ik haar in missio, waar mevrouw maar bleef klagen en zeuren. Ik moest me echt concentreren om een orgasme te krijgen, wat me uiteindelijk gelukkig ook lukte.
Deze dame hoeft geen kamer van mij meer te verwachten. Haar service was middelmatig en haar gezeur irritant.
Later op de dag kwam ik haar nog een paar keer tegen met andere klanten, met wie ze ook aan het klagen was. Ook tegen andere dames was ze onbeschoft. Ik denk niet dat ze het hier lang volhoud.
Ilona is na Katrin (Club Mondial) de tweede dame in een saunaclub die een zware onvoldoende scoort.

(Helaas geen foto's)

Naam: Ilona
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 7/10 (In de jacuzzi leek het een leuke meid)
Aftersales: 3/10 (alleen wat boze blikken van haar mogen ontvangen)
Cijfer: 3/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ILONA
« Reactie #12 Gepost op: 25 september 2016, 19:45:15 »
Ik ben er achter gekomen dat Ilona, Tanja is. Ik had al langer vermoedens, maar nu weet ik het zeker.

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #13 Gepost op: 28 september 2016, 22:43:54 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tanja
« Reactie #14 Gepost op: 10 december 2016, 23:22:33 »
Vandaag een beetje tot mijn eigen verbazing op herhaling geweest met Tanja, en ik heb me dat niet beklaagd! Het is een energieke kamergang geworden, die ik heb afgesloten met een knallend orgasme ;D. Herhalingsgevaar is na vandaag sterk gegroeid! :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum